ik ben het met je eensquote:
Nog een straat of twee richting de Erasmusbrug, verder wel correct ja. Kan niet wachten tot de oplevering, maar dat moet toch.quote:
je gaat het kopen neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Nog een straat of twee richting de Erasmusbrug, verder wel correct ja. Kan niet wachten tot de oplevering, maar dat moet toch.
M'n vriendin woont nu al op het Noordereiland en daar trek ik in december in. Het huis dat we volgend jaar gaan betrekken is een renovatie project (energiezuinig wonen, blabla) en dat hebben we inderdaad gekocht.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat het kopen neem ik aan?
leuke plek johnoordereiland is lief
vooral dat kleine pleintje in het midden
Oh, die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben het met je eensniet echt moeilijk gezien de naam van de foto
Ja dat pleintje is leuk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je gaat het kopen neem ik aan?
leuke plek johnoordereiland is lief
vooral dat kleine pleintje in het midden
voor de kijkers thuis natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, ze is best lief. Of bedoelde je links voor de kijkers thuis?
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentjequote:Op woensdag 12 november 2008 18:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
voor de kijkers thuis natuurlijk
zelfkennisquote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentje
daar heb ik iets over gelezen, leek me wel leuk wonenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Errrwin het volgende:
[..]
M'n vriendin woont nu al op het Noordereiland en daar trek ik in december in. Het huis dat we volgend jaar gaan betrekken is een renovatie project (energiezuinig wonen, blabla) en dat hebben we inderdaad gekocht.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar ik ben me er dan ook eentje
Ik kan wel leukere dingen bedenken!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
echt... d'r staan al sinds 12 uur vanmiddag mensen voor de deur bij ons (Media Markt) voor WoW vanacht om 12 uur ...
12 uur voor EVE voor een webshop gaan liggen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken!
EVE released gewoon alles via internet (for free!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
12 uur voor EVE voor een webshop gaan liggen?
Klinkt misschien wel interessantquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja Lauriette91 ... na Krezip de 12de .. IllyNoiz in Watt(of Amen Warfare in Waterfront
)
Die zijn al in geen 15 jaar meer zo lang buiten geweestquote:
jawel, om hun characters in real life na te doenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die zijn al in geen 15 jaar meer zo lang buiten geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |