Volgende week volgens mijquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Runx het volgende:
wanneer komt die littlebigplanet nou uiiiit , ik wil hem spelen![]()
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigk)
wooooooooowww ik heb ook msnquote:
Je krijgt netjes een sms'je op je telefoon binnen GTA hoorquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite had
vanavond dan maar ?
Als je het goed doet natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je krijgt netjes een sms'je op je telefoon binnen GTA hoor
Detailsquote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waar het origineel 24 oktober had moeten zijn
Ik mag toch niet sms'n en auto rijden tegelijkquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spelquote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meetingquote:
Whahaha geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meeting
Collega 1: " Dit project is niet groot genoeg om er 25 agents op te zetten "
Collega 2: " 25? we hebben het over 15"
Sgele: " Details"
Ik gebruik dat woord dus tegenwoordig ook, Beller wat doe je!quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die opmerking vanmorgen in een meeting
Collega 1: " Dit project is niet groot genoeg om er 25 agents op te zetten "
Collega 2: " 25? we hebben het over 15"
Sgele: " Details"
Snelle levering zeker?quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat is het trouwens relaxt om om dit tijdstip te downloaden kopen zeg
Kan wel, moet je even booten met linux, en gaan skypen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spel![]()
Je kan wel 911 bellenquote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh en ik maar denken op me echte mobiel , waarom kan ik niet met mijn telefoon in gta naar mijn echte mobiel bellen ? nep spel![]()
Turbocharged busjesquote:
Ongekendquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord dus tegenwoordig ook, Beller wat doe je!
Aaaightquote:
Nooit aan gedacht om dat zo te doenquote:Op maandag 3 november 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan wel 911 bellen
Als ik een politie auto nodig heb laat ik um altijd bezorgen
*belt 911*
*vraagt om politie*
10 seconde later: thx mate
Spreek je laters man!quote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
mensen voor mij zit de dag erop en voor sommigen begint de dag net , maar wees niet getreurd morgen weer een dag .
sommigen van jullie spreek ik vanavond wel
en voor de anderen die ik niet meer spreek , bedankt voor jullie inzet en tot morgen/vanavond
laterz , pimpjeweetoch , take care , lov u all![]()
![]()
Je kan ook om een ambulance of brandweer vragenquote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om dat zo te doen![]()
Ik schoot op straat altijd mensen neer met mijn bazooka.... smeris komt dat altijd wel snel ofzo
Godver die pokke allochtoon is al weer klaarquote:Op maandag 3 november 2008 13:57 schreef Runx het volgende:
mensen voor mij zit de dag erop en voor sommigen begint de dag net , maar wees niet getreurd morgen weer een dag .
sommigen van jullie spreek ik vanavond wel
en voor de anderen die ik niet meer spreek , bedankt voor jullie inzet en tot morgen/vanavond
laterz , pimpjeweetoch , take care , luv u all![]()
![]()
Hoe doet ie het tochquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver die pokke allochtoon is al weer klaar
Nou dat je dat zegt... gebruik het eigenlijk nooitquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan ook om een ambulance of brandweer vragen
En snelle service
Wb gozertquote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
zo, dat was mijn halve stokbrood als lunch
Ik ben op 40% ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nou dat je dat zegt... gebruik het eigenlijk nooit
Ben nu iets over de 60% van GTA, tijd om dat spel eens uit te spelen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |