vind ik ookquote:
Hm. Ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren waren we bij paddy'svandaag niet
Mij kan je daar de schuld niet van gevenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We hebben wel een bende achtergelaten daar op tafel, hoor.
Komende paar weken maar even ergens anders heenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We? Jullie!quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?quote:Op zondag 2 november 2008 03:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
Iets teveel hardstyle naar mijn smaak ... Ga wel effe bij de dubstep zaal rondhangen
edit: pfffff. fietssleutels kwijt... fiets weg .... taxi naar huis :S ...
Wat heeft Breuls zijn kater daarmee te maken?quote:Op zondag 2 november 2008 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Mooi zo, want ik moet naar de paarden vandaag.
Het valt vandaag eigenlijk erg mee. Het is een stuk minder koud dan de rest van de week. Vandaag zit het een beetje tussen wel en geen handschoenen in. Je handen bevriezen niet zonder handschoenen zeg maar..quote:Op zondag 2 november 2008 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar even handschoenen kopen voordat ik naar de paarden ga, want het zal wel erg koud zijn...
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..quote:Op zondag 2 november 2008 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?
Tjeempie, da's dan minder.quote:Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..
quote:Op zondag 2 november 2008 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, da's dan minder.
Ik had net moeite met mijn fietssleutel vinden. Nadat ik de hele route die van mijn fiets naar mijn huis en de route die ik vannacht binnenshuis zo ongeveer heb afgelegd 3 keer heb doorgeploegd, vond ik uiteindelijk mijn sleutel naast mijn fiets op de grond.
quote:Op zondag 2 november 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 en LHO zijn trouwens pas om 06:00 naar bed gegaan, dus mocht littledrummergirl hier langskomen: ik denk niet dat je LHO voorlopig hoeft te verwachten.
en in normaal Nederlandsch is dat ...?quote:
Isegrims pervert thoughtsquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en in normaal Nederlandsch is dat ...?
onder de 16 natquote:
Zo erg is het ook weer nietquote:
Da's dan altijd weer prettig om te wetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet
En anders ben ik altijd omkoopbaar met Guinness!
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after partyquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha de kracht van Guiness en Strongbow
ik zeg niksquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after party
als t 20 graden warmer is en de zon ook na 18":00 nog boven aan de hemel staat .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |