quote:Roda JC kiest Van Veldhoven als opvolger van Atteveld
20/11/2008 10:52
Interim-trainer Martin Koopman keert per direct terug naar zijn rol als assistent. Roda JC heeft in Harm Van Veldhoven een nieuwe trainer gevonden.
Van Veldhoven en Roda JC hebben elkaar gevonden in een contract tot medio 2010. De 46-jarige Brabander neemt met onmiddellijke ingang de taken over van Koopman, die na het ontslag van Raymond Atteveld begin oktober de honneurs waarnam.
De tot Belg genaturaliseerde Van Veldhoven heeft zijn hele trainersloopbaan in België doorgebracht. Tot vorige week was hij werkzaam voor Germinal Beerschot, waar hij uit eigen beweging opstapte wegens een gebrek aan chemie. Daarvóór was hij trainer bij onder meer SK Lommel en Cercle Brugge.
Roda JC was sinds het ontslag van Atteveld begin oktober op zoek naar een nieuwe trainer. Onder anderen Hugo Broos voerde een gesprek met de Limburgse club zonder dat het leidde tot een samenwerking. De tijdelijk gepromoveerde Koopman wilde zelf wel, en had ook de steun van de selectie, maar de clubleiding achtte een nieuw gezicht voor de groep beter.
VI
Ik laat me maar verrassen door van Veldhoven, had idd meegekregen dat het dit seizoen niet zo lekker ging bij GBA, maar wie weet kan ie ons mooi omhoog helpenquote:
Veel meer dan het minimumloon zal hij inderdaad wel niet verdienen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, willen ze ons op deze manier duidelijk maken dat er geen geld is?
maar had dennis van wijk niet ook zo een reputatie?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef DarkShine het volgende:
Kreeg direct een sms van een Belgische kameraad... "Zeer goede trainer, wil combinatievoetbal brengen. Proficiat!"
Maar dan noem je er ook 1: Dennis van Wijkquote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar had dennis van wijk niet ook zo een reputatie?
dat moeten we sowieso doen. het is alleen even wat zeg... als je hoort welke namen er zijn rondgegaan en wie dan nu komt...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:40 schreef Timo20 het volgende:
Ben benieuwd. Kwam op zich wel sympahtiek over zojuist op L1. Hoop dat het wat wordt, we moeten `m op z`n minst een eerlijke kans geven.
Als ik sommige reacties lees ik dan hebben (zoals wel vaker) een hoop mensen hun reacties al weer klaar. Dus of er veel mensen hem een echte kans geven?? hoop van wel.En of het de juiste persoon is kunnen we eigenlijk pas over een tijdje zeggen, denk ik...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
dat moeten we sowieso doen. het is alleen even wat zeg... als je hoort welke namen er zijn rondgegaan en wie dan nu komt...
maargoed, misschien is het wel de juiste persoon voor Roda waar we naar op zoek waren sinds uhm... mwoa zullen we eens zeggen Vergoossen?
idd zullen ff moeten afwachten, ken de kerel totaal niet eigenlijk dus ja kan er niks zinnigs over zeggen...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als ik sommige reacties lees ik dan hebben (zoals wel vaker) een hoop mensen hun reacties al weer klaar. Dus of er veel mensen hem een echte kans geven?? hoop van wel.En of het de juiste persoon is kunnen we eigenlijk pas over een tijdje zeggen, denk ik...
Tja naar belgische maatstaven was hij in belgie ook zeer succesvol geloof ikquote:Op donderdag 20 november 2008 17:40 schreef Timo20 het volgende:
Maar dan noem je er ook 1: Dennis van Wijk
ga je alsnog mee dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef DarkShine het volgende:
Ik hoor net dat ik mogelijk alsnog verlof kan krijgen vanmiddag...
Forget it. Het is ineens stervens druk hierquote:
Wat deed dat uitschot daar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef DarkShine het volgende:
Feijenoord was in het dorp.
Geen id...quote:
Dat is in het jaar dat we tweede werden in Enschede gebeurd. Van te voren waren er al vechtpartijen in het stadion, maar daar waren de Bakkermense uiteraard niet bij betrokken. Maar zij werden wel het slachtoffet en konden op een ijskoude wineravond zonder ruiten in de bus terugrijden van Enschede naar Kerkrade rijdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Herstel, de Bakker bus mist de ruiten schijnbaar!
Kom dan ook gelijk hier even langs, mijn buurman heeft daar ook een handje van.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
Als mijn buurman het morgen weer flikt om om een uur of acht 's morgens te gaan verbouwen loopt hij gevaar.
Als je even de petitie tegen FC Limburg tekent doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kom dan ook gelijk hier even langs, mijn buurman heeft daar ook een handje van.
Wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:10 schreef Biertjuhhhh het volgende:
in de kroeg gisteren was het wel gezellig, alles wat daarna kwam was
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je even de petitie tegen FC Limburg tekent doe ik dat graag.
Wij waren in de kroeg aanwezig en hadden een gezellige avond met o.a. Volendamfans. Toen we naar buiten gingen om richting stadion te vertrekken kwam er een groep Volendammers een steegje uit. Ik liep paar meter vooruit en stond al gauw oog in oog met Volendammers waarbij ik het had moeten ontgelden, resultaat is een blauwe rug, doordat 4 a 5 man op mij stonden in te schoppen toen ik op de grond lag.quote:
Dat is kut. Maar het waren dus geen Feyenoorders?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Wij waren in de kroeg aanwezig en hadden een gezellige avond met o.a. Volendamfans. Toen we naar buiten gingen om richting stadion te vertrekken kwam er een groep Volendammers een steegje uit. Ik liep paar meter vooruit en stond al gauw oog in oog met Volendammers waarbij ik het had moeten ontgelden, resultaat is een blauwe rug, doordat 4 a 5 man op mij stonden in te schoppen toen ik op de grond lag.
Politie was niet bang om pepperspray te gebruiken en ze hadden ook nog stroomstootwapens gebruikt. Rodafans hebben in deze eigenlijk weinig tot geen schuld.
Goede vraag. Je kunt alleen een formulier tekenen waarin je aangeeft je seizoenskaart op te zeggen als er een fusie komt, maar daar heb jij niks aanquote:
Nopez absoluut niet, vond het ook jammer, maar goed, Rodafans kunnen hier helaas ook niets aan doen, we hebben ons enkel weten te verdedigen. Weet dat één Rodafan een volle lading pepperspray in zijn gezicht kreeg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is kut. Maar het waren dus geen Feyenoorders?
Triest trouwens dat het zelfs in Volendam misgaat, ik ben daar vroeger heel wat keren geweest en er was nooit wat aan de hand. Behalve dan dat we er altijd verliezen en die traditie blijft wel gehandhaafd.
En dat laatste geeft me voldoende moed om te denken dat Roda niet zal degraderen. We hebben meer kwaliteit dan ploegen als De Graafschap, Sparta, ADO en Volendam (al bleek dat gisteren niet) en hopelijk weet Van Veldhoven die kwaliteit te benutten, want als we zo blijven spelen als gisteren dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:06 schreef Borizzz het volgende:
Dat wordt Jupiler Leaugue in 2009 als dit zo doorgaat.
Ontstellend zwak speelde Roda JC. Groot contract vergeken met vorige week tegen NEC.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goede vraag. Je kunt alleen een formulier tekenen waarin je aangeeft je seizoenskaart op te zeggen als er een fusie komt, maar daar heb jij niks aan.
Beste voorbeeld, Feijenoord thuis. Alle tegengoals over die kant...quote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef planethugo het volgende:
van veldhoven vindt dat er veel teveel duels verloren worden en daardoor de organisatie steeds zoek is. Prima constatering, nu tijd om de jong te wisselen kjell eens 5 wedstrijden de kans te geven. Hoeveel doelpunten zijn dit seizoen over de linkerkant gevallen? Volgens mij 75% ofzo
Is naar mijn idee niet helemaal waar en volgens mij hebben we het daar toen ook over gehad.quote:Op maandag 24 november 2008 13:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beste voorbeeld, Feijenoord thuis. Alle tegengoals over die kant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |