Nee, zie kaartje.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van middelland?
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 06:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
Podia Watt en Waterfront willen fuseren
5 november 2008
De poppodia Watt en Waterfront uit Rotterdam willen fuseren om meer ruimte te kunnen bieden aan jongerencultuur. Daarmee zouden ze de aankoop van de Maassilo door de gemeente willen voorkomen.
Cultuurwethouder Grashoff wil de Maassilo op Rotterdam-Zuid gebruiken als thuisbasis voor urban culture in het jongerenjaar 2009. Ook daarna zouden de zalen in het complex voor jongerencultuur moeten dienen.
De popsector in Rotterdam heeft veel kritiek op het plan omdat het tot oneerlijke concurrentie zou leiden. De gemeenteraad beslist donderdag over het Urban Podium. De poppodia Watt en Waterfrond willen twee weken uitstel om hun plan uit te werken.
Bericht doorsturen » Print » Aanmelden nieuwsbrief »
en live te volgen morgen om 14:00.
blijf het onzin vinden dat maassilo project zoals ze het willen invullen. met andere invulling kan het ook, zonder een podium als Watt voor de voeten te lopen. Erg jammer. Rotterdam is nu eenmaal niet Amsterdam waar Paradiso en Melkweg naast elkaar kunnen leven. Als ze van de Maassilo een soort jeugdhonk willen bouwen dan is mijd at best naast de feesthal die er al is, maar een nieuw podium bouwen ... nee, daar is al genoeg plek voor in Rotterdam. Laat ze lekker het oude Luxor daarvoor opkopen ofzo. of zorg voor een samenwerking met Off Corso, Prinses theater, Lantaarn Venster, Ro theater, Theater ZUidPlein, O T Theater, theather Walhalla (op Katendrecht notabene), het oude MaasTheater naast Waterfront of de tig andere clubs in Rotterdam ... waar hebben ze het over om weer zoveel geld in een bodemloze put te gooien en dees tije
Mistig ... neeeee dat meen je nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jezus. Wat een gezeik. Waterfront & Watt zijn geweldig
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Watt nooit geweest, Waterfront komt over als een Kinderdisco voor minderjarige automutilanten.
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik gister in de euromast, was het mistig
wel teringhoog
Je bent zelf jong volk.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waterfront vind ik ook vreselijk, veel te veel jong volk. Watt daarentegen
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef VanDread het volgende:
[..]
Mistig ... neeeee dat meen je niet... de hele dag....
ik ben niet zo van de grote hoogte dingenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen dagen op 40m boven de Westersingel. Ook mooi, maar niet veel gezien.
Vergeleken met jou is iedereen volwassenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vergeleken met jou is iedereen jong
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen volwassen
Bruine schouders halen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Morgen mn huisarts maar weer eens bezoeken. Mn schouder doet niet meer erg goed wat die moet doen.......
quote:
Lief doen!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Open in R&P anders een *kraskras ik ben 30 plus* topic
Het zal vast wel iets smerigs zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zal vast wel iets smerigs zijn.
quote:
Bruine vinger halen, bruine arm halen, of als je zo ver ingelikt bent, een bruine schouder.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm die snap ik niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |