Gekocht bij Gamehubs, Of zijn ze met al het geld er vandoorquote:Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej ga jij Banjo kopen? Dan koop ik hem daarna van jou![]()
Een verschil van fokking 30 euroquote:Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Banjo is in het buitenland wel gewoon nog een budget game
30 incl. en dan heb je hem gewoon op de nederlandse releasedate in huis
Heb 'm inmiddels twee keer uitgespeeld. Dat is voor mij toch wel redelijk uniek.quote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Cid het volgende:
Net die Tomb Raider Underworld demo even geprobeerd, dat ziet er gelikt uit zeg!
Nopequote:Op maandag 3 november 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej ga jij Banjo kopen? Dan koop ik hem daarna van jou![]()
De 360 kan 's nachts toch zelf sturen met die lange afstandsraces?quote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand zo vriendelijk om mij zoveel mogelijk miljoen credits (forza 2) te willen geven zodat ik alle Duitse en Italiaanse wagen kan kopen
Je kan geen playlist samenstellen, plus na 20 minuten valt je controller uit en stopt de race.quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
De 360 kan 's nachts toch zelf sturen met die lange afstandsraces?
Ik weet het niet Cyb, de trailer kan nog zo vet zijn maar ik vond deel 1 echt saai worden na een uurtje en die vrees heb ik nu ook weer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
Woei! F.E.A.R. was erg vet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
F.E.A.R. 2: Project Origin: Alma Returns Trailer HD
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn! Die Guitar Hero World Tour Videoreview op GT is vet! Must have!
Las ook dat je de GT gitaar ook in Rock Band kan gebruiken
Te vet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Het drummen is echt ontzettend tof, zelfs is zingen is wel humor. Ik heb gisteren de zang carriere op easy even doorlopen bij Rock Band. Ik heb de zangstem van een snotverkouden parende walrus, maar toch is het erg tofquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Te vet!Drummen en zingen boeit me niet, ik wil gewoon gitaar spelen! Jammer dat Rock Band nog ¤ 55,- is in NL en niet regiovrij
Ik heb nu Guitar Hero III + Gitaar en koop binnenkort Guitar Hero IV + Gitaar en dan nog los Rock Band 1 & 2
zou het eerder andersom doen, Gears2 is veel vetter dan COD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk morgen eerst maar een Far Cry 2 proberen en dan zaterdag schakelen we keihard over naar Call of Duty: World at War
Gears 2 komt in december wel eens een keer
Nope, in Showdown Town kan dat niet, wel in al die andere levels!quote:Op maandag 3 november 2008 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun jij in die demo met je zelfs gebouwde wagen naar buiten? Kan niet ofwel?
Ik heb een heli zonder wielen die laat je gewoon klappen en dan pleurt er vanalles vanaf
De MP van cod vind ik altijd snel saai wordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Ben ik het niet mee eensGears2 is tof, maar ik vermaak me nog beter met call of duty games
Vooral de MP ligt me een stuk beter.
Dat heb ik met Gearsquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De MP van cod vind ik altijd snel saai worden
ja dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De MP van cod vind ik altijd snel saai worden
Ik heb hem twee weken geleden eindelijk volledig op Insane uitgespeeld samen met een vriend van me! Vreselijke pittige stukken.quote:
Amenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Als je met de juiste mensen speelt is het eindeloos.
Heb je de review code al?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk morgen eerst maar een Far Cry 2 proberen en dan zaterdag schakelen we keihard over naar Call of Duty: World at War
quote:
Nope, zaterdag ga ik naar het launchevent en dan krijg ik een reviewexemplaar mee. Maar zaterdagmiddag eerst maar eens even de concurrerende pers inmaken.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet al te goed dus ik moet deze week even wat vaker de beta spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |