Ik zie wel hoe het gaat lopen en of het te combineren valt met VBL. Op dit moment denk ik wel dat het gaat lukken en als het niet lukt dan is het pechquote:Op woensdag 5 november 2008 20:53 schreef Suijk het volgende:
Jemig Ray! Succes! Hopelijk gaat het niet af van de leuke initiatieven die je in VBL opent. Dat kunnen anderen uiteraard ook doen,
Thanks, Suijk.quote:maar daarmee (oa) heb je VBL een stuk leuker gemaakt!
Ik heb wel genoeg gehad na al die livescoretopicsquote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef SCH het volgende:
Wordt Ray dan nog ontblauwd?
Jij denkt echt dat je nu álles kan maken na onze meet, hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:
Van mij mag je hoor SCH.
Ja, ik weet nu toch zeker dat ik je aan kan!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je nu álles kan maken na onze meet, hè.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu toch zeker dat ik je aan kan!
Is Ray nog kleiner?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. sjimz is gewoon zo'n opgepompte bodybuilderquote:
Klinkt echt supergeilquote:Op woensdag 5 november 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat niet. sjimz is gewoon zo'n opgepompte bodybuilder. Een soort kleine uitsmijter.
Jij moet gewoon naar Ajax gaan, veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Suijk het volgende:
Als je nu trouwens nog een keer mee gaat naar Omniworld, kan ik ook zeggen dat ik een FA in het echt heb gezien.
Je hebt toch je Sonja Bakker boek?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:24 schreef SCH het volgende:
hoeveel mandarijntjes moet ik mee?
Je bent echt ineens wijs en begrijpendquote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt toch je Sonja Bakker boek?
Daarom vindt Ray het eigenlijk ook niets om te meetenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent echt ineens wijs en begrijpend
Tja daar is ie nu al te laat meequote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom vindt Ray het eigenlijk ook niets om te meeten
Ik weet nog niet of ik morgen ga. Ben sowieso pas laat thuis en ook moe door een lange dag en ik ken niemand van de tegenstander en het is koud en er wordt weer slecht gevoetbald en de enige goal wordt toch aan de andere kant gemaakt, de rij voor de hamburgers is toch weer te lang en de treinen rijden ook vast niet netjes terug.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar Ajax gaan, veel makkelijker.
Morgen weer. Zal wel lekker warm zijn in het stadion.
Gewoon bikkelen, je bent een Ajacied of je bent het niet. Ik heb nu al kaarten, dus ik ga gewoon. Tot 18:30 werken of zo, dan naar het stadion en hopen op een leuke sfeer en wat goals. Zal dus wel niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik morgen ga. Ben sowieso pas laat thuis en ook moe door een lange dag en ik ken niemand van de tegenstander en het is koud en er wordt weer slecht gevoetbald en de enige goal wordt toch aan de andere kant gemaakt, de rij voor de hamburgers is toch weer te lang en de treinen rijden ook vast niet netjes terug.
Zal er wel weer zitten morgen.
Praat sjimz echt met zoveel consumptie???quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
Tegen Borac was ik met sjim gegaan en kwam ik echt zeiknat thuis.
Pech voor FA of voor VBL? Het eerste mag ik dan hopen. Je moet wel bij VBL blijven hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe het gaat lopen en of het te combineren valt met VBL. Op dit moment denk ik wel dat het gaat lukken en als het niet lukt dan is het pech.
Ik ga dus niet, mijn vrouw heeft spit, dus zij heeft mijn hulp nodig, en vrijdagavond en zaterdagochtend moet ik werken, dus ik blijf even thuis.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon bikkelen, je bent een Ajacied of je bent het niet. Ik heb nu al kaarten, dus ik ga gewoon. Tot 18:30 werken of zo, dan naar het stadion en hopen op een leuke sfeer en wat goals. Zal dus wel niet.
Tegen Borac was ik met sjim gegaan en kwam ik echt zeiknat thuis. Zoiets zie ik morgen ook wel gebeuren, want dat is altijd met UEFA-Cup.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vieze slijmerd. Je hebt gewoon poep in je broek omdat ik kan bannen.
Succes vanavondquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
dan kun je zo naar me zwaaienquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
Neuh, gewoon op de vu.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Ole het volgende:
Zit je al in het stadion dan?
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennenquote:
of was je met héééle andere zaken bezigquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
ik drink water als ik aan het werk benquote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennen.
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
Leve de herkansingen!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.
Alle vier de vakken tussen de 4.0 en de 4.9.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het rondje op kosten van de president elect?
Misschien wat minder in VBL hangen?quote:
Doe even stemmen op Carglass.quote:Morgen is het zover, dan wordt de winnaar bekend van de meeste irritante radioreclame. Zojuist is in de Coen en Sander show de top 3 bekend gemaakt. Het zijn:
* Schouten & Nelissen
* Ditzo
* Carglass
Ik heb op dat hoerenDitzo gestemd, maar Carglass is bijna net zo irritant.quote:
Wat zou er leuk aan zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:24 schreef dndiek het volgende:![]()
Ik weet nog altijd niet of ik Ray (en FOK) moet feliciteren met zijn fa-schap
om het vervolgens later weer terug te betalen zeker?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En anders kan je altijd nog op de kosten van de ibg drie maanden naar Argentinië.
Een dagje park vandaag, 28 graden!
Wie zegt dat het leuk moet zijnquote:
Een extra FOK-shirt misschien.quote:
watquote:
Nee, nee, afscheidstournee in America. Grote tent, veel bier, op loopafstand van ons Centre Parcs huisje.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat? dat is juist tof
in het theater?
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, nee, afscheidstournee in America. Grote tent, veel bier, op loopafstand van ons Centre Parcs huisje.
hopelijk droomt hij vannacht weer over Obama en kan hij toch nog een beetje lachenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk droomt hij vannacht weer over Obama en kan hij toch nog een beetje lachen
Yes we canquote:
Ouch! die komen hard aan!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.
Alle vier de vakken tussen de 4.0 en de 4.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |