Ze geven dikke korting weg bij eweka hequote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Zijn er nog boeiende films in de eweka winkel?quote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Dan had ik wel gewerkt hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
+ Iets met je pols,
+ KUT bedrijf..
=
[ afbeelding ]
(te makkelijk)
Idd, 7.50 per maand oneindig films "huren"!quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze geven dikke korting weg bij eweka he
gimme a pm if ya wanna switchquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Idd, lang leve Nederlandquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?
Ach je kan in ieder geval af en toe wat postenquote:
Beste winkel van nederlandquote:Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, 7.50 per maand oneindig films "huren"!
Af en toe ja..quote:Op maandag 3 november 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach je kan in ieder geval af en toe wat posten
The.X.Files.I.Want.to.Believe - viel tegen als X-files fan...quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn er nog boeiende films in de eweka winkel?
Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gimme a pm if ya wanna switch
k kan wel wat voor je doen
We voelen ons vereerdquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
ik heb me pauze van anderhalf uur voor jullie ingekortn om dat ik om 14.00 weg ga om even nog 20 min met jullie babbelen![]()
ik ben zoo lieff fak man
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 3 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beste winkel van nederland![]()
Behalve films kan je daar ook programma's en games uitproberen
Ze hebben hier vandaag glasvezel doorgetrokkenquote:Op maandag 3 november 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
En dat allemaal voor mijn 7.50!
Que staat hier lekker vol kan ik je vertellen hahahah
ike dusquote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We voelen ons vereerd
Welke allochtoon krijgt er nou 90 minuten pauze btw?
Veul doen? Schrik!!!quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Af en toe ja..moet best veul doen vandaag..ben ik al verwend kreng toch niet gewend
I want to believe vond ik ook erg matigquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
The.X.Files.I.Want.to.Believe - viel tegen als X-files fan...![]()
Al Pacino collectie (4 DVD''s). - altijd leuk om weer eens te zien
Quench (2007) NTSC - lijkt een goede film te zijn
Gaan Sculder en Mully nog met elkaar van bil dan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I want to believe vond ik ook erg matig
Type het dan tenminste goedquote:Op maandag 3 november 2008 13:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan Sculder en Mully nog met elkaar van bil dan?
Dat hoort immers niet op de maandagquote:
Dat was met opzetquote:
En daarom totaal niet grappigquote:
Maar nou heb je nog steeds geen antwoord gegevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |