Er stond PSV, niet SCH.quote:
Ik word morgen wel wakker in the new worldquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Wat kijken jullie eigenlijk? CNN of toch een Nederlandse zender?
Ik zap me suf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ik ga het straks via de NOS volgen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Gewoon kort slapen Ray. Ik kijk tot een uur of 3, dan even tot 6 uur slapen.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet mij de hele dag concentreren. Jij kan achterover leunen.
Coolquote:
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.quote:
Ik doe mijn best om erbij te blijvenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Volgens mij gaat dat behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, what the fuck. Dit wordt een historische nacht man, daar lulllen we over 20 jaar nog over.
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Pfft, ik ga lekker sport kijken. Overdreven gedoe, gaat nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |