Hij kijkt er wel heel gelukzalig bijquote:Op maandag 3 november 2008 06:44 schreef Isegrim het volgende:
Breuls.Zit jij daar nou naar mijn tieten te gluren?
![]()
Duh, ik zat te lachen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel heel gelukzalig bij
Noemen we dat zo tegenwoordigquote:
en toen?quote:Op maandag 3 november 2008 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ, ik ben gister nog in het idyllische IJsselmonde geweest
Je bent overvallen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Als je nie-blanke-nie bent en heel dringend een tram moet halen kan het zijn dat je iets te horen krijgt als sta stil of we schieten.quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Niet eensquote:
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef mcDavid het volgende:
Zoeen bijvoorbeeld ja.
Ik moet ff regelen dat mijn vriendinnetje (pics) niet meer steeds van msn af knalt
Woon je in de buurt van middelland?quote:Op woensdag 5 november 2008 @ 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.
Nee, zie kaartje.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van middelland?
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 06:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
Podia Watt en Waterfront willen fuseren
5 november 2008
De poppodia Watt en Waterfront uit Rotterdam willen fuseren om meer ruimte te kunnen bieden aan jongerencultuur. Daarmee zouden ze de aankoop van de Maassilo door de gemeente willen voorkomen.
Cultuurwethouder Grashoff wil de Maassilo op Rotterdam-Zuid gebruiken als thuisbasis voor urban culture in het jongerenjaar 2009. Ook daarna zouden de zalen in het complex voor jongerencultuur moeten dienen.
De popsector in Rotterdam heeft veel kritiek op het plan omdat het tot oneerlijke concurrentie zou leiden. De gemeenteraad beslist donderdag over het Urban Podium. De poppodia Watt en Waterfrond willen twee weken uitstel om hun plan uit te werken.
Bericht doorsturen » Print » Aanmelden nieuwsbrief »
en live te volgen morgen om 14:00.
blijf het onzin vinden dat maassilo project zoals ze het willen invullen. met andere invulling kan het ook, zonder een podium als Watt voor de voeten te lopen. Erg jammer. Rotterdam is nu eenmaal niet Amsterdam waar Paradiso en Melkweg naast elkaar kunnen leven. Als ze van de Maassilo een soort jeugdhonk willen bouwen dan is mijd at best naast de feesthal die er al is, maar een nieuw podium bouwen ... nee, daar is al genoeg plek voor in Rotterdam. Laat ze lekker het oude Luxor daarvoor opkopen ofzo. of zorg voor een samenwerking met Off Corso, Prinses theater, Lantaarn Venster, Ro theater, Theater ZUidPlein, O T Theater, theather Walhalla (op Katendrecht notabene), het oude MaasTheater naast Waterfront of de tig andere clubs in Rotterdam ... waar hebben ze het over om weer zoveel geld in een bodemloze put te gooien en dees tije
Mistig ... neeeee dat meen je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldig
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
wel teringhoog
Je bent zelf jong volk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waterfront vind ik ook vreselijk, veel te veel jong volk. Watt daarentegen
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef VanDread het volgende:
[..]
Mistig ... neeeee dat meen je niet... de hele dag....
ik ben niet zo van de grote hoogte dingenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.
Vergeleken met jou is iedereen volwassenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vergeleken met jou is iedereen jong
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen volwassen
Bruine schouders halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Morgen mn huisarts maar weer eens bezoeken. Mn schouder doet niet meer erg goed wat die moet doen.......
quote:
Lief doen!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Open in R&P anders een *kraskras ik ben 30 plus* topic
Het zal vast wel iets smerigs zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zal vast wel iets smerigs zijn.
Bruine vinger halen, bruine arm halen, of als je zo ver ingelikt bent, een bruine schouder.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De straat, kruiskamp/kruiskade ofzo had ze het over Het gaat tevens om een kapsalon
En ze verkopen er ook overal kapsalon.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er zitten 30.000 kapsalons op de West-Kruiskade en omgeving
Das jammer want het was een vet lekker dingquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ah, Kruisdade of West-Kruiskade wellicht. Met de Kappersacademie in de stad kun je op elke hoek van de straat wel een kapsalon vinden.
Iets met de naam zoals jij noemt kan ik zo snel niet vinden.
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingelquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Bob-B het volgende:
Das jammer want het was een vet lekker ding
Nou echt niet alleen kappers int bijzonderquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, als je kapsters leuk vindt, ga dan op zaterdagochtend naar de kapsalon van de bovengenoemde kappersacademie aan de Goudsesingel
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ze verkopen er ook overal kapsalon.
Of dat je 2 winkels naast elkaar hebt met dezelfde naam, logo en eigenaar, maar de een een belwinkel en de ander een shoarmatent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het leukst zijn de twee in een winkels. Belwinkels en kapsalons in een, belwinkels en shoarmatenten in een, shoarmatenten en kapsalons in eenGeniaal gewoon.
Als die site de afgelopen 5 jaar bijgewerkt was geweest, was hij erg handig jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef DutchTrain het volgende:
Erg handige website overigens => http://www.westkruiskade.nl/
5 kappers, moet lukken om haar te vinden
Mijn eerste noemenswaardige probleem met de RET wat betreft het opkomen dagen van voertuigen trouwens.quote:Geachte meneer, mevrouw,
Gisteren wilde wij vanaf halte Bredenoord de laatste tram, tramlijn 2 nemen. Wij waren om 00:25 aanwezig bij de tramhalte, dus meer dan ruim van te voren.
Circa 10 minuten later voegde nog een groep mensen zich bij ons, welke ook met de tram mee wilde.
Het wachttijd bord deed het (wat overigens niet vaak gebeurd op dit traject) en de tijd hebben we mooi zien aftellen naar 1 minuut, die heeft daar even gestaan, en toen ging het bord uit.
We hebben gewacht tot vijf over één, maar de tram kwam niet.
Toen is de groep onbekende maar naar station Lombardijen gaan lopen; wij hebben een taxi aangehouden.
Mijn vraag is waar ik de kosten voor de taxi (17 euro) kan declareren. Ik kan mij best voorstellen dat de laatste tram 10 minuten eerder of later gaat (vandaar ook onze ruime aankomsttijd bij de halte), maar dat deze compleet niet op komt dagen, gaat toch wel wat te ver (zeker voor de laatste tram).
Ik wacht uw reactie af,
met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die manier van vervoer die sneller gaat en goedkoper is dan met de auto
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
ik weet wel zeker dat je met de metro eerder van wilhelminaplein naar stadhuis bent dan met de autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnen grote steden is de verkeerssituatie doorgaans best beroerd, waardoor OV niet zelden een stuk sneller is..
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij hebt gegeten, maar koop eens een goeie auto
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein rijdt 140 en heeft doorgaans geen stoplichten, medeweggebruikers om rekening mee te houden, rotondes, en zebrapaden. Enkel een station elke 30 kilometer.
rollercoasterquote:Op zondag 9 november 2008 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar stel je nu dan eens voor dat er opeens wel een rotonde ligt.
Je kunt ook op Zuid zoeken.quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos gaat dan ook maar een huis in west zoeken
quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef Alicey het volgende:
* Alicey 's fiets is de afgelopen 10 jaar niet gejat
Maar in iedergeval niet in een kakkerdorpje in Utrecht-Noord oost. Drie stuks.quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook op Zuid zoeken.
Of inSchiedam
.
Kralingen of Crooswijk of Alexander maar never Westquote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook op Zuid zoeken.
Of inSchiedam
.
Ga dan gewoon in Gouda wonenquote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kralingen of Crooswijk of Alexander maar never West
Geen van de wijken die je noemde ligt toch aan de goede kant van de sloot?quote:Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat is dan weer net weer te ver van De Kuip
Of gratis ritjes met de tram ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Spaarpunten van de RET?Kun je dan sparen voor koffiekopjes met het RET-logo?
Jup ik ben daar aangemeldquote:Op maandag 10 november 2008 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iemand zich al aangemeld voor die spaarpunten van de RET?![]()
Ik gister avond, en nu nog geen activatiemail ontvangen..
quote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Spaarpunten van de RET?Kun je dan sparen voor koffiekopjes met het RET-logo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |