Ja. Elke kilometer is 10 punten, 1000 punten is 1 euro.quote:
Arme jij, dagelijks in de Rampstadrail.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Alicey komt aardig in de buurt
RET reisbonnen, biosbonnen, abonnement op de euromast, en dat soort dingen.
aangezien ik nu dagelijks met de Randstadrail naar Forepark ga, leg ik ca. 41 kilometer per dag met de RET en bijhorende chipkaart af+ privé reizen .. dus dat wil wel.
Ik kwam er laatst achter, dat je als je geen bonuskaart bij je hebt bij de AH, gewoon moet vragen of ze even bonus aan kunnen slaan. Dan krijg je alsnog de eventuele korting.quote:Op maandag 10 november 2008 @ 19:35 schreef Breuls het volgende:
Ik doe niet aan bonuskaarten, zegeltjes en dus ook niet aan spaarpunten.
Nee, want nadat je 10 minuten in een rij hebt gestaan welke zo ver doorstrekt dat je in het pad er achter niet meer normaal je boodschappen kunt doen, heeft ieder weldenkend mens allang besloten een andere supermarkt te zoekenquote:
Heb je het over de Bas op de Middellandstraat? *jeuk* De AH's bij mij in de buurt zijn beide prima op dat gebiedquote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, want nadat je 10 minuten in een rij hebt gestaan welke zo ver doorstrekt dat je in het pad er achter niet meer normaal je boodschappen kunt doen, heeft ieder weldenkend mens allang besloten een andere supermarkt te zoeken
Nee, over de AH's op Zuidplein en Lijnbaanquote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Heb je het over de Bas op de Middellandstraat? *jeuk* De AH's bij mij in de buurt zijn beide prima op dat gebied.
Zeker met helder weer is het de moeite waardquote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog nooit in de euromast ben geweest ...
Eudokiaplein? Weet je al wanneer die open gaat?quote:Op maandag 10 november 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
hier komt een gruwelijk grote ah ipv de c1000, ik benne benieuwd
ergens begin december ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eudokiaplein? Weet je al wanneer die open gaat?
Echt top, ik ga naar die buurt verhuizen en het enige waar ik van baalde was dat er geen AH zat, maar dat is opgelost!
Geen AH in die buurt? Mèn er zitten er wel vijf.quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Eudokiaplein? Weet je al wanneer die open gaat?
Echt top, ik ga naar die buurt verhuizen en het enige waar ik van baalde was dat er geen AH zat, maar dat is opgelost!
Blaakmarkt over, brug over, jumbo.... Dat is denk ik net een anderhalvekilometer bij jullie vandaan?quote:Op maandag 10 november 2008 21:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen AH in die buurt? Mèn er zitten er wel vijf.Ik kan GVD nergens anders meer boodschappen doen.
RIP C1000quote:Op maandag 10 november 2008 20:52 schreef Fugie het volgende:
hier komt een gruwelijk grote ah ipv de c1000, ik benne benieuwd
Nee hoor, ik ben verhuisd naar de markt op zaterdag. Nog veel beter en nog veel goedkoper. Vlees haal ik nu voor de hele week op zaterdag bij de Groene Weg-slager.quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blaakmarkt over, brug over, jumbo.... Dat is denk ik net een anderhalvekilometer bij jullie vandaan?
2,5 km(edit)
Eens, al is het wat lastig om daar zeep, shampoo en frisdrank te kopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verhuisd naar de markt op zaterdag. Nog veel beter en nog veel goedkoper. Vlees haal ik nu voor de hele week op zaterdag bij de Groene Weg-slager.
Nonfood haal ik bij Action, Lidl en Aldi.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eens, al is het wat lastig om daar zeep, shampoo en frisdrank te kopenOf pleepapier
![]()
En dat zijn vooral de producten waar de blauwe supermarkt de prijzen aardig hoog weet te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |