Tja, we kunnen wel via een on-line conferentie naar de pub gaan, maar dat is toch net een klein beetje anders zeg maar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook, maar ik heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan met dit pleurisweer.
Zoeken op 'downloadable beer' levert niets op vrees ik...quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:25 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb ook niet echt zin om de deur uit te gaan. Waar kan ik Guinnes downloaden?
De deur uit is lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik wacht trouwens wel op de dag dat je dingen kunt downloaden.Dan hoef ik nooit meer mijn huis uit.
Gewoon mijn eten downloaden, net als de replicator in Star Trek.
wist niet dat het er was, maar ik denk dat wij morgen wel ff gaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar => http://www.fotofestivalaandemaas.nl/ geweest ?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom ook, maar ik heb helemaal geen zin om de deur uit te gaan met dit pleurisweer.
haha hier ook wel een beetjequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:20 schreef Breuls het volgende:
Als mijn kater voldoende wegtrekt kom ik ook nog even langs.
Dat je morgen je naam niet meer weet zeg maar..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef WHATSHESAID het volgende:ik zat vanochtend om 10 uur al weer achter de studieboeken... Dus vanavond maar even wat alcohol d'r in gooien ter compensatie.
hoeveel tentamens heb jij wel niet dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:52 schreef WHATSHESAID het volgende:ik zat vanochtend om 10 uur al weer achter de studieboeken... Dus vanavond maar even wat alcohol d'r in gooien ter compensatie.
4quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoeveel tentamens heb jij wel niet dan?
das een lekker begin dan! Ik heb er gelukkig maar twee, en nog veel gelukkiger allebei in week tien ( niet komende maar volgende week dus ) dus ik kan nog ff aan lamballenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
4. Haha. Maar een daarvan is politieke filosofie en dat is behoorlijk zwaar. Heb nooit eerder een vak gehad met filosofie, dus het is allemaal vrij nieuw voor me.
oeeh lekker jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb ze ook in week tien! Heb je moeilijke stof? Gelukkig ga ik de vrijdag van de toetsweek na m'n laatste tentamen lekker een weekendje naar Anvers met meneer WSS
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ligt er aan wie je tegen komt lijkt me?quote:
Volgende keerquote:
hij is nog steeds welkom heurquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een uiterst droevige mededeling...
Heiden6 is dood geband.Zijn misdaad was een doodsverwensing, al betwist hijzelf deze definiëring van zijn woorden.
ja wij ook nog, dus ff kijken hoe laat het gaat worden voor ons, niet vreselijk vroeg iigquote:
maareehm wat was er eigk precies aan het handje dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 is dood geband.Zijn misdaad was een doodsverwensing, al betwist hijzelf deze definiëring van zijn woorden.
Dat vraag je maar aan hem vanavond.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maareehm wat was er eigk precies aan het handje dan?
Ik heb laatst ook een doodsverwensing gedaan, maar het heeft mij alleen een edit opgeleverd.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Je favoriete kinderpleintje?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Er is op het pleintje een Halloween-feest voor de kinderen. Ze spelen keihard allemaal enge geluiden, o.a. geluidseffecten uit Psycho, van het album Thriller, wolvengehuil, satanisch gelach etc.
Niet eerlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een doodsverwensing gedaan, maar het heeft mij alleen een edit opgeleverd.
Na een paar jaar wel hoor. Althans, ik heb niet de indruk dat de bans en 39 notes die ik in het verleden heb opgelopen heel erg tegen me werken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Ah, het werkt incrementeel? Je mag nooit met een schone lei beginnen?
Zo'n slecht excuus vind ik het niet. Stel je nu eens voor dat het vandaag opeens heel anders smaakt dan gisteren. Dan wil je dat toch weten, nietwaar?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:25 schreef Obscurus het volgende:
Ik proef het bier nog steeds van gisterTot zo dan maar weer, slecht excuus om weer te kunnen drinken
gisteren waren we bij paddy'squote:Op zaterdag 1 november 2008 19:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n slecht excuus vind ik het niet. Stel je nu eens voor dat het vandaag opeens heel anders smaakt dan gisteren. Dan wil je dat toch weten, nietwaar?
Ja dan mag het wel!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren waren we bij paddy'svandaag niet
"Sterf" ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef Isegrim het volgende:
vind ik ookquote:
Hm. Ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren waren we bij paddy'svandaag niet
Mij kan je daar de schuld niet van gevenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We hebben wel een bende achtergelaten daar op tafel, hoor.
Komende paar weken maar even ergens anders heenquote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
We? Jullie!quote:Op zondag 2 november 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?quote:Op zondag 2 november 2008 03:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
Iets teveel hardstyle naar mijn smaak ... Ga wel effe bij de dubstep zaal rondhangen
edit: pfffff. fietssleutels kwijt... fiets weg .... taxi naar huis :S ...
Wat heeft Breuls zijn kater daarmee te maken?quote:Op zondag 2 november 2008 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Mooi zo, want ik moet naar de paarden vandaag.
Het valt vandaag eigenlijk erg mee. Het is een stuk minder koud dan de rest van de week. Vandaag zit het een beetje tussen wel en geen handschoenen in. Je handen bevriezen niet zonder handschoenen zeg maar..quote:Op zondag 2 november 2008 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar even handschoenen kopen voordat ik naar de paarden ga, want het zal wel erg koud zijn...
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..quote:Op zondag 2 november 2008 10:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fiets echt weg, of te lam om hem terug te vinden?
Tjeempie, da's dan minder.quote:Op zondag 2 november 2008 12:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
te lam ook wel ..(fok, moet zo naar t stadion :S), maar hij is echt weg ..
quote:Op zondag 2 november 2008 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, da's dan minder.
Ik had net moeite met mijn fietssleutel vinden. Nadat ik de hele route die van mijn fiets naar mijn huis en de route die ik vannacht binnenshuis zo ongeveer heb afgelegd 3 keer heb doorgeploegd, vond ik uiteindelijk mijn sleutel naast mijn fiets op de grond.
quote:Op zondag 2 november 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 en LHO zijn trouwens pas om 06:00 naar bed gegaan, dus mocht littledrummergirl hier langskomen: ik denk niet dat je LHO voorlopig hoeft te verwachten.
en in normaal Nederlandsch is dat ...?quote:
Isegrims pervert thoughtsquote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en in normaal Nederlandsch is dat ...?
onder de 16 natquote:
Zo erg is het ook weer nietquote:
Da's dan altijd weer prettig om te wetenquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet
En anders ben ik altijd omkoopbaar met Guinness!
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after partyquote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha de kracht van Guiness en Strongbow
ik zeg niksquote:Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die eerste foto heeft toch wel heel veel weg van een AA after party
als t 20 graden warmer is en de zon ook na 18":00 nog boven aan de hemel staat .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |