Tja, we kunnen wel via een on-line conferentie naar de pub gaan, maar dat is toch net een klein beetje anders zeg maar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook, maar ik heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan met dit pleurisweer.
Zoeken op 'downloadable beer' levert niets op vrees ik...quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:25 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb ook niet echt zin om de deur uit te gaan. Waar kan ik Guinnes downloaden?
De deur uit is lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik wacht trouwens wel op de dag dat je dingen kunt downloaden.Dan hoef ik nooit meer mijn huis uit.
Gewoon mijn eten downloaden, net als de replicator in Star Trek.
wist niet dat het er was, maar ik denk dat wij morgen wel ff gaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar => http://www.fotofestivalaandemaas.nl/ geweest ?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook, maar ik heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan met dit pleurisweer.
haha hier ook wel een beetjequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:20 schreef Breuls het volgende:
Als mijn kater voldoende wegtrekt kom ik ook nog even langs.
Dat je morgen je naam niet meer weet zeg maar..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef WHATSHESAID het volgende:ik zat vanochtend om 10 uur al weer achter de studieboeken... Dus vanavond maar even wat alcohol d'r in gooien ter compensatie.
hoeveel tentamens heb jij wel niet dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef WHATSHESAID het volgende:ik zat vanochtend om 10 uur al weer achter de studieboeken... Dus vanavond maar even wat alcohol d'r in gooien ter compensatie.
4quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoeveel tentamens heb jij wel niet dan?
das een lekker begin dan! Ik heb er gelukkig maar twee, en nog veel gelukkiger allebei in week tien ( niet komende maar volgende week dus ) dus ik kan nog ff aan lamballenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
4. Haha. Maar een daarvan is politieke filosofie en dat is behoorlijk zwaar. Heb nooit eerder een vak gehad met filosofie, dus het is allemaal vrij nieuw voor me.
oeeh lekker jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb ze ook in week tien! Heb je moeilijke stof? Gelukkig ga ik de vrijdag van de toetsweek na m'n laatste tentamen lekker een weekendje naar Anvers met meneer WSS
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Volgende keerquote:
hij is nog steeds welkom heurquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een uiterst droevige mededeling...
Heiden6 is dood geband.Zijn misdaad was een doodsverwensing, al betwist hijzelf deze definiëring van zijn woorden.
ja wij ook nog, dus ff kijken hoe laat het gaat worden voor ons, niet vreselijk vroeg iigquote:
maareehm wat was er eigk precies aan het handje dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 is dood geband.Zijn misdaad was een doodsverwensing, al betwist hijzelf deze definiëring van zijn woorden.
Dat vraag je maar aan hem vanavond.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maareehm wat was er eigk precies aan het handje dan?
Ik heb laatst ook een doodsverwensing gedaan, maar het heeft mij alleen een edit opgeleverd.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Je favoriete kinderpleintje?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Er is op het pleintje een Halloween-feest voor de kinderen. Ze spelen keihard allemaal enge geluiden, o.a. geluidseffecten uit Psycho, van het album Thriller, wolvengehuil, satanisch gelach etc.
Niet eerlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een doodsverwensing gedaan, maar het heeft mij alleen een edit opgeleverd.
Na een paar jaar wel hoor. Althans, ik heb niet de indruk dat de bans en 39 notes die ik in het verleden heb opgelopen heel erg tegen me werken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ah, het werkt incrementeel? Je mag nooit met een schone lei beginnen?
Zo'n slecht excuus vind ik het niet. Stel je nu eens voor dat het vandaag opeens heel anders smaakt dan gisteren. Dan wil je dat toch weten, nietwaar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:25 schreef Obscurus het volgende:
Ik proef het bier nog steeds van gisterTot zo dan maar weer, slecht excuus om weer te kunnen drinken
gisteren waren we bij paddy'squote:Op zaterdag 1 november 2008 19:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n slecht excuus vind ik het niet. Stel je nu eens voor dat het vandaag opeens heel anders smaakt dan gisteren. Dan wil je dat toch weten, nietwaar?
Ja dan mag het wel!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren waren we bij paddy'svandaag niet
"Sterf" ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
vind ik ookquote:
Hm. Ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren waren we bij paddy'svandaag niet
Mij kan je daar de schuld niet van gevenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We hebben wel een bende achtergelaten daar op tafel, hoor.
Komende paar weken maar even ergens anders heenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We? Jullie!quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?quote:Op zondag 2 november 2008 03:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
Iets teveel hardstyle naar mijn smaak ... Ga wel effe bij de dubstep zaal rondhangen
edit: pfffff. fietssleutels kwijt... fiets weg .... taxi naar huis :S ...
Wat heeft Breuls zijn kater daarmee te maken?quote:Op zondag 2 november 2008 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Mooi zo, want ik moet naar de paarden vandaag.
Het valt vandaag eigenlijk erg mee. Het is een stuk minder koud dan de rest van de week. Vandaag zit het een beetje tussen wel en geen handschoenen in. Je handen bevriezen niet zonder handschoenen zeg maar..quote:Op zondag 2 november 2008 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar even handschoenen kopen voordat ik naar de paarden ga, want het zal wel erg koud zijn...
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..quote:Op zondag 2 november 2008 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?
Tjeempie, da's dan minder.quote:Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..
quote:Op zondag 2 november 2008 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, da's dan minder.
Ik had net moeite met mijn fietssleutel vinden. Nadat ik de hele route die van mijn fiets naar mijn huis en de route die ik vannacht binnenshuis zo ongeveer heb afgelegd 3 keer heb doorgeploegd, vond ik uiteindelijk mijn sleutel naast mijn fiets op de grond.
quote:Op zondag 2 november 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 en LHO zijn trouwens pas om 06:00 naar bed gegaan, dus mocht littledrummergirl hier langskomen: ik denk niet dat je LHO voorlopig hoeft te verwachten.
en in normaal Nederlandsch is dat ...?quote:
Isegrims pervert thoughtsquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en in normaal Nederlandsch is dat ...?
onder de 16 natquote:
Zo erg is het ook weer nietquote:
Da's dan altijd weer prettig om te wetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet
En anders ben ik altijd omkoopbaar met Guinness!
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after partyquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha de kracht van Guiness en Strongbow
ik zeg niksquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after party
als t 20 graden warmer is en de zon ook na 18":00 nog boven aan de hemel staat .quote:
Hij kijkt er wel heel gelukzalig bijquote:Op maandag 3 november 2008 06:44 schreef Isegrim het volgende:
Breuls.Zit jij daar nou naar mijn tieten te gluren?
![]()
Duh, ik zat te lachen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel heel gelukzalig bij
Noemen we dat zo tegenwoordigquote:
en toen?quote:Op maandag 3 november 2008 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ, ik ben gister nog in het idyllische IJsselmonde geweest
Je bent overvallen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Als je nie-blanke-nie bent en heel dringend een tram moet halen kan het zijn dat je iets te horen krijgt als sta stil of we schieten.quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Niet eensquote:
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef mcDavid het volgende:
Zoeen bijvoorbeeld ja.
Ik moet ff regelen dat mijn vriendinnetje (pics) niet meer steeds van msn af knalt
Woon je in de buurt van middelland?quote:Op woensdag 5 november 2008 @ 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.
Nee, zie kaartje.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van middelland?
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 06:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
Podia Watt en Waterfront willen fuseren
5 november 2008
De poppodia Watt en Waterfront uit Rotterdam willen fuseren om meer ruimte te kunnen bieden aan jongerencultuur. Daarmee zouden ze de aankoop van de Maassilo door de gemeente willen voorkomen.
Cultuurwethouder Grashoff wil de Maassilo op Rotterdam-Zuid gebruiken als thuisbasis voor urban culture in het jongerenjaar 2009. Ook daarna zouden de zalen in het complex voor jongerencultuur moeten dienen.
De popsector in Rotterdam heeft veel kritiek op het plan omdat het tot oneerlijke concurrentie zou leiden. De gemeenteraad beslist donderdag over het Urban Podium. De poppodia Watt en Waterfrond willen twee weken uitstel om hun plan uit te werken.
Bericht doorsturen » Print » Aanmelden nieuwsbrief »
en live te volgen morgen om 14:00.
blijf het onzin vinden dat maassilo project zoals ze het willen invullen. met andere invulling kan het ook, zonder een podium als Watt voor de voeten te lopen. Erg jammer. Rotterdam is nu eenmaal niet Amsterdam waar Paradiso en Melkweg naast elkaar kunnen leven. Als ze van de Maassilo een soort jeugdhonk willen bouwen dan is mijd at best naast de feesthal die er al is, maar een nieuw podium bouwen ... nee, daar is al genoeg plek voor in Rotterdam. Laat ze lekker het oude Luxor daarvoor opkopen ofzo. of zorg voor een samenwerking met Off Corso, Prinses theater, Lantaarn Venster, Ro theater, Theater ZUidPlein, O T Theater, theather Walhalla (op Katendrecht notabene), het oude MaasTheater naast Waterfront of de tig andere clubs in Rotterdam ... waar hebben ze het over om weer zoveel geld in een bodemloze put te gooien en dees tije
Mistig ... neeeee dat meen je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldig
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
wel teringhoog
Je bent zelf jong volk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waterfront vind ik ook vreselijk, veel te veel jong volk. Watt daarentegen
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef VanDread het volgende:
[..]
Mistig ... neeeee dat meen je niet... de hele dag....
ik ben niet zo van de grote hoogte dingenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.
Vergeleken met jou is iedereen volwassenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vergeleken met jou is iedereen jong
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen volwassen
Bruine schouders halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Morgen mn huisarts maar weer eens bezoeken. Mn schouder doet niet meer erg goed wat die moet doen.......
quote:
Lief doen!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Open in R&P anders een *kraskras ik ben 30 plus* topic
Het zal vast wel iets smerigs zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zal vast wel iets smerigs zijn.
Bruine vinger halen, bruine arm halen, of als je zo ver ingelikt bent, een bruine schouder.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De straat, kruiskamp/kruiskade ofzo had ze het over Het gaat tevens om een kapsalon
En ze verkopen er ook overal kapsalon.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er zitten 30.000 kapsalons op de West-Kruiskade en omgeving
Das jammer want het was een vet lekker dingquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.
Iets met de naam zoals jij noemt kan ik zo snel niet vinden.
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingelquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Bob-B het volgende:
Das jammer want het was een vet lekker ding
Nou echt niet alleen kappers int bijzonderquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingel
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ze verkopen er ook overal kapsalon.
Of dat je 2 winkels naast elkaar hebt met dezelfde naam, logo en eigenaar, maar de een een belwinkel en de ander een shoarmatent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenGeniaal gewoon.
Als die site de afgelopen 5 jaar bijgewerkt was geweest, was hij erg handig jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef DutchTrain het volgende:
Erg handige website overigens => http://www.westkruiskade.nl/
5 kappers, moet lukken om haar te vinden
Mijn eerste noemenswaardige probleem met de RET wat betreft het opkomen dagen van voertuigen trouwens.quote:Geachte meneer, mevrouw,
Gisteren wilde wij vanaf halte Bredenoord de laatste tram, tramlijn 2 nemen. Wij waren om 00:25 aanwezig bij de tramhalte, dus meer dan ruim van te voren.
Circa 10 minuten later voegde nog een groep mensen zich bij ons, welke ook met de tram mee wilde.
Het wachttijd bord deed het (wat overigens niet vaak gebeurd op dit traject) en de tijd hebben we mooi zien aftellen naar 1 minuut, die heeft daar even gestaan, en toen ging het bord uit.
We hebben gewacht tot vijf over één, maar de tram kwam niet.
Toen is de groep onbekende maar naar station Lombardijen gaan lopen; wij hebben een taxi aangehouden.
Mijn vraag is waar ik de kosten voor de taxi (17 euro) kan declareren. Ik kan mij best voorstellen dat de laatste tram 10 minuten eerder of later gaat (vandaar ook onze ruime aankomsttijd bij de halte), maar dat deze compleet niet op komt dagen, gaat toch wel wat te ver (zeker voor de laatste tram).
Ik wacht uw reactie af,
met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die manier van vervoer die sneller gaat en goedkoper is dan met de auto
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
ik weet wel zeker dat je met de metro eerder van wilhelminaplein naar stadhuis bent dan met de autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.
rollercoasterquote:Op zondag 9 november 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.
Je kunt ook op Zuid zoeken.quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos gaat dan ook maar een huis in west zoeken
quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef Alicey het volgende:
* Alicey 's fiets is de afgelopen 10 jaar niet gejat
Maar in iedergeval niet in een kakkerdorpje in Utrecht-Noord oost. Drie stuks.quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook op Zuid zoeken.
Of inSchiedam
.
Kralingen of Crooswijk of Alexander maar never Westquote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook op Zuid zoeken.
Of inSchiedam
.
Ga dan gewoon in Gouda wonenquote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kralingen of Crooswijk of Alexander maar never West
Geen van de wijken die je noemde ligt toch aan de goede kant van de sloot?quote:Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat is dan weer net weer te ver van De Kuip
Of gratis ritjes met de tram ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Spaarpunten van de RET?Kun je dan sparen voor koffiekopjes met het RET-logo?
Jup ik ben daar aangemeldquote:Op maandag 10 november 2008 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand zich al aangemeld voor die spaarpunten van de RET?![]()
Ik gister avond, en nu nog geen activatiemail ontvangen..
quote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Spaarpunten van de RET?Kun je dan sparen voor koffiekopjes met het RET-logo?
Ja. Elke kilometer is 10 punten, 1000 punten is 1 euro.quote:
Arme jij, dagelijks in de Rampstadrail.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Alicey komt aardig in de buurt
RET reisbonnen, biosbonnen, abonnement op de euromast, en dat soort dingen.
aangezien ik nu dagelijks met de Randstadrail naar Forepark ga, leg ik ca. 41 kilometer per dag met de RET en bijhorende chipkaart af+ privé reizen .. dus dat wil wel.
Ik kwam er laatst achter, dat je als je geen bonuskaart bij je hebt bij de AH, gewoon moet vragen of ze even bonus aan kunnen slaan. Dan krijg je alsnog de eventuele korting.quote:Op maandag 10 november 2008 @ 19:35 schreef Breuls het volgende:
Ik doe niet aan bonuskaarten, zegeltjes en dus ook niet aan spaarpunten.
Nee, want nadat je 10 minuten in een rij hebt gestaan welke zo ver doorstrekt dat je in het pad er achter niet meer normaal je boodschappen kunt doen, heeft ieder weldenkend mens allang besloten een andere supermarkt te zoekenquote:
Heb je het over de Bas op de Middellandstraat? *jeuk* De AH's bij mij in de buurt zijn beide prima op dat gebiedquote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, want nadat je 10 minuten in een rij hebt gestaan welke zo ver doorstrekt dat je in het pad er achter niet meer normaal je boodschappen kunt doen, heeft ieder weldenkend mens allang besloten een andere supermarkt te zoeken
Nee, over de AH's op Zuidplein en Lijnbaanquote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Heb je het over de Bas op de Middellandstraat? *jeuk* De AH's bij mij in de buurt zijn beide prima op dat gebied.
Zeker met helder weer is het de moeite waardquote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog nooit in de euromast ben geweest ...
Eudokiaplein? Weet je al wanneer die open gaat?quote:Op maandag 10 november 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
hier komt een gruwelijk grote ah ipv de c1000, ik benne benieuwd
ergens begin december ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eudokiaplein? Weet je al wanneer die open gaat?
Echt top, ik ga naar die buurt verhuizen en het enige waar ik van baalde was dat er geen AH zat, maar dat is opgelost!
Geen AH in die buurt? Mèn er zitten er wel vijf.quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Echt top, ik ga naar die buurt verhuizen en het enige waar ik van baalde was dat er geen AH zat, maar dat is opgelost!
Blaakmarkt over, brug over, jumbo.... Dat is denk ik net een anderhalvekilometer bij jullie vandaan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen AH in die buurt? Mèn er zitten er wel vijf.Ik kan GVD nergens anders meer boodschappen doen.
RIP C1000quote:Op maandag 10 november 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
hier komt een gruwelijk grote ah ipv de c1000, ik benne benieuwd
Nee hoor, ik ben verhuisd naar de markt op zaterdag. Nog veel beter en nog veel goedkoper. Vlees haal ik nu voor de hele week op zaterdag bij de Groene Weg-slager.quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blaakmarkt over, brug over, jumbo.... Dat is denk ik net een anderhalvekilometer bij jullie vandaan?
2,5 km(edit)
Eens, al is het wat lastig om daar zeep, shampoo en frisdrank te kopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verhuisd naar de markt op zaterdag. Nog veel beter en nog veel goedkoper. Vlees haal ik nu voor de hele week op zaterdag bij de Groene Weg-slager.
Nonfood haal ik bij Action, Lidl en Aldi.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eens, al is het wat lastig om daar zeep, shampoo en frisdrank te kopenOf pleepapier
![]()
En dat zijn vooral de producten waar de blauwe supermarkt de prijzen aardig hoog weet te houden.
Maar daar kan je ook niet alles krijgen, en ook niet alles daar is even OKquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nonfood haal ik bij Action, Lidl en Aldi.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan daar alles krijgen wat ik nodig heb.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef Breuls het volgende:
De markt, is dat die takkebende waar ik omheen moet lopen als ik naar de supermarkt ga?
Supermarkt, is dat die plek waar ik voor 1 tomaat evenveel betaal als op de markt voor een kiloquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef Breuls het volgende:
De markt, is dat die takkebende waar ik omheen moet lopen als ik naar de supermarkt ga?
AH Benthuizerstraat (150m van mijn huisquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
is jouw sahan ook een turkse supermarkt?quote:
Ja het is van dezelfde keten volgens mij. Ze hebben dacht ik 3 vestigingen... Wel lastig om soms een idee te krijgen van het product als het in het Turks is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is jouw sahan ook een turkse supermarkt?die hier nl wel en wij zijn fan
gewoon op de gok meenemenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja het is van dezelfde keten volgens mij. Ze hebben dacht ik 3 vestigingen... Wel lastig om soms een idee te krijgen van het product als het in het Turks is.
collega's klaagde ook...............nergens last vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar niemand hier die weet waarom de Metro vanmorgen klein Japan was?
scheen ook flinke file te staan in/om/door de stad hoorde ik van de bus en taxichauffeurs op mn werk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
collega's klaagde ook...............nergens last van
Ja, zag er goed uit. (niks gehaald, dat dan weer wel)quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft die bij jullie ook zon goede slager?
Er stond 15 minuten een RET sardineblik op Maashaven. Na 15 minuten kwam hier beweging in, daarna kwamen er 6 metro's in 7 minuten tijd, waarvan pas in de zesde met wat duw-werk plek was. Waarna we stapvoets de weg naar (in mijn geval) stadhuis hebben afgelegd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Brug stond aardig vast idd, maar waarom weet ik niet.
LHO stond je ook net voor (of voorbij) Leuvehaven?
Ze hebben (iig op zuid) er echt slagers rondlopen, en geen vlees-klaarleggers. De goedkoopste bieflappen is ook het gehakt, als je er vaker komt en het gehakt en de bieflappen zijn op, krijg je ook rustig een betere variatie mee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:06 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja, zag er goed uit. (niks gehaald, dat dan weer wel)
Wat moet ik nou weer met een kilo tomaten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Supermarkt, is dat die plek waar ik voor 1 tomaat evenveel betaal als op de markt voor een kilo
verse tomatensap van maken of LHO bekogelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een kilo tomaten.
Oefenen met jongleren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
tomatensoepquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Soep, 2x een tomatensalade maken, tajinequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
dan kenne we de daderquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef Alicey het volgende:
Dit is bij jou voor de deur, WHATSHESAID. Nouja, bijna dan..
Echt hoor, alcohol kan mensen tot zulke rare daden zettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef Alicey het volgende:
Levensgevaarlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
die linker vindt ik vooral verdacht
Ach, ze is best lief. Of bedoelde je links voor de kijkers thuis?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
die linker vindt ik vooral verdacht
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef Alicey het volgende:
Helaas voorkomt dat niet dat er ook vervelende dingen gebeuren in zo'n straat.. Middelland heeft dat toch wel een beetje..quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Claes de Vrieselaan is juist zo'n leuke straat geworden, fiets er elke dag langs naar m'n school.
wacht maar afquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Murmeli het volgende:
gezellig in het kleiwegkwartier komen wonen...gebeurt niks hier...zover ik weet dan
Dat is ook zo. Verder: Westquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas voorkomt dat niet dat er ook vervelende dingen gebeuren in zo'n straat.. Middelland heeft dat toch wel een beetje..
West is leuk idd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Verder: West.
nooit. rotterdam ligt altijd open.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Fugie het volgende:
wanneer gaan ze weer stoppen met onderhoud aan de weg
Mja, doen ze er hier alleen maar 1/15e deel van de tijd over om het station te verbouwen in vergelijking met Amsterdam.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nooit. rotterdam ligt altijd open.
ja maar in a'dam moeten ze dat gebouw reataureren, hier hebben ze de boel gewoon platgegooid. Logisch dat dat sneller gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, doen ze er hier alleen maar 1/15e deel van de tijd over om het station te verbouwen in vergelijking met Amsterdam.
maar wij hebben dan ook gewoon goede funderingquote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet alleen platgooien, er wordt ook even een hele metrotunnel bijgegraven, een tijdelijkstation + tijdelijk tramstation uit de grond gestampt, al het verkeer wordt omgeleid, ...
En nog steeds sneller klaar
Uberambtenaar en bureaucratisch gaat wel los van elkaar staan, aangezien het bedrijfsleven onderhand meer bureaucratie kent dan de overheid. En de bureaucratie bij de overheid is nou niet echt afgenomen ..quote:Op woensdag 12 november 2008 11:34 schreef Fugie het volgende:
amsterdam heerscht volgens mij ook een uberambtenarencultuur. Daar krijgen ze nooit wat voor elkaar
ow dat is mooi, scheelt weer een hoop drukte rond casa di chris.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:38 schreef Murmeli het volgende:
Maar de schieweg is in ieder geval weer open.... dat heeft niet zo lang geduurd.
rioleringen vervangen bij mij in de wijk doen ze helaas wel anderhalf jaar over...zucht....bijna klaar nu. volgens mij werken daar amsterdammers aan ofzo :s
ik ben het met je eensquote:
Nog een straat of twee richting de Erasmusbrug, verder wel correct ja. Kan niet wachten tot de oplevering, maar dat moet toch.quote:
je gaat het kopen neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Nog een straat of twee richting de Erasmusbrug, verder wel correct ja. Kan niet wachten tot de oplevering, maar dat moet toch.
M'n vriendin woont nu al op het Noordereiland en daar trek ik in december in. Het huis dat we volgend jaar gaan betrekken is een renovatie project (energiezuinig wonen, blabla) en dat hebben we inderdaad gekocht.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat het kopen neem ik aan?
leuke plek johnoordereiland is lief
vooral dat kleine pleintje in het midden
Oh, die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben het met je eensniet echt moeilijk gezien de naam van de foto
Ja dat pleintje is leuk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat het kopen neem ik aan?
leuke plek johnoordereiland is lief
vooral dat kleine pleintje in het midden
voor de kijkers thuis natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, ze is best lief. Of bedoelde je links voor de kijkers thuis?
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentjequote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
voor de kijkers thuis natuurlijk
zelfkennisquote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentje
daar heb ik iets over gelezen, leek me wel leuk wonenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Errrwin het volgende:
[..]
M'n vriendin woont nu al op het Noordereiland en daar trek ik in december in. Het huis dat we volgend jaar gaan betrekken is een renovatie project (energiezuinig wonen, blabla) en dat hebben we inderdaad gekocht.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentje
Ik kan wel leukere dingen bedenken!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
echt... d'r staan al sinds 12 uur vanmiddag mensen voor de deur bij ons (Media Markt) voor WoW vanacht om 12 uur ...
12 uur voor EVE voor een webshop gaan liggen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken!
EVE released gewoon alles via internet (for free!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
12 uur voor EVE voor een webshop gaan liggen?
Klinkt misschien wel interessantquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja Lauriette91 ... na Krezip de 12de .. IllyNoiz in Watt(of Amen Warfare in Waterfront
)
jawel, om hun characters in real life na te doenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die zijn al in geen 15 jaar meer zo lang buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |