Ene daarvan door mijquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef planethugo het volgende:
de politiefietsen volgen in t rond
Ik proef een beetje een negatief ondertoontje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 03:13 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Was gewoon een groep Niki Lauda's, toen ik de kroeg uitliep 6 a 7 meter voor de groep uit, kwamen opeens een 20-tal niki lauda's de steeg uit. Ik kreeg vervolgens flink wat schoppen van 4 a 5 man, maar verder geen schade. Vervolgens toen de RJC groep in actie kwam, heb ik nog vol een gastje van de brandwondenstichting een vuistslag in het gezicht verkocht die zowat de gracht in vloog samen met een woutenfiets.
Tot op heden weet ik dat er één RJC'er is opgepakt, een maat van mij, mij hadden ze ook nog in de rust willen oppakken, maar dat feest ging mooi niet door. Morgenvroeg moet hij normaal gesproken vrij komen.
Ach huil niet zo man, ga liever naar de huidstichting!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:03 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik proef een beetje een negatief ondertoontje.
Wel prachtig dat gekVolendam ineens van zich laat horen. Misschien volgend jaar een herkansing met FC Limburg. Feit blijft dat Roda gewoon behoorlijk wat tegenstand/klappen kreeg, die ze niet verwacht hadden. Niemand niet denk ik, maar daarvoor credits naar Volendam.
Alleen jammer dat je zo persoonlijk moet worden en verwijzen naar een brand.
Wat een argument, internet hooliequote:Op zondag 23 november 2008 04:23 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ach huil niet zo man, ga liever naar de huidstichting!
Zoals ik het hoor van lui die in Volendam waren klopt je verhaal niet echt. Verrassingsactie van jullie kant waarna jullie ze behoorlijk getikt hebben gekregen.quote:Op zondag 23 november 2008 08:30 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Wat een argument, internet hoolie
R*da is gewoon weg getikt in Volendam en daar schaamt heel FC Limburg zich voor.
Zelfs beweren dat AZ erbij liep, omdat de afgang natuurlijk wel erg groot is. En dat probeer je te compenseren met stoer praat over een brand.
Dan snap je niks van het hele gebeuren of moet je lekker bij Aachen blijven.
Moet je hem horen, ben je erbij geweest nee! Die Volendam sloegen vrijwel meteen op de vlucht en als je beter leest dan zeg ik eerder dat het gewoon Volendammers waren, ik heb dus helemaal niets willen beweren. Maar goed jij was er niet bij, want die van Volendam hebben hun hele binnenstad gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 08:30 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Wat een argument, internet hoolie
R*da is gewoon weg getikt in Volendam en daar schaamt heel FC Limburg zich voor.
Zelfs beweren dat AZ erbij liep, omdat de afgang natuurlijk wel erg groot is. En dat probeer je te compenseren met stoer praat over een brand.
Dan snap je niks van het hele gebeuren of moet je lekker bij Aachen blijven.
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.quote:
Loterij bij een tankstation?quote:Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.
Voor een student ben je niet bepaald een talenwonderquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Loterij bij een tankstation?
Gebruik die nederlandse woorden dan gewoonquote:Op zondag 23 november 2008 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, looting is Engels
Gappen, jatten, plunderen, stelen.
Ik heb al eerder bewezen dat engels niet mijn sterkste kant isquote:Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Voor een student ben je niet bepaald een talenwonder
Toen was ik ook heel stoerquote:Op zondag 23 november 2008 18:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan jou, toen je ging vertellen over je tankstation looting praktijken op je eerste (Europese) tripje.
Laat "jeugdige" maar wegquote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen was ik ook heel stoer![]()
Noem het maar jeugdige dommigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |