Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga er toch eens op in man.
Het is toch een lelijk spel
De MP zuigt toch?
Ja eigenlijk UPS gedaan maar dat heeft Gamehubs zelf omgezet door de douane problemen dus idd gewoon gratis verzendingquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook gratis verzending?
Heb nog niks ontvangen...
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je speelt de MP en komt hier vervolgens met de statement dat het spel bagger is zonder maar een seconde van de SP te hebben gespeeld.
Jorien
En wat voor steekwoorden! Nog krachtig ook!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind Jorien altijd wel helder over komen! Hij maakt aan de hand van een aantal steekwoorden zijn punt duidelijk!
En toch ook iets met een ontploffing ofzo? Weet iemand nog welke review of een link?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Vervolgens gooide ik een granaat en opeens: ''BOEM, BOEM''.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals met zijn geniale reviews toen op die site.
De graphics zijn erg mooi, 9,5
Misschien moet je er dan niet zoveel kopenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
Damn 16quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Het is mij te druk met die games, heb er nu al 10 nieuwe, waarvan ik er 3 actief speel. En de komende 2 weken komen er nog 6 bij, ik weet niet hoe dit moet, rond kerst dan maar nog een poging wagen
geld en tijd teveel ?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan niet zoveel kopen
Ik was vroeger ook zoquote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
saints row 2quote:
Neequote:Op woensdag 5 november 2008 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van alle zijn honderden aankopen dit jaar heeft ie er maar één weten uit te spelen.
Eind 2009 begin 2010 helaasquote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef Klautje het volgende:
Weet iemand trouwens nog iets over Alan Wake? Heb daar lang geleden iets over gelezen en verder nooit meer wat gehoord
FC2quote:Op woensdag 5 november 2008 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zoMaar toen zag ik het licht en koop ik vrijwel alleen nog maar games als ik een andere uitgespeeld heb
Het licht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |