quote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef Grulez het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat changegelul de ganse tijd.
beide al dik 20 jaar aan de macht?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen McCain en PSV?
volgens mij ben je toch blijven kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
Gewoon kort slapen Ray. Ik kijk tot een uur of 3, dan even tot 6 uur slapen.
Ze hebben beide geen toekomst meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef rubbereend het volgende:
beide al dik 20 jaar aan de macht?
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben beide geen toekomst meer.
Ja waarschijnlijk tot zijn dood, al zegt dat niet zo veel natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij zit McCain nog wel een paar jaar op zijn gewonnen senaatszetel
Ik lag gewoon in bed, dat is best te onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:16 schreef Breach het volgende:
Ik zal nooit meer vergeten waar ik was
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik lag gewoon in bed, dat is best te onthouden
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakkerquote:
ben je voorlopig even uitgeslapenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakker
Ik dus ookquote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou dat is het wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:30 schreef rubbereend het volgende:
ik wist niet het zo'n moelijke vraag was
wil je een hulplijn?quote:
FA is voor homo'squote:Op woensdag 5 november 2008 20:34 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van Ray, onze nieuwe FA!
Nou, vooruit dan maar. Bier voor iedereen!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:34 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van Ray, onze nieuwe FA!
Het is toch RayMania?quote:
Ik ben nu weer wakker, nou ja wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging vannacht om 6 uur naar bed. Vanmiddag om 3 uur even gaan liggen. Word net wakker
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:02 schreef sjimz het volgende:
Ja ik was te autoritair SCH, begrijp jij dat nou
Had ik toch maar 's-ochtends moeten solliciteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet chagrijnig genoeg en niet rechts genoeg bent, Mike is zo'n degelijke CDA-er en Ray zo'n bozige Pim-klant, die hebben ze graag.
![]()
Ik vind jouw niet autoritair hoor, je kan het woord amper spellen
Je hebt een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had ik toch maar 's-ochtends moeten solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |