Was dat die gast op die foto uit het vorige topic?quote:Op maandag 3 november 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
Die Roda gast werd wel flink tegen de grond gewerkt..
Z'n vrindjes stonden erbij en keken erna
Die met die gummiknuppel op z'n strot jahquote:Op maandag 3 november 2008 13:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was dat die gast op die foto uit het vorige topic?
Dat was vorig jaar bij Roda-Ajax ook zo inderdaad, beetje als de jostiband lopen dansen en domme opmerkingen maken etc.quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef MaxPower het volgende:
Het is altijd lachen bij Roda, daar links van het uitvak op de lange zijde. Daar zit al tijden een groepje opperkneuzen. Volgens mij zien die echt geen minuut van de wedstrijd, ze kijken alleen maar naar het uitvak.
quote:Twaalf Roda-fans opgepakt
Roda JC
In Heerlen zijn twaalf Roda-fans tussen 16 en 38 jaar opgepakt na een confrontatie met de politie en bedreiging van Feyenoordaanhangers. Dat gebeurde zondag direct na het duel in Kerkrade tussen Roda en Feyenoord.
Na de wedstrijd gingen vijftien Feyenoord-supporters naar het station in Heerlen. Daar werden ze in de tunnel opgewacht door ongeveer veertig Roda-fans. Die bedreigden drie politieagenten die de Rotterdammers hadden begeleid.
De Roda-fans gingen daarna het centrum in, waar agenten twaalf Roda-supporters aanhielden na wat opstootjes. De twaalf fans zitten nog steeds vast. De politie verwacht meer aanhoudingen te plegen en maakt daarvoor gebruik van camerabeelden uit het centrum van Heerlen.
ga jij een blauwe neertrappen in een stadion waar overal camera's ophangen dan?quote:Op maandag 3 november 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
Die Roda gast werd wel flink tegen de grond gewerkt..
Z'n vrindjes stonden erbij en keken erna
Ligt eraan hey.. Ik ga ook niet kansloos als een semi-stoere bink naar het uitvak lopen om daar een blikkie bier te dumpen en m'n billetjes laten zienquote:Op maandag 3 november 2008 19:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
ga jij een blauwe neertrappen in een stadion waar overal camera's ophangen dan?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan hey.. Ik ga ook niet kansloos als een semi-stoere bink naar het uitvak lopen om daar een blikkie bier te dumpen en m'n billetjes laten zien
Als je dan toch dreigend bij een uitvak wil gaan staan, zorg dan ook dat het dreigend word.
quote:Op maandag 3 november 2008 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
Johan Dersken is de oom van Gerald Sibon
Bartje gekte hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 06:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan hey.. Ik ga ook niet kansloos als een semi-stoere bink naar het uitvak lopen om daar een blikkie bier te dumpen en m'n billetjes laten zien
Als je dan toch dreigend bij een uitvak wil gaan staan, zorg dan ook dat het dreigend word.
Dacht altijd wel dat Roda en Feyenoord op goede voet leefde....quote:
quote:Vitesse-speler Nicky Hofs heeft de nacht van zondag op maandag in de cel doorgebracht. Dit meldt Omroep Gelderland dinsdag. De middenvelder van de Arnhemse eredivisieclub werd aangehouden na een incident op het Nieuwe Plein in Arnhem.
ANP
Vitesse wilde dinsdag niet inhoudelijk reageren op de zaak. De woordvoerster van de club verwees naar de advocaat van Hofs. "Het is in de privétijd van de speler gebeurd", aldus Vitesse.
Omroep Gelderland meldt dat Hofs werd aangehouden op verdenking van een strafbaar feit. Kort voor de aanhouding zou een massale vechtpartij op het Nieuwe Plein hebben plaatsgevonden.
Daarbij werd een aantal aanhoudingen verricht. Hofs ontkent, volgens zijn advocaat Hermesdorf, schuld aan een strafbaar feit.
ik ben voor FC Limburgquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef FortunaHome het volgende:
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_3049786
quote:NIJMEGEN - De politie heeft zaterdagavond twee mannen, 23- en 30 jaar, aangehouden in de omgeving van het Goffertstadion.
Ze waren met voorbereidingen bezig om schade toe te brengen aan de bussen waarmee PSV-supporters naar Nijmegen waren gekomen. Zaterdag speelde NEC tegen de Eindhovenaren. Het duo hield zich volgens de politie verdacht op bij de Busserweg met enkele projectielen. De verdachten waren tegen een talud opgeklommen voor 'beter zicht' op de tegenstanders. Bij de aanhouding vond de politie een zweep van twee meter en een steen. De mannen zijn afkomstig uit Nijmegen. De 23-jarige bleek militair te zijn. Hij is verhoord door de marechaussee.
Die gasten bij 0:44 op het trappetje deinsen iig wel terug vor een chill aankomend lopend stewardjequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:12 schreef Yeahinho het volgende:Maar wel logisch. Welgeteld 1 steward... die zal ze wel tegenhouden bij dat loszittende hek ja.
2 jaar geleden bij Vitesse-Ajax was er toch een groep uitgezet van Ajax?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja in de Arena of Kuip of .... (vul maar in ) moet je dat ook niet doen in andere stadions kan je dan wel weer ongestoord gaan juichen en doen voor de tegenpartij zonder gestraft te worden ( lees Gelredome ) Het zou niet mijn keuze zijn maar ja je hebt er van die mensen bij.
Ja dat was ook de enigste keer dat ik het gezien heb , maar het gebeurd ook meer op Oost / West , op die andere 2 tribune's durven ze het op 1 of andere manier dan weer nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
2 jaar geleden bij Vitesse-Ajax was er toch een groep uitgezet van Ajax?
Eigenlijk alleen aan de lange zijdes, andere vakken hoef je dat ook niet te doen bij Vitesse.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
in andere stadions kan je dan wel weer ongestoord gaan juichen en doen voor de tegenpartij zonder gestraft te worden ( lees Gelredome )
Zie 1 post erbovenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen aan de lange zijdes, andere vakken hoef je dat ook niet te doen bij Vitesse.
Gelukkig ziten er voor die enkele keren dat ik buiten de combi om reis altijd veel Feyenoorders op de neutrale vakken.
Bijvoorbeeld bij NEC, De Graafschap, Roda JC heb je eigenlijk altijd een extra uitvak erbij
Heel het weekend vastgehouden. Nu nog steeds 1 iemand vast. Schandalig dat ze alleen RKC'ers hebben gepakt. Geen RBC'er is opgepakt.quote:ROOSENDAAL - De politie heeft vrijdagavond voor de voetbalwedstrijd RBC - RKC in Roosendaal 24 mannen gearresteerd. Het gaat hoofdzakelijk om RKC-supporters die aan de Kade in Roosendaal slaags waren geraakt met een groep RBC-supporters.
Agenten slaagden erin de groepen te scheiden en uiteen te drijven. De RKC-supporters werden richting de Turfberg gedreven waar ze werden aangehouden.
Bij de vechtpartij werd met glazen gegooid en geslagen en geschopt. Een 26-jarige man uit Halsteren raakte daarbij gewond. Hij liep een hersenschudding op en verwondingen aan het gezicht.
Pffff.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
en een beetje respect tonen voor het thuispubliek.
Niet zo janken, die jongens weten ook wat voor straf er op staat en denk je nou dat ze de enige zijn die voor zulke dingen weekenden moeten zitten? Je weet dat het kan gebeuren...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heel het weekend vastgehouden. Nu nog steeds 1 iemand vast. Schandalig dat ze alleen RKC'ers hebben gepakt. Geen RBC'er is opgepakt.
Twee jaar geleden toen we thuis van heerenveen verloren zat er ook zo'n knakker in het vak die bloedirritant bezig was. Ga dan lekker met je vriendjes in het uitvak zitten, plek genoeg, of hou je gewoon gedeisd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Respect tonen voor het thuispubliek? Kom op man, wat kan ons het nou schelen dat er iemand met een Sparta shirtje in het thuisvak zit. Tuurlijk is het niet slim van die jongen om een Sparta-shirtje aan te trekken, maar een sv slaat helemaal nergens op natuurlijk.
Niet dus. Buiten de combi om reizen op zich is al genoeg voor een stadionverbod, hier in Den Bosch althans.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef MaxPower het volgende:
Je krijgt alleen een sv als je met een combikaart zonder combi naar het stadion reist (snapt u wel?). Met een legaal kaartje voor het thuisvak kom je gewoon binnen en als je gesnapt wordt mag men je op basis daarvan geen sv geven. Dan moeten ze het op provocerend gedrag ofzo gooien.
Precies, volgens mij ook. Als je je kalm houdt kunnen ze wel es een oogje dichtknijpen, maar als ze willen heb je een sv aan je broek. Volgens mij moet je wel (middels een seizoenskaart of clubcard oid) geregistreerd zijn bij je club.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet dus. Buiten de combi om reizen op zich is al genoeg voor een stadionverbod, hier in Den Bosch althans.
quote:Hooligans moeten schade zelf betalen
AMSTERDAM - De hooligans die na afloop van de voetbalwedstrijd Ajax-NEC bij de Amsterdam Arena op 20 oktober vorig jaar betrokken waren bij rellen, moeten de schade betalen die zij als groep hebben veroorzaakt.
Ieder van de zestien verdachten moet 2700 euro betalen, ongeacht wat zij individueel hebben aangericht. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Het totale schadebedrag bedraagt tienduizenden euro's. De politie heeft deze civielrechtelijke maatregel samen met Ajax, de gemeente Amsterdam en stadsdeel Zuidoost getroffen.
Inmiddels hebben alle relschoppers het geld betaald of een regeling getroffen. Ze worden ook nog strafrechtelijk vervolgd. Tot nu toe heeft de rechter al enkelen veroordeeld tot taakstraffen, voorwaardelijke celstraffen en stadionverboden.
Toekomst
Als de verdachten weigerden te betalen, hadden zij een aanzienlijk hoger bedrag van de overgebleven schade moeten ophoesten. Politie, gemeente en Ajax willen in de toekomst vaker relschoppers op deze manier verantwoordelijk stellen.
Volgens burgemeester Job Cohen geeft de aanpak een "enorme waarschuwing". "We zien dat voetbalhooligans regelmatig uit zijn op confrontaties met elkaar en de politie, en dat zij zich schuldig maken aan vernieling en geweld. Doordat we de schade nu direct op de betrokken personen verhalen, treffen we hen flink in de portemonnee."
Bestuur
De rellen ontstonden toen een grote groep Ajax-aanhangers na afloop van de wedstrijd verhaal wilde halen bij het bestuur van de voetbalclub. Ze waren ontevreden over de prestaties. Bij de hoofdingang van de Arena keerden de hooligans zich tegen de politie.
Ze bekogelden de bereden politie, supporterbegeleiders en de mobiele eenheid onder meer met bakstenen, blikjes en flessen. Agenten en paarden liepen letsel op. Ook moesten politievoertuigen, ramen van de hoofdingang van het stadion en straatmeubilair eraan geloven.
Kankerboeren.quote:Op zondag 16 november 2008 19:05 schreef Kopbal het volgende:
Was trouwens lekker stil bij die minuut stilte voor Sjaak Wolfs.
Jullie zijn heilig.Als er bij psv iets vergelijkbaars was gebeurd was het respect van jullie kant ook 0 geweest.quote:
Dat was voor vandaag niks anders hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
Als clubicoon Fons Spooren voor psv-Ajax de pijp uit gaat hoeven ze geen respect meer te verwachten nee.
Nee ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef Lamzak_ het volgende:
ik zag dit->filmpje, niets van meegekregen, iemand?
Ik zie ook alleen wat lui rennnen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:17 schreef Lamzak_ het volgende:
ik zag dit->filmpje, niets van meegekregen, iemand?
Gebeurt anders nooit!quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen wat lui rennnen?
quote:
quote:Fans River Plate kapen bus
BUENOS AIRES - Zestig supporters van de Argentijnse voetbalclub River Plate zijn zondag gearresteerd, nadat ze een bus hadden gekaapt en de chauffeur hadden gedwongen zo snel mogelijk naar het stadion te rijden.
De chauffeur moest in sneltreinvaart naar Avellaneda rijden, een stad aan de zuidelijke rand van Buenos Aires waar River Plate een competitieduel moest afwerken.
Tijdens de rit, waarbij tussen neus en lippen door ook twee winkels werden beroofd, werd de chauffeur meermalen bedeigd. De supporters haalden de wedstrijd overigens niet. Nog voor het bereiken van het stadion onderschepte de politie de bus en hield de tientallen fans van River Plate aan.
Het is al de tweede kaping van een bus door voetbalfans in een week in Argentinië. Vorige week kaapten supporters van tweede-divisionist Chacarita een bus om een wedstrijd te halen.
AD
quote:waarbij tussen neus en lippen door ook twee winkels werden beroofd
Hier ook. En dan uiteraard het liefst naar Boca-River.quote:Op maandag 17 november 2008 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Staat wel hoog op mijn verlanglijstje, ooit een keer naar een kraker in Argentina.
Het begon toch met iemand uit psv vak die zei.quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Meneer de expert was erbij?
Maar goed de discussie is al niet interessant meer en ik snap al helemaal niet wat een stel kakkerlakken ermee te maken heeft.
Net als dat jij stoer liep te doen over hem, alleen zij durven het nog te doen wanneer er andere bij zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het begon toch met iemand uit psv vak die zei.
wat is die sjakie stil ofzo.
En er een hekkie tussenstaat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net als dat jij stoer liep te doen over hem, alleen zij durven het nog te doen wanneer er andere bij zijn
Wat ben je danquote:Toptalent van Boca berooft kapper
BUENOS AIRES - Lucas Viatri, een van de openbaringen van het Argentijnse voetbalseizoen, is dinsdag in staat van beschuldiging gesteld na een gewapende overval op een kapsalon. Dat heeft zijn advocaat Arturo Olcese bevestigd aan persbureau Reuters.
Viatri, spits van Boca Juniors, beroofde begin dit jaar een kapper in Buenos Aires. Hij deed dat met zijn broer.
Volgens advocaat Olcese wordt hij beschuldigd van de diefstal van een schaar en een bus hairspray. Ook het bezit van een wapen wordt hem zwaar aangerekend. Olcese ontkent de beschuldigingen tegen Viatri. ,,Ze hebben geen zaak tegen Lucas. Hij was op het moment van de overval in trainingskamp. Hij kan niet op twee plaatsen tegelijk geweest zijn.''
Viatri heeft eerder dit jaar al een maand hechtenis achter de rug. In afwachting van de rechtzaak werd Viartri vrijgelaten, waarna hij als stand-in van Boca-spits Martin Palermo van zich deed spreken. Hij scoorde zes keer.
Hahahaha ik weet al wie die gast isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef w00h00 het volgende:
Die foto met een fles zelf gestookte wodka en het stone island batch .helden.
Waar slaan die sleutels op?
Ze hebben geen zaak tegen Lucas. Hij was op het moment van de overval in trainingskamp. Hij kan niet op twee plaatsen tegelijk geweest zijn.''quote:
Gekke combiboysquote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef w00h00 het volgende:
Die foto met een fles zelf gestookte wodka en het stone island batch .helden.
Waar slaan die sleutels op?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:32 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord heeft Roda aangevallen in Volendam? (uit het roda-topic)
Was gewoon een groep Niki Lauda's, toen ik de kroeg uitliep 6 a 7 meter voor de groep uit, kwamen opeens een 20-tal niki lauda's de steeg uit. Ik kreeg vervolgens flink wat schoppen van 4 a 5 man, maar verder geen schade. Vervolgens toen de RJC groep in actie kwam, heb ik nog vol een gastje van de brandwondenstichting een vuistslag in het gezicht verkocht die zowat de gracht in vloog samen met een woutenfiets.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:32 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord heeft Roda aangevallen in Volendam? (uit het roda-topic)
Vond het al sterk, maar ik las het hier [Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot... en ik denk maak even een melding.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt logisch ja, langs Amsterdam gaan en anderhalf uur rijden om roda () aan te vallen
De Rodafan is zojuist weer vrijgelaten.quote:Ongeregeldheden rondom wedstrijd FC Volendam
Voorafgaand aan de eredivisiewedstrijd FC Volendam - Roda JC vrijdagavond is een groep Volendammers slaags geraakt met Limburgse supporters. Vervolgens keerden de Volendammers zich tegen de politie. Vier personen zijn aangehouden, drie Volendammers en een Roda-supporter. Vijf agenten raakten lichtgewond.
De ongeregeldheden begonnen toen Roda supporters zich in het centrum van Volendam hadden verzameld en in goede sfeer met Volendam supporters in de horeca verbleef. Geheel onverwachts belaagde een groep van dertig Volendammers de Limburgers en er ontstond een massale vechtpartij.
De politie, die zoals gebruikelijk met vijftien agenten aanwezig was, mobiliseerde snel nog 35 agenten extra, plus hondengeleiders uit Amsterdam. De politie probeerde de vechtende partijen uit elkaar te halen. Vervolgens zochten de Volendamse raddraaiers de confrontatie met de politie. Daarbij raakten vijf politieagenten licht gewond.
Na afloop van de wedstrijd zorgde de politie er voor dat de supporters van Roda JC het stadion verlieten en in gereedstaande bussen richting Limburg stapten. De bussen werden door Volendammers met stenen bekogeld. Eén Roda supporter raakte daarbij gewond aan het hoofd. De Volendam supporters konden via één uitgang het stadion verlaten. De politie heeft daarbij foto- en video-opnamen gemaakt, die zullen worden gebruikt tijdens een grootschalig onderzoek. Plaatsvervangend korpschef Joop de Schepper toonde zich na afloop uitermate teleurgesteld en boos over de gang van zaken en met name de gedragingen van de Volendam supporters. “Tot nu toe zijn dankzij onze aanpak alle wedstrijden van FC Volendam probleemloos verlopen, ook met supporters van Ajax die na hun verlies in de bekerwedstrijd de Volendam supporters in staat stelden een feestje te vieren. En nu zijn het nota bene de Volendammers zelf die zich geroepen voelen om zich als hooligans te gedragen”.
Ene daarvan door mijquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef planethugo het volgende:
de politiefietsen volgen in t rond
Ik proef een beetje een negatief ondertoontje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 03:13 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Was gewoon een groep Niki Lauda's, toen ik de kroeg uitliep 6 a 7 meter voor de groep uit, kwamen opeens een 20-tal niki lauda's de steeg uit. Ik kreeg vervolgens flink wat schoppen van 4 a 5 man, maar verder geen schade. Vervolgens toen de RJC groep in actie kwam, heb ik nog vol een gastje van de brandwondenstichting een vuistslag in het gezicht verkocht die zowat de gracht in vloog samen met een woutenfiets.
Tot op heden weet ik dat er één RJC'er is opgepakt, een maat van mij, mij hadden ze ook nog in de rust willen oppakken, maar dat feest ging mooi niet door. Morgenvroeg moet hij normaal gesproken vrij komen.
Ach huil niet zo man, ga liever naar de huidstichting!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik proef een beetje een negatief ondertoontje.
Wel prachtig dat gekVolendam ineens van zich laat horen. Misschien volgend jaar een herkansing met FC Limburg. Feit blijft dat Roda gewoon behoorlijk wat tegenstand/klappen kreeg, die ze niet verwacht hadden. Niemand niet denk ik, maar daarvoor credits naar Volendam.
Alleen jammer dat je zo persoonlijk moet worden en verwijzen naar een brand.
Wat een argument, internet hooliequote:Op zondag 23 november 2008 04:23 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ach huil niet zo man, ga liever naar de huidstichting!
Zoals ik het hoor van lui die in Volendam waren klopt je verhaal niet echt. Verrassingsactie van jullie kant waarna jullie ze behoorlijk getikt hebben gekregen.quote:Op zondag 23 november 2008 08:30 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Wat een argument, internet hoolie
R*da is gewoon weg getikt in Volendam en daar schaamt heel FC Limburg zich voor.
Zelfs beweren dat AZ erbij liep, omdat de afgang natuurlijk wel erg groot is. En dat probeer je te compenseren met stoer praat over een brand.
Dan snap je niks van het hele gebeuren of moet je lekker bij Aachen blijven.
Moet je hem horen, ben je erbij geweest nee! Die Volendam sloegen vrijwel meteen op de vlucht en als je beter leest dan zeg ik eerder dat het gewoon Volendammers waren, ik heb dus helemaal niets willen beweren. Maar goed jij was er niet bij, want die van Volendam hebben hun hele binnenstad gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 08:30 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Wat een argument, internet hoolie
R*da is gewoon weg getikt in Volendam en daar schaamt heel FC Limburg zich voor.
Zelfs beweren dat AZ erbij liep, omdat de afgang natuurlijk wel erg groot is. En dat probeer je te compenseren met stoer praat over een brand.
Dan snap je niks van het hele gebeuren of moet je lekker bij Aachen blijven.
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.quote:
Loterij bij een tankstation?quote:Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.
Voor een student ben je niet bepaald een talenwonderquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Loterij bij een tankstation?
Gebruik die nederlandse woorden dan gewoonquote:Op zondag 23 november 2008 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, looting is Engels
Gappen, jatten, plunderen, stelen.
Ik heb al eerder bewezen dat engels niet mijn sterkste kant isquote:Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Voor een student ben je niet bepaald een talenwonder
Toen was ik ook heel stoerquote:Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.
Laat "jeugdige" maar wegquote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen was ik ook heel stoer![]()
Noem het maar jeugdige dommigheid
Het was eigen vervoer...quote:Op maandag 24 november 2008 10:46 schreef Putdeksels het volgende:
120 man van Groningen gisteren teruggestuurd die buiten de combi naar Tilburg gingen.
quote:
En dat laatste is natuurlijk helemaal een lachertje aangezien niemand in de trein zal controleren op toegangsbewijzen en al waren er een paar stuur je die toch terug?quote:groningen/tilburg -
Een trein met zo'n 120 FC Groningen-supporters is zondag op last van burgemeester Vreeman van Tilburg teruggestuurd naar Groningen. Volgens de Tilburgse politie hadden de Groningen-aanhangers geen kaartje, maar volgens de NS en de supporters zelf hadden ze wel degelijk treinkaartjes en toegangsbewijzen voor de wedstrijd Willem II-FC Groningen.
"Dat de Groningen-supporters geen kaartje hadden is kletspraat", zegt perswoordvoerder Michiel Jonker van de NS. "We laten echt geen voetbalsupporters helemaal van Groningen naar Tilburg reizen om daar pas hun kaartjes te controleren. Als de burgemeester zegt dat ze geen kaartje hadden, dan verzint hij maar wat."
De woordvoerder van de politie Tilburg blijft echter bij zijn verhaal. "In de trein merkten we dat een deel van de supporters geen toegangsbewijs van de wedstrijd had, Daarom besloot burgemeester Vreeman de trein vast te houden op het station en weer terug te sturen."
held! hahahaquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gisteren droeg hij een psv shirtje (afl. 4)quote:Op maandag 24 november 2008 01:45 schreef Nashje het volgende:
Waar is die gast van Afkicken op BNN van?
quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
de lootjes moeten nog getrokken wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:53 schreef -Schorpioen- het volgende:
Is het al gezellig in Hamburg ?
Heineken zegt van welquote:Op donderdag 27 november 2008 10:53 schreef -Schorpioen- het volgende:
Is het al gezellig in Hamburg ?
Telegraaf.nlquote:Ajax-fans vernielen kroeg in Hamburg
HAMBURG - Een groep van dertig tot veertig Ajax-supporters heeft woensdagavond amok gemaakt in een Hamburgs café. Tientallen glazen en meubilair werden vernield. De politie van de Duitse stad, waar Ajax donderdagavond tegen HSV speelt in de UEFA Cup, hield dertien relschoppers aan.
Twaalf hooligans zijn donderdag weer vrijgelaten. De hoofdverdachte zit nog vast, zei een politiewoordvoerder. De man heeft enkele stadionverboden achter zijn naam.
De politie van Hamburg heeft voor de wedstrijd achthonderd agenten op de been in de Nordbank Arena. Dat is twee keer zoveel als bij een normale wedstrijd in de Bundesliga. Van Ajax-zijde hebben drieduizend fans een toegangskaart, maar honderden supporters zonder kaartje zijn ook afgereisd naar Hamburg.
quote:Ajax-aanhangers ook met politie op de vuist
Voorafgaand aan het UEFA Cup-duel tussen HSV en Ajax is het donderdag in Hamburg tot ongeregeldheden gekomen tussen politie en Nederlandse fans. Dat bevestigde een politiewoordvoerder.
Ongeveer 450 Ajax-fans blokkeerden donderdagmiddag de Reeperbahn en leverden strijd met de toegesnelde politie. Daarbij sneuvelden onder meer enkele hotelruiten. Veertig relschoppers werden opgepakt. De Reeperbahn moest enige tijd voor alle verkeer worden afgesloten wegens de ongeregeldheden.
Een groep van dertig tot veertig Ajax-supporters had woensdagavond al amok gemaakt in een Hamburgs café. Tientallen glazen en meubilair werden vernield. De politie van de Duitse stad hield dertien relschoppers aan, van wie alleen de hoofdverdachte donderdag nog vastzat. De man heeft enkele stadionverboden achter zijn naam.
De politie van Hamburg heeft voor de wedstrijd achthonderd agenten op de been in de Nordbank Arena. Dat is twee keer zoveel als bij een normale wedstrijd in de Bundesliga. Van Ajax-zijde hebben drieduizend fans een toegangskaart, maar honderden supporters zonder kaartje zijn ook afgereisd naar Hamburg.
voetbalprimeur
Belachelijk kut politiequote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Beelden vanuit de trein van afgelopen weekend in Tilburg:
http://www.degroenehel.tv/view/1141/beelden-vanuit-de-trein.../
Van Feyenoord? Zag het zelf ook gewoon tijdens de samenvatting op de NOS..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Putdeksels het volgende:
Bron: telegraaf?
Niet zo serieus nemen...
idd, die stoeltjes vielen spontaan van het dak af. Zag dat nl. ook bij de NOS.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Putdeksels het volgende:
Bron: telegraaf?
Niet zo serieus nemen...
Ach, Feyenoorders hebben zich de hele dag voorbeeldig gedragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
idd, die stoeltjes vielen spontaan van het dak af. Zag dat nl. ook bij de NOS.
Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:
Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
quote:Compliment van Uefa voor Feyenoord
Datum: 28-11-2008 Bron: RTV Rijnmond
De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruña een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang. Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de Uefa tevreden.
Ha..ha..ha...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Goed nieuws, jammer dat jullie de komende drie jaar ongeveer niet meer in Europa hoeven te bewijzen
Ze kregen ook nog een bloemetje mee?quote:
Daar heb ik dus niks van mee gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
+hele laffe actie van hsv na de wedstrijd
Wat is er precies gebeurd dan daar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat dus.
Duitse ME, duitse gewone politie, duitsers in het algemeen![]()
En duitserstreken
Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
Wat er na de wedstrijd is gebeurd post ik als ik zo thuis ben wel
Nee, en doe niet zo dom.quote:
Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand zei laffe actie, iemand in een rolstoel aanvallen is laf, dus had gekund...
Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.quote:
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Maatje van mij zat daar ook bij, niet normaalquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Nog meer goede teksten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.
Desalniettemin nog mooier dat we lekker hebben gewonnen in dat kutland van ze.
We hebben het toch over moffen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ik
Kut moffenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
Ik ook stuk of 3x, maargoed dat kwam 2x ook omdat Ajacieden zaten te kloten dat ze in actie moesten komen maargoed gelukkig kon je nog wegkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
Maat van me moest ook steegjes in om aan die kut ME te ontkomen
Gek hequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef Happel het volgende:
Guardia Civil weet ook hun reputatie waar te maken, heerlijk. Gewoon hakken op alles wat in hun blikveld zit.
Ach heb wel iets gezien maar vond het wel meevalle maar ik ben geen hoolie of iets dus ik ben ook niet iemand die echt gaat zoekenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef Landgeld het volgende:
@Jasza: waren er voor de wedstrijd ook al veel problemen in Hamburg?
Jeetjequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezetquote:
Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnelquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:36 schreef Ricie het volgende:
[..]
Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezetAangezien de enige vluchtweg voor mij richting de ME was ben ik die kant opgerend en tussen 4 ME'ers doorgerend. De laatste wilde me oppakken en probeerde me te tackelen (met scheenbeschermers aan). Ik kreeg nog even een klap van de stok maar heb me losgemaakt en ben over de rotonde daar weer richting de tunnel gerend. 't enige waar ik dat op moment aan dacht was hopen dat we niet werden ingesloten door de moffen aangezien ze ook aan de andere kant van de tunnel ons nog op hadden kunnen wachten
![]()
Echt mietjes dat ze zo'n plukje supporters waar geen zware jongens bij zaten (lees: veel dames en wat oudere mensen) proberen aan te vallen.
Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef DeVinger het volgende:
Iemand nog iets van Spurs NEC? Moet na de wedstrijd om uurtje of half 10 ook ff kort een confrontatie geweest zijn voor de Shamrock. Was toen aan het pokeren in the Q, en daar kwamen langzaam NEC-ers binnen druppelen die de wedstrijd hadden gezien en toen opgebeld werden dat het 'los ging'. Ben ik ff blij dat ik daar niet Ajax ben gaan kijken
He puur voor het pokeren hequote:Op zaterdag 29 november 2008 18:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.
Oja The Q
Die plek voelde ik me ook niet bepaald prettig. Al was het bij ons niet zo dreigend als bij jullie als ik het zo lees..quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnel![]()
Op het station stonden er namelijk ook nog een aantal die doodsgebaren aan het maken waren etc
quote:Geen stadionverboden voor gearresteerde fans
In De Telegraaf meldt een woordvoerder van Ajax dat er geen stadionverboden zullen worden uitgedeeld aan de fans die in Duitsland gearresteerd zijn. "Er zijn dingen gebeurd in de stad en elk incident is er één te veel. We vinden dat de Duitse media de zaak hebben opgeblazen. De arrestanten zijn dezelfde dag vrijgelaten en de Duitse politie, waarmee me wekenlang contact hebben gehad, heeft ons achteraf geen informatie gegeven, zoals dat wel gebeurt bij ernstige ongeregeldheden."
Wat doen ze nou op het eind?quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia-fans waren niet blij met de 0-0 gisteren. Ik ook niet. Ook nog (voor de zoveelste keer al) een penalty gemist.
Bekijk deze YouTube-video
Je bedoelt het toezingen van de spelers? Dat doen ze altijd. Zelfs na de 7-0 uit bij Arsenal.quote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat doen ze nou op het eind?
Deze rotzooi had zilina toch ook in ons uitvak wat op brand leek
Mwoh, over het algemeen zijn de Slavia-fans niet zulke harde jongens hoor. Zal wel meevallen. Als ze niet winnen van HSV donderdag, verwacht ik er hooguit 500 in Amsterdam.quote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef w00h00 het volgende:
Dat gaat lachen worden dus over twee weken in Amsterdam.
Ajax.nl meldt toch wat anders. Diegenen die preventief zijn opgepakt krijgen idd niets, maar de echte raddraaiers krijgen levenslange stadionverbodenquote:
In de metro ja. Slavia-fans zijn daarom niet erg dol op Ajacieden door dat akkefietje.quote:Op maandag 1 december 2008 18:30 schreef PLAE@ het volgende:
Vorige keer wel wat gedonder geweest als ik me niet vergis.
quote:Spelers Atletico Madrid met dood bedreigd
MADRID - Atletico Madrid heeft in de aanloop naar de wedstrijd in de Champions League tegen Olympique Marseille een reeks doodsbedreigingen ontvangen. De Spaanse voetbalclub meldt dit dinsdag.
Ruim honderd mails en faxen zijn de afgelopen dagen binnengekomen. Spelers, trainers en ook supporters worden gewaarschuwd niet naar Marseille te reizen voor de wedstrijd van 9 december. De bedreigingen zijn geschreven in het Frans, Spaans en Engels.
Aanleiding voor de bedreigingen zijn de ongeregeldheden rond het duel tussen beide clubs op 1 oktober. Marseille-fan Santos Mirasierra zit hiervoor nog steeds in hechtenis in Spanje. In sommige berichten wordt gedreigd acht supporters van Atletico Madrid te doden, één voor elk jaar van de gevangenisstraf die dreigt voor Mirasierra.
PSV
Door de problemen tijdens de wedstrijd heeft Atletico een straf van de Europese voetbalbond UEFA gekregen. De wedstrijd in Madrid tegen PSV moest vorige week zonder publiek worden afgewerkt.
Atletico heeft de fans gewaarschuwd dat ze beter niet naar Marseille kunnen afreizen. In dezelfde groep als PSV zijn de Spanjaarden al zeker van een plaats in knock-outfase van de Champions League. Marseille strijdt met PSV om deelname aan de UEFA Cup.
In de metro gebeurde weinig tussen beide clubs. Zij hebben alleen wat mensen die van hun werk kwamen en Spanjaarden geslagen. Dat er rellen waren tussen Ajax en Praag was nog op het perronquote:Op maandag 1 december 2008 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de metro ja. Slavia-fans zijn daarom niet erg dol op Ajacieden door dat akkefietje.
quote:ANP SPORTNIEUWS
Weer taakstraf en rijontzegging voor Fritz Korbach
LEEUWARDEN (ANP) - Oud-voetbaltrainer Fritz Korbach heeft woensdag van de politierechter in Leeuwarden een werkstraf van 42 uur en een rijontzegging van achttien maanden gekregen. Op 22 december vorig jaar werd Korbach door de politie gesnapt met zes keer zoveel alcohol in zijn bloed als toegestaan.
Korbach heeft eerder werkstraffen en een rijontzegging gekregen voor eenzelfde feit. In een eerdere zaak ontkende hij te hebben gedronken en weet hij de overschrijding aan het homeopatische middel echinacea. Volgens Korbach zou dat nu weer het geval zijn.
Vandaag kwam echter aan het licht dat Korbach ook vier glazen rode wijn had genuttigd. De politierechter waarschuwde Korbach dat het hem een volgende keer wel eens op gevangenisstraf zou kunnen komen te staan. Volgens advocaat Anker is Korbach, die moet rondkomen van 900 euro per maand, druk op zoek naar een nieuwe club in zowel binnen- als buitenland.
Sjesus wat kut zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken en na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Oh ja, dat was het idd. Bedankt voor de correctie. Tsja, ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
In de metro gebeurde weinig tussen beide clubs. Zij hebben alleen wat mensen die van hun werk kwamen en Spanjaarden geslagen. Dat er rellen waren tussen Ajax en Praag was nog op het perron
quote:Feyenoord moet boeten voor Bengaalse fakkels
AMSTERDAM - De UEFA heeft Feyenoord een boete opgelegd van duizend euro. Fans van de Rotterdammers hadden op 2 oktober na het UEFA Cup-duel bij het Zweedse Kalmar FF (2-1 winst) vier Bengaalse fakkels afgestoken.
De Control & Disciplinary Body van de Europese voetbalbond oordeelde dat dit tot gevaarlijke situaties had kunnen leiden en strafte de club.
De maatregel volgt op een reeks incidenten die Feyenoord op het Europese podium achtervolgt.
Nancy
Eind oktober werden geen supporters meegenomen naar het uitduel met het Franse AS Nancy, omdat supporters van de Stadionclub daar twee jaar geleden dusdanig huishielden dat de Uefa Feyenoord uit het toernooi knikkerde.
Feyenoord hangt bovendien een straf boven het hoofd voor het wangedrag van haar supporters vorige week in Spanje. Tijdens het kansloos verloren UEFA Cup-duel met Deportivo La Coruna (3-0) sloopten enkele leden van het Legioen stoeltjes van de tribune en gooiden deze vervolgens naar de belendende vakken.
Oh jee. Duizend euro. Ik denk dat Makaay moet hopen dat de APK meevalt dit jaar. En ook Wijnaldum zal die scooter nog even moeten uitstellenquote:
1.000 Euro idd. Volgens mij is er ergens een 0 weggevallen.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jee. Duizend euro. Ik denk dat Makaay moet hopen dat de APK meevalt dit jaar. En ook Wijnaldum zal die scooter nog even moeten uitstellen
Ajax zal ook wel zoiets krijgen naar aanleiding van Hamburg. Waren er ook een stuk of drie op verschillende momenten.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh jee. Duizend euro. Ik denk dat Makaay moet hopen dat de APK meevalt dit jaar. En ook Wijnaldum zal die scooter nog even moeten uitstellen
Maar zeer begrijpelijk, want dat Santos nog immer vast zit is gewoonweg schandalig, en het politie optreden rond de match destijds was ook belachelijk. Atletico zou wat dat betreft wel wat duidelijker en luider zich achter de Fransen kunnen scharen voor wat betreft hun woede omtrent de hele gang van zaken toen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef Jasza het volgende:
Beetje kansloos wat de Marseille fans aan het doen zijn natuurlijk.
1 voor elk jaar celstraf dat tegen hem geeist is (uitspraak overigens morgen).quote:Op donderdag 4 december 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
Maar om dan te roepen dat je 8 supporters gaat vermoorden??
guardia civilquote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat beelden:
http://www.dailymotion.co(...)marseille-guar_sport
Op 1.30 zie je Santos (lang zwart haar, petje) even in beeld. Hij geeft een agent een zetje en krijgt vervolgens een aantal tikken van andere agenten.
Liberte pour Santos!
Nou geef je nog geen antwoord op mijn vraag: Is het dan normaal dat je meteen gaat dreigen om 8 supporters om het leven te brengen?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 voor elk jaar celstraf dat tegen hem geeist is (uitspraak overigens morgen).
In zijn geval had hij beter crimineel dan voetbalfan kunnen zijn.
(Ter info: Hij is de leider van CU 84 van Marseille, 2 agenten hebben tegen hem getuigd dat hij ze met een losgerukte stoel zou hebben geslagen hoewel er ondanks alle videomateriaal nergens bewijs voor te vinden is en alles en iedereen naast die 2 agenten onkent).
Ze hebben groot gelijk, maar of ze hier hun maatje nou mee helpen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef Jasza het volgende:
Beetje kansloos wat de Marseille fans aan het doen zijn natuurlijk.
Ah, de genuanceerde hooliganquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou geef je nog geen antwoord op mijn vraag: Is het dan normaal dat je meteen gaat dreigen om 8 supporters om het leven te brengen?
platini enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef Staanplaats het volgende:
Toch blijft het apart dat OM nog steeds actief is in de CL en Feijenoord meteen uit het toernooi werd geknikkerd..
Tuurlijk zitten de Spanjaarden fout, maar om dan zulke dingen te gaan roepen vind ik vrij kansloos en ik denk niet dat je hiermee echt gaat helpen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk, maar of ze hier hun maatje nou mee helpen is een ander verhaal.
Maar die spanjaarden zitten hier helemaal fout.
Tsja, zijn ze lekker mee. Hoe wil je 3,5 Spanjolen omleggen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
platini enzovoor het nederlands voetbal zal het wel goed zijn als ze eruit geknikkerd werden, psv door naar de uefa-cup
![]()
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1189961.html
3,5 jaar voor santos![]()
ze gaan natuurlijk in beroep
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, zijn ze lekker mee. Hoe wil je 3,5 Spanjolen omleggen?
quote:Engeland pakt racistische fans aan
AMSTERDAM - Engelse voetbalfans zullen zich voortaan wel een keer bedenken, voordat ze racistische spreekkoren aanheffen. De politie heeft zestien fans die zich hier schuldig aan maakten, publiekelijk aan de schandpaal genageld.
Een deel van de fans van Tottenham Hotspur, bracht racistische en homofobe teksten ten gehoor tijdens het competitieduel met Portsmouth eerder dit seizoen.
Verdediger Soll Campbell, die in het verleden voor Tottenham uitkwam, was het lijdend voorwerp van de gezangen.
De Engelse politie dook in de zaak en heeft de foto’s van zestien Spurs-fans openbaar gemaakt, om zo hun identiteit te achterhalen.
De overtreding valt onder de voetbalwet die in Groot-Brittanië geldt. Iedere dader hangt een boete van maximaal 1150 euro plus een stadionverbod boven het hoofd, meldt The Guardian.
Mido
De opvallende actie van de politie komt kort nadat Middlesbrough-speler Mido zich beklaagde over een gebrek aan daadkracht bij de Engelse voetbalbond als het gaat om het bestrijden van racisme.
Mido werd onlangs voor de tweede keer racistisch bejegend door fans van Newcastle. “De FA deed de eerste keer al niets, en ik kan je verzekeren dat er nu weer niets gebeurt”, beklaagde de oud-spits van Ajax zich.
De politie greep ook in deze zaak in en pakte twee supporters van Newcastle op.
Na betaling van een borgsom is hij voorlopig vrij afwachtende het hoger beroep.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:58 schreef ASroma het volgende:
3,5 jaar voor santos![]()
ze gaan natuurlijk in beroep
![]()
Hij mag Spanje niet uit neem ik aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na betaling van een borgsom is hij voorlopig vrij afwachtende het hoger beroep.
Jawel hij mag naar frankrijkquote:Op woensdag 10 december 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij mag Spanje niet uit neem ik aan?
quote:Levenslang stadionverbod voor Cambuur-fans
11 december 2008
Cambuur Leeuwarden heeft dertien supporters een levenslang stadionverbod opgelegd omdat zij in april betrokken waren bij ongeregeldheden in Arnhem, zo meldt Omroep Friesland. Het dertiental wilde de wedstrijd tussen MVV en Cambuur bijwonen, maar werd teruggestuurd omdat op last van de KNVB het duel zonder publiek moest worden gespeeld.
Onderweg naar huis raakten zij betrokken bij geweldplegingen in Arnhem. Justitie heeft de dertien namen doorgegeven aan de Friese club, die de relschoppers vervolgens een levenslang stadionverbod heeft opgelegd.
Hmm, levenslang gebeurt niet zo heel vaak toch in Nederland?quote:
Nee, omdat de KNVB volgens mij een maximum van 5 jaar kent.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, levenslang gebeurt niet zo heel vaak toch in Nederland?
quote:Feyenoord mild gestraft door UEFA
ROTTERDAM - De Europese voetbalbond UEFA heeft Feyenoord mild gestraft voor de ongeregeldheden met Rotterdamse fans tijdens de uitwedstrijd bij Deportivo la Coruña, eind november.
De club moet een boete van 25.000 euro betalen. Feyenoord-aanhangers misdroegen zich in het stadion door onder meer stoeltjes te slopen en over de reling naar beneden te gooien.
Feyenoord heeft aan de hand van tv-beelden inmiddels veertien raddraaiers geïdentificeerd. Zij hebben een stadionverbod voor onbepaalde tijd gekregen.
Naar vier nog niet bekende hooligans is Feyenoord nog op zoek. Als zij zich niet uit eigen beweging melden bij de club, dreigt Feyenoord de beelden waarop zij te zien zijn te publiceren op de website van de club.
Lucky Feyenoord.quote:
Wtf doet die pliesie ook. Slaan terwijl z'n pistool geladen is....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:53 schreef denthemen het volgende:
Overigens is er een supporter in Sao Paulo doodgeschoten
quote:Na afloop van de wedstrijd Willem II - FC Groningen (3-0) van 23 november jongstleden is een supporter van Willem II in het ziekenhuis beland nadat hij werd belaagd door politiehonden.
Nadat er tussen supporters onderling met sneeuwballen over en weer werd gegooid besloot de aanwezige beveiliging om één supporter aan te vallen. In de onrust die hierdoor onstond kwam de AE (Arrestatie Eenheid) er met getrokken wapenstok tussen.
Nadat enkele ogenblikken later ook de hondenbrigade arriveerde was de rust grotendeels alweer teruggekeerd. Toch leek het een hondenbegeleider nodig om zijn compagnon los te laten op een niets vermoedende Willem II supporter die bij het stoplicht stond te wachten.
Als resultaat hiervan zal de supporter enkele maanden kwijt zijn aan herstel. Een vleeswond van 12 bij 8 cm in zijn been http://i37.tinypic.com/29vlcwk.jpg , let op: foto kan als schokkend worden ervaren!) zorgt ervoor dat er een huidtransplantatie nodig is om het te herstellen. Een leuk avondje voetbal eindigt zo in een drama. Een onschuldige supporter die nu enkele maanden niet zal kunnen werken, sporten en vooral niet naar zijn club kan.
Na twee operaties deze week zit de man intussen weer thuis. Men is bezig met het zoeken naar getuigen van dit voorval.
Lekkere foto ook..quote:
Hopen inderdaad dat hij er een dikke schadeclaim uit kan halen. Helemaal uitkleden!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:57 schreef TilburgCasual het volgende:
Het gaat inmiddels al een stuk beter met hem, hij is nu zoveel mogelijk verklaringen aan het verzamelen om zijn onschuld te bewijzen. Het is niet voor niks dat hij aan de achterkant van zijn bovenbeen is gebeten. Hieruit blijkt dat hij totaal geen bedreiging vormde voor de politieagenten. Het schandaligste van alles is nog wel dat de hond zo'n halve minuut aan zijn been heeft gehangen zonder dat de begeleider hem terugriep. Nu maar hopen op een dikke vette schadeclaim en een rectificatie van de politie , die waarschijnlijk toch niet komt.
True. Maar helaas werkt het in Nederland niet zo. Maar als je als supporter 1 keer ergens verkeerd staat dan heb je een hoop gezeik en zo'n gek die een opgefokt beest zonder aanleiding op iemand afstuurt, die krijg heus niet meer dan een waarschuwing.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hopen inderdaad dat hij er een dikke schadeclaim uit kan halen. Helemaal uitkleden!
totaal onnodig om zo met je wapen te gaan slingeren, zo dreigend was de situatie absoluut niet. Maakt een hele domme fout om met zijn wapen te gaan slaan terwijl de safety er niet op staat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:13 schreef Breach het volgende:
[..]
True. Maar helaas werkt het in Nederland niet zo. Maar als je als supporter 1 keer ergens verkeerd staat dan heb je een hoop gezeik en zo'n gek die een opgefokt beest zonder aanleiding op iemand afstuurt, die krijg heus niet meer dan een waarschuwing.
@ Filmpje Sao Paulo: Dat kun je het best omschrijven als een ongeluk. Je ziet aan de reactie van de agent dat het niet met de intentie was. En ja die supporters stonden wel dreigend daar..
quote:Poging tot brandstichting Supportershome
Het is weer eens zover, afgelopen nacht hebben onbekende geprobeerd het Supportershome in brand te steken.
Rond een uur of vier heeft me benzine naar binnen gegoten en daarna de handel aangestoken, omdat de benzine waarschijnlijk onder de vloer is gezakt is het niet tot een flinke vlammenzee gekomen.
Een oplettende voorbijganger, die aan de andere kant van het Supportershome liep, zag rook uit het Supportershome komen en heeft meteen de alarmdiensten ingeschakeld. Voorlopige schade een gat in de vloer en alles stinkt naar rook.
Van Ajax of zo?quote:
Gelukkig steken jullie nooit iets in de fik.quote:
Die ME gast die in de fik staatquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef Luni het volgende:
Heeft niks met voetbal te maken, maar wel mooie foto's van de rellen in Griekenland.
http://www.boston.com/bigpicture/2008/12/2008_greek_riots.html
Inderdaad zeg, heel mooie foto'squote:Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef Luni het volgende:
Heeft niks met voetbal te maken, maar wel mooie foto's van de rellen in Griekenland.
http://www.boston.com/bigpicture/2008/12/2008_greek_riots.html
.quote:Polen houden huis in lege Kuip
ROTTERDAM - Ook het laatste UEFA Cup-duel met Lech Poznan bracht Feyenoord weinig goeds. Voor de wedstrijd was het al erg onrustig rond de Kuip en na de 0-1 van de Polen braken er rellen uit in het stadion.
De Poolse ploeg nam 3.000 fans mee naar Rotterdam, maar velen wisten kaartjes te bemachtigen in de Feyenoord-vakken. Na het doelpunt van de Polen leidde dit tot veschillende opstootjes in de met slechts 10.000 toeschouwers gevulde Kuip
quote:In Rotterdam zijn rellen uitgebroken na afloop van de UEFA Cup-wedstrijd tegen Lech Poznan. Een paar honderd Feyenoord-supporters verzamelden zich bij het Maasgebouw, waar het kantoor is van de leiding van de club. Sommigen gooiden met stenen naar de politie. Die voerde charges uit.
Het was de hele avond al onrustig in De Kuip. Tijdens de wedstrijd raakte een Poolse supporter gewond;hij was in de stadiongracht gegooid of gevallen.
Volgens de politie was het onder meer onrustig op de tribunes doordat Poolse supporters tussen de Rotterdamse fans zaten. Feyenoord verloor met 1-0.
triestquote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef Luni het volgende:
Zo een aantal Polen die tussen het Feyenoordpubliek zaten kregen flinke klappen, ging er zelfs 1 de gracht in!
`quote:
ZomGGgg!!!11 1 een Po0lse handgranaat!!11quote:Op donderdag 18 december 2008 07:25 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou in zijn rechterhand?
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ZomGGgg!!!11 1 een Po0lse handgranaat!!11
sukkeltje, meesten zijn gewoon hardwerkende mensen waar je echt geen last van hebt hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 11:29 schreef Nashje het volgende:
Ah ik vind het wel mooi. Hekel aan die polen in Nederland.
Sukkeltje? Niet zo stoer doen jij. En je hoeft mij niet te vertellen dat ik echt geen last van ze heb hoor. Genoeg meegemaakt inmiddelsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
sukkeltje, meesten zijn gewoon hardwerkende mensen waar je echt geen last van hebt hoor![]()
polska
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |