Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga er toch eens op in man.
Het is toch een lelijk spel
De MP zuigt toch?
Ja eigenlijk UPS gedaan maar dat heeft Gamehubs zelf omgezet door de douane problemen dus idd gewoon gratis verzendingquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook gratis verzending?
Heb nog niks ontvangen...
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.
Jorien
En wat voor steekwoorden! Nog krachtig ook!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
En toch ook iets met een ontploffing ofzo? Weet iemand nog welke review of een link?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Vervolgens gooide ik een granaat en opeens: ''BOEM, BOEM''.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Misschien moet je er dan niet zoveel kopenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
Damn 16quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
geld en tijd teveel ?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan niet zoveel kopen
Ik was vroeger ook zoquote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
saints row 2quote:
Neequote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
Eind 2009 begin 2010 helaasquote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef Klautje het volgende:
Weet iemand trouwens nog iets over Alan Wake? Heb daar lang geleden iets over gelezen en verder nooit meer wat gehoord
FC2quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zoMaar toen zag ik het licht en koop ik vrijwel alleen nog maar games als ik een andere uitgespeeld heb
Het licht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar zou toch een patch voor komen? Lijkt me ook helemaal niets met die checkpoints!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren met FC2 begonnen, ik vind hem behoorlijk goed. Al begin ik me nu al aan die bewaakte checkpoints te ergerenDe sfeer is wel heel goed iig
Je lijkt wel een vrouw in een kledingzaak met de creditcard van haar vriend,quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
saints row 2
rock band 2
far cry 2
littlebigplanet
Fable 2
Guitar Hero World Tour
motorstorm 2
pes2009
Fallout
dead space
tomb raider
Call of Duty 5
Shaun White
Gears of War
Smackdown vs Raw 09
Zonsopgang bij Bloodstone nadat ik uit de moerassen van de Wraithmarsh kwamquote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zoMaar toen zag ik het licht en koop ik vrijwel alleen nog maar games als ik een andere uitgespeeld heb
Het licht:
[ afbeelding ]
Waar is dat van?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zonsopgang bij Bloodstone nadat ik uit de moerassen van de Wraithmarsh kwam![]()
![]()
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren met FC2 begonnen, ik vind hem behoorlijk goed. Al begin ik me nu al aan die bewaakte checkpoints te ergerenDe sfeer is wel heel goed iig
Nog even wachten op Just Cause 2 danquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....
De A.I. kan ook een stuk beter,.... de vijand ziet je snel, dat terwijl ik dat in het echt toch onmogelijk acht,... stealth is ver te zoeken,... dan moet je echt s' nachts reizen!
Gaat dat toffer worden als het heilige Mercenaries 2?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog even wachten op Just Cause 2 dan
Ondanks de vele bugs en eentonige sidequests vond ik deel 1 echt heel erg tof. Heerlijk over de top!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat dat toffer worden als het heilige Mercenaries 2?
De eerste speelsessie zat ik nog goed in het verhaal en de sfeer maar bij de tweede speelsessie zat ik me alleen maar te ergeren aan precies die twee dingen. Daarna niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren.
MotorStorm 2 had je al niet hoeven kopen, matige game. Dan is Pure toch stukken beter als alternatief.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
saints row 2
rock band 2
far cry 2
littlebigplanet
Fable 2
Guitar Hero World Tour
motorstorm 2
pes2009
Fallout
dead space
tomb raider
Call of Duty 5
Shaun White
Gears of War
Smackdown vs Raw 09
1e lijstje is al binnen, 2e is besteld, daar komt nog meer bij!
[..]
Nee
Neem de bus, in elke hoek van de kaart is een busstation en er is een busstation in Pala.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is ook wel een cool spel,... maar de checkpoints en het vele reizen gaan 100% haar tol eisen en je flink irriteren. Een vliegtuig of ander vervoermiddel zou geweldig geweest zijn. Iets waarin je jezelf over je missie kan droppen ofzo! Toch blijf ik wel genieten van de jungle,....
De A.I. kan ook een stuk beter,.... de vijand ziet je snel, dat terwijl ik dat in het echt toch onmogelijk acht,... stealth is ver te zoeken,... dan moet je echt s' nachts reizen!
Ik wacht nog steeds op de patch. Dat is de reden waarom ik het spel (nog?) niet verkocht heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Daar zou toch een patch voor komen? Lijkt me ook helemaal niets met die checkpoints!
Ik ben toen overnieuw begonnenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Balen ik wou toch maar even die DLC van Mass Effect gaan spelen maar ik heb nog maar 2 save's en die zijn beide van bijna aan het einde dus dan kan je niet meer naar je schip
Als je nou zorgt dat je tegelijk met mij Fable speelt en we komen elkaar tegen dan stuur ik je een kadootje in de gamequote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef Laniboekje het volgende:
Van het weekend Fable 2 bij vriendlief even gezien, het wist me meteen te boeien en toen kreeg ik het geniale idee om maar weer eens een spel van hem te jatten. Dus, op naar zolder... in stoffige dozen zoeken. Hop, Fable eruit vissen en mee naar huis nemen. Ik heb gisteren drie uur zitten spelen, erg tof. Wist helemaal niet van het bestaan van Fable af!
Dus Fable 2 mag ook nog wel een keertje komen draaien in mijn Xbox.
Hoe snel kun je daar dan al heen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben toen overnieuw begonnenik had dat probleem namelijk ook
maar dan met 1 save game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |