Scherpte, kleurbalans. Maar ik ben ook wel een audio / video freak hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef PP. het volgende:
[..]
vertel me eens, waaraan zie je dat dan precies?
Bij een Elite krijg je hem er niet bij maar moet je hem aanvragen via xbox.com en dan moet je je elite + pro serial invullenquote:Op maandag 3 november 2008 14:21 schreef Scarface2004 het volgende:
188 euro is erg goedkoop.
HDMI en die 60 GB HDD klinken leuk.
Bij de Elite krijg je er een HDD Data transfer cable bij, werkt die ook op de Premium naar Pro?
En zijn die kabels ook los verkrijgbaar?
oh crapquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik kreeg net een boete binnen van UPS van Fable 2 van vorige week
Maar is 23 euro, en de game zelf + ups was 40, kan dat eigenlijk wel?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Je krijgt hem alleen bij de Elite?quote:Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef ach het volgende:
[..]
Bij een Elite krijg je hem er niet bij maar moet je hem aanvragen via xbox.com en dan moet je je elite + pro serial invullen
Weet niet precies welke serie je bedoeld maar heb zelf een Samsung Series 6 en heb nergens last vanquote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef christvs het volgende:
[..]
De laatste serie samsungs hebben een enorme inputlag! dus vertraging van beelden van de xbox naar de tv. Dat kun je merken, en dat is heel storend.
de nieuwe 786 serie (met led-backlight) heeft nogal een stevige inputlag.quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet niet precies welke serie je bedoeld maar heb zelf een Samsung Series 6 en heb nergens last van
Je kan hem gratis aanvragen bij MS als je een upgrade doet van een Pro naar een elitequote:Op maandag 3 november 2008 15:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Je krijgt hem alleen bij de Elite?
Hoe moeten we dan Data overzetten als er een Pro wordt gekocht.
Recover gamertag en de rest via een memory card?
Die doet het ook niet, kan ook daar de servers niet bereiken. Iemand nog oplossingen?quote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef emokid het volgende:
Download Bettelfielt Bed Kompanie, daar zit multiplayer bij. En niet zomaar één!
Twee vraagjes: Is Fable2 regiovrij? en hoeveel kost fable2 in NY?quote:Op maandag 3 november 2008 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug uit NYC.
Voor een appel en een ei Fable 2, Fallout 3 en LBP op de kop getikt.
je had er toch twee?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Bij UPS staat dus waarde 65.98, maar de waarde die erin zat was 32.99.
Even bellen
Ik kreeg er maar 1 binnenquote:
dat wordt dan problematisch denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kreeg er maar 1 binnen! Ze waren er 1 vergeten, de beunhazen.
En UPS is ook lekker aan de lijn, je kan ze blijven bellen, dan zetten ze je in de wacht en daarna gewoon het in gesprek deuntje en je bent weg.
Dat klopt, maar ik heb een terugbetaling van gamehubs, en een mail van hun, dat kan toch wel als bewijs worden gezien?quote:Op maandag 3 november 2008 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
dat wordt dan problematisch denk ik
Je kan namelijk nooit bewijzen aan de UPS dat er maar 1 in zat...
Dan wel lijkt mequote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb een terugbetaling van gamehubs, en een mail van hun, dat kan toch wel als bewijs worden gezien?
Maar goed voor jullie 2 zal dus ook wel 23,87 op de bus vallen, dacht dat ik er aan was ontsnaptquote:
EA op zijn bestquote:"[As for] Mercenaries 2 - there will be a Mercenaries 3," Riccitiello added. "And if I can have anything to do with it there will be a Mercenaries 10."
Ja hoor, ze gaan uit van de Nederlandse winkelprijsquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb ik van inside informatie
Dat mag niet. Wettelijk enzo.quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan uit van de Nederlandse winkelprijs![]()
Heb ik van inside informatie
Ik heb het nog gezien :pquote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef Wouter2006 het volgende:
never mind..
Anders post je ff 2x hetzelfde...quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb mijn xbox360 nu al week en nog steeds is het me niet gelukt om Pes09 online te spelen. Mijn xbox is aangesloten op een Speedtouch580 router via een gewone kabel. Xboxlive werkt gewoon, ik kan op de marktplaats, zelfs media delen met mijn laptop in het netwerk werkt. Alleen telkens als ik in PES probeer online te gaan dan kan het temporarily de servers niet vinden en moet ik het later proberen. Dit is nu al dik een week zo en ik heb toch echt het gevoel dat het aan mijn set-up ligt en niet aan de PES servers die niet beschikbaar zijn. Mijn Network Settings-test geeft bij alles 'Confirmed' en bij NAT staat er 'Open'. Ik heb al geprobeerd om poorten te forwarden maar sinds de nieuwe firmware van mijn router is dit niet eens meer terug te vinden in de settings. Wie kan mij helpen?
En toen stopte ik met lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Jiveje het volgende:
Pes09 online
Dan zou je een prima zaak hebben als je dat aanvecht. Gezien de verschillen in winkelprijs mogen ze dat niet doen.quote:
Mja, mensen kunnen op zijn minst reageren lijkt me. Reacties als 'Pes09 online' en 'Koop Fifa' helpen me niet echt verder. Aber gut, ik zal niet meer posten.quote:Op maandag 3 november 2008 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders post je ff 2x hetzelfde....
Misschien moet je eens beter kijken en het advies uit de serieuze reply opvolgen.quote:Op maandag 3 november 2008 18:43 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Mja, mensen kunnen op zijn minst reageren lijkt me. Reacties als 'Pes09 online' en 'Koop Fifa' helpen me niet echt verder. Aber gut, ik zal niet meer posten.
ja regio vrij , en ehhh 55 dollar dus iets van 38 euro meen ik zoquote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Twee vraagjes: Is Fable2 regiovrij? en hoeveel kost fable2 in NY?
Is niet waar, waarde die erop stond was precies 2x mijn bedrag, en ook het bedrag dat ik had doorgegeven.quote:
Misschien moet jij dan ook iets beter kijken en zien dat ik daarop heb gereageerd, namelijk dat hij het bij de Battlefield Demo ook niet doet.quote:Op maandag 3 november 2008 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter kijken en het advies uit de serieuze reply opvolgen.
toch handigquote:Microsoft brengt een uitbreidingsset voor de Xbox 360 op de markt, waarin een 60GB-hardeschijf, een headset, een ethernetkabel en drie maanden Gold-lidmaatschap van Xbox Live zijn gebundeld. De set gaat 80 euro kosten.
Microsoft kondigde op 29 oktober al aan dat de bundel in de VS zal verschijnen. De set komt daar begin november op de markt en zal 100 dollar kosten. Inmiddels is bekend dat dezelfde bundel vanaf 21 november voor 80 euro in Europa in de winkel ligt.
Het pakket met de 60GB-hardeschijf, headset, kabel en Gold-lidmaatschap omvat precies wat de Xbox 360 Arcade, de goedkoopste variant van de console, mist ten opzichte van de standaardversie. In de VS vraagt Microsoft dan ook exact het prijsverschil tussen beide consoles voor de bundel. In Europa zal de bundel 10 euro meer kosten dan het prijsverschil tussen Arcade en Pro, zoals de standaardversie doorgaans wordt genoemd.
Ik zou je graag willen helpen met heb werkelijk waar geen idee. Als ik je post lees heb je volgens mij alles goed gedaan. Heb je al op PES Forum gevraagd of er meer mensen last hebben dat ze niet kunnen verbinden? Ik kan me nog herinneren dat er met PES 08 ook heel veel van dit soort problemen waren. Heb je al gekeken naar de opties binnen het spel? Misschien kun je daar iets aanpassen?quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb mijn xbox360 nu al week en nog steeds is het me niet gelukt om Pes09 online te spelen. Mijn xbox is aangesloten op een Speedtouch580 router via een gewone kabel. Xboxlive werkt gewoon, ik kan op de marktplaats, zelfs media delen met mijn laptop in het netwerk werkt. Alleen telkens als ik in PES probeer online te gaan dan kan het temporarily de servers niet vinden en moet ik het later proberen. Dit is nu al dik een week zo en ik heb toch echt het gevoel dat het aan mijn set-up ligt en niet aan de PES servers die niet beschikbaar zijn. Mijn Network Settings-test geeft bij alles 'Confirmed' en bij NAT staat er 'Open'. Ik heb al geprobeerd om poorten te forwarden maar sinds de nieuwe firmware van mijn router is dit niet eens meer terug te vinden in de settings. Wie kan mij helpen?
Heb al op meerdere fora gepost, niemand weet een oplossing. Ik heb net nog een keer alles nagelopen ook qua IP's enzo en ben er echt van overtuigd dat alles goed staat. Beetje jammerlijk allemaal, in-game valt er ook niets aan te passen. Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen met heb werkelijk waar geen idee. Als ik je post lees heb je volgens mij alles goed gedaan. Heb je al op PES Forum gevraagd of er meer mensen last hebben dat ze niet kunnen verbinden? Ik kan me nog herinneren dat er met PES 08 ook heel veel van dit soort problemen waren. Heb je al gekeken naar de opties binnen het spel? Misschien kun je daar iets aanpassen?
Niet lullig bedoelt maar FIFA 09 is echt stukken beter dan PES 09. PES is echt diep afgezakt, helaas.
geen idee ik ben alleen maar auto'tjes aan het bouwenquote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef -Dries- het volgende:
Hmm.. nu iets langer de demo van Banjo-Kazooie gespeeld en ik begin nu toch wel te twijfelen. Eerst vond ik het voertuigen maken best leuk, maar ik verlangde toch altijd terug naar gewoon het platformen uit de eerdere delen. Ik denk dat ik toch maar op de reviews en meningen wacht.
Maar wat ik me nou afvraag. Kan je niet per level bekijken hoeveel muziek nootjes je al hebt verzameld en hoeveel er (in dat level) in totaal zijn? Ik weet dat je het kan zien bij de portaal voordat je het level ingaat, maar eenmaal in het level kan je dit niet meer zien. Iemand een idee?
Het kwam van de douane zelf afquote:Op maandag 3 november 2008 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is niet waar, waarde die erop stond was precies 2x mijn bedrag, en ook het bedrag dat ik had doorgegeven.
Leuk dat je terug bent jorien not maar als je alleen maar bullshit gaat melden blijft het
Kunnen die misschien fout zitten?quote:Op maandag 3 november 2008 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het kwam van de douane zelf af
Ja, dies kutquote:Op maandag 3 november 2008 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
geen idee ik ben alleen maar auto'tjes aan het bouwen![]()
Heb je dat voetbal spel ook gedaan?
Maar kun jij in die demo met je zelfs gebouwde wagen naar buiten? Kan niet ofwel?quote:Op maandag 3 november 2008 19:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, dies kutMaar goed, ik vind het spel wel leuk, maar ik wacht toch even de reviews af.
Al koop ik em toch wel denk ik![]()
Lullig voor al die pakjes die hij al onderschept heeftquote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kunnen die misschien fout zitten?
Iddquote:Op maandag 3 november 2008 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lullig voor al die pakjes die hij al onderschept heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |