Wat heb jij een zwaar levenquote:Op maandag 3 november 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je nagaan..en ik maar wachten op de PC versie
Kloonquote:
Hij was maar een kloon...quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kom eens hier met je hoofd [ afbeelding ]
Totdat jij kwam welquote:
Mankeer je iets aan je ogen?quote:
That would be mequote:
Whehequote:
Dacht je alles gehad te hebbenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben
quote:Op maandag 3 november 2008 15:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dacht je alles gehad te hebben
Dit topic is nog nooit zo sloom geweestquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat iedereen hier vandaag nog al aardig wat te doen heeft.. *druk dus*
Ernstig toch?quote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
ik geloof dat iedereen hier vandaag nog al aardig wat te doen heeft.. *druk dus*
ja en....quote:Op maandag 3 november 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, die gozert zei jongen tegen je en je luisterde braaf
asiel ?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
net ronja opgehaald uit het asiel
Belangrijkquote:
jah, denk dat iedereen echt druk heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
best wel ernstig vervelend ja..
ik kijk na het typen van 3 emails.. en er staan nog geen posts bij.. en zo heel erg snel kan ik echt niet typen..
lol.. al zou je dat niet aan de collega naast mij moeten vragen.. die jaloers is omdat ik zo snel kan typen..
Huh? Asiel?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
net ronja opgehaald uit het asiel
Wow! Wel fijn dat een vrouw haar naar het asiel had gebrachtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze was met uitlaten weg gelopen![]()
en toen had een mevrouw haar naar het asiel gebracht
wel aardig dat die mevrouw haar dan naar het asiel had gebrachtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in 1 keer weggetrokken ofzo ?quote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep dat zeker, al weet ik ook zeker dat ze wel naar huis was gekomen!quote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wow! Wel fijn dat een vrouw haar naar het asiel had gebracht
Dat is wel zo verstandig jaquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep dat zeker, al weet ik ook zeker dat ze wel naar huis was gekomen!
vanavond meteen ff zo'n dingetje met mn foon nr om d'r halsband maken
Tja, dan moet je ook niet kijken wie er naast je zitquote:Op maandag 3 november 2008 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. al zou je dat niet aan de collega naast mij moeten vragen.. die jaloers is omdat ik zo snel kan typen..
ja dat wel anders hadden ze me nu ook niet terug gevondenquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel zo verstandig jaIs Ronja gechipped of dat niet?
Pfff gelukkig dat iemand die hond gewoon terugbrengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen iddquote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pfff gelukkig dat iemand die hond gewoon terugbrengt
Maar, hoe kan ze weg rennen? geen riem?
Maar even niet neequote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen idd
en eerst keurig, naast, halt , hier zelfs toen ze naar de bosjes wou lopen was een nee voldoende
en toen ineens dus neus omhoog en weg
en ik ben dan ook gewoon niet snel genoeg om haar weer te pakken
dus niet meer alleen oefenen
Koffie maar dan?quote:Op maandag 3 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
kan ik nog niet verder met me werk ook..terwijl ik al zooo druk ben
ze is er zelf wel van onder de indrukquote:
ow ok, jah dat is lastig.quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan het oefenen zonder riem te lopen idd
en eerst keurig, naast, halt , hier zelfs toen ze naar de bosjes wou lopen was een nee voldoende
en toen ineens dus neus omhoog en weg
en ik ben dan ook gewoon niet snel genoeg om haar weer te pakken
dus niet meer alleen oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |