Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De straat, kruiskamp/kruiskade ofzo had ze het over Het gaat tevens om een kapsalon
En ze verkopen er ook overal kapsalon.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er zitten 30.000 kapsalons op de West-Kruiskade en omgeving
Das jammer want het was een vet lekker dingquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.
Iets met de naam zoals jij noemt kan ik zo snel niet vinden.
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingelquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Bob-B het volgende:
Das jammer want het was een vet lekker ding
Nou echt niet alleen kappers int bijzonderquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingel
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ze verkopen er ook overal kapsalon.
Of dat je 2 winkels naast elkaar hebt met dezelfde naam, logo en eigenaar, maar de een een belwinkel en de ander een shoarmatent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenGeniaal gewoon.
Als die site de afgelopen 5 jaar bijgewerkt was geweest, was hij erg handig jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef DutchTrain het volgende:
Erg handige website overigens => http://www.westkruiskade.nl/
5 kappers, moet lukken om haar te vinden
Mijn eerste noemenswaardige probleem met de RET wat betreft het opkomen dagen van voertuigen trouwens.quote:Geachte meneer, mevrouw,
Gisteren wilde wij vanaf halte Bredenoord de laatste tram, tramlijn 2 nemen. Wij waren om 00:25 aanwezig bij de tramhalte, dus meer dan ruim van te voren.
Circa 10 minuten later voegde nog een groep mensen zich bij ons, welke ook met de tram mee wilde.
Het wachttijd bord deed het (wat overigens niet vaak gebeurd op dit traject) en de tijd hebben we mooi zien aftellen naar 1 minuut, die heeft daar even gestaan, en toen ging het bord uit.
We hebben gewacht tot vijf over één, maar de tram kwam niet.
Toen is de groep onbekende maar naar station Lombardijen gaan lopen; wij hebben een taxi aangehouden.
Mijn vraag is waar ik de kosten voor de taxi (17 euro) kan declareren. Ik kan mij best voorstellen dat de laatste tram 10 minuten eerder of later gaat (vandaar ook onze ruime aankomsttijd bij de halte), maar dat deze compleet niet op komt dagen, gaat toch wel wat te ver (zeker voor de laatste tram).
Ik wacht uw reactie af,
met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Ja, je weet wel, die manier van vervoer die sneller gaat en goedkoper is dan met de autoquote:
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die manier van vervoer die sneller gaat en goedkoper is dan met de auto
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
ik weet wel zeker dat je met de metro eerder van wilhelminaplein naar stadhuis bent dan met de autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.
rollercoasterquote:Op zondag 9 november 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |