krijg je daar verder nog problemen mee dan ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef Crazy-p het volgende:
moest hem overigens wel in 3 voud ondertekenen.. dus zo mondelijk vond ik het niet
quote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou kijk.. het zit zo.. ik was met Logi in gesprek.. terwijl ik op email aux stond.. en dus gewoon naast haar stond.. mn telefoon te gebruiken.. terwijl ze me probeerden te bellen dat er telefoon voor mij in de wacht stond..
onze carnavals outfitquote:
quote:
ik dacht ff aan dr. drequote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 Zet een beat op
Guess who's back, back again
Crazy's back, tell your friends
Guess who's back, Guess who's back, Guess who's back, Guess who's back.
* crazy987 Zet de beat weer af
Het is weer zover
verstop de lekkere milfjes en de jonge tienertjes.
Zet het bier maar koud en steek de sigaretten maar vast op
Het is weer zo ver.
Crazy987 is weer gearriveerd om huis te houden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor enige psycholoische schade toegebracht door crazy aan tienertjes en milfjes
hahah ja echte ik wil paars met tijger strepenquote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze carnavals outfit
[ afbeelding ]
ach vast niet.. staat nu wel in mn file.. maar ja.. maakt ook niet uit.. 1ste in 3 jaar.. vind ik nog niet eens zo slecht..quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
krijg je daar verder nog problemen mee dan ?
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ja echte ik wil paars met tijger strepen![]()
gaat echt te vet worden , echt een goed idee van jou :y
haha ja zoietsquote:
heb em ook van eminem geriptquote:
dat is mie vet gekquote:Op maandag 3 november 2008 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
haha ja zoiets
of dit maar dit is echt te fout
[ afbeelding ]
tis een keer wat andersquote:Op maandag 3 november 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb em ook van eminem geript
wel leuke manier om hoooooooite zeggen he
![]()
en dan 3 zowel links als rechtsquote:
ja echt dat gaan we er bij halenquote:Op maandag 3 november 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is mie vet gek
moet je van die hele dikke sigaren erbij hebben
ja daaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |