Isegrims pervert thoughtsquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en in normaal Nederlandsch is dat ...?
onder de 16 natquote:
Zo erg is het ook weer nietquote:
Da's dan altijd weer prettig om te wetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet
En anders ben ik altijd omkoopbaar met Guinness!
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after partyquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha de kracht van Guiness en Strongbow
ik zeg niksquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after party
als t 20 graden warmer is en de zon ook na 18":00 nog boven aan de hemel staat .quote:
Hij kijkt er wel heel gelukzalig bijquote:Op maandag 3 november 2008 06:44 schreef Isegrim het volgende:
Breuls.Zit jij daar nou naar mijn tieten te gluren?
![]()
Duh, ik zat te lachen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel heel gelukzalig bij
Noemen we dat zo tegenwoordigquote:
en toen?quote:Op maandag 3 november 2008 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TJ, ik ben gister nog in het idyllische IJsselmonde geweest
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?quote:
Je bent overvallen?quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Als je nie-blanke-nie bent en heel dringend een tram moet halen kan het zijn dat je iets te horen krijgt als sta stil of we schieten.quote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat is nu typisch IJsselmonde om te gebeuren op een zondagavond ?
Niet eensquote:
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef mcDavid het volgende:
Zoeen bijvoorbeeld ja.
Ik moet ff regelen dat mijn vriendinnetje (pics) niet meer steeds van msn af knalt
Woon je in de buurt van middelland?quote:Op woensdag 5 november 2008 @ 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik wel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |