abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63584570
ME in hamburg was een drama, verder was het sws niet saai
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:40:10 #152
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63588916
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

idd, die stoeltjes vielen spontaan van het dak af. Zag dat nl. ook bij de NOS.

Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
Ach, Feyenoorders hebben zich de hele dag voorbeeldig gedragen.
Dat er dan weer 10 van die kneuzen met stoeltjes moeten gaan gooien snap ik ook niet.

Die 'leuke straf' zal wel meevallen heb ik het idee.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:45:35 #153
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63589038
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef El-Salvador het volgende:
Jullie gaan weer een leuke straf krijgen
quote:
Compliment van Uefa voor Feyenoord
Datum: 28-11-2008 Bron: RTV Rijnmond

De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruņa een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang. Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de Uefa tevreden.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63589394
Goed nieuws, jammer dat jullie de komende drie jaar ongeveer niet meer in Europa hoeven te bewijzen
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:58:34 #155
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63589453
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Goed nieuws, jammer dat jullie de komende drie jaar ongeveer niet meer in Europa hoeven te bewijzen
Ha..ha..ha...
Feyenoord!
pi_63590172
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:45 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

[..]

Ze kregen ook nog een bloemetje mee?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_63595058
Duitse ME
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:48:11 #158
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63600025
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef superjood het volgende:
Duitse ME
Dat dus.

Duitse ME, duitse gewone politie, duitsers in het algemeen
En duitserstreken
pi_63600091
+hele laffe actie van hsv na de wedstrijd
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:54:14 #160
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63600140
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:51 schreef Jasza het volgende:
+hele laffe actie van hsv na de wedstrijd
Daar heb ik dus niks van mee gekregen.

net als de rest van de wedstrijd
pi_63600164
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:48 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat dus.

Duitse ME, duitse gewone politie, duitsers in het algemeen
En duitserstreken
Wat is er precies gebeurd dan daar?
Eventueel via PM als het niet open en bloot op het forum hoeft.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63600293
Wat er na de wedstrijd is gebeurd post ik als ik zo thuis ben wel
pi_63600361
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
Wat er na de wedstrijd is gebeurd post ik als ik zo thuis ben wel
Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:06:32 #164
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63600393
Hebben ze dennis gepakt
pi_63600406
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben ze dennis gepakt
Nee, en doe niet zo dom.
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:12:56 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63600522
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nee, en doe niet zo dom.
Iemand zei laffe actie, iemand in een rolstoel aanvallen is laf, dus had gekund...
pi_63600583
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Iemand zei laffe actie, iemand in een rolstoel aanvallen is laf, dus had gekund...
Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ik
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:27:36 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63600837
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef superjood het volgende:
Duitse ME
Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.

Desalniettemin nog mooier dat we lekker hebben gewonnen in dat kutland van ze.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:28:06 #169
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63600847
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hmm, ok. Maar bij Riro was het daarvoor al mis?
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken en na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riro op 29-11-2008 12:05:58 ]
pi_63600875
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63600979
quote:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die staat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Maatje van mij zat daar ook bij, niet normaal
pi_63601267
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, ze zijn al net zo erg als de Nederlandse variant. Maar dit waren wel echte hele vieze Ariërs hoor allemaal. Ze moeten ze allemaal kapotschoppen.

Desalniettemin nog mooier dat we lekker hebben gewonnen in dat kutland van ze.
Nog meer goede teksten.
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:51:53 #173
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63601376
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef superjood het volgende:

[..]

Zo laf zullen weinig mensen zijn denk ik
We hebben het toch over moffen?
Feyenoord!
pi_63601413
quote:

[..]

Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en alles Met als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.

Kut moffen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63601729
Maat van me moest ook steegjes in om aan die kut ME te ontkomen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')