Ach, Feyenoorders hebben zich de hele dag voorbeeldig gedragen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
idd, die stoeltjes vielen spontaan van het dak af. Zag dat nl. ook bij de NOS.
Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:
Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
quote:Compliment van Uefa voor Feyenoord
Datum: 28-11-2008 Bron: RTV Rijnmond
De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruņa een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang. Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de Uefa tevreden.
Ha..ha..ha...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Goed nieuws, jammer dat jullie de komende drie jaar ongeveer niet meer in Europa hoeven te bewijzen
Ze kregen ook nog een bloemetje mee?quote:
Daar heb ik dus niks van mee gekregen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
+hele laffe actie van hsv na de wedstrijd
Wat is er precies gebeurd dan daar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat dus.
Duitse ME, duitse gewone politie, duitsers in het algemeen![]()
En duitserstreken
Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
Wat er na de wedstrijd is gebeurd post ik als ik zo thuis ben wel
Nee, en doe niet zo dom.quote:
Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand zei laffe actie, iemand in een rolstoel aanvallen is laf, dus had gekund...
Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.quote:
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Maatje van mij zat daar ook bij, niet normaalquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Nog meer goede teksten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.
Desalniettemin nog mooier dat we lekker hebben gewonnen in dat kutland van ze.
We hebben het toch over moffen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ik
Kut moffenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |