Ik ook stuk of 3x, maargoed dat kwam 2x ook omdat Ajacieden zaten te kloten dat ze in actie moesten komen maargoed gelukkig kon je nog wegkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
Maat van me moest ook steegjes in om aan die kut ME te ontkomen
Gek hequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef Happel het volgende:
Guardia Civil weet ook hun reputatie waar te maken, heerlijk. Gewoon hakken op alles wat in hun blikveld zit.
Ach heb wel iets gezien maar vond het wel meevalle maar ik ben geen hoolie of iets dus ik ben ook niet iemand die echt gaat zoekenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef Landgeld het volgende:
@Jasza: waren er voor de wedstrijd ook al veel problemen in Hamburg?
Jeetjequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezetquote:
Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnelquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:36 schreef Ricie het volgende:
[..]
Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezetAangezien de enige vluchtweg voor mij richting de ME was ben ik die kant opgerend en tussen 4 ME'ers doorgerend. De laatste wilde me oppakken en probeerde me te tackelen (met scheenbeschermers aan). Ik kreeg nog even een klap van de stok maar heb me losgemaakt en ben over de rotonde daar weer richting de tunnel gerend. 't enige waar ik dat op moment aan dacht was hopen dat we niet werden ingesloten door de moffen aangezien ze ook aan de andere kant van de tunnel ons nog op hadden kunnen wachten
![]()
Echt mietjes dat ze zo'n plukje supporters waar geen zware jongens bij zaten (lees: veel dames en wat oudere mensen) proberen aan te vallen.
Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef DeVinger het volgende:
Iemand nog iets van Spurs NEC? Moet na de wedstrijd om uurtje of half 10 ook ff kort een confrontatie geweest zijn voor de Shamrock. Was toen aan het pokeren in the Q, en daar kwamen langzaam NEC-ers binnen druppelen die de wedstrijd hadden gezien en toen opgebeld werden dat het 'los ging'. Ben ik ff blij dat ik daar niet Ajax ben gaan kijken
He puur voor het pokeren hequote:Op zaterdag 29 november 2008 18:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.
Oja The Q
Die plek voelde ik me ook niet bepaald prettig. Al was het bij ons niet zo dreigend als bij jullie als ik het zo lees..quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnel![]()
Op het station stonden er namelijk ook nog een aantal die doodsgebaren aan het maken waren etc
quote:Geen stadionverboden voor gearresteerde fans
In De Telegraaf meldt een woordvoerder van Ajax dat er geen stadionverboden zullen worden uitgedeeld aan de fans die in Duitsland gearresteerd zijn. "Er zijn dingen gebeurd in de stad en elk incident is er één te veel. We vinden dat de Duitse media de zaak hebben opgeblazen. De arrestanten zijn dezelfde dag vrijgelaten en de Duitse politie, waarmee me wekenlang contact hebben gehad, heeft ons achteraf geen informatie gegeven, zoals dat wel gebeurt bij ernstige ongeregeldheden."
Wat doen ze nou op het eind?quote:Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia-fans waren niet blij met de 0-0 gisteren. Ik ook niet. Ook nog (voor de zoveelste keer al) een penalty gemist.
Bekijk deze YouTube-video
Je bedoelt het toezingen van de spelers? Dat doen ze altijd. Zelfs na de 7-0 uit bij Arsenal.quote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat doen ze nou op het eind?
Deze rotzooi had zilina toch ook in ons uitvak wat op brand leek
Mwoh, over het algemeen zijn de Slavia-fans niet zulke harde jongens hoor. Zal wel meevallen. Als ze niet winnen van HSV donderdag, verwacht ik er hooguit 500 in Amsterdam.quote:Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef w00h00 het volgende:
Dat gaat lachen worden dus over twee weken in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |