Bedankt voor je inzet Beller!quote:
hoezo kan ik geen klok kijken ?quote:
moet vast van post-its ook wel lukkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je ook Mc Hammer broeken ?
[ afbeelding ]
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je ook Mc Hammer broeken ?
[ afbeelding ]
Zeker, maar helaas worden alle kleinere gamestudio's overgekocht door b.v EA.quote:
Me werkdag duurt nog veul langer dan een kwartierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoezo kan ik geen klok kijken ?
lukt ook welquote:
komt omdat EA gay isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker, maar helaas worden alle kleinere gamestudio's overgekocht door b.v EA.
over EA gesproken..wanneer komt de nieuwe NFS uit ?quote:
Gelukkig vinden we niet alles leuk, anders zouden we allemaal het zelfde spel gaan spelen ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik vond de oudere spellen echt een klasse beter
mjine niet..mijne nog 9 minutenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Me werkdag duurt nog veul langer dan een kwartier
Ik dacht deze maand.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
over EA gesproken..wanneer komt de nieuwe NFS uit ?
idd , ze nemen alles over. hopelijk nemen ze valve nooit over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker, maar helaas worden alle kleinere gamestudio's overgekocht door b.v EA.
Mijne nog maximaal 38 minutenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mjine niet..mijne nog 9 minuten
hahahahaquote:
ben wel benieuwd...eindelijk wat ferrari's enzo erinquote:
gewoon half weg gaan :pquote:
Valve is ook niet zo'n kleine gamestudio volgens mij,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , ze nemen alles over. hopelijk nemen ze valve nooit over.
ik kijk erg uit naar "Left 4 dead"
nee ik heb gezegd tussen half 4 en 4..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gewoon half weg gaan :p
eerst was het 4
toen kwart voor 4
en nu weer 4 uur ?![]()
make up your mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |