omdat het even moet!quote:
ja, ik dacht..waarom ook nietquote:
wat betekent dat eigenlijk ?quote:
terug vind poepquote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat betekent dat eigenlijk ?
Hey dudequote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
zijn we weer
druk ochtendje, middag is ook druk
Okequote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat het even moet!ooit komt het goed en doe ik weer iets wat ik leuk vind
nu gaat revalidatie voor
Succedquote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
en nu weer rondje met ronja en mn oefeningen!
wie weet tot later weer deze dag
en anders allemaal een fijne middag / avond
Succes met allesquote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
en nu weer rondje met ronja en mn oefeningen!
wie weet tot later weer deze dag
en anders allemaal een fijne middag / avond
Terug Vind Postquote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat betekent dat eigenlijk ?
quote:Op maandag 3 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik dacht..waarom ook niet
ahoyquote:
Jawel hequote:
Moet toch wat doenquote:
Iets zegt me, dat dat de hele week zo zal blijvenquote:
Ik ken dat probleem ergens van, verveel me ook dood.quote:
lekker danquote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets zegt me, dat dat de hele week zo zal blijven
Ik ben bang voor ziekenhuizenquote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem ergens van, verveel me ook dood.
Morgen weer fysio, do. dag ziekenhuis.. voor de rest niets...
Tell me about it!quote:
Duh...quote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker dan
Wat is het rustig btw. Iedereen weer lunche?
Wel typisch, onder werktijd fokken, en onder de lunch (wanneer je mag fokken) niet fokken
Niet echt twee dingen om naar uit te kijkenquote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem ergens van, verveel me ook dood.
Morgen weer fysio, do. dag ziekenhuis.. voor de rest niets...
Spuit11 geeft lichtquote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker dan
Wat is het rustig btw. Iedereen weer lunche?
Wel typisch, onder werktijd fokken, en onder de lunch (wanneer je mag fokken) niet fokken
Iemand een goed idee om die gigantische oplichter lekker terug te pakken?quote:Hello thanks for your respond so i will like to tell you that this is a serious transaction so
therefore i will like you to get back to me in English with the Good condition of the item,
and also the last prize cos i will like to pay you through (paypal) or bank transfer so Hope
to hear back from you so soon
Zeg dat je eerst 20 euro nodig hebt om het op te sturen. En dan stuur je hem een vooroorlogse wired telefoonquote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Saekerhett het volgende:
Effe tussendoor:
Heb mijn telefoon op marktplaats gezet voor 80 euro. Kreeg ik vanochtend een bod van 250 euro in het Engels
[..]
Iemand een goed idee om die gigantische oplichter lekker terug te pakken?
Heb hem een mail teruggestuurd dat ik eerst geld wil zien.
Is dat niet automatische spam? Hij zegt zelfs item ipv wat je product isquote:Op maandag 3 november 2008 12:53 schreef Saekerhett het volgende:
Effe tussendoor:
Heb mijn telefoon op marktplaats gezet voor 80 euro. Kreeg ik vanochtend een bod van 250 euro in het Engels
[..]
Iemand een goed idee om die gigantische oplichter lekker terug te pakken?
Heb hem een mail teruggestuurd dat ik eerst geld wil zien.
Dan ben je alsnog genaaid want die dingen zijn best wel veel waardquote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zeg dat je eerst 20 euro nodig hebt om het op te sturen. En dan stuur je hem een vooroorlogse wired telefoon
quote:Op maandag 3 november 2008 12:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is dat niet automatische spam? Hij zegt zelfs item ipv wat je product is
Elleuwquote:
Als niemand reageert ga je maar met jezelf pratenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij moet je wel heul erg vervelen he
een schizofreen, is nimmer alleenquote:Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als niemand reageert ga je maar met jezelf praten
quote:Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als niemand reageert ga je maar met jezelf praten
Inderdation, kan je tenminste wel altijd zeggen; "Ik drink met mijn maten!"quote:
quote:
quote:
Hahaquote:
Nee, niet echt nietquote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet echt twee dingen om naar uit te kijken
Hmm minder manquote:Op maandag 3 november 2008 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, niet echt niet![]()
Net al wat kleine (pijnlijke) oefeningen gedaan *zucht*
Mag je nog steeds niet werken? Of neej laat ik het anders verwoordenquote:Op maandag 3 november 2008 13:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, niet echt niet![]()
Net al wat kleine (pijnlijke) oefeningen gedaan *zucht*
Langzaam erg langzaam, die proces kan dus tot ongeveer 9 maanden lang doorgaan... zonder ook maar enige vordering te hebben he...quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder man![]()
Maar hoe gaat het nu met je? Qua vordering?
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel positief blijven kerel. Het moet gewoon aanslaanquote:Op maandag 3 november 2008 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam erg langzaam, die proces kan dus tot ongeveer 9 maanden lang doorgaan... zonder ook maar enige vordering te hebben he...
Moet het niet overbelasten, ik kan hier even stoppen met typen en relaxen wat je op je werk niet altijd kan doen. Moet volgende week naar de bedrijfsarts om te praten, en om te kijken of ik al halve dagen kan werken. Typen gaat wel redelijk, maar dingen tillen enzo (wat ik ook moet doen op mijn werk), gaat dus voor geen meter en doet erg veel pijn.quote:Op maandag 3 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet werken? Of neej laat ik het anders verwoordenKUN je nog steeds niet werken? Want achter de pc werken zal nog niet zo gaan of wel?
Aanslaan is dan weer een beetje lullig om te zeggen tegen iemand die last heeft van zijn pols..quote:Op maandag 3 november 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel positief blijven kerel. Het moet gewoon aanslaan
Probeer ik ook hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel positief blijven kerel. Het moet gewoon aanslaan
Kun je afwachten hoe het volgende week is en dan gewoon aangeven ja tochquote:Op maandag 3 november 2008 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet het niet overbelasten, ik kan hier even stoppen met typen en relaxen wat je op je werk niet altijd kan doen. Moet volgende week naar de bedrijfsarts om te praten, en om te kijken of ik al halve dagen kan werken. Typen gaat wel redelijk, maar dingen tillen enzo (wat ik ook moet doen op mijn werk), gaat dus voor geen meter en doet erg veel pijn.
hahahahahaquote:Op maandag 3 november 2008 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aanslaan is dan weer een beetje lullig om te zeggen tegen iemand die last heeft van zijn pols..
Zo zou het moeten werken, alleen ik werk voor een K.U.T bedrijf he...quote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je afwachten hoe het volgende week is en dan gewoon aangeven ja toch
ja kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Probeer ik ook hoor
Gewoon blijven oefenen en trainen, alleen zo thuis zitten valt me tegen.
Eerst weekje kan je nog lekker internetten en wat films kijken.... maar na 1 week
verveel je je echt dood man![]()
Zit te twijfelen of ik die laptop nou wel of niet moet kopen
+ Iets met je pols,quote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo zou het moeten werken, alleen ik werk voor een K.U.T bedrijf he...
Die willen gewoon dat ik ga werken(of ik nou pijn heb of niet)
Dude...quote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeg je gewoonquote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellenDe verveling slaat zeker behoorlijk toe?
Lullig voor jequote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zegt die toch
Ik was dit al hele poos terug aan het t ypen, maar me baas kwam binnen
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekochtquote:Op maandag 3 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellenDe verveling slaat zeker behoorlijk toe?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zegt die toch
Ik was dit al hele poos terug aan het t ypen, maar me baas kwam binnen
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg je gewoonwhatevaaaa
KUT bedrijf
Ze geven dikke korting weg bij eweka hequote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Zijn er nog boeiende films in de eweka winkel?quote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Dan had ik wel gewerkt hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
+ Iets met je pols,
+ KUT bedrijf..
=
[ afbeelding ]
(te makkelijk)
Idd, 7.50 per maand oneindig films "huren"!quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze geven dikke korting weg bij eweka he
gimme a pm if ya wanna switchquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Idd, lang leve Nederlandquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?
Ach je kan in ieder geval af en toe wat postenquote:
Beste winkel van nederlandquote:Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, 7.50 per maand oneindig films "huren"!
Af en toe ja..quote:Op maandag 3 november 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach je kan in ieder geval af en toe wat posten
The.X.Files.I.Want.to.Believe - viel tegen als X-files fan...quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn er nog boeiende films in de eweka winkel?
Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gimme a pm if ya wanna switch
k kan wel wat voor je doen
We voelen ons vereerdquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
ik heb me pauze van anderhalf uur voor jullie ingekortn om dat ik om 14.00 weg ga om even nog 20 min met jullie babbelen![]()
ik ben zoo lieff fak man
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 3 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beste winkel van nederland![]()
Behalve films kan je daar ook programma's en games uitproberen
Ze hebben hier vandaag glasvezel doorgetrokkenquote:Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
En dat allemaal voor mijn 7.50!
Que staat hier lekker vol kan ik je vertellen hahahah
ike dusquote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We voelen ons vereerd
Welke allochtoon krijgt er nou 90 minuten pauze btw?
Veul doen? Schrik!!!quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Af en toe ja..moet best veul doen vandaag..ben ik al verwend kreng toch niet gewend
I want to believe vond ik ook erg matigquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
The.X.Files.I.Want.to.Believe - viel tegen als X-files fan...![]()
Al Pacino collectie (4 DVD''s). - altijd leuk om weer eens te zien
Quench (2007) NTSC - lijkt een goede film te zijn
Gaan Sculder en Mully nog met elkaar van bil dan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I want to believe vond ik ook erg matig
Type het dan tenminste goedquote:Op maandag 3 november 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan Sculder en Mully nog met elkaar van bil dan?
Dat hoort immers niet op de maandagquote:
Dat was met opzetquote:
En daarom totaal niet grappigquote:
Maar nou heb je nog steeds geen antwoord gegevenquote:
Hhahaha, en niet te veel blokkerenquote:Op maandag 3 november 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze hebben hier vandaag glasvezel doorgetrokken
Nu moet me baas alleen nog een glasvezel abbo nemen
Gast hij blaft haar heeeulemaal vol met z'n kwarkbuksquote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar nou heb je nog steeds geen antwoord gegeven
Doet ie nietquote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hhahaha, en niet te veel blokkeren
quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast hij blaft haar heeeulemaal vol met z'n kwarkbuks
Jij bent nooit onlinequote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Moozzie het volgende:
Trouwens wanneer ga ik je inmaken (lees jij mij) met pes?
Mmm 1-0 voor jouquote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij bent nooit onlineEn gister stuurde ik jou, MS en Runx een GTA invite...maar uiteraard durfden jullie mietjes niet te accepten
Neej uit den bozequote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoort immers niet op de maandag
quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik klaag jullie aan omdat ik moet werken!! ...ow wachtquote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej uit den bozeik ga ze aanklagen.
Alienzaad... jeweetschquote:
Ik faal heul hard op de maandagquote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoort immers niet op de maandag
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite hadquote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij bent nooit onlineEn gister stuurde ik jou, MS en Runx een GTA invite...maar uiteraard durfden jullie mietjes niet te accepten
nadat ik zei dat ik m'n PS3 ging aansluiten?quote:Op maandag 3 november 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm 1-0 voor jou
Dude i didnot got one
Hoelaat?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik klaag jullie aan omdat ik deze werk druk niet gewend ben!!
Godsammequote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry manquote:
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigkquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite had
vanavond dan maar ?
Epic fail, you haz itquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik faal heul hard op de maandag
Het is hier te druk
Volgens mij weet hij gewoon niet hoe je moet inviten want ik kreeg ook geen requestquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite had
vanavond dan maar ?
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 novemberquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Runx het volgende:
wanneer komt die littlebigplanet nou uiiiit , ik wil hem spelen![]()
Toen ging je weg van msnquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nadat ik zei dat ik m'n PS3 ging aansluiten?
ikn heb wel een headset maar die is te gaar maar ik kan tenminste pratenquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigk)
Das wel beter!quote:
iddquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij gewoon niet hoe je moet inviten want ik kreeg ook geen request
Waar het origineel 24 oktober had moeten zijnquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 november
lol ik vraag wel x keer aan de winkel wanneer ze hem binnen krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 november
Volgende week volgens mijquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Runx het volgende:
wanneer komt die littlebigplanet nou uiiiit , ik wil hem spelen![]()
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigk)
wooooooooowww ik heb ook msnquote:
Je krijgt netjes een sms'je op je telefoon binnen GTA hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
vanavond dan maar ?
Als je het goed doet natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je krijgt netjes een sms'je op je telefoon binnen GTA hoor
Detailsquote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar het origineel 24 oktober had moeten zijn
Ik mag toch niet sms'n en auto rijden tegelijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spelquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meetingquote:
Whahaha geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meeting
Collega 1: " Dit project is niet groot genoeg om er 25 agents op te zetten "
Collega 2: " 25? we hebben het over 15"
Sgele: " Details"
Ik gebruik dat woord dus tegenwoordig ook, Beller wat doe je!quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meeting
Collega 1: " Dit project is niet groot genoeg om er 25 agents op te zetten "
Collega 2: " 25? we hebben het over 15"
Sgele: " Details"
Snelle levering zeker?quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat is het trouwens relaxt om om dit tijdstip te downloaden kopen zeg
Kan wel, moet je even booten met linux, en gaan skypen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spel![]()
Je kan wel 911 bellenquote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spel![]()
Turbocharged busjesquote:
Ongekendquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord dus tegenwoordig ook, Beller wat doe je!
Aaaightquote:
Nooit aan gedacht om dat zo te doenquote:Op maandag 3 november 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan wel 911 bellen
Als ik een politie auto nodig heb laat ik um altijd bezorgen
*belt 911*
*vraagt om politie*
10 seconde later: thx mate
Spreek je laters man!quote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
mensen voor mij zit de dag erop en voor sommigen begint de dag net , maar wees niet getreurd morgen weer een dag .
sommigen van jullie spreek ik vanavond wel
en voor de anderen die ik niet meer spreek , bedankt voor jullie inzet en tot morgen/vanavond
laterz , pimpjeweetoch , take care , lov u all![]()
![]()
Je kan ook om een ambulance of brandweer vragenquote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om dat zo te doen![]()
Ik schoot op straat altijd mensen neer met mijn bazooka.... smeris komt dat altijd wel snel ofzo
Godver die pokke allochtoon is al weer klaarquote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
mensen voor mij zit de dag erop en voor sommigen begint de dag net , maar wees niet getreurd morgen weer een dag .
sommigen van jullie spreek ik vanavond wel
en voor de anderen die ik niet meer spreek , bedankt voor jullie inzet en tot morgen/vanavond
laterz , pimpjeweetoch , take care , luv u all![]()
![]()
Hoe doet ie het tochquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver die pokke allochtoon is al weer klaar
Nou dat je dat zegt... gebruik het eigenlijk nooitquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ook om een ambulance of brandweer vragen
En snelle service
Wb gozertquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
zo, dat was mijn halve stokbrood als lunch
Ik ben op 40% ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nou dat je dat zegt... gebruik het eigenlijk nooit
Ben nu iets over de 60% van GTA, tijd om dat spel eens uit te spelen hoor!
Crazyquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
Hij moet naar zijn schaapjes toe denk ikquote:
Arme schaapjesquote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij moet naar zijn schaapjes toe denk ik
hahahaha, ik krijg bepaalde missies gewoon niet afquote:Op maandag 3 november 2008 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben op 40% ofzo
Ps. Samen hebben we hem uitgespeeld
Wel met warme beenham hoop ik?quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
Crazyquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
Weet je hoe moeilijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij gewoon niet hoe je moet inviten want ik kreeg ook geen request
Pfff gaarheidquote:
SGELEquote:
Nope met Kip Kerrie Saladequote:
Bellertjequote:
Hoe is het jongen?quote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE![]()
![]()
![]()
[..]
Nope met Kip Kerrie Salade
[..]
Bellertje![]()
![]()
Moozziequote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE![]()
![]()
![]()
[..]
Nope met Kip Kerrie Salade
[..]
Bellertje![]()
![]()
Moet je eerder naar bed gaanquote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Crazy-p het volgende:
*brak* *doet net of ze druk aan het werk is*
Eensch!!quote:
Crazy-pquote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef Crazy-p het volgende:
*brak* *doet net of ze druk aan het werk is*
nog slaperigquote:
ook hoiquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog slaperig
gister hee lde dag kater
vanochtend zegt ze danquote:Op maandag 3 november 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik lag er vanochtend al optijd in![]()
voor ruim 200 euro gezopen met 6 man ....quote:
lekker optijd dusquote:Op maandag 3 november 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik lag er vanochtend al optijd in![]()
Netjes tochquote:Op maandag 3 november 2008 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor ruim 200 euro gezopen met 6 man ....
Bier, wodka red bulls ....
De tering wat doe jequote:
Gruwelijk vervelenquote:
Doe het dan wel even in de spoilerquote:
Betraptquote:Op maandag 3 november 2008 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog slaperig
gister hee lde dag kater
quote:
So I seequote:
Tijd om naar huis te gaanquote:
en lekkerquote:
Hoezo ...quote:Op maandag 3 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Betrapt
Je bent dus toch een gozer
Ik wist het wel
Wat houd je tegen?quote:
M'n baasquote:
En dat is het belangrijkstequote:
en ze zijn weer naar huisquote:
Die klap je toch gewoon kankerhard op z'n muil jonguh!quote:
idd. waren echt zatquote:
Dude... we zitten niet in Liberty Cityquote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die klap je toch gewoon kankerhard op z'n muil jonguh!
Dan kick je 'm met je spange patta's not even wat deuken in z'n hoofd
Oh wacht even...
Daar ging het niet om, die gozert zei jongen tegen je en je luisterde braafquote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoezo ...
kunnen vrouwen geen kater krijgen ?
Fuckquote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude... we zitten niet in Liberty City
Sorryquote:
quote:
quote:
Dan ben je een kloonquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je maar weg
Moet je nagaan..en ik maar wachten op de PC versiequote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude... we zitten niet in Liberty City
Ontkenning, maakt niet uitquote:
Wat heb jij een zwaar levenquote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je nagaan..en ik maar wachten op de PC versie
Kloonquote:
Hij was maar een kloon...quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kom eens hier met je hoofd [ afbeelding ]
Totdat jij kwam welquote:
Mankeer je iets aan je ogen?quote:
That would be mequote:
Whehequote:
Dacht je alles gehad te hebbenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben
quote:Op maandag 3 november 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben
Dit topic is nog nooit zo sloom geweestquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat iedereen hier vandaag nog al aardig wat te doen heeft.. *druk dus*
Ernstig toch?quote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat iedereen hier vandaag nog al aardig wat te doen heeft.. *druk dus*
ja en....quote:Op maandag 3 november 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, die gozert zei jongen tegen je en je luisterde braaf
asiel ?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
net ronja opgehaald uit het asiel
Belangrijkquote:
jah, denk dat iedereen echt druk heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
best wel ernstig vervelend ja..
ik kijk na het typen van 3 emails.. en er staan nog geen posts bij.. en zo heel erg snel kan ik echt niet typen..
lol.. al zou je dat niet aan de collega naast mij moeten vragen.. die jaloers is omdat ik zo snel kan typen..
Huh? Asiel?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
net ronja opgehaald uit het asiel
Wow! Wel fijn dat een vrouw haar naar het asiel had gebrachtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze was met uitlaten weg gelopen![]()
en toen had een mevrouw haar naar het asiel gebracht
wel aardig dat die mevrouw haar dan naar het asiel had gebrachtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in 1 keer weggetrokken ofzo ?quote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep dat zeker, al weet ik ook zeker dat ze wel naar huis was gekomen!quote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wow! Wel fijn dat een vrouw haar naar het asiel had gebracht
Dat is wel zo verstandig jaquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep dat zeker, al weet ik ook zeker dat ze wel naar huis was gekomen!
vanavond meteen ff zo'n dingetje met mn foon nr om d'r halsband maken
Tja, dan moet je ook niet kijken wie er naast je zitquote:Op maandag 3 november 2008 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. al zou je dat niet aan de collega naast mij moeten vragen.. die jaloers is omdat ik zo snel kan typen..
ja dat wel anders hadden ze me nu ook niet terug gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel zo verstandig jaIs Ronja gechipped of dat niet?
Pfff gelukkig dat iemand die hond gewoon terugbrengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen iddquote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pfff gelukkig dat iemand die hond gewoon terugbrengt
Maar, hoe kan ze weg rennen? geen riem?
Maar even niet neequote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen idd
en eerst keurig, naast, halt , hier zelfs toen ze naar de bosjes wou lopen was een nee voldoende
en toen ineens dus neus omhoog en weg
en ik ben dan ook gewoon niet snel genoeg om haar weer te pakken
dus niet meer alleen oefenen
Koffie maar dan?quote:Op maandag 3 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
kan ik nog niet verder met me werk ook..terwijl ik al zooo druk ben
ze is er zelf wel van onder de indrukquote:
ow ok, jah dat is lastig.quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen idd
en eerst keurig, naast, halt , hier zelfs toen ze naar de bosjes wou lopen was een nee voldoende
en toen ineens dus neus omhoog en weg
en ik ben dan ook gewoon niet snel genoeg om haar weer te pakken
dus niet meer alleen oefenen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |