quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik heb precies 3000 gamerpoints.
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zijn er 27.000 te weinig om echt tof te zijn!
1UP over Banjoquote:
quote:To all the Rare-haters out there: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (the latest in a series that's scarcely been heard from since the Nintendo 64 days, barring a pair of Game Boy Advance spin-offs) puts the ailing developer on the road back to relevancy. Nuts & Bolts' single-player structure, addictive multiplayer, and intricate vehicle-crafting system handily show that this isn't just another generic cute-n-furry platformer.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:48 schreef Retarded het volgende:
net GoW 2 even gespeeld...
Heb nu de eerste 2 levels erop zitten en ben opzich wel tevreden met het eindresultaat. Grafisch is het zeker een plaatje, en de gameplay is even goed als die van deel 1. Het verhaal is wel iets sterker (tot zover).
Wel merk ik dat de Normal-moeilijkheidsgraad toch net wat te makkelijk is...
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Nemmii het volgende:
ebay xbox360 arcade
Is zoiets betrouwbaar?
Sorryquote:
Een eigen FRS winkel hebben, gok ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
hoe ben jij al aan gow2 gekomen?
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewersquote:
In Nimwegenquote:
het is blijkbaar een game waar je van moet houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewers![]()
http://xbox360.ign.com/articles/927/927091p3.html
Het is in ieder geval interessant om te volgen voor een keer. In tegenstelling tot bijvoorbeeld alle (veel te) hoge cijfers van de laatste tijd
koop Gears 1, dat is 1 grote demoquote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef ikookhier het volgende:
Ik had eigenlijk nog gehoopt op een Gears demo maar volgens mij zit die er niet aan te komen
Die ben ik nu aan het spelenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef Nemmii het volgende:
ebay xbox360 arcade
Is zoiets betrouwbaar?
quote:FAKE LIST,NOTHING ABOUT IPHONE 3G!!!...BE AWARE!
quote:Very misleading half the list is no good
En IGN UK een 6.5 en Team Xbox een 7.4. Lekker mixed dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGN geeft een 8.3 maar is het ook weer niet eens met 1Up aangezien ze het bij IGN hebben over een matige multiplayer. Een game waar er dus eindelijk eens echt een groot verschil zit in meningen van de reviewers![]()
http://xbox360.ign.com/articles/927/927091p3.html
Het is in ieder geval interessant om te volgen voor een keer. In tegenstelling tot bijvoorbeeld alle (veel te) hoge cijfers van de laatste tijd
Heel interessant al deze reviewsquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En IGN UK een 6.5 en Team Xbox een 7.4. Lekker mixed dus.
Rare had gewoon bij hun oude formule moeten blijven want dan was ik er van overtuigd dat we hier te maken hadden met een van de betere platformers deze generatie. Nu gooien ze het hele concept over de boeg en introduceren ze iets nieuws waarmee men Banjo juist niet mee geassocieerd ziet worden.
Ik weet echt niet waar Rare mee bezig is de laatste jaren maar hopeloos is in het in ieder geval wel.
Als ik me goed herinner ligt dat ding in dat gebouw in het midden en dan rechtsboven.... goed kijken want hij valt idd niet echt op...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
Call of Duty 3 HELP !!!!!
ik zit in misie 4
het stukje waar je de fabriek moet verdedigen.
je moet dan een panzershrek pakken/gebruiken
1 waar de hell staat dat ding
2 ik zie wel een voertuig staan, maar hoe kom je daar terecht?
hij staat achter een muur en omlopen kan ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |