Wat deed dat uitschot daar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef DarkShine het volgende:
Feijenoord was in het dorp.
Geen id...quote:
Dat is in het jaar dat we tweede werden in Enschede gebeurd. Van te voren waren er al vechtpartijen in het stadion, maar daar waren de Bakkermense uiteraard niet bij betrokken. Maar zij werden wel het slachtoffet en konden op een ijskoude wineravond zonder ruiten in de bus terugrijden van Enschede naar Kerkrade rijdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Herstel, de Bakker bus mist de ruiten schijnbaar!
Kom dan ook gelijk hier even langs, mijn buurman heeft daar ook een handje van.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
Als mijn buurman het morgen weer flikt om om een uur of acht 's morgens te gaan verbouwen loopt hij gevaar.
Als je even de petitie tegen FC Limburg tekent doe ik dat graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kom dan ook gelijk hier even langs, mijn buurman heeft daar ook een handje van.
Wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:10 schreef Biertjuhhhh het volgende:
in de kroeg gisteren was het wel gezellig, alles wat daarna kwam was
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je even de petitie tegen FC Limburg tekent doe ik dat graag.
Wij waren in de kroeg aanwezig en hadden een gezellige avond met o.a. Volendamfans. Toen we naar buiten gingen om richting stadion te vertrekken kwam er een groep Volendammers een steegje uit. Ik liep paar meter vooruit en stond al gauw oog in oog met Volendammers waarbij ik het had moeten ontgelden, resultaat is een blauwe rug, doordat 4 a 5 man op mij stonden in te schoppen toen ik op de grond lag.quote:
Dat is kut. Maar het waren dus geen Feyenoorders?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:48 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Wij waren in de kroeg aanwezig en hadden een gezellige avond met o.a. Volendamfans. Toen we naar buiten gingen om richting stadion te vertrekken kwam er een groep Volendammers een steegje uit. Ik liep paar meter vooruit en stond al gauw oog in oog met Volendammers waarbij ik het had moeten ontgelden, resultaat is een blauwe rug, doordat 4 a 5 man op mij stonden in te schoppen toen ik op de grond lag.
Politie was niet bang om pepperspray te gebruiken en ze hadden ook nog stroomstootwapens gebruikt. Rodafans hebben in deze eigenlijk weinig tot geen schuld.
Goede vraag. Je kunt alleen een formulier tekenen waarin je aangeeft je seizoenskaart op te zeggen als er een fusie komt, maar daar heb jij niks aanquote:
Nopez absoluut niet, vond het ook jammer, maar goed, Rodafans kunnen hier helaas ook niets aan doen, we hebben ons enkel weten te verdedigen. Weet dat één Rodafan een volle lading pepperspray in zijn gezicht kreeg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is kut. Maar het waren dus geen Feyenoorders?
Triest trouwens dat het zelfs in Volendam misgaat, ik ben daar vroeger heel wat keren geweest en er was nooit wat aan de hand. Behalve dan dat we er altijd verliezen en die traditie blijft wel gehandhaafd.
En dat laatste geeft me voldoende moed om te denken dat Roda niet zal degraderen. We hebben meer kwaliteit dan ploegen als De Graafschap, Sparta, ADO en Volendam (al bleek dat gisteren niet) en hopelijk weet Van Veldhoven die kwaliteit te benutten, want als we zo blijven spelen als gisteren dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:06 schreef Borizzz het volgende:
Dat wordt Jupiler Leaugue in 2009 als dit zo doorgaat.
Ontstellend zwak speelde Roda JC. Groot contract vergeken met vorige week tegen NEC.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goede vraag. Je kunt alleen een formulier tekenen waarin je aangeeft je seizoenskaart op te zeggen als er een fusie komt, maar daar heb jij niks aan.
Beste voorbeeld, Feijenoord thuis. Alle tegengoals over die kant...quote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef planethugo het volgende:
van veldhoven vindt dat er veel teveel duels verloren worden en daardoor de organisatie steeds zoek is. Prima constatering, nu tijd om de jong te wisselen kjell eens 5 wedstrijden de kans te geven. Hoeveel doelpunten zijn dit seizoen over de linkerkant gevallen? Volgens mij 75% ofzo
Is naar mijn idee niet helemaal waar en volgens mij hebben we het daar toen ook over gehad.quote:Op maandag 24 november 2008 13:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beste voorbeeld, Feijenoord thuis. Alle tegengoals over die kant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |