abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65778330
klopt, zie je dan toch niks meer van, morgen gaan we plinten halen, zaterdag er effe tegenaan klappen, bed en kast verhuizen en dan kunnen we er slapen...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:10:49 #52
219565 TruIvy
Shine, baby, shine!
pi_65908651
Foto's? Ben zo langzamerhand wel benieuwd naar het eindplaatje!
pi_66140124
eindplaatje? haha, klaar is het nog niet maar vandaag wel een hoop gedaan... zoals de kledingkast verhuist, tering wat heeft mijn vriendin veel zooi....

ik zal morgen foto.s maken van het resultaat tot nu toe... ik ben geheel niet ontevreden... heb alles tot nog toe nog zelf gedaan op het stucen na...

ben nu een beetje rond aan het kijken voor een bedrijf wat een vaste trap naar de zolder kan en gaat maken, dat wordt dan het volgende project... ik heb in ieder geval al enkele ideeen hoe we het gaan maken... in ieder geval gaat er ge-isoleerd worden want het is verrekkes kou op zolder....
pi_66211912
nieuwe foto's!!!

de kledingkamer incl zooi (allemaal van mijn vriendin... )

de kledingkamer vn de raamkant uit...

de slaapkamer zonder gordijnen en radiator... gordijnen zijn besteld en radiator wordt binnenkort geschilderd en hermonteerd...

de neukconsole van TheOneAndOnly...
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:16:19 #55
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_66225741
error_404 gaat topic oook eens volgen, dit ziet er interessant uit
succes!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 16:51:27 #56
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_66243225
Ziet er prima uit ! TheOneAndOnly
Wat moet er verder eigenlijk allemaal nog gebeuren ?
pi_66244407
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er prima uit ! TheOneAndOnly
Wat moet er verder eigenlijk allemaal nog gebeuren ?
thx!

van de slaapkamers:

-radiatoren verven en monteren.
-gordijnen ophangen (als ze binnen zijn, zijn reeds besteld)
-kozijnen van slaapkamerdeuren verven.

verder in huis:

-gehele zolder aanpakken
-slaapkamer 3 opknappen
-badkamer groter maken
-tuin strippen en mooi maken
-tegen die tijd zien we wel weer verder... waarschijnlijk een aanbouw met daarin nieuwe keuken...

maar dan zijn we enkele jaren verder....
pi_66338771
check hier onze nieuwe lamp:

hadden er laatst al 1 gekocht maar die was niet goed vonden we. de middelste lamp hing te hoog en was niet te verstellen, volgens de winkel hoorde dat en waren alle lampen zo... terwijl ze op het plaatje wel allemaal de gelijke hoogte hadden...

bovenstaande is in hoogte vertelbaar en voorzien van touchdimmer....
pi_66340549
Mooie meubelen in je huiskamer zeg!
De lamp steekt lekker af
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_66343741
die kleine tafel gaat nog weg maar ik heb nu geen zin om hem uit lkaar te halen... ben lui vandaag...
pi_66776886
vandaag aan een nieuw project begonnen... de tuin...

had al eerder wat planten eruit gehaald en weg gegooid omdat ik niet zo een planten mens ben.. ...
heb ook de zwerfstenen wat bij elkaar gegooid en de stukken boom die her en der in de tuin lagen... de zwerfstenen zijn er nogal wat, sta er eigenlijk zelf van te kijken...

Iemand enig idee wat ik daar het beste mee kan doen? wil ze liever niet gebruiken in de nieuwe tuin omdat we alleen maar een terras bij willen en de rest van de tuin gras willen....
pi_66941520
en hier de foto's van hoe de tuin er op dit moment uitziet:

tering wat een rotzooi hadden die mensen overal tussen gelegd zeg... bah bah

boomstronken heb ik eigenhandig los gemaakt, dat doe ik dus NOOIT meer... alles met het handje, alleen bijl, zaag en een schop... oh ja, wel elektrisch gereedschap, een radio...

en al die zwerfkeien.... allemaal al 1 keer vast gehad en moet nog een keer.... iemand intresse in die stenen?

de rest mag dan ook meegenomen worden...
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:28:12 #63
910 Barbie
Graduated Fool
pi_66941674
Oei, dat is nog wel wat werk, die tuin. Misschien kun je langs de rand een verhoogde border maken en daar de stenen in "verstoppen" ? En dan de rest gras.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_66942817
TS, waar staat je huisje? Mijn ouders zijn altijd op zoek naar keien voor hun rotstuin en vijver, dus misschien als het niet al te ver is?....
pi_66943225
heb net een mail gehad van iemand die ze allemaal wil hebben, moet ze alleen mee helpen opladen dan... nou ja, heb ze toch al een keer vast gehad dus een tweede keer kan ook wel...

idd Barbie, is nog wel wat werk, vijver nog dicht gooien, achter tegen de berging komt nog een terras, moet nog uitgegraven worden en er staat nog een muurtje dat eruit gesloopt moet worden incl fundering... gras er nog uitsteken, nog 1 wortel uitgraven, die rechts in de tuin staat, zit meer onder de grond als er boven... maar wil helemaal niks in de tuin hebben als alleen gras en straatwerk....
pi_67017347
morgen komen ze de keien halen... iemand zin om mee te sjouwen?

vandaag de vijver dicht gegooid met zand... als morgen de keien weg zijn dan komen er nieuwe foto's...

ga nu eerst effe de gordijnen halen, die zijn onderhand klaar...
pi_67043108
en effe weer een update...

nu met gordijnen... vanmorgen effe gehangen..

andere kant van de kamer...

bovenaanzicht van de tuin zoals hij er nu uitziet...

en eentje van onder de veranda...

We hebben trouwens een nestje in de tuin onder de veranda, heb het zelf nog niet gezien maar mijn vriendin kwam dat zojuist vertellen... het nestje zit in een rolgordijn onder de veranda en die blijven daardoor voorlopig dus nog zitten, wilde ze er eigenlijk af halen zodat ze volgende week mee naar de stort kunnen maar gooi ze dan naderhand wel weg...

Zoals je kunt zien zijn er al heel wat planten uit de tuin als je de foto van mijn eerste post ziet... toen het vandaag begon te regenen ben ik er maar weer mee gestopt....
pi_67390487
en effe snel een tussenstand..

zo ziet de tuin er op dit moment uit, wanneer er weer wat veranderd weet ik niet, zit namelijk thuis met rugklachten, al ga ik morgen wel weer beginnen met werken, beetje rustigaan weer aan de gang dus...

gras moet nog afgestoken worden, waar de speciekuip staat ligt nog een hoop siergrind tussen het zand maar ik heb geen zin om het allemaal nog uit te zeven, gaat dus linearecta de aanhanger op en weg naar de stort....

vorige week is de trappenboer geweest... die heeft een open trap voor naar de zolder ingemeten, prijs viel me best mee, moest wel zelf zorgen dat er een gat in het plafond zit dus daar ga ik binnenkort maar mee beginnen dan...

ik hou jullie daarvan op de hoogte uiteraard....
pi_67390572
mw. AnneX is helemaal blij met de gordijnen

Doe je er nog eentje met een gordijn dicht ? om het patroon en kleuren te bewonderen?

Van links naar rechts en van vloer tot plafond.
Dan wordt het ook af, toch ? !

Succes met de rug en de tuin !
pi_67390878

op verzoek met dichte gordijnen...

ja idd van links naar rechts en boven tot onder, vonden we beiden het mooist...

met rug gaat het op zich wel weer, alleen geen onverwachtse bewegingen maken enzo...
pi_67415572
Mooi geworden allemaal complimenten:) Maar die kaars die groene.......bij de gordijnen zou ik daar niet aansteken:).... Veel plezier in jullie mooie huis
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_67524949

[ Bericht 100% gewijzigd door wozvraag op 29-03-2009 18:55:57 ]
pi_67524999
??

[ Bericht 100% gewijzigd door wozvraag op 29-03-2009 18:56:37 ]
pi_67525168
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:54 schreef wozvraag het volgende:
??
wat?
pi_67525175
en weer effe een update...

het belangrijkste van de hele verbouwing enzo is ook klaar:

laat het goede weer maar komen!!!

en verder heb ik vandaag nog even leker getuinierd:

hier nog gras....

hier nog een beetje... effe armspieren trainen...

en hier: weg gras!!

binnenkort samen met mijn vader het gat naar de zolder maken voor de nieuwe zoldertrap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')