Men zegt Play like a Champion of die voetbalquiz met JJ van G.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ooit al eens gezien en volgens mij waren het er echt drie toen.
Frank en Ronald de Boer kunnen net niet.
Ik ookquote:
Hetzelfde geldt voor Snoquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht aan Bert Konterman maar zijn transfer naar Arsenal en naar Real Madrid gingen niet door.
Graagquote:
Kan ik iets aan dat hele gebeuren veranderen dan? Bovendien wordt het pas interessant als de uitslag bekend is en dat is sowieso niet voor 12 uur. Zoek dus maar fijn meequote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Jezus, jongens, er zijn verkiezingen in Amerika - gaan ze een beetje ouwehoeren over een of ander voetballertje of die bij al die wedstrijden is geweest en daar breken ze dan hun hersentjes over in plaats van na te denken over hoe het verder moet met de wereld en heel hard CHANGE te roepen
Ik zit dan ook in VBL en niet in POL/quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Jezus, jongens, er zijn verkiezingen in Amerika - gaan ze een beetje ouwehoeren over een of ander voetballertje of die bij al die wedstrijden is geweest en daar breken ze dan hun hersentjes over in plaats van na te denken over hoe het verder moet met de wereld en heel hard CHANGE te roepen
Earnie Stewart?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan ik iets aan dat hele gebeuren veranderen dan? Bovendien wordt het pas interessant als de uitslag bekend is en dat is sowieso niet voor 12 uur. Zoek dus maar fijn mee
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit dan ook in VBL en niet in POL/
Ik heb niets teruggelezen maar wat is jouw visie erop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijn
Change..quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Negers zijn engquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niets teruggelezen maar wat is jou visie erop?
Ja, het systeem is zo weird en er zijn de afgelopen verkiezingen gekke dingen gebeurd.quote:Is er nog een kans dat Obama niet wint?
Neequote:
Da's ook wel weer zo maar dan maar de minste van de twee kwaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Change..
De keuze tussen Rechts en Extreem Rechts.
Mooi, nu ik dat weet kan je me nu dan helpen met die voetbalvraag?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Negers zijn eng![]()
[..]
Ja, het systeem is zo weird en er zijn de afgelopen verkiezingen gekke dingen gebeurd.
Ieder zijn eigen mening maar McCain staat rechts van de SGP en ik neem aan dat je daar ook niet op zou stemmen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Word je hier ook belachelijk gemaakt als je voor McCain bent?
Er is dan ook niet zoveel keus.quote:Merk dat vrijwel heel NL voor Obama is
Daarom ben ik blij dat ik niet tot je beste vrienden behoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn beste vrienden ook in de wereld geinteresseerd zijn
Homo's moeten ook alles voor je oplossen. Wat is het probleem? Dat vraagje over die speler die bij die 3 wedstrijden was? Dat is toch simpel? Ga ik echt niet verklappen hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, nu ik dat weet kan je me nu dan helpen met die voetbalvraag?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet tot je beste vrienden behoor.
Nee, dat is waar, maar als hij het in Amerika tot presidentkandidaat kan schoppen moet hij hier toch ook wel enige medestanders hebben. Maar ik ken ze nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening maar McCain staat rechts van de SGP en ik neem aan dat je daar ook niet op zou stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |