Zo zou het moeten werken, alleen ik werk voor een K.U.T bedrijf he...quote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je afwachten hoe het volgende week is en dan gewoon aangeven ja toch
ja kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Probeer ik ook hoor
Gewoon blijven oefenen en trainen, alleen zo thuis zitten valt me tegen.
Eerst weekje kan je nog lekker internetten en wat films kijken.... maar na 1 week
verveel je je echt dood man![]()
Zit te twijfelen of ik die laptop nou wel of niet moet kopen
+ Iets met je pols,quote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo zou het moeten werken, alleen ik werk voor een K.U.T bedrijf he...
Die willen gewoon dat ik ga werken(of ik nou pijn heb of niet)
Dude...quote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeg je gewoonquote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellenDe verveling slaat zeker behoorlijk toe?
Lullig voor jequote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zegt die toch
Ik was dit al hele poos terug aan het t ypen, maar me baas kwam binnen
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekochtquote:Op maandag 3 november 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellenDe verveling slaat zeker behoorlijk toe?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat zegt die toch
Ik was dit al hele poos terug aan het t ypen, maar me baas kwam binnen
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeg je gewoonwhatevaaaa
KUT bedrijf
Ze geven dikke korting weg bij eweka hequote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Zijn er nog boeiende films in de eweka winkel?quote:Op maandag 3 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja best wel, nu maar weer een dvd van de lama's gedownload gekocht
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Dan had ik wel gewerkt hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
+ Iets met je pols,
+ KUT bedrijf..
=
[ afbeelding ]
(te makkelijk)
Idd, 7.50 per maand oneindig films "huren"!quote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze geven dikke korting weg bij eweka he
gimme a pm if ya wanna switchquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ik graag willen doen, ik ben alleen bij een leuk bedrijf gedetacheerd waar ik dan ook weg zou moeten natuurlijkEn ben dan een vast cantract kwijt...
Idd, lang leve Nederlandquote:Op maandag 3 november 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar als je ziek bent dan mogen ze je toch niet ontslaan?
Ach je kan in ieder geval af en toe wat postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |