thx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er prima uit ! TheOneAndOnly
Wat moet er verder eigenlijk allemaal nog gebeuren ?
die kaarsendingen staan er alleen voor de sier... mijn vriendin doet de styling...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef AndreaW het volgende:
Mooi geworden allemaal complimenten:) Maar die kaars die groene.......bij de gordijnen zou ik daar niet aansteken:).... Veel plezier in jullie mooie huis
de tegels die er komen zijn 60x60x3cm, deze komen 30cm van elkaar af te liggen en daar tussen komt dan gras, achter waar het terras bij komt gaan de tegels gewoon door zeg maar, 1 steen van het terras is 30cm breed dus als het goed is moet het mooi op elkaar aansluiten... ik heb wel een ontwerp maar niet digitaal....quote:Op maandag 11 mei 2009 08:56 schreef Charisma het volgende:
heb je ook al een idee hoe je da tuin gaat inrichten/ wordt het weer een strak weggetje naar achteren of laat je het speels lopen?
en heb je ene voorbeeld van de chineze tegels? ik ga mijn tuin volgend jaar heerinrichten ,vandaar mijn vraag
450 kilo voor 15 stuks, ik kan er niet eens 1tje dragen, laat maar zitten,quote:
ja hoop alleen dat het resultaat ook is wat ik ervan verwacht.... blijft toch altijd de vraag als je zelf iets ontwerpt.... ik heb veel verstand van techniek.... maar ontwerpen.... :Squote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef AnneX het volgende:
en dan hier weer een update in mijn welkijkenmaarnietreagerentopic...
eigenlijk moet ik lachen want ik herken dat : xxx views en weinig reacties.
Tóch worden je klussen gevolgd en herkend: aanpakken en doorgaan.
Je bent/blijft goed bezig.
hoezo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:32 schreef Jumparound het volgende:
ow mên, als ik dit zou zie ben ik echt aan het prutsen geweest met verbouwen
ik heb ook niet echt opgezette plannen hoor, de tuin hebben we nu eigenlijk gedaan omdat ik begonnen was aan 2 boomstronken uitgraven, ben daarna maar meteen doorgegaan met alles eruit halen....quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:40 schreef Jumparound het volgende:
omdat overal waar ik kijk iedereen met vooropgezette plannen lijkt te werken, waar ik de hele boel maar ad hoc bij elkaar heb geprutst
Ik heb hier wat foto's van mijn verbouwing, shit moet ze echt gaan updaten nu)
http://www.sjoerdjump.nl/photoalbum/
haha, dat gebeurde mij op zolder...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt opgezette plannen hoor, de tuin hebben we nu eigenlijk gedaan omdat ik begonnen was aan 2 boomstronken uitgraven, ben daarna maar meteen doorgegaan met alles eruit halen....
een maand geleden zouden ze een zoldertrap komen zetten, die zit er dus nog steeds niet in, wil nu eerst de tuin klaar hebben, daarna komt de trap pas....
maar gaat volgens die foto's toch wel aardig, die verbouwing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |