ik heb nog 3 reserve want 1 hebben we er al naar de klote geholpen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Jumparound het volgende:
ah, oke
dat spul wordt ook steeds beter
ik hoop echt dat ze niet over een jaar de grond uit roesten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
WTF, check de sexy onderbroek van de buurvrouw.... (van 95)....
Dat zijn idd flinke nadenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zoals beloofd nog een fotow:
[ afbeelding ]
zo ziet er de tuin nu uit... moet achter nog wel een beetje aanvegen zodat de naden mooi vol zitten....
WTF, check de sexy onderbroek van de buurvrouw.... (van 95)....
er zijn weer 3 volle aanhagners zand uit, heb net een tuinwals gehaald, ga ik dadelijk mee aan de slag, morgen heb ik een dag vrij, dag ga ik zorgen dat de grond vlak is en dan komen zaterdagmiddag de graszoden erin...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:46 schreef Barbie het volgende:
Is je zand al weg? Of is het nu weer te weinig?.
ik hoorde dat de reservebank van ajax te koop is...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:46 schreef klipper het volgende:
Nu nog twee van deze mini dingen,
[ afbeelding ]
eventueel uitgebreid met deze,
[ afbeelding ]
en je bent klaar voor het seizoen.
ja hoor, heb er alleen niet heel vaak gezeten... beplanting staat aan de zijkant, oh nee, dat is onkruid...quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef Barbie het volgende:
Ben je lekker de zomer doorgekomen in je kersverse tuin? Heb je ook al beplanting?
Thx...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:45 schreef AnneX het volgende:
Feli met trap en bereikbare ruimte nu !
Even teruggescrold naar de 1e huisfoto op pag. 1: daar komt flink wat leefruimte bij.
Ga je ook nog een groter dakraam aanbrengen?
thx, ga morgen denk ik de zolder een beetje opruimen als dat gaat... zoveel ligt er ook weer niet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Hè jakkes....![]()
Wel rust houden, voor je het weet kan je weken de ziekte wet in, zit je niet op te wachten denk ik...
Sterkte!
N-I-E-T doen, gewoon niet doen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
thx, ga morgen denk ik de zolder een beetje opruimen als dat gaat... zoveel ligt er ook weer niet....
ik en niks doen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
N-I-E-T doen, gewoon niet doen....
Geef het rust.
Je denkt dat het wel gaat en als je dan s avonds rustig gaat zitten heb je altijd teveel gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ik en niks doen...![]()
wilde voor de kerst klaar zijn.... zal wel kerst 2010 worden dan....
knabbels zijn slecht voor mij, was pas begonnen met sporten om mijn buik er enigszins af te krijgen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je denkt dat het wel gaat en als je dan s avonds rustig gaat zitten heb je altijd teveel gedaan.
Huur een paar leuke films, lekker knabbeltjes erbij...
Kom je het weekend wel door.
Rondje bos...
Schetsen maken en lijsten maken van je plannen voor het huis.
Op een stoel gaan zitten en andere mensen het laten doen?
Gefeliciteerd, mijn vader heeft dit op het moment ook ! Aan de ene arm is hij pas geopereerd en aan de andere kant heeft hij nu die ontstekingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zit in de ziektwet, slijmbeursontsteking of zoiets volgens de dokter... heb er pillen voor gekregen dus laalste dagen niet veel gedaan, mijn vader is wel langs geweest om te kijken wat er nodig is om de ketel te verhangen....
wilde komend weekend alvast wat doen aan het leidingwerk maar dat gaat er zo natuurlijk niet van komen....
Als je het niet probeert zul je het nooit weten en laten doen kan altijd nog na zelf een poging gedaan te hebben...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:11 schreef PatriotOnline het volgende:
ik zit in één ruk je topic door te lezen, goed bezig man, respect!
ik overweeg zelf een huis te kopen, tis in goede staat, maar hopeloos verouderd. Beetje chickenshit of ik het zelf allemaal wel kan, maar ga het natuurlijk wel proberen. Ik blijf je volgen, misschien steek ik er nog iets van op![]()
mag ik je trouwens vragen wat je voor die trap naar zolder hebt betaald? daar moeten wij ook mee aan de slag en ik heb geen flauw idee....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mijn vader heeft dit op het moment ook ! Aan de ene arm is hij pas geopereerd en aan de andere kant heeft hij nu die ontsteking![]()
amai amai he... ik heb er een keer overheen gekeken maar hou het denk ik toch bij 5cm, ligt eraan wat de dakkapel kost, als die doorgaat hebben we toch al meer ruimte.... dus dan is 8 makkelijker te doen ivm verloren ruimte...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Ik kan het dit dus echt niet lezen, met zoveel cijfertjes en abracadabra erin, maar hier moet het ergens staan:
http://huis-en-tuin.infon(...)e-lambda-waarde.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |