quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt dat gaan we er bij halencarnaval neuken voor een zak patat
idd hahahaquote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan 3 zowel links als rechts
wat, patat ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
lol... maar dat is mie fucking vet als we dat kunnen krijgen gek
nog wel jaquote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef Crazy-p het volgende:
ze tollereren van mij overigens wel dat ik op Fok en op msn hang.. lol
gaat niet hard genoeg zo dat jij weer de topic kan sluiten héquote:
HAHA, het is te koop bij bertus workelquote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wat, patat ?
ja iidd , we gaan dat even paar weken van te voren regelen kijken , misschien huren .
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimpingquote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHA, het is te koop bij bertus workel![]()
fucking tijgerprintfucking vet gek
Mag niet meer van debbiequote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
gaat niet hard genoeg zo dat jij weer de topic kan sluiten hé
pimpin' in publicquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimping
gaan we idd wel met wat meerquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimping
nou das niet eerlijk ? het enige nuttig wat jij deed neemt zei nu van je wegquote:
ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gaan we idd wel met wat meer
maar ik ga dan iig in pimp suitwat erwin enzo deon boeit me niet
naar oldenzaal
zou ook fucking vet zijn hequote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ookik ga in paars met tijger print
en dan moet je zo'n stok hebben met zo'n vuist erop, dat mensne die moetne kussenquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ookik ga in paars met tijger print
echt , maar wat oldenzaal , gaan we het daar vieren pimpen ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zou ook fucking vet zijn he
Jahquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
nou das niet eerlijk ? het enige nuttig wat jij deed neemt zei nu van je weg![]()
Van het nieuwe topic openen niet of van debbie niet?quote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er ook vaak geen bal meer van snap hoor
quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah
Ik ben overbodig he?
[ afbeelding ]
neeee ... jij mag niet failliet gaan door de krediet crisesquote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah
Ik ben overbodig he?
[ afbeelding ]
Oke netjesquote:Op maandag 3 november 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag wel redelijk geloof ik!
oldenzaal is carnavals stad bij uitstek..in enschede is niet zoveel te doen hoor..iedereen is in oldenzaalquote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
echt , maar wat oldenzaal , gaan we het daar vieren pimpen ?
ok we gaan daar heenquote:Op maandag 3 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oldenzaal is carnavals stad bij uitstek..in enschede is niet zoveel te doen hoor..iedereen is in oldenzaal
latuh pimpdaddyquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga pauzeren
tot straks, oja ik ga ook eerder weg
ik moet even langs Tui .
om 14.00 ben ik er niet meer , maar tot die tijd probeer ik wel afscheid te nemen , ook al duurt mijn pauze anderhalf uur
bbquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga pauzeren
tot straks, oja ik ga ook eerder weg
ik moet even langs Tui .
om 14.00 ben ik er niet meer , maar tot die tijd probeer ik wel afscheid te nemen , ook al duurt mijn pauze anderhalf uur
ik ook, terwijl ik een schijthekel aan carnaval hebquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ok we gaan daar heenik heb echt zin in gek niet normaal
![]()
Oke die vat ik nietquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net van thuis! morgen weer thuis
ik ben net thuis van het werkenquote:Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke die vat ik niet
Waar ben je heen?
Ohw okequote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net thuis van het werken
en morgen ga ik thuis werken
stom reintegratie werkquote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke
Wat voor werk doe je eigenlijk
quote:
toch ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen benquote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch ben ik blij dat ik niet rook en meneer thuis nu een week gestopt is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |