Mij viel het juist heel erg mee! Had gelezen dat het heel moeilijk was, dus misschien dat het daarom mee viel. Waren ook maar kleine stukjes. Maar duurde wel lang hoor...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vandaag ook effe een mixertje gekocht...
[ afbeelding ]
denk dat dat wat beter werkt dan mijn accumachine met zo een verfmenger...
fix en finish heb ik ook weleens mee gewerkt maar dan in de toilet, kleine stukjes muur, best lastig om te doen....
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef Beijtje het volgende:
Haha... Hoekprofielen om te stucen bedoel je? Lekker zonder die profielen doen dan...
O gelukkig ging het nu beter! Vervelend van het mixen, een sterkere mixer/boormachine gebruiken misschien?quote:Op zondag 9 mei 2010 06:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
@Beijtje: ja er zit een schuurmotiefje in maar is niet overal gelijk... wildverband dan he...Heb toch nog 1x hetzelfde gebruikt als de andere muur, ging nu wel een stuk beter, maar moest wel lang mixen, was wel een belasting voor mijn rug, ben langer als gemiddeld en daar wordt haast nooit rekening mee gehouden met lengtes van dingen, heb de hele tijd voorover moeten staan met die mixer in mijn handen, heb al niet zo een sterke rug... volgende keer zet ik iets onder die kuip denk ik...
@JohnB52: onze nok is maar 2,4m hoog dus om dat nog lager te maken zag ik niet zitten...
nog sterker? deze is al 1200 watt.... heb er een redelijk grote mixer opzitten van 120mm...bij de bouwmaat hebben ze nog maar 1 grotere... 140mmquote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef Beijtje het volgende:
[..]
O gelukkig ging het nu beter! Vervelend van het mixen, een sterkere mixer/boormachine gebruiken misschien?
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:31 schreef Marsepein het volgende:
Heb je op de houdbaarheidsdatum gelet van je zakken gips? De bouwmarktzakken willen daar nog wel eens tegen aan zitten en dan heb je allerlei kwaaltjes zoals je hebt beschreven. Ik heb weleens 2 verschillende kleuren roodband gehad, grijs/witkleurig en leemkleurig.
Ik ken dat (al ligt het bij mij niet zozeer aan klussen bij anderen als wel aan andere sociale verplichtingen)... Eigenlijk zou je gewoon een week vrij moeten nemen ofzo, maarja das ook weer een beetje zonde van de vakantiedagen als je dat te vaak doet...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nope, niks meer gedaan, geen tijd meer gehad ivm weekendje weg, cursus, karweitjes voor andere mensen enzo....
komend weekend ook geen tijd ivm karweitje bij andere mensen en krijgen mensen op bezoek....
leuk, klussen in je eigen huis...
dat is nog niet klaar... wordt de voeding van een deel van de zolder... maar ja, ben zelf electricien he, dus dat komt pas als laatste....quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat stopcontact is ook echt weer een gevalletje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |