OMG, ik maar zoeken naar een voertuig.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Een panzershrek is een soort van bazooka, geen voertuig. ligt in dat grote gebouw op de eerste verdieping bij een raam dacht ik.
DUDE!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef kepler het volgende:
26 en ik zit nu in een midlife-crisis qua gamen
Fable 2 vind ik wel tof, maar verder hoef ik niks te gamen. Ik ga zelfs Gears 2 niet halen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE!!!met wie moet ik dan coopen?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
DUDE!!!met wie moet ik dan coopen?
Den Haag, ook MMquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef FJD het volgende:
Is er iemand die morgen naar de MM Rdam Centrum gaat voor GoW2 voor 49,-?
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Normaal gesproken wel maar ik vind het ook te gek dat mensen hem gewoon 2 weken eerder illegaal kunnen spelenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?
ik ben het er mee eens dat dat ook aangepakt moet worden (hopelijk met de nieuwe update?)quote:Op donderdag 6 november 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik vind het ook te gek dat mensen hem gewoon 2 weken eerder illegaal kunnen spelenEn dan volgens mij ook al gewoon online enz dat is van de gekken
![]()
Je wordt in elk geval niet gestraft
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik word helemaal schijtziek van die releasedates! Ik, de eerljjke gamer die gewoon een spel wilt kopen moet langer wachten dan iemand die een omgebouwde xdoos heeft.
Ze kunnen echt serieus de tyfus krijgen, als het zo doorgaat bouw ik die van mij ook gewoon om
Met bepaalde titels niet nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Je kan niet even 2 weken wachten ofzo?
er zitten altijd voordelen aan het modden natuurlijk, anders zou niemand het doenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met bepaalde titels niet nee.
Het loont nu eigenlijk om je xbox te modden.
Je betaalt bijna niks voor een spel.
Geen releasedate.
Online spelen is nu ook mogelijk. (tenminste mijn neef in canada speelt gewoon online met burned copies en hij word niet gebanned)
Maar Cyb hij heeft toch gelijk?quote:
Geduld is een schone zaak mijn jongenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |