Nee, ik werk niet bij HVL, Ik ken echter wel zeer veel mensen die er weggegaan zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Eindhoven.... en jij?
Dordrecht? meer CV en klimaatvestigingen hebben ze niet bij HVL.... moehahahaha
haha ja, moet weleens bijspringen bij die vestiging voor inbedrijfstellingen enzo, maar kan er op zich wel goed mee werken...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet bij HVL, Ik ken echter wel zeer veel mensen die er weggegaan zijn.
Wat dat betreft is het gewoon bijzonder dat de vestiging Dordrecht nog bestaat.
Prijs ligt aan materiaalkeus, kunststof of hout, of volledig van hout of combinaties van beide.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vandaag is er een dakkapel boer geweest... iemand ervaring met dakkapellen?
kijk hier maar eensquote:Op maandag 24 november 2008 19:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vandaag ytongblokken gehaald van 40x60x7...
nog iemand tips voor het plaatsen van die dingen?
thx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er prima uit ! TheOneAndOnly
Wat moet er verder eigenlijk allemaal nog gebeuren ?
die kaarsendingen staan er alleen voor de sier... mijn vriendin doet de styling...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef AndreaW het volgende:
Mooi geworden allemaal complimenten:) Maar die kaars die groene.......bij de gordijnen zou ik daar niet aansteken:).... Veel plezier in jullie mooie huis
de tegels die er komen zijn 60x60x3cm, deze komen 30cm van elkaar af te liggen en daar tussen komt dan gras, achter waar het terras bij komt gaan de tegels gewoon door zeg maar, 1 steen van het terras is 30cm breed dus als het goed is moet het mooi op elkaar aansluiten... ik heb wel een ontwerp maar niet digitaal....quote:Op maandag 11 mei 2009 08:56 schreef Charisma het volgende:
heb je ook al een idee hoe je da tuin gaat inrichten/ wordt het weer een strak weggetje naar achteren of laat je het speels lopen?
en heb je ene voorbeeld van de chineze tegels? ik ga mijn tuin volgend jaar heerinrichten ,vandaar mijn vraag
450 kilo voor 15 stuks, ik kan er niet eens 1tje dragen, laat maar zitten,quote:
ja hoop alleen dat het resultaat ook is wat ik ervan verwacht.... blijft toch altijd de vraag als je zelf iets ontwerpt.... ik heb veel verstand van techniek.... maar ontwerpen.... :Squote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef AnneX het volgende:
en dan hier weer een update in mijn welkijkenmaarnietreagerentopic...
eigenlijk moet ik lachen want ik herken dat : xxx views en weinig reacties.
Tóch worden je klussen gevolgd en herkend: aanpakken en doorgaan.
Je bent/blijft goed bezig.
hoezo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:32 schreef Jumparound het volgende:
ow mên, als ik dit zou zie ben ik echt aan het prutsen geweest met verbouwen
ik heb ook niet echt opgezette plannen hoor, de tuin hebben we nu eigenlijk gedaan omdat ik begonnen was aan 2 boomstronken uitgraven, ben daarna maar meteen doorgegaan met alles eruit halen....quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:40 schreef Jumparound het volgende:
omdat overal waar ik kijk iedereen met vooropgezette plannen lijkt te werken, waar ik de hele boel maar ad hoc bij elkaar heb geprutst
Ik heb hier wat foto's van mijn verbouwing, shit moet ze echt gaan updaten nu)
http://www.sjoerdjump.nl/photoalbum/
haha, dat gebeurde mij op zolder...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt opgezette plannen hoor, de tuin hebben we nu eigenlijk gedaan omdat ik begonnen was aan 2 boomstronken uitgraven, ben daarna maar meteen doorgegaan met alles eruit halen....
een maand geleden zouden ze een zoldertrap komen zetten, die zit er dus nog steeds niet in, wil nu eerst de tuin klaar hebben, daarna komt de trap pas....
maar gaat volgens die foto's toch wel aardig, die verbouwing?
ik heb nog 3 reserve want 1 hebben we er al naar de klote geholpen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Jumparound het volgende:
ah, oke
dat spul wordt ook steeds beter
ik hoop echt dat ze niet over een jaar de grond uit roesten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
WTF, check de sexy onderbroek van de buurvrouw.... (van 95)....
Dat zijn idd flinke nadenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zoals beloofd nog een fotow:
[ afbeelding ]
zo ziet er de tuin nu uit... moet achter nog wel een beetje aanvegen zodat de naden mooi vol zitten....
WTF, check de sexy onderbroek van de buurvrouw.... (van 95)....
er zijn weer 3 volle aanhagners zand uit, heb net een tuinwals gehaald, ga ik dadelijk mee aan de slag, morgen heb ik een dag vrij, dag ga ik zorgen dat de grond vlak is en dan komen zaterdagmiddag de graszoden erin...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:46 schreef Barbie het volgende:
Is je zand al weg? Of is het nu weer te weinig?.
ik hoorde dat de reservebank van ajax te koop is...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef klipper het volgende:
Nu nog twee van deze mini dingen,
[ afbeelding ]
eventueel uitgebreid met deze,
[ afbeelding ]
en je bent klaar voor het seizoen.
ja hoor, heb er alleen niet heel vaak gezeten... beplanting staat aan de zijkant, oh nee, dat is onkruid...quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef Barbie het volgende:
Ben je lekker de zomer doorgekomen in je kersverse tuin? Heb je ook al beplanting?
Thx...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef AnneX het volgende:
Feli met trap en bereikbare ruimte nu !
Even teruggescrold naar de 1e huisfoto op pag. 1: daar komt flink wat leefruimte bij.
Ga je ook nog een groter dakraam aanbrengen?
thx, ga morgen denk ik de zolder een beetje opruimen als dat gaat... zoveel ligt er ook weer niet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Hè jakkes....![]()
Wel rust houden, voor je het weet kan je weken de ziekte wet in, zit je niet op te wachten denk ik...
Sterkte!
N-I-E-T doen, gewoon niet doen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
thx, ga morgen denk ik de zolder een beetje opruimen als dat gaat... zoveel ligt er ook weer niet....
ik en niks doen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
N-I-E-T doen, gewoon niet doen....
Geef het rust.
Je denkt dat het wel gaat en als je dan s avonds rustig gaat zitten heb je altijd teveel gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ik en niks doen...![]()
wilde voor de kerst klaar zijn.... zal wel kerst 2010 worden dan....
knabbels zijn slecht voor mij, was pas begonnen met sporten om mijn buik er enigszins af te krijgen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je denkt dat het wel gaat en als je dan s avonds rustig gaat zitten heb je altijd teveel gedaan.
Huur een paar leuke films, lekker knabbeltjes erbij...
Kom je het weekend wel door.
Rondje bos...
Schetsen maken en lijsten maken van je plannen voor het huis.
Op een stoel gaan zitten en andere mensen het laten doen?
Gefeliciteerd, mijn vader heeft dit op het moment ook ! Aan de ene arm is hij pas geopereerd en aan de andere kant heeft hij nu die ontstekingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zit in de ziektwet, slijmbeursontsteking of zoiets volgens de dokter... heb er pillen voor gekregen dus laalste dagen niet veel gedaan, mijn vader is wel langs geweest om te kijken wat er nodig is om de ketel te verhangen....
wilde komend weekend alvast wat doen aan het leidingwerk maar dat gaat er zo natuurlijk niet van komen....
Als je het niet probeert zul je het nooit weten en laten doen kan altijd nog na zelf een poging gedaan te hebben...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef PatriotOnline het volgende:
ik zit in één ruk je topic door te lezen, goed bezig man, respect!
ik overweeg zelf een huis te kopen, tis in goede staat, maar hopeloos verouderd. Beetje chickenshit of ik het zelf allemaal wel kan, maar ga het natuurlijk wel proberen. Ik blijf je volgen, misschien steek ik er nog iets van op![]()
mag ik je trouwens vragen wat je voor die trap naar zolder hebt betaald? daar moeten wij ook mee aan de slag en ik heb geen flauw idee....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mijn vader heeft dit op het moment ook ! Aan de ene arm is hij pas geopereerd en aan de andere kant heeft hij nu die ontsteking![]()
amai amai he... ik heb er een keer overheen gekeken maar hou het denk ik toch bij 5cm, ligt eraan wat de dakkapel kost, als die doorgaat hebben we toch al meer ruimte.... dus dan is 8 makkelijker te doen ivm verloren ruimte...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Ik kan het dit dus echt niet lezen, met zoveel cijfertjes en abracadabra erin, maar hier moet het ergens staan:
http://huis-en-tuin.infon(...)e-lambda-waarde.html
Heerlijk die voelbare frustratie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vandaag vol goede moed begonnen aan de waterleidingen, echter was mijn boor net te dun...
normaal zorg ik altijd goed voor mezelf qua gereedschap van de baas, nou moet ik wachten tot morgen om verder te gaan...
heb wel offertes gehad voor dakkapellen en waarschijnlijk wordt het dat, mits de gemeente niet te moeilijk doet ivm vergunning....
droog maar koud denk ik.... brrrrrquote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe, dat lijkt me een leuke klus, geeft veel voldoening als je klaar bent
Lekker licht dan ineens.
Succes morgen, hoop dat het weer mee zit!
Gat in dak waar de slang vd droger door kan,tochquote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt met een dakdoorvoer
Ik ben een vrouwtje he, ik ben wel handig, maar technisch inzicht heb ik dus niet
Materiaal noem ik ook altijd bijv. een schroef-trek-ding enzo![]()
Ben meer van het kliederwerk, schilderen, gaten dichtsmeren, miepig prutswerk etc.
voor 70 euro heb je een dakdoorvoer en nooit meer last van vocht/hitte....quote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, nu ik plaatjes op google images (altijd handig!) zie, snap ik wat je bedoelt.
Vochtafvoer hebben we al opgelost door een slang richting afvoer te maken waardoor we geen condenswater meer uit die bak hoeven te halen.
Echter komt er nog wel warme lucht (muffig, van die stoomlucht) uit en vind ik het licht ook wel een belangrijk punt.
Een dakraam it will be
Is dat makkelijk te doen dan ? Zelf bedoel ik.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
voor 70 euro heb je een dakdoorvoer en nooit meer last van vocht/hitte....
geeft niet...quote:Op zondag 13 december 2009 21:40 schreef heartwork het volgende:
[..]
Is dat makkelijk te doen dan ? Zelf bedoel ik.
Ik weet niet, maar ik durf geen gat in mn (nu nog) waterdichte dak te maken terwijl ik toch echt zo'n doorvoer nodig heb (badkamerventilatie). Ik dacht er dus aan om deze klus maar uit te geven, maar misschien kan ik het dus toch zelf gaan doen (ben redelijk handig).
Sorry voor het kapen van je topic ts!
Hmm, geen dakpannen voor mij. Heb een plat dak.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
geeft niet...
volgens mij best zelf te doen, van ubbink heb je lood-doorvoeren, 1 pan eruit halen, gat zagen, loodpan erin, multivent van ubbink door het gat douwen, aan de binnenkant vast purren ofzo en afwerken aan de binnenkant....
http://www.installand.nl/(...)kdoorvoer-zonder-pan
die en dan de loodpan erbij.... past altijd volgens mij vader...
http://www.ventishop.nl/UbiflexHandleiding.pdf
Haha en zo blijf je bezig he. Ach, het houdt je van de straat.quote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vriendin heeft niks, alleen een kwade vriend gehad, ik altijd maar zuinig zijn op die auto en dan dit...
ja dit is een velux, bij de bouwmaat hebben ze tegenwoordig ook velux look-a-likes, zijn we wat goedkoper maar weet niet of dat wat is... ik ben ook wel een velux-fan wat dakramen betreft...
vraag me alleen af of ik een waterkerende manchet had moeten gebruiken....
Waar de vakman faalt wordt de purspuit bij gehaaldquote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gisteren nog effe wat gipsplaten tegenaan geschroefd, wilde er nog een stuk of 10 bij gaan halen maar toen ging de bouwmaat dicht (stond er om 15.02), dus dinsdag maar effe halen en 's avonds er tegenaan schroeven...
heb trouwens ook de naden tussen vloer en muur effe dicht gepurt, had het nog over en zoals het spreekwoord zegt:
kekte er dur, gebruik dan pur...
zonder pur gi ut nie dur....
pur en kit, as ge ut nie meer wit....
quote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef heartwork het volgende:
Die trap ziet er strak uit hoor!
Leuke klus om dat te doen he. Welke hoek heb je? (de hoek van de trap dus)
Jaaa leuk! Gewoon doen! Zo heb ik gister twee kleine muurtjes met f & f gedaan samen met m'n vader. Was helemaal niet moeilijk en resultaat is echt prima (tot mooi)!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:32 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vloertje verder gelegd vorige week, zit er nu zover in dat het niet verder kan, ketel hangt nu nog in de weg...
deel bij de trap waar voorheen het plafond zat dicht gesmeerd met roodband, ben nu spullen aan het verzamelen (stucadoorsgereedschap) om zelf te gaan stucen, ik ga me er toch eens aan wagen, ik ga topstuc van rigips gebruiken, heb gezien dat het vrij eenvoudig zou zijn...
hoop dat het een beetje lukt....
Mij viel het juist heel erg mee! Had gelezen dat het heel moeilijk was, dus misschien dat het daarom mee viel. Waren ook maar kleine stukjes. Maar duurde wel lang hoor...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vandaag ook effe een mixertje gekocht...
[ afbeelding ]
denk dat dat wat beter werkt dan mijn accumachine met zo een verfmenger...
fix en finish heb ik ook weleens mee gewerkt maar dan in de toilet, kleine stukjes muur, best lastig om te doen....
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef Beijtje het volgende:
Haha... Hoekprofielen om te stucen bedoel je? Lekker zonder die profielen doen dan...
O gelukkig ging het nu beter! Vervelend van het mixen, een sterkere mixer/boormachine gebruiken misschien?quote:Op zondag 9 mei 2010 06:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
@Beijtje: ja er zit een schuurmotiefje in maar is niet overal gelijk... wildverband dan he...Heb toch nog 1x hetzelfde gebruikt als de andere muur, ging nu wel een stuk beter, maar moest wel lang mixen, was wel een belasting voor mijn rug, ben langer als gemiddeld en daar wordt haast nooit rekening mee gehouden met lengtes van dingen, heb de hele tijd voorover moeten staan met die mixer in mijn handen, heb al niet zo een sterke rug... volgende keer zet ik iets onder die kuip denk ik...
@JohnB52: onze nok is maar 2,4m hoog dus om dat nog lager te maken zag ik niet zitten...
nog sterker? deze is al 1200 watt.... heb er een redelijk grote mixer opzitten van 120mm...bij de bouwmaat hebben ze nog maar 1 grotere... 140mmquote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O gelukkig ging het nu beter! Vervelend van het mixen, een sterkere mixer/boormachine gebruiken misschien?
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:31 schreef Marsepein het volgende:
Heb je op de houdbaarheidsdatum gelet van je zakken gips? De bouwmarktzakken willen daar nog wel eens tegen aan zitten en dan heb je allerlei kwaaltjes zoals je hebt beschreven. Ik heb weleens 2 verschillende kleuren roodband gehad, grijs/witkleurig en leemkleurig.
Ik ken dat (al ligt het bij mij niet zozeer aan klussen bij anderen als wel aan andere sociale verplichtingen)... Eigenlijk zou je gewoon een week vrij moeten nemen ofzo, maarja das ook weer een beetje zonde van de vakantiedagen als je dat te vaak doet...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nope, niks meer gedaan, geen tijd meer gehad ivm weekendje weg, cursus, karweitjes voor andere mensen enzo....
komend weekend ook geen tijd ivm karweitje bij andere mensen en krijgen mensen op bezoek....
leuk, klussen in je eigen huis...
dat is nog niet klaar... wordt de voeding van een deel van de zolder... maar ja, ben zelf electricien he, dus dat komt pas als laatste....quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat stopcontact is ook echt weer een gevalletje
ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Oh ja, de eerder genoemde buurman is inmiddels ook niet meer...
ik ben een jaar bezig en vind het al veel te lang durenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Thx...
John williams komt er hier niet in... zo erg is het hier ook niet... mijn vriendin heeft wel gezegd dat ze dit nooit meer wil... haha...
Waarom geen deurtje naar je ketel gemaakt in die wand? hoef je ook niet je wasmachine of droger weg te halen als je er bij moet.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En dan nu tijd voor wat fotootjes...
Ik heb rond de wasmachine en droger een en ander betimmert, dan zie je de ketel ook niet meer, voor de wasmachine en droger komt nog een gordijn zodat je die ook niet meer ziet als ze niet gebruikt worden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je weet waar je het voor doetquote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Van de week naar verloskundige geweest... in het voorjaar mag ik verder schilderen...
Fijn, zo een bouwstop...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |