Gekocht bij Gamehubs, Of zijn ze met al het geld er vandoorquote:Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej ga jij Banjo kopen? Dan koop ik hem daarna van jou![]()
Een verschil van fokking 30 euroquote:Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Banjo is in het buitenland wel gewoon nog een budget game
30 incl. en dan heb je hem gewoon op de nederlandse releasedate in huis
Heb 'm inmiddels twee keer uitgespeeld. Dat is voor mij toch wel redelijk uniek.quote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Cid het volgende:
Net die Tomb Raider Underworld demo even geprobeerd, dat ziet er gelikt uit zeg!
Nopequote:Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej ga jij Banjo kopen? Dan koop ik hem daarna van jou![]()
De 360 kan 's nachts toch zelf sturen met die lange afstandsraces?quote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand zo vriendelijk om mij zoveel mogelijk miljoen credits (forza 2) te willen geven zodat ik alle Duitse en Italiaanse wagen kan kopen
Je kan geen playlist samenstellen, plus na 20 minuten valt je controller uit en stopt de race.quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
De 360 kan 's nachts toch zelf sturen met die lange afstandsraces?
Ik weet het niet Cyb, de trailer kan nog zo vet zijn maar ik vond deel 1 echt saai worden na een uurtje en die vrees heb ik nu ook weer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
Woei! F.E.A.R. was erg vet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn! Die Guitar Hero World Tour Videoreview op GT is vet! Must have!
Las ook dat je de GT gitaar ook in Rock Band kan gebruiken
Te vet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Het drummen is echt ontzettend tof, zelfs is zingen is wel humor. Ik heb gisteren de zang carriere op easy even doorlopen bij Rock Band. Ik heb de zangstem van een snotverkouden parende walrus, maar toch is het erg tofquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Te vet!Drummen en zingen boeit me niet, ik wil gewoon gitaar spelen! Jammer dat Rock Band nog ¤ 55,- is in NL en niet regiovrij
Ik heb nu Guitar Hero III + Gitaar en koop binnenkort Guitar Hero IV + Gitaar en dan nog los Rock Band 1 & 2
zou het eerder andersom doen, Gears2 is veel vetter dan COD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk morgen eerst maar een Far Cry 2 proberen en dan zaterdag schakelen we keihard over naar Call of Duty: World at War
Gears 2 komt in december wel eens een keer
Nope, in Showdown Town kan dat niet, wel in al die andere levels!quote:Op maandag 3 november 2008 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun jij in die demo met je zelfs gebouwde wagen naar buiten? Kan niet ofwel?
Ik heb een heli zonder wielen die laat je gewoon klappen en dan pleurt er vanalles vanaf
De MP van cod vind ik altijd snel saai wordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Ben ik het niet mee eensGears2 is tof, maar ik vermaak me nog beter met call of duty games
Vooral de MP ligt me een stuk beter.
Dat heb ik met Gearsquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De MP van cod vind ik altijd snel saai worden
ja dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De MP van cod vind ik altijd snel saai worden
Ik heb hem twee weken geleden eindelijk volledig op Insane uitgespeeld samen met een vriend van me! Vreselijke pittige stukken.quote:
Amenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Als je met de juiste mensen speelt is het eindeloos.
Heb je de review code al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk morgen eerst maar een Far Cry 2 proberen en dan zaterdag schakelen we keihard over naar Call of Duty: World at War
quote:
Nope, zaterdag ga ik naar het launchevent en dan krijg ik een reviewexemplaar mee. Maar zaterdagmiddag eerst maar eens even de concurrerende pers inmaken.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet al te goed dus ik moet deze week even wat vaker de beta spelen
Shut up or I'll saw you in halfquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]er zullen jaren intensieve training aan vooraf gaan voor jij op een beetje niveau zit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:47 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gespot bij de MM en Saturn, dit is toch die 'Pes' controller met betere D-pad?
Ja ik zag het net op budgetgaming inderdaad, maar ik vind die snoertjes wel meevallen hoor. Sowieso beter dan die kapotte GH3 gitaar van mij. Doe mij m'n GH2speeltje maarquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef Reintji het volgende:
Weet niet, niet meegenomen. Pecunia hard nodig voor Gears2. Trouwens, dat GH-III pakket ligt inderdaad nog bij de MM met twee gitaren voor 88,-. Alleen zijn die snoertjes wel rete kort
Dat valt best mee, ongeveer net zo lang als die van een gedrade 360 controller. En de GH2 controller speelt mijns inziens stukken lekkerder dan de GH3 controller.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef Reintji het volgende:
Weet niet, niet meegenomen. Pecunia hard nodig voor Gears2. Trouwens, dat GH-III pakket ligt inderdaad nog bij de MM met twee gitaren voor 88,-. Alleen zijn die snoertjes wel rete kort
Tenminste, op Wiki staat bij EU nog November 2008. Klopt dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:11 schreef emokid het volgende:
Hoe zit dat nou met Rock Band 2, hij komt deze maand hier in nederland toch? Met gitaar?
Ja, hij komt tegelijk met Guitar Hero: World Tour uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Tenminste, op Wiki staat bij EU nog November 2008. Klopt dat?
kan snel zijn of heel langzaam, echt helemaal niets zinnigs van te zeggen, ik heb het wel eens met gewone mail binnen een dag of 10 gehad maar ook een keer bijna 4 weken gewachtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Ceased2Be het volgende:
vraagje; hoe lang duurt het gemiddeld met Gamehubs? fable 2 is 25/10 verstuurd maar nog niet binnen.
De registered mail code die ik heb gehad kan ik nergens invullen om te zien waar m'n pakket blijft
dus m'n 7 euro UPS shipment was niet echt zinnig besteed daar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan snel zijn of heel langzaam, echt helemaal niets zinnigs van te zeggen, ik heb het wel eens met gewone mail binnen een dag of 10 gehad maar ook een keer bijna 4 weken gewacht
ehm, er waren wat probleempjes met de douane in NL dus sinds 23 oktober ofzo versturen ze alles per gewone post en krijg je die 7 euro verzendkosten terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
dus m'n 7 euro UPS shipment was niet echt zinnig besteed daar?
o well, gelukkig is falout 3 nog onderweg en komt gears2 nog...
Ook gratis verzending?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vandaag Far Cry 2 ontvangen van Gamehubs en deze is op 24 okt. verstuurd!
Hoe is jou dat opgevallen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het viel me op maar is de online co-op mode van Gears 2 nu alleen via splitscreen te spelen?
http://media.teamxbox.com/games/ss/1942/1225742153.jpgquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe is jou dat opgevallen?
Want dat lijkt mij keiharde bull, offline co-op
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef Wessiej het volgende:
Cyb heb je eerst 100 confirmatie's nodig ofzo
Je ziet 1 pic, duidelijk offline, maar je blijft maar over online kakelen
Lijkt me nogal onlogisch, komt alleen maar ten nadele van je framerate en je beeldoppervlak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het viel me op maar is de online co-op mode van Gears 2 nu alleen via splitscreen te spelen?
Check games op ombouwnederland.nl esquote:
een vage Italiaanse versiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Check games op ombouwnederland.nl es
in Gears 1 was dit niet het geval, dus wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Lijkt me gewoon een offline coop shot toch? Staat nergens iets waar je uit kunt halen dat het een online-shot isquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://media.teamxbox.com/games/ss/1942/1225742153.jpg
Heb het al meerdere malen voorbij zien komen dus vandaar mijn vraag. Lijkt me zelf ook stug.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://media.teamxbox.com/games/ss/1942/1225742153.jpg
Heb het al meerdere malen voorbij zien komen dus vandaar mijn vraag. Lijkt me zelf ook stug.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een vage Italiaanse versie
nee bedankt
hier een keer gelezen, game komt uit een pack dus je hebt ook niet het retail hoesjequote:
had hem donderdag al,quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vandaag Far Cry 2 ontvangen van Gamehubs en deze is op 24 okt. verstuurd!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
ga hem direct verkopen, wat een lelijk bagger spel
niks aan
Als je met de Rock Band drums GH gaat spelen worden die laatste 2 noten 1 noot, dus kan je gewoon normaal spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Welke drumset kun je het beste halen.
Bij de compatibiliteit staat dat de RB2 drums alles aankan en GHWT weten ze nog niet voor RB2.
En hoe zit het met het RB2 drumstel...die heeft 4 pads en in GHWT komen 5 notes voor drums
Tegenwoordig versturen ze aangetekendquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan snel zijn of heel langzaam, echt helemaal niets zinnigs van te zeggen, ik heb het wel eens met gewone mail binnen een dag of 10 gehad maar ook een keer bijna 4 weken gewacht
1 potje mp gespeeld, was er ook niet kapot van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb enkel de MP gespeeld, echt niet mooi hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
niks aan
Kijk even naar de username van tegen wie je het hebt, je kan net zo goed niets typen, komt bij hem aan als hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
1 potje mp gespeeld, was er ook niet kapot van.
SP erg praat hoor, zou het toch een kans geven.
shit je was me voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Ga maar weer lekker voetbal spelen, Fifa nerd.
Ga er toch eens op in man.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Ga maar weer lekker voetbal spelen, Fifa nerd.
Ik had Forza2 & Viva Pinata daar ook vandaan, kwam in een gedeeld doosje. Ik ging er vanuit dat Halo ook gewoon in een groen doosje zou komen. Maar als het in zonder doosje komt is het irritant inderdaad, ik wil ook alleen maar echte doosjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hier een keer gelezen, game komt uit een pack dus je hebt ook niet het retail hoesje
vind ik altijd wel leuk om te hebben
Ik bied 30 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
niks aan
35 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Devz het volgende:
Vandaag heel impulsief een Xbox 360 Elite gekocht bij de Bart Smit -10 procent actie
[..]
Ik bied 30 euro
Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga er toch eens op in man.
Het is toch een lelijk spel
De MP zuigt toch?
Ja eigenlijk UPS gedaan maar dat heeft Gamehubs zelf omgezet door de douane problemen dus idd gewoon gratis verzendingquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook gratis verzending?
Heb nog niks ontvangen...
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.
Jorien
En wat voor steekwoorden! Nog krachtig ook!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
En toch ook iets met een ontploffing ofzo? Weet iemand nog welke review of een link?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Vervolgens gooide ik een granaat en opeens: ''BOEM, BOEM''.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Misschien moet je er dan niet zoveel kopenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
Damn 16quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
geld en tijd teveel ?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan niet zoveel kopen
Ik was vroeger ook zoquote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
saints row 2quote:
Neequote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
Eind 2009 begin 2010 helaasquote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef Klautje het volgende:
Weet iemand trouwens nog iets over Alan Wake? Heb daar lang geleden iets over gelezen en verder nooit meer wat gehoord
FC2quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zoMaar toen zag ik het licht en koop ik vrijwel alleen nog maar games als ik een andere uitgespeeld heb
Het licht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar zou toch een patch voor komen? Lijkt me ook helemaal niets met die checkpoints!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren met FC2 begonnen, ik vind hem behoorlijk goed. Al begin ik me nu al aan die bewaakte checkpoints te ergerenDe sfeer is wel heel goed iig
Je lijkt wel een vrouw in een kledingzaak met de creditcard van haar vriend,quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
saints row 2
rock band 2
far cry 2
littlebigplanet
Fable 2
Guitar Hero World Tour
motorstorm 2
pes2009
Fallout
dead space
tomb raider
Call of Duty 5
Shaun White
Gears of War
Smackdown vs Raw 09
Zonsopgang bij Bloodstone nadat ik uit de moerassen van de Wraithmarsh kwamquote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zoMaar toen zag ik het licht en koop ik vrijwel alleen nog maar games als ik een andere uitgespeeld heb
Het licht:
[ afbeelding ]
Waar is dat van?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zonsopgang bij Bloodstone nadat ik uit de moerassen van de Wraithmarsh kwam![]()
![]()
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren met FC2 begonnen, ik vind hem behoorlijk goed. Al begin ik me nu al aan die bewaakte checkpoints te ergerenDe sfeer is wel heel goed iig
Nog even wachten op Just Cause 2 danquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....
De A.I. kan ook een stuk beter,.... de vijand ziet je snel, dat terwijl ik dat in het echt toch onmogelijk acht,... stealth is ver te zoeken,... dan moet je echt s' nachts reizen!
Gaat dat toffer worden als het heilige Mercenaries 2?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog even wachten op Just Cause 2 dan
Ondanks de vele bugs en eentonige sidequests vond ik deel 1 echt heel erg tof. Heerlijk over de top!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat dat toffer worden als het heilige Mercenaries 2?
De eerste speelsessie zat ik nog goed in het verhaal en de sfeer maar bij de tweede speelsessie zat ik me alleen maar te ergeren aan precies die twee dingen. Daarna niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren.
MotorStorm 2 had je al niet hoeven kopen, matige game. Dan is Pure toch stukken beter als alternatief.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
saints row 2
rock band 2
far cry 2
littlebigplanet
Fable 2
Guitar Hero World Tour
motorstorm 2
pes2009
Fallout
dead space
tomb raider
Call of Duty 5
Shaun White
Gears of War
Smackdown vs Raw 09
1e lijstje is al binnen, 2e is besteld, daar komt nog meer bij!
[..]
Nee
Neem de bus, in elke hoek van de kaart is een busstation en er is een busstation in Pala.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....
De A.I. kan ook een stuk beter,.... de vijand ziet je snel, dat terwijl ik dat in het echt toch onmogelijk acht,... stealth is ver te zoeken,... dan moet je echt s' nachts reizen!
Ik wacht nog steeds op de patch. Dat is de reden waarom ik het spel (nog?) niet verkocht heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Daar zou toch een patch voor komen? Lijkt me ook helemaal niets met die checkpoints!
Ik ben toen overnieuw begonnenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Balen ik wou toch maar even die DLC van Mass Effect gaan spelen maar ik heb nog maar 2 save's en die zijn beide van bijna aan het einde dus dan kan je niet meer naar je schip
Als je nou zorgt dat je tegelijk met mij Fable speelt en we komen elkaar tegen dan stuur ik je een kadootje in de gamequote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef Laniboekje het volgende:
Van het weekend Fable 2 bij vriendlief even gezien, het wist me meteen te boeien en toen kreeg ik het geniale idee om maar weer eens een spel van hem te jatten. Dus, op naar zolder... in stoffige dozen zoeken. Hop, Fable eruit vissen en mee naar huis nemen. Ik heb gisteren drie uur zitten spelen, erg tof. Wist helemaal niet van het bestaan van Fable af!
Dus Fable 2 mag ook nog wel een keertje komen draaien in mijn Xbox.
Hoe snel kun je daar dan al heen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben toen overnieuw begonnenik had dat probleem namelijk ook
maar dan met 1 save game
Yep die is laatst eindelijk uit de koelkast getrokken en weer wat info dat ie er echt aankomtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef emokid het volgende:
Komt trouwens een next-gen remake van The Chronicles of Riddick, maar dat is allang bekend neem ik aan.(ik check even na)
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je nou zorgt dat je tegelijk met mij Fable speelt en we komen elkaar tegen dan stuur ik je een kadootje in de game
En die wil ik niet, ik wil een platformer. Nu de 360 allemaalquote:Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
het is nou eenmaal een ander soort game
LBP?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En die wil ik niet, ik wil een platformer. Nu de 360 allemaalRPG's
heeft en partygames krijgt mis ik enkel nog een goede platformer!
GOEDE platformerquote:
Hij had het over een goede platformer op de xbox360, ik zie LBP zelfs over 100 jaar niet op de xbox verschijnenquote:
inderdaad , alleen is mario party nog steeds de leukste party gamequote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan het een game toch niet aanrekenen dat het een ander genre is dan jij wiltquote:Op woensdag 5 november 2008 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat een voormalig platformheld nu iets anders gaat doen, en niet als spin-off, maar als main-game. Banjo was potentieel een goede platformer, maar dat hebben ze niet gemaakt.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan het een game toch niet aanrekenen dat het een ander genre is dan jij wilt
Ik vind Gears of War kut, want ik mis een goed vliegspel voor de 360! GoW
Rare heeft al sinds jaar en dag geen goede platformer meer gemaakt, als er een Banjo-themed Kameo was uitgekomen dan was je alsnog niet tevredenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat een voormalig platformheld nu iets anders gaat doen, en niet als spin-off, maar als main-game. Banjo was potentieel een goede platformer, maar dat hebben ze niet gemaakt.
Gears is nooit een vliegspel geweest, dus kom op Spanky, niet zo bijdehand
Ik importeer het spel tegen die tijd bij Gamestop. Krijg je bij bestelling van de normal edition een upgrade naar de LE, gratis.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, ik heb Prince of Persia alvast besteld trouwens, bij Dimension Plus, voor 45 euro
Ik had 40 spaarpunten staan nog die zorgen voor 25% korting
Banjo XBLA ga ik ook wel spelen denk ikquote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Rare heeft al sinds jaar en dag geen goede platformer meer gemaakt, als er een Banjo-themed Kameo was uitgekomen dan was je alsnog niet tevredenJe hebt het gewoon over sentiment, en dat valt over het algemeen gewoon tegen, dingen komen niet uit zoals je verwacht of gehoopt had... Al schijnt de Banjo Kazooie op XBLA wel echt tof te zijn, zit ook een wisselwerking met Nuts & Bolts in, leidt naar beide kanten toe tot in-game objecten (al kan ik dit dus niet testen wegens gebrek aan XBLA Banjo)
Ace Combat heeft je niet kunnen bekoren? HAWX wellicht?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
want ik mis een goed vliegspel voor de 360! GoW
Je hebt de discussie gemist? Je moet die regel niet letterlijk nemen volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ace Combat heeft je niet kunnen bekoren? HAWX wellicht?
Banjo XBLA is met haar release in een klap de beste platformer op de 360,..... feit!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Banjo XBLA ga ik ook wel spelen denk ik![]()
Een Kameo-achtige Banjo had ik overigens nog best okay gevonden, Kameo is een van mijn favoriete 360-games
* Reintji Gaat snel in een hoekje staanquote:Op woensdag 5 november 2008 14:51 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Je hebt de discussie gemist? Je moet die regel niet letterlijk nemen volgens mij.
quote:Publieke beta voor Call of Duty: World at War
Op de Xbox 360 en de PC organiseert Activision een uitgebreide beta voor Call of Duty: World at War zodat de online multiplayer foutloos verloopt.
Oorspronkelijk was de beta beperkt tot mensen met een key, maar nu heeft Activision besloten de beta open te stellen voor het grote publiek. Alle Xbox Live Gold en PC eigenaren kunnen de beta nu downloaden en testen.
Jij hebt duidelijk nooit de vorige Banjo's gespeeld. Die stem-geluidjes horen gewoon bij Banjo-Kazooie. Ik ben blij dat ze er nog steeds inzitten!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Banjo gisteren iets van twee uur gespeeld, vind het echt niet kunnen dat het spel geen voice overs heeft. Van dat soort stem-geluidjes konden heel leuk ten tijde van de N64, nu écht niet meer, al is het maar dat de tekst wat te snel gaat voor echt jonge kinderen.
Die stemgeluidjes horen bij de N64 ja, en tuurlijk dus ook bij de vorige Banjo's. Dit is 2008, bijna 2009, dan is het gewoon lame als je geen stemmen hebt, hoe old-school het met die geluidjes ook mag klinken. (want old-school, daar mikken ze wel op, veel verwijzingen naar vorige en andere games, grapjes de hele tijd erover etcetera)quote:Op woensdag 5 november 2008 16:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit de vorige Banjo's gespeeld. Die stem-geluidjes horen gewoon bij Banjo-Kazooie. Ik ben blij dat ze er nog steeds inzitten!
Het hoort gewoon bij het Banjo gevoel vind ik. En dat vind ik wel belangrijker dan of het nu wel of niet kan in 2009..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die stemgeluidjes horen bij de N64 ja, en tuurlijk dus ook bij de vorige Banjo's. Dit is 2008, bijna 2009, dan is het gewoon lame als je geen stemmen hebt, hoe old-school het met die geluidjes ook mag klinken. (want old-school, daar mikken ze wel op, veel verwijzingen naar vorige en andere games, grapjes de hele tijd erover etcetera)
quote:But whereas a traditional platform game could survive a sequence of poor levels, or even succeed in spite of a majority with a world as lovely as this, with characters so delightful and secrets so pleasing to uncover, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts is not a platform game. The game it has become instead demands thoughtful, exciting challenges that inspire the player to pitch in and help get the most out of each level, but it fails to provide them, and even though it's worth persevering with for the occasional hurdles race, egg-and-spoon and a game-world in aptly Rare form, ultimately it's a brilliant shell with a mostly hollow centre.
7/10
Heb je de baas al verslagen als je met de joker speelt in de demo?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
LEGO Batman demo gespeeld, best leuk, maar af en toe vervelend om te lopen/springen omdat de camera vast staat. Verder zijn de stemmen echt achterlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Echt voor de liefhebber dus,.... kan me niet voorstellen dat iedereen dit gaat halen met al die andere 9+ games momenteel om ons heen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Heb je de baas al verslagen als je met de joker speelt in de demo?Nee, heb enkel met Batman gespeeld. Vond het ook wel weer genoeg ook, zo bijzonder was het nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Daarom hebben ze insane bedacht.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Retarded het volgende:
Wel merk ik dat de Normal-moeilijkheidsgraad toch net wat te makkelijk is...
blijkbaarquote:
Is er een nieuwe serie op de markt gekomen? Heb er al een van Marcus maar dit is een nieuw model. Where did you get it? Price?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:04 schreef Retarded het volgende:
Heb trouwens een gave "figure" van Marcus aangeschaftwas een koopje, en vond em echt bad-ass
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:04 schreef Retarded het volgende:
Heb trouwens een gave "figure" van Marcus aangeschaftwas een koopje, en vond em echt bad-ass
[ afbeelding ]
Ik kwam er strax pas achter dat je die floaters ook leeg kunt laten lopen en dan kun je dus een soort van onderzeeer maken met Banjooquote:Op woensdag 5 november 2008 16:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het hoort gewoon bij het Banjo gevoel vind ik. En dat vind ik wel belangrijker dan of het nu wel of niet kan in 2009..
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef Retarded het volgende:
http://www.gator.nl/product_info.php?products_id=125
Dat terwijl het origineel was zo verdomde vermakelijk was. Weer een gemiste kans dus als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:37 schreef ach het volgende:
"yay vigilante 8 op xbla" dacht ik vanmorgen. Wat een baggerHet loopt echt voor geen meter
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik heb precies 3000 gamerpoints.
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zijn er 27.000 te weinig om echt tof te zijn!
1UP over Banjoquote:
quote:To all the Rare-haters out there: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (the latest in a series that's scarcely been heard from since the Nintendo 64 days, barring a pair of Game Boy Advance spin-offs) puts the ailing developer on the road back to relevancy. Nuts & Bolts' single-player structure, addictive multiplayer, and intricate vehicle-crafting system handily show that this isn't just another generic cute-n-furry platformer.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Retarded het volgende:
net GoW 2 even gespeeld...
Heb nu de eerste 2 levels erop zitten en ben opzich wel tevreden met het eindresultaat. Grafisch is het zeker een plaatje, en de gameplay is even goed als die van deel 1. Het verhaal is wel iets sterker (tot zover).
Wel merk ik dat de Normal-moeilijkheidsgraad toch net wat te makkelijk is...
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Nemmii het volgende:
ebay xbox360 arcade
Is zoiets betrouwbaar?
Sorryquote:
Een eigen FRS winkel hebben, gok ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
hoe ben jij al aan gow2 gekomen?
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewersquote:
In Nimwegenquote:
het is blijkbaar een game waar je van moet houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewers![]()
http://xbox360.ign.com/articles/927/927091p3.html
Het is in ieder geval interessant om te volgen voor een keer. In tegenstelling tot bijvoorbeeld alle (veel te) hoge cijfers van de laatste tijd
koop Gears 1, dat is 1 grote demoquote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef ikookhier het volgende:
Ik had eigenlijk nog gehoopt op een Gears demo maar volgens mij zit die er niet aan te komen
Die ben ik nu aan het spelenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Nemmii het volgende:
ebay xbox360 arcade
Is zoiets betrouwbaar?
quote:FAKE LIST,NOTHING ABOUT IPHONE 3G!!!...BE AWARE!
quote:Very misleading half the list is no good
En IGN UK een 6.5 en Team Xbox een 7.4. Lekker mixed dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewers![]()
http://xbox360.ign.com/articles/927/927091p3.html
Het is in ieder geval interessant om te volgen voor een keer. In tegenstelling tot bijvoorbeeld alle (veel te) hoge cijfers van de laatste tijd
Heel interessant al deze reviewsquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En IGN UK een 6.5 en Team Xbox een 7.4. Lekker mixed dus.
Rare had gewoon bij hun oude formule moeten blijven want dan was ik er van overtuigd dat we hier te maken hadden met een van de betere platformers deze generatie. Nu gooien ze het hele concept over de boeg en introduceren ze iets nieuws waarmee men Banjo juist niet mee geassocieerd ziet worden.
Ik weet echt niet waar Rare mee bezig is de laatste jaren maar hopeloos is in het in ieder geval wel.
Als ik me goed herinner ligt dat ding in dat gebouw in het midden en dan rechtsboven.... goed kijken want hij valt idd niet echt op...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
Call of Duty 3 HELP !!!!!
ik zit in misie 4
het stukje waar je de fabriek moet verdedigen.
je moet dan een panzershrek pakken/gebruiken
1 waar de hell staat dat ding
2 ik zie wel een voertuig staan, maar hoe kom je daar terecht?
hij staat achter een muur en omlopen kan ook niet?
Een panzershrek is een soort van bazooka, geen voertuig. ligt in dat grote gebouw op de eerste verdieping bij een raam dacht ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
Call of Duty 3 HELP !!!!!
ik zit in misie 4
het stukje waar je de fabriek moet verdedigen.
je moet dan een panzershrek pakken/gebruiken
1 waar de hell staat dat ding
2 ik zie wel een voertuig staan, maar hoe kom je daar terecht?
hij staat achter een muur en omlopen kan ook niet?
Groesbeekquote:
Ik zou een pure platformer weer nix aan vinden maar dit vind ik gewoon tof! Vooral omdat je veel van die opdrachten krijgt en daarvoor dus een geschikte wagen kunt bouwen die dan ook wel elke keer anders moet zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 09:12 schreef -Dries- het volgende:
Ach zoveel platformen was er niet eens in de vorige Banjo's. Het is gewoon altijd een adventure/collecting game geweest. En of dat nou te voet of met voertuigen moet maakt me helemaal niks uit
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
straks komt er een busje en pakt mijn 360 af
Lani is in definitie al tofquote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zijn er 27.000 te weinig om echt tof te zijn!
Vroeger had ik op de PC een spel dat volgens mij Lego Racer heette ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou een pure platformer weer nix aan vinden maar dit vind ik gewoon tof! Vooral omdat je veel van die opdrachten krijgt en daarvoor dus een geschikte wagen kunt bouwen die dan ook wel elke keer anders moet zijn![]()
Wij 2 danquote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vroeger had ik op de PC een spel dat volgens mij Lego Racer heette ofzoEn daar moest je ook je eigen auto's maken met lego steentjes, en dan vond ik echt super vet!
Dus ik ben een van de weinigen die best kan leven met de ingeslagen richting
Je kan die floaters trouwens opblazen en weer uitblazen he! Dus dan kan je zo'n onderzeer iets makenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij 2 dan![]()
Maar ik vind gewoon tof dat je alles kan maken wat je wil ook als het gewoon niet werkt ofzo want bij veel games moeten de wielen precies daar en dat daar enz. Ik had zo'n super lange paal auto gemaakt die was heel dun en hoog dus ja als je gas gaf viel die gewoon om![]()
En het werkt ook wel goed want als je een wagen zonder floaters hebt zink je eigenlijk maar ik had zon wig vorm ofzo dus ik kon als ik hard genoeg ging gewoon over het water schieten
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je kan die floaters trouwens opblazen en weer uitblazen he! Dus dan kan je zo'n onderzeer iets makenMoet je gewoon een beetje die floaters opblazen en dan weer uitblazen op het goeie moment, dan cruise je echt onder het water door
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kwam er strax pas achter dat je die floaters ook leeg kunt laten lopen en dan kun je dus een soort van onderzeeer maken met Banjoo
Ik krijg hem voor me verjaardag maar ga hem pas volgende jaar een keer spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow
Wanneer ga je Fallout kopen btw?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg hem voor me verjaardag maar ga hem pas volgende jaar een keer spelen
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]Heb je het hele jaar door nog tentamens ofzo?
Neeeeeee!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
god, ik ga nu een vraag stellen die me nog lang gaat achtervolgen want hij is volgens mij een beetje erg dom, maar ik moet hem gewoon stellen
mijn rrod kwam tijdens Saints Row 2, via gamehubs (zonder boete, dat dan weer wel) gekocht, op het hoesje stond alleen NTSC op de site van gamehubs stond dat ie ook geschikt is voor PAL dus ik vrolijk ding er in gedaan en het werkte en spookt me al de hele tijd door het hoofd of dat de oorzaak zou kunnen zijn, en dat terwijl ik het antwoord weet en dat is een heel erg harde: NEEEEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Een NTSC disc laat je Xbox dan ook harder werkenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
god, ik ga nu een vraag stellen die me nog lang gaat achtervolgen want hij is volgens mij een beetje erg dom, maar ik moet hem gewoon stellen
mijn rrod kwam tijdens Saints Row 2, via gamehubs (zonder boete, dat dan weer wel) gekocht, op het hoesje stond alleen NTSC op de site van gamehubs stond dat ie ook geschikt is voor PAL dus ik vrolijk ding er in gedaan en het werkte en spookt me al de hele tijd door het hoofd of dat de oorzaak zou kunnen zijn, en dat terwijl ik het antwoord weet en dat is een heel erg harde: NEEEEE
Koop je toch een nieuwe daarna, wat is 150 pleuro nou ?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Een NTSC disc laat je Xbox dan ook harder werken![]()
Ik verwacht over niet al te lange tijd ook een RROD, mijn Xbox begint na een uurtje of 2 met het beeld te klooien (flikkeringen in beeld enzo). Jammer dat ik dat ding nog geen 2 maanden heb
150 euro die je ook aan leuke dingen zoals games kunt uitgevenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe daarna, wat is 150 pleuro nou ?
Was niet van plan om elk kwartaal een andere Xbox te kopenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe daarna, wat is 150 pleuro nou ?
Welke licenties? Van Xbla games enz? Maar als je gewoon je harddisk overzet behoud je alles!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was niet van plan om elk kwartaal een andere Xbox te kopen![]()
Daarbij kun je je licenties maar 1x per jaar over laten zetten naar een andere Xbox.
Jep, alleen zijn de XBLA games en DLC gekoppeld aan je Xbox (via het serienummer waarschijnlijk). Wil je nog gebruik maken van dat DLC en XBLA games dan moet je op live aangesloten blijven omdat ze ook gekoppeld zijn aan je Gamertag.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke licenties? Van Xbla games enz? Maar als je gewoon je harddisk overzet behoud je alles!
Serieus? Nooit opgelet en ik heb toen wel gewoon mijn oude hdd op de nieuwe xbox gedaan! Maar dan ben ik denk ik idd steeds online geweest.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, alleen zijn de XBLA games en DLC gekoppeld aan je Xbox (via het serienummer waarschijnlijk). Wil je nog gebruik maken van dat DLC en XBLA games dan moet je op live aangesloten blijven omdat ze ook gekoppeld zijn aan je Gamertag.
Meer info: http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/
Ik heb het ook, heb ook altijd problemen met Catan sinds mn nieuwe Xbox. De geluidsinstellingen blijven niet bewaard enzo, dus ik start Catan dan op, sluit weer af en start weer op. Ook kloppen de achievements volgens mij niet, ik moet alleen 500 ranked victory points hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Nooit opgelet en ik heb toen wel gewoon mijn oude hdd op de nieuwe xbox gedaan! Maar dan ben ik denk ik idd steeds online geweest.
Inderdaad, de Xbox 360 kost bijna niks meer en nog een prijsdaling zal voorlopig niet komen. Gewoon doen dusquote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
qua leeftijd moet ik toegeven dat ik 37 ben en qua aanbiedingen kan ik me niet voorstellen dat er nog leukere pakketen komen dan dat er nu zijn, halen dus
Ik ben 25quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
wat is de leeftijd van de gemiddelde xbox360 bezitter hier??
Heb vroeger () echt heel veel zitten gamen. Afgelopen weekend eens op bezoek geweest bij mijn oude buren en mijn oude buurjongetjes die ik vroeger altijd genadeloos inmaakte met de spelletjes. !
![]()
Zag de xbox staan en hoppaaa even wat spelletjes doen, ik ben dik ingemaakt![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet ik er weer even inkomen maar ik voel me oud!!! Wraak zal er natuurlijk komen en dus schaf ik binnenkort de 360 aan (ff wachten op een leuke aanbieding, of moet ik zeggen NOG leuker. Tips hoor ik graag).
Ik zal in trainingskampf gaan en mijn vriendin maar een tijdje negeren! Ze lacht me nu al uit dat ik zo'n xbox wil kopen...
ben 21 , maar ik stop voorlopig echt niet met gamen .quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
wat is de leeftijd van de gemiddelde xbox360 bezitter hier??
Heb vroeger () echt heel veel zitten gamen. Afgelopen weekend eens op bezoek geweest bij mijn oude buren en mijn oude buurjongetjes die ik vroeger altijd genadeloos inmaakte met de spelletjes. !
![]()
Zag de xbox staan en hoppaaa even wat spelletjes doen, ik ben dik ingemaakt![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet ik er weer even inkomen maar ik voel me oud!!! Wraak zal er natuurlijk komen en dus schaf ik binnenkort de 360 aan (ff wachten op een leuke aanbieding, of moet ik zeggen NOG leuker. Tips hoor ik graag).
Ik zal in trainingskampf gaan en mijn vriendin maar een tijdje negeren! Ze lacht me nu al uit dat ik zo'n xbox wil kopen...
Liever dat dan Amerikaanse twintigers. Die jankstemmenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben 25Niets mis met gamen, al moet je een hoop 15 jarige schreeuwkinders wel wat negeren af en toe
Amerikaanse rednecks liggen dan ook mentaal zo'n vijf jaar achter op normale mensen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:29 schreef Klautje het volgende:
[..]
Liever dat dan Amerikaanse twintigers. Die jankstemmenSterf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Reintji op 06-11-2008 15:24:12 ]
OMG, ik maar zoeken naar een voertuig.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Een panzershrek is een soort van bazooka, geen voertuig. ligt in dat grote gebouw op de eerste verdieping bij een raam dacht ik.
DUDE!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef kepler het volgende:
26 en ik zit nu in een midlife-crisis qua gamen
Fable 2 vind ik wel tof, maar verder hoef ik niks te gamen. Ik ga zelfs Gears 2 niet halen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE!!!met wie moet ik dan coopen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE!!!met wie moet ik dan coopen?
Den Haag, ook MMquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef FJD het volgende:
Is er iemand die morgen naar de MM Rdam Centrum gaat voor GoW2 voor 49,-?
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Normaal gesproken wel maar ik vind het ook te gek dat mensen hem gewoon 2 weken eerder illegaal kunnen spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?
ik ben het er mee eens dat dat ook aangepakt moet worden (hopelijk met de nieuwe update?)quote:Op donderdag 6 november 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik vind het ook te gek dat mensen hem gewoon 2 weken eerder illegaal kunnen spelenEn dan volgens mij ook al gewoon online enz dat is van de gekken
![]()
Je wordt in elk geval niet gestraft
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Met bepaalde titels niet nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?
er zitten altijd voordelen aan het modden natuurlijk, anders zou niemand het doenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met bepaalde titels niet nee.
Het loont nu eigenlijk om je xbox te modden.
Je betaalt bijna niks voor een spel.
Geen releasedate.
Online spelen is nu ook mogelijk. (tenminste mijn neef in canada speelt gewoon online met burned copies en hij word niet gebanned)
Maar Cyb hij heeft toch gelijk?quote:
Geduld is een schone zaak mijn jongenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |