Serieus? Nooit opgelet en ik heb toen wel gewoon mijn oude hdd op de nieuwe xbox gedaan! Maar dan ben ik denk ik idd steeds online geweest.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, alleen zijn de XBLA games en DLC gekoppeld aan je Xbox (via het serienummer waarschijnlijk). Wil je nog gebruik maken van dat DLC en XBLA games dan moet je op live aangesloten blijven omdat ze ook gekoppeld zijn aan je Gamertag.
Meer info: http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/
Ik heb het ook, heb ook altijd problemen met Catan sinds mn nieuwe Xbox. De geluidsinstellingen blijven niet bewaard enzo, dus ik start Catan dan op, sluit weer af en start weer op. Ook kloppen de achievements volgens mij niet, ik moet alleen 500 ranked victory points hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus? Nooit opgelet en ik heb toen wel gewoon mijn oude hdd op de nieuwe xbox gedaan! Maar dan ben ik denk ik idd steeds online geweest.
Inderdaad, de Xbox 360 kost bijna niks meer en nog een prijsdaling zal voorlopig niet komen. Gewoon doen dusquote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
qua leeftijd moet ik toegeven dat ik 37 ben en qua aanbiedingen kan ik me niet voorstellen dat er nog leukere pakketen komen dan dat er nu zijn, halen dus
Ik ben 25quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
wat is de leeftijd van de gemiddelde xbox360 bezitter hier??
Heb vroeger () echt heel veel zitten gamen. Afgelopen weekend eens op bezoek geweest bij mijn oude buren en mijn oude buurjongetjes die ik vroeger altijd genadeloos inmaakte met de spelletjes. !
![]()
Zag de xbox staan en hoppaaa even wat spelletjes doen, ik ben dik ingemaakt![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet ik er weer even inkomen maar ik voel me oud!!! Wraak zal er natuurlijk komen en dus schaf ik binnenkort de 360 aan (ff wachten op een leuke aanbieding, of moet ik zeggen NOG leuker. Tips hoor ik graag).
Ik zal in trainingskampf gaan en mijn vriendin maar een tijdje negeren! Ze lacht me nu al uit dat ik zo'n xbox wil kopen...
ben 21 , maar ik stop voorlopig echt niet met gamen .quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
wat is de leeftijd van de gemiddelde xbox360 bezitter hier??
Heb vroeger () echt heel veel zitten gamen. Afgelopen weekend eens op bezoek geweest bij mijn oude buren en mijn oude buurjongetjes die ik vroeger altijd genadeloos inmaakte met de spelletjes. !
![]()
Zag de xbox staan en hoppaaa even wat spelletjes doen, ik ben dik ingemaakt![]()
![]()
![]()
Natuurlijk moet ik er weer even inkomen maar ik voel me oud!!! Wraak zal er natuurlijk komen en dus schaf ik binnenkort de 360 aan (ff wachten op een leuke aanbieding, of moet ik zeggen NOG leuker. Tips hoor ik graag).
Ik zal in trainingskampf gaan en mijn vriendin maar een tijdje negeren! Ze lacht me nu al uit dat ik zo'n xbox wil kopen...
Liever dat dan Amerikaanse twintigers. Die jankstemmenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben 25Niets mis met gamen, al moet je een hoop 15 jarige schreeuwkinders wel wat negeren af en toe
Amerikaanse rednecks liggen dan ook mentaal zo'n vijf jaar achter op normale mensen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:29 schreef Klautje het volgende:
[..]
Liever dat dan Amerikaanse twintigers. Die jankstemmenSterf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Reintji op 06-11-2008 15:24:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |