abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63602306
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef denthemen het volgende:
Maat van me moest ook steegjes in om aan die kut ME te ontkomen
Ik ook stuk of 3x, maargoed dat kwam 2x ook omdat Ajacieden zaten te kloten dat ze in actie moesten komen maargoed gelukkig kon je nog wegkomen.

Dan nu ff wat er na de wedstrijd is gebeurd:

We liepen als 1 van de eerste Ajacieden richting de metro door dat bos, ongeveer een weg van 1 kilometer, voor ons liepen 6 ajacieden waarvan 2 of 3 meisjes van 19-20 denk ik. Die hadden natuurlijk allemaal Ajax dingen aan, sjaals om etc.

Nou niks aan de hand, totdat ik ineens rechts hun "suppohome" zie en daar een stuk of 30/40 HSV gasten zie staan die er nou niet echt heel vriendelijk uitzagen. Naja achter ons liepen ook Ajacieden, maar niet extreem veel volgens mij, pas 20 seconden achter ons liepen er nog meer zover ik het nog helder kon zien.

Inmiddels liepen wij ook langs die groep en toen we er bijna langs waren keek ik ff naar rechts en kwamen ze ineens als gekken op ons en de Ajacieden achter ons afgerend.

Totale chaos natuurlijk daar, de ME stond 50 meter verder leuk met elkaar te babbelen en toen iedereen lang ze rende kwamen ze natuurlijk pas in actie. Zag nog een flesje langs me heen vliegen en het was totale chaos in de tunnel die naar het station leidde.

Maatjes die een stuk achter ons liepen zeiden dat het totale chaos was met flesjes en boomstammen die alle kanten opgingen, en dat ME de weg naar het station in eerste instantie hadden afgesloten zodat er verder geen HSV hoolies richting het station konden gaan achter de groep Ajacieden die daar allemaal naartoe waren gegaan als gekken. Waardoor de Ajacieden dus even gewoon een soort van ingesloten stonden omdat ze maar 1 kant opkonden verder.

Uiteindelijk weet ik niet of er echt klappen zijn uitgedeeld , maar het blijft triest dat ze zomaar mensen gaan aanvallen die helemaal niks met rellen etc te maken hebben, als je groepen gaat aanvallen waar ook meisjes bij lopen ben je erg laag bezig. Er liepen ook wat oudere mensen van 40/50 bij die gewoon voor het voetbal en het drinken naar HSV gaan.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:54:51 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63609193
Guardia Civil weet ook hun reputatie waar te maken, heerlijk. Gewoon hakken op alles wat in hun blikveld zit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:55:41 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63609216
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:54 schreef Happel het volgende:
Guardia Civil weet ook hun reputatie waar te maken, heerlijk. Gewoon hakken op alles wat in hun blikveld zit.
Gek he

Echt tokkie volk die zoiets weer aan het doen is
Die nog nooit gewerkt hebben, en nooit zullen doen ook.
pi_63609311
Jorien de gek.
pi_63609432
@Jasza: waren er voor de wedstrijd ook al veel problemen in Hamburg?
Love is in the air!
pi_63609683
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef Landgeld het volgende:
@Jasza: waren er voor de wedstrijd ook al veel problemen in Hamburg?
Ach heb wel iets gezien maar vond het wel meevalle maar ik ben geen hoolie of iets dus ik ben ook niet iemand die echt gaat zoeken Dus of er echt dingen zijn gebeurd moet je niet aan mij vragen

Maargoed de ME in duitsland is vrij makkelijk, willen gewoon macht hebben en maakt niet uit of je iets doet of niet.
  zaterdag 29 november 2008 @ 03:47:44 #182
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63614182
meelezen
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:26:30 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_63616060
hehe onze bus is gemolt in een woonwijk aan de rand van Hamburg terwijl de chauffeur er in lag te pitten. (gewoon door buurtboefjes naar ik aanneem)
Mochten we met een stadsbus richting de Nederlandse grens, leip tripje hehe.
pi_63616617
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Jeetje
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63619134
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Verhaal van na de wedstrijd
Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezet Aangezien de enige vluchtweg voor mij richting de ME was ben ik die kant opgerend en tussen 4 ME'ers doorgerend. De laatste wilde me oppakken en probeerde me te tackelen (met scheenbeschermers aan). Ik kreeg nog even een klap van de stok maar heb me losgemaakt en ben over de rotonde daar weer richting de tunnel gerend. 't enige waar ik dat op moment aan dacht was hopen dat we niet werden ingesloten door de moffen aangezien ze ook aan de andere kant van de tunnel ons nog op hadden kunnen wachten

Echt mietjes dat ze zo'n plukje supporters waar geen zware jongens bij zaten (lees: veel dames en wat oudere mensen) proberen aan te vallen.
pi_63619236
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:36 schreef Ricie het volgende:

[..]

Ik liep precies langs op het moment dat die gasten uit hun kooi kwamen. Ze stonden ons eerst allemaal stil aan te kijken tot op een gegeven moment 1 brede gast met bril voorop ze glas op de grond gooit en "Jetzt gehts los!" roept. In eerste instantie bleef ik nog even staan maar toen die gasten op me af kwamen rennen en wij tussen de meisjes liepen in de voorste groep heb ik het toch op een lopen gezet Aangezien de enige vluchtweg voor mij richting de ME was ben ik die kant opgerend en tussen 4 ME'ers doorgerend. De laatste wilde me oppakken en probeerde me te tackelen (met scheenbeschermers aan). Ik kreeg nog even een klap van de stok maar heb me losgemaakt en ben over de rotonde daar weer richting de tunnel gerend. 't enige waar ik dat op moment aan dacht was hopen dat we niet werden ingesloten door de moffen aangezien ze ook aan de andere kant van de tunnel ons nog op hadden kunnen wachten

Echt mietjes dat ze zo'n plukje supporters waar geen zware jongens bij zaten (lees: veel dames en wat oudere mensen) proberen aan te vallen.
Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnel

Op het station stonden er namelijk ook nog een aantal die doodsgebaren aan het maken waren etc
pi_63619583
Iemand nog iets van Spurs NEC? Moet na de wedstrijd om uurtje of half 10 ook ff kort een confrontatie geweest zijn voor de Shamrock. Was toen aan het pokeren in the Q, en daar kwamen langzaam NEC-ers binnen druppelen die de wedstrijd hadden gezien en toen opgebeld werden dat het 'los ging'. Ben ik ff blij dat ik daar niet Ajax ben gaan kijken
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:06:23 #188
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63622463
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef DeVinger het volgende:
Iemand nog iets van Spurs NEC? Moet na de wedstrijd om uurtje of half 10 ook ff kort een confrontatie geweest zijn voor de Shamrock. Was toen aan het pokeren in the Q, en daar kwamen langzaam NEC-ers binnen druppelen die de wedstrijd hadden gezien en toen opgebeld werden dat het 'los ging'. Ben ik ff blij dat ik daar niet Ajax ben gaan kijken
Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.

Oja The Q
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:54:07 #189
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_63627649
The Q, bijna net zo gezellig als cafe 'life'
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_63632318
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:06 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Enkele vechtpartijtjes, uitgelokt door NEC-ers. Een paar Engelsen hadden een bebloed hoofd dus echt vriendelijk zal het niet geweest zijn, er zijn er in totaal 4 supporters opgepakt, waarvan één uit Engeland.

Oja The Q
He puur voor het pokeren he
  zondag 30 november 2008 @ 01:09:31 #191
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63633032
Ach ik heb wel goede herinneren aan the Q. Toen we een jaar of 16 waren en nergens anders binnenkwamen gingen we daar elke zaterdag uit. Maar op een gegeven moment is de vergunning voor het geluid in getrokken en kwam er geen kip meer, uiteindelijk is het nu een pokerface voor bejaarden geworden .
pi_63640745
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus, het was echt de ziekste plaats die je kon bedenken, als daar aan de andere kant ook 30 van die gekken staan dan zit je klem in die tunnel

Op het station stonden er namelijk ook nog een aantal die doodsgebaren aan het maken waren etc
Die plek voelde ik me ook niet bepaald prettig. Al was het bij ons niet zo dreigend als bij jullie als ik het zo lees..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 1 december 2008 @ 09:56:01 #193
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63661552
quote:
Geen stadionverboden voor gearresteerde fans

In De Telegraaf meldt een woordvoerder van Ajax dat er geen stadionverboden zullen worden uitgedeeld aan de fans die in Duitsland gearresteerd zijn. "Er zijn dingen gebeurd in de stad en elk incident is er één te veel. We vinden dat de Duitse media de zaak hebben opgeblazen. De arrestanten zijn dezelfde dag vrijgelaten en de Duitse politie, waarmee me wekenlang contact hebben gehad, heeft ons achteraf geen informatie gegeven, zoals dat wel gebeurt bij ernstige ongeregeldheden."
pi_63664547
Slavia-fans waren niet blij met de 0-0 gisteren. Ik ook niet. Ook nog (voor de zoveelste keer al) een penalty gemist.

Bekijk deze YouTube-video
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63664863
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia-fans waren niet blij met de 0-0 gisteren. Ik ook niet. Ook nog (voor de zoveelste keer al) een penalty gemist.

Bekijk deze YouTube-video
Wat doen ze nou op het eind?

Deze rotzooi had zilina toch ook in ons uitvak wat op brand leek
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63665056
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wat doen ze nou op het eind?

Deze rotzooi had zilina toch ook in ons uitvak wat op brand leek
Je bedoelt het toezingen van de spelers? Dat doen ze altijd. Zelfs na de 7-0 uit bij Arsenal.

Dit soort vuurwerk zie je vaak in Tsjechie.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 1 december 2008 @ 12:39:52 #197
51286 w00h00
Digital man!
pi_63665365
Dat gaat lachen worden dus over twee weken in Amsterdam.
pi_63666094
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:39 schreef w00h00 het volgende:
Dat gaat lachen worden dus over twee weken in Amsterdam.
Mwoh, over het algemeen zijn de Slavia-fans niet zulke harde jongens hoor. Zal wel meevallen. Als ze niet winnen van HSV donderdag, verwacht ik er hooguit 500 in Amsterdam.
  maandag 1 december 2008 @ 18:30:50 #199
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_63674585
Vorige keer wel wat gedonder geweest als ik me niet vergis.
  maandag 1 december 2008 @ 19:43:11 #200
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63676356
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:56 schreef Riro het volgende:

[..]

Ajax.nl meldt toch wat anders. Diegenen die preventief zijn opgepakt krijgen idd niets, maar de echte raddraaiers krijgen levenslange stadionverboden Die namen worden door de Duitse politie doorgegeven trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')