Hhahaha, en niet te veel blokkerenquote:Op maandag 3 november 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze hebben hier vandaag glasvezel doorgetrokken
Nu moet me baas alleen nog een glasvezel abbo nemen
Gast hij blaft haar heeeulemaal vol met z'n kwarkbuksquote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar nou heb je nog steeds geen antwoord gegeven
Doet ie nietquote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hhahaha, en niet te veel blokkeren
quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast hij blaft haar heeeulemaal vol met z'n kwarkbuks
Jij bent nooit onlinequote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Moozzie het volgende:
Trouwens wanneer ga ik je inmaken (lees jij mij) met pes?
Mmm 1-0 voor jouquote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij bent nooit onlineEn gister stuurde ik jou, MS en Runx een GTA invite...maar uiteraard durfden jullie mietjes niet te accepten
Neej uit den bozequote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoort immers niet op de maandag
quote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik klaag jullie aan omdat ik moet werken!! ...ow wachtquote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej uit den bozeik ga ze aanklagen.
Alienzaad... jeweetschquote:
Ik faal heul hard op de maandagquote:Op maandag 3 november 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoort immers niet op de maandag
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite hadquote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij bent nooit onlineEn gister stuurde ik jou, MS en Runx een GTA invite...maar uiteraard durfden jullie mietjes niet te accepten
nadat ik zei dat ik m'n PS3 ging aansluiten?quote:Op maandag 3 november 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm 1-0 voor jou
Dude i didnot got one
Hoelaat?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik klaag jullie aan omdat ik deze werk druk niet gewend ben!!
Godsammequote:Op maandag 3 november 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry manquote:
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigkquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite had
vanavond dan maar ?
Epic fail, you haz itquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik faal heul hard op de maandag
Het is hier te druk
Volgens mij weet hij gewoon niet hoe je moet inviten want ik kreeg ook geen requestquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh lol ik was met missies bezig , gvd moet ik hem weer uitspellen na dat mijn ps3 gejat was, ja kan wel een save game downloaden maar dat wil ik niet .....maar ik zag het niet eens dat je mij geinvite had
vanavond dan maar ?
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 novemberquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Runx het volgende:
wanneer komt die littlebigplanet nou uiiiit , ik wil hem spelen![]()
Toen ging je weg van msnquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nadat ik zei dat ik m'n PS3 ging aansluiten?
ikn heb wel een headset maar die is te gaar maar ik kan tenminste pratenquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, ergens later op de avond. Kep alleen m'n headset nog niet gevonden (ook niet echt gezocht eigk)
Das wel beter!quote:
iddquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij gewoon niet hoe je moet inviten want ik kreeg ook geen request
Waar het origineel 24 oktober had moeten zijnquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 november
lol ik vraag wel x keer aan de winkel wanneer ze hem binnen krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 zegt 5 november, de andere zegt 7 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |