Succes vanavondquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
dan kun je zo naar me zwaaienquote:Op donderdag 6 november 2008 09:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ray als FA.
Uurtje of 1 richting Amsterdam al.
Neuh, gewoon op de vu.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Ole het volgende:
Zit je al in het stadion dan?
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennenquote:
of was je met héééle andere zaken bezigquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
ik drink water als ik aan het werk benquote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke kleur wijn heb je in je glas ? Daar kunnen we je beter aan herkennen.
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:Borisz, had je wel goed genoeg geleerd?
Leve de herkansingen!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja en de oefententamens gingen wel allemaal aardig.
Alle vier de vakken tussen de 4.0 en de 4.9.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het rondje op kosten van de president elect?
Misschien wat minder in VBL hangen?quote:
Doe even stemmen op Carglass.quote:Morgen is het zover, dan wordt de winnaar bekend van de meeste irritante radioreclame. Zojuist is in de Coen en Sander show de top 3 bekend gemaakt. Het zijn:
* Schouten & Nelissen
* Ditzo
* Carglass
Ik heb op dat hoerenDitzo gestemd, maar Carglass is bijna net zo irritant.quote:
Wat zou er leuk aan zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:24 schreef dndiek het volgende:![]()
Ik weet nog altijd niet of ik Ray (en FOK) moet feliciteren met zijn fa-schap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |