abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62950154
quote:
Vitesse-speler Nicky Hofs heeft de nacht van zondag op maandag in de cel doorgebracht. Dit meldt Omroep Gelderland dinsdag. De middenvelder van de Arnhemse eredivisieclub werd aangehouden na een incident op het Nieuwe Plein in Arnhem.
ANP

Vitesse wilde dinsdag niet inhoudelijk reageren op de zaak. De woordvoerster van de club verwees naar de advocaat van Hofs. "Het is in de privétijd van de speler gebeurd", aldus Vitesse.

Omroep Gelderland meldt dat Hofs werd aangehouden op verdenking van een strafbaar feit. Kort voor de aanhouding zou een massale vechtpartij op het Nieuwe Plein hebben plaatsgevonden.

Daarbij werd een aantal aanhoudingen verricht. Hofs ontkent, volgens zijn advocaat Hermesdorf, schuld aan een strafbaar feit.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63093714
quote:
ik ben voor FC Limburg
Nothing to see here, carry on
pi_63099182
t is idd wel een mooi statement waarom er nooit een fc limburg moet/kan komen
  maandag 10 november 2008 @ 12:41:15 #30
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63099284
Hehe, mooie beelden.
quote:
NIJMEGEN - De politie heeft zaterdagavond twee mannen, 23- en 30 jaar, aangehouden in de omgeving van het Goffertstadion.

Ze waren met voorbereidingen bezig om schade toe te brengen aan de bussen waarmee PSV-supporters naar Nijmegen waren gekomen. Zaterdag speelde NEC tegen de Eindhovenaren. Het duo hield zich volgens de politie verdacht op bij de Busserweg met enkele projectielen. De verdachten waren tegen een talud opgeklommen voor 'beter zicht' op de tegenstanders. Bij de aanhouding vond de politie een zweep van twee meter en een steen. De mannen zijn afkomstig uit Nijmegen. De 23-jarige bleek militair te zijn. Hij is verhoord door de marechaussee.
  maandag 10 november 2008 @ 20:35:50 #31
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63112013
was mvv op de hoogte dat die pipo van dwdd populair kwam doen voor de match?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63129236
die bussen stonden dus op de busserweg
pi_63133616
Wist niet dat het er bij MVV - Fortuna zó fel aan toe was gegaan .

Maar wel logisch. Welgeteld 1 steward... die zal ze wel tegenhouden bij dat loszittende hek ja.

pi_63134193
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:12 schreef Yeahinho het volgende:Maar wel logisch. Welgeteld 1 steward... die zal ze wel tegenhouden bij dat loszittende hek ja.

Die gasten bij 0:44 op het trappetje deinsen iig wel terug vor een chill aankomend lopend stewardje
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_63134437
Triest dat je hiervoor (buiten de combi om naar je club gaan kijken) een sv krijgt natuurlijk, maar het is ook niet echt slim om in je Sparta-shirt in een Ajax-vak gaan zitten...

pi_63136022
krijg je daar een sv voor? vrijheid van meningsuiting of hoe zit dat...
als je toch gewoon een kaartje rechtmatig gekocht hebt?
pi_63136249
Kreeg hij daar een SV voor ?? Volgens mij heeft hij zich gewoon gedragen toch
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:14:54 #38
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63136873
Volgens mij krijg je inderdaad een stadionverbod als je buiten de combi reist. Je krijgt tegenwoordig al een stadionverbod als je een scheet de verkeerde kant op laat dus je moet oppassen als je als uitsupporter in een thuisvak plaatsneemt.

Buiten dat, vraag ik me af waarom je in hemelsnaam een shirtje van Sparta aantrekt. Serieus, wat schiet je daar mee op? Sparta gaat er niet beter door voetballen, je doet het toch alleen als je graag jezelf wil verneuken? Die paar wedstrijden per jaar dat ik buiten de combi om ga hou ik me ook wel rustig (of de tribune moet voor 75% uit Ajaxsupporters bestaan zoals bij Sparta bijv.)
Gourmetten of steengrillen?
pi_63137776
Volgens mij zolang je niets raars doet en je niet zichtbaar met iets van Ajax aan op die tribune zit gebeurd er niks, maarja het lijkt me dat ie eerst een jas aanhad ofzo en die ineens uitdeed, want ineens hoorde je allerlei gezeik onder Zuid 2.
pi_63138262
Ja in de Arena of Kuip of .... (vul maar in ) moet je dat ook niet doen in andere stadions kan je dan wel weer ongestoord gaan juichen en doen voor de tegenpartij zonder gestraft te worden ( lees Gelredome ) Het zou niet mijn keuze zijn maar ja je hebt er van die mensen bij.
pi_63138358
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja in de Arena of Kuip of .... (vul maar in ) moet je dat ook niet doen in andere stadions kan je dan wel weer ongestoord gaan juichen en doen voor de tegenpartij zonder gestraft te worden ( lees Gelredome ) Het zou niet mijn keuze zijn maar ja je hebt er van die mensen bij.
2 jaar geleden bij Vitesse-Ajax was er toch een groep uitgezet van Ajax?
pi_63138632
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

2 jaar geleden bij Vitesse-Ajax was er toch een groep uitgezet van Ajax?
Ja dat was ook de enigste keer dat ik het gezien heb , maar het gebeurd ook meer op Oost / West , op die andere 2 tribune's durven ze het op 1 of andere manier dan weer niet ( met uitzondering van die wedstrijd en toen een paar jaar geleden met Utrecht thuis toen iedereen op Noord vluchten richting het veld )
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:07:19 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63138645
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
in andere stadions kan je dan wel weer ongestoord gaan juichen en doen voor de tegenpartij zonder gestraft te worden ( lees Gelredome )
Eigenlijk alleen aan de lange zijdes, andere vakken hoef je dat ook niet te doen bij Vitesse.
Gelukkig ziten er voor die enkele keren dat ik buiten de combi om reis altijd veel Feyenoorders op de neutrale vakken.

Bijvoorbeeld bij NEC, De Graafschap, Roda JC heb je eigenlijk altijd een extra uitvak erbij
pi_63138807
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen aan de lange zijdes, andere vakken hoef je dat ook niet te doen bij Vitesse.
Gelukkig ziten er voor die enkele keren dat ik buiten de combi om reis altijd veel Feyenoorders op de neutrale vakken.

Bijvoorbeeld bij NEC, De Graafschap, Roda JC heb je eigenlijk altijd een extra uitvak erbij
Zie 1 post erboven

Ja idd , zal deze maand wel weer niet anders zijn als Vitesse - Feyenoord is , vorig jaar was er geen kaartverkoop en toen zaten er nog genoeg Feyenoorders op de lange zijde.
pi_63139475
Je krijgt alleen een sv als je met een combikaart zonder combi naar het stadion reist (snapt u wel?). Met een legaal kaartje voor het thuisvak kom je gewoon binnen en als je gesnapt wordt mag men je op basis daarvan geen sv geven. Dan moeten ze het op provocerend gedrag ofzo gooien.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:14:27 #46
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63140891
quote:
ROOSENDAAL - De politie heeft vrijdagavond voor de voetbalwedstrijd RBC - RKC in Roosendaal 24 mannen gearresteerd. Het gaat hoofdzakelijk om RKC-supporters die aan de Kade in Roosendaal slaags waren geraakt met een groep RBC-supporters.
Agenten slaagden erin de groepen te scheiden en uiteen te drijven. De RKC-supporters werden richting de Turfberg gedreven waar ze werden aangehouden.

Bij de vechtpartij werd met glazen gegooid en geslagen en geschopt. Een 26-jarige man uit Halsteren raakte daarbij gewond. Hij liep een hersenschudding op en verwondingen aan het gezicht.
Heel het weekend vastgehouden. Nu nog steeds 1 iemand vast. Schandalig dat ze alleen RKC'ers hebben gepakt. Geen RBC'er is opgepakt.
#FreeHat
pi_63140977
Mooi dat ze zulke knakkers een sv geven. Moet je maar niet stoer zitten doen in je shirtje en een beetje respect tonen voor het thuispubliek.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63141127
Respect tonen voor het thuispubliek? Kom op man, wat kan ons het nou schelen dat er iemand met een Sparta shirtje in het thuisvak zit. Tuurlijk is het niet slim van die jongen om een Sparta-shirtje aan te trekken, maar een sv slaat helemaal nergens op natuurlijk.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:26:17 #49
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63141235
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
en een beetje respect tonen voor het thuispubliek.
Pffff.
pi_63141258
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:14 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Heel het weekend vastgehouden. Nu nog steeds 1 iemand vast. Schandalig dat ze alleen RKC'ers hebben gepakt. Geen RBC'er is opgepakt.
Niet zo janken, die jongens weten ook wat voor straf er op staat en denk je nou dat ze de enige zijn die voor zulke dingen weekenden moeten zitten? Je weet dat het kan gebeuren...

Denk bijvoorbeeld eens aan die kerel die de vechtpartijen wou regelen tussen feyenoord en utrecht? Heeft maanden gezeten voor iets wat niet eens is gebeurt...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')