Puleaaaasseeeeeeee!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's moeten ook alles voor je oplossen. Wat is het probleem? Dat vraagje over die speler die bij die 3 wedstrijden was? Dat is toch simpel? Ga ik echt niet verklappen hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar als hij het in Amerika tot presidentkandidaat kan schoppen moet hij hier toch ook wel enige medestanders hebben. Maar ik ken ze niet
Ik zeg niet dat ik je niet mag, alleen je bent niet mijn BESTE vriend.quote:
Wereldpolitisch bekeken is Obama de betere keus.. heeft met Joe Biden in ieder geval een ervaren man erachter, die het zo kan overnemen wanneer Obama die aanslag (voor 2011) niet overleefd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo maar dan maar de minste van de twee kwaden.
Het moet haast wel een speler van lang geleden zijn want bij alle lijstjes met prominente ex-voetballers staan behoudens die 2 geen andere voetballers die aan de eis voldoenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen idee. Wikipedia biedt ook geen uitkomst.
Goed je best doen, misschien scout DAM je dan wel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Obama hier volgens de stemwijzer.
Straks voetballen met de locals!
Vroeger waren er lang niet zo veel transfers. Ook coaches kan ik me niet bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Het moet haast wel een speler van lang geleden zijn want bij alle lijstjes met prominente ex-voetballers staan behoudens die 2 geen andere voetballers die aan de eis voldoen
Hij heeft in ieder geval een EU-paspoortquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed je best doen, misschien scout DAM je dan wel!
Coaches lijkt me sowieso niet, Ferguson zit al 30 jaar bij Manchester..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vroeger waren er lang niet zo veel transfers. Ook coaches kan ik me niet bedenken.
Allebei geen imago.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen McCain en PSV?
Ze verliezen allebei van negers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Ze kijken in hun bus beiden naar Michael Palin ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Ze produceren beide lekkere frieten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Met mayo was het beter geweestquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |