Is het uitgegroeid dan? Ik heb het ook voor de zoveelste keer laten zetten vorig jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik twijfel nog steeds of dat ik een navelpiercing voor de 3e keer moet proberen
Bij iedereen??quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil een surface in m'n onderbuik, maar het is zo zonde dat ze na 6 maanden uitgroeien.
[ afbeelding ]
Ja, daar zat ik ook aan te denken .. - groeien die niet zo snel uit, dan?quote:Op zondag 2 november 2008 15:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Surface piercings zijn erg lastige dingen.
@Iset; waarom geen microdermals? Zelfde effect en de kans dat ze slagen is iets groter.
Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.quote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pumpquote:Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.
Ik zou 't ook niet nemen, en de steentjes zijn ook niet mooi, inderdaad - maar vond het idee leuk. ;pquote:Op zondag 2 november 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pump.
Dat heb ik, maar dan met een ringetje. Als je alleen een bolletje wilt, neem dan een bioplast staafje met een gewoon metalen bolletje erop. Zoiets als dit dus:quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
Jawel, dat is het wel.quote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is nauwelijks een litteken, gewoon echt een stipje. Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen normale huid en dat stukje huid. En dan nog, een piercing zetten is toch sowieso geen dagje spa?
Gaaf die plaatjes! Vind dat echt stukken gaver dan (diamant) balletjes. Micro's jaaaquote:Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
Ik vond het minder pijn doen dan mijn gewone piercings. Heb 3 dermals laten zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef FB14 het volgende:
Ik het vorige topic sprak iemand over dermals. Toen ik mijn piercing liet zetten (in mijn arm) hadden ze die nog niet. Piercing is dan ook na een jaar helaas overleden.
Graga wil ik dermals op dezelfde plek laten zetten, maar ik vraag me af in hoeverre die snel uitgroeien? Of groeien ze juist helemaal niet uit itt normale piercings (met een staafje). Plek is net onder mijn triceps dus vraag me ook af of mijn spiermassa hier problemen mee geeft.
En de laatste vraag: doet een dermal niet veel meer pijn dan een gewone piercing? Hoe zit het eigenlijk met de genezingstijd? Lijkt mij een stuk sneller?
Hoe was de pijn ervaring?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen. Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.
Wat een traanogen veroorzaakt dat trouwens! En er zat overal bloed.
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooienquote:Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe was de pijn ervaring?
Wel cool tho.!!
Die klem is meestal het kutst.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooien.
Maar het kwam absoluut niet in de buurt van sommige van de horror verhalen die je op internet wel eens leest!
Mijn moeder voor: "Bluuuh koeienbel stier *zeur zeur zeur*"quote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
hoowh, ik wil ook nog een septumpiercing, helaas is dat de enigste piercing die mijn moeder écht keilelijk vind xD
Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:56 schreef saaw het volgende:
Gewoon zo doorgaan met de zeep zoals je dat nu doet. Zorg wel dat je het hel goed naspoelt!
Eventueel kan je een beetje weken in en zoudbadje.
Oke..bedankt voor het advies!quote:Op vrijdag 7 november 2008 06:02 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.
Ohjaa... en kun je ook gewoon dat water in een glaasje doen en gewoon over de piercing heen laten stromen? is toch beetje zelfde effect? Alleen ben je dan meer zoutwater nodig..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:05 schreef saaw het volgende:
Gewoon een beetje water koken en dan zout toevoegen [ongeveer 9 gram zout per liter water]
Doe een beetje water in een borreglaasje en hou je hoofd er zo boven dat je piercing onder water is [beetje gedoe met traguspiercing maar lukt wel]. Paar minuutjes weken en voorzichtig droogdeppen, als het even kan 2 keer per dag voor een week ongeveer.
Zou flink moeten helpen.
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede dealquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef Starr_003 het volgende:
Nou heb 'm geweekt in uitgekookt zoutwater..ging goed!![]()
Hij ziet er verder niet echt erg ontstoken uit ofzo..pijn is ook al een stuk minder dan gisteravond..alleen het draaien eraan net deed erg zeer!![]()
Moet je dat vaak doen? Bij de shop zeiden ze daar niets over..en ik lees er ook niets over op inet? Maar een vriendin die hem ook heeft zei dat je wel regelmatig moest draaien. Er kwam een beetje bloed toen ik dat deed..
Ik ben trouwens helemaal weg van die micro dermals!!als over een aantal maandjes deze (hopelijk) geen problemen meer geeft daar eens naar kijken!
Haha dankuuquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeienquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
Ja nou had idd ooit eens gehoord dat je juist niét moet draaienquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeien
Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
Amen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeien
Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
Toen ik mijn piercing liet zetten heb ik alleen gekeken naar de kwaliteit van de piercer. Qua prijs scheelt het meestal toch geen tientallen euro's. Als je een goede piercer hebt, heb je lang plezier van je piercing zonder complicaties. Als je bij zo'n beunhaas gaat heb je kans op onstekingen of een verkeerd gezette piercing waardoor deze weer opnieuw gezet moet worden. Is die 10 euro niet waard. Mijn piercer is niet de goedkoopste maar daar staat tegenover dat de nazorg wel weer erg goed is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.
Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
De meeste prijzen zitten nou eenmaal rond de 45/50 euro.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.
Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
Ik denk ook wel dat ik het ga doen hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Empathologica het volgende:
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
Dat bedoel ik dus. Ik hoor van best veel mensen dat hun tragus 35 euro kostte. En dan kost het misschien niet veel meer op lange termijn, maar wel op korte en daar gaat het op het moment om.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Leinonlein het volgende:
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
De kans op uitgroei is aanzienlijk kleiner, al blijft de kans er nog steeds. (Zelf heb ik gelezen dat de kans 2% is, maargoed. Of dat de werkelijkheid is weet ik niet)quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eersteIn de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
Ook overdag een groter balletje dragen en een langer staafje wellicht? Probeer hem eens een tijdje uit te houden, misschien werkt dat. Wel even opletten dat hij niet dicht groeitquote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Twinky het volgende:
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Wel als je er veel mee zit te spelen en het staafje constant tegen je tanden laat tikken. Als je een kort staafje neemt kun je er minder mee spelen en zal de schade beperkt blijven. Hangt er dus een beetje vanaf hoe je ermee omgaat, bij goed gebruik valt het erg meequote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht.Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe!
Maar nu weet ik niet waar ik heen moet
Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht
Ik vind dat zo'n dubieuze tent.
ik heb m inmiddels 11 jaar en nergens last vanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
Pics!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Yeah, en ik heb mijn micro dermalHet viel echt heel erg mee, had het veel erger verwacht. Er was een actie volgende maand ¤15 goedkoper, maar wilde nu
![]()
De neuspiercing van die vriendin van me deed wel auwWas ook wel haar eerste piercing
hmm kan niet zo goed zien waar die zit ? bovenarm? ik wil er zelf 1 op de onderkant van mn pols weet alleen niet of dat mogelijk is. maar weer eens langs mn piercing boer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Pics or it didn't happened![]()
[ afbeelding ]
Beetje vaag, maar beter kon ik het niet op de foto krijgen
Als dat een bovenarm is,quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmm kan niet zo goed zien waar die zit ? bovenarm? ik wil er zelf 1 op de onderkant van mn pols weet alleen niet of dat mogelijk is. maar weer eens langs mn piercing boer.
hehe bovenkant pols bedoelde ik dan ook....quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als dat een bovenarm is,
Nee, die van haar zit op d'r pols.
Oh, dan my bad.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe bovenkant pols bedoelde ik dan ook....
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, ik was ook helemaal verdrietigquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht.Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe!
Maar nu weet ik niet waar ik heen moet
Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht
Ik vind dat zo'n dubieuze tent.
Tofquote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen. Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.
Wat een traanogen veroorzaakt dat trouwens! En er zat overal bloed.
Thanksquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
staat je mooi! en ik ben normaal helemaal niet zo'n fan van septums
Hij wilde 'm niet met retainer piercen. Zolang 'ie omhoog zit heb ik nergens last van trouwensquote:Op zaterdag 22 november 2008 06:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jemig Debsterr waarom doe je niet gewoon een retainer in? Dat zit volgens mij 1000 keer beter, geneest daardoor beter en staat zelfs mooier dan dit.
Ik vind het vooral irritant dat links zo goed als genezen lijkt, maar dat rechts maar blijft kutten. Maar goed, straks ben ik toch bij Dragon, dan laat ik Stavros wel gelijk ff kijken of 't goed is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou ja, liever niet meteen verwisselen, maar dit ziet er echt verschrikkelijk oncomfortabel uit! Je kunt zelf je lichaam het beste aanvoelen of dit goed zit of niet, maar poe.
Nee hij zit echt laag, maar ik heb ontzettend weinig ruimte tussen m'n 2 stukken kraakbeen. Hij drukt zelfs nu (en 't is een 16g) tegen 't onderste randje (voel 't al niet meer maar merk 't wel). Maar als ik straks een mooi klein passend ringetje heb (en een retainer voor op 't werk) hoop ik dat 't wat minder opvalt dat 'ie vrij laag zit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Hij lijkt zo laag gezet, of lijkt dit alleen maar zo? Of wilde je het zo?
Bloodylotte, Lifestyle is er nog!!! Lifestyle ligt nu in de Hoenderstraatquote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, ik was ook helemaal verdrietigBen naar Players Tattoo gegaan, waar ik mijn tattoo ook heb laten zetten. Dat beviel toen al heel goed en ik moet zeggen dat ook het piercen prima is bevallen, sterker nog, ik ga zaterdag weer
Ah ok, logisch dan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hij zit echt laag, maar ik heb ontzettend weinig ruimte tussen m'n 2 stukken kraakbeen. Hij drukt zelfs nu (en 't is een 16g) tegen 't onderste randje (voel 't al niet meer maar merk 't wel). Maar als ik straks een mooi klein passend ringetje heb (en een retainer voor op 't werk) hoop ik dat 't wat minder opvalt dat 'ie vrij laag zit.
Thanksquote:Op zondag 23 november 2008 04:49 schreef hydraulix het volgende:
Vind het goed staan! Ringetje zal volgens mij nog mooier staan! Waarom wilde jouw piercer het niet met een retainer piercen?
Onlangs merkte ik terwijl ik aan het fietsen was dat mijn rubberen O-ring niet meer om mijn bullet retainer zat in mijn neus... Thuis aangekomen moest ik even kuchen en *plop*, hoeste ik zo mijn O-ringetje eruit(vond het eigenlijk wel een ranzige gewaarwording
)
Jaaa, dat vertelde een vriend me gisteravond! Ik wilde het hier net komen melden. Ik ben ZO blij!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bloodylotte, Lifestyle is er nog!!! Lifestyle ligt nu in de Hoenderstraat
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa, dat vertelde een vriend me gisteravond! Ik wilde het hier net komen melden. Ik ben ZO blij!
Tragussurface? als in: óp je tragus ipv erdoorheen?quote:Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
de 19e krijg ik eiiiindelijk mijn tragussurface!![]()
Ik heb zeg maar al gaatjes voor oorbellen maar wil in ieder oor er twee bij, dus in het zachte gedeelte.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef saaw het volgende:
Extra waar?
Zolang het niet in je kraakbeen is [dus alleen in het zachte deel van je oor] kun je het wel laten schieten opzich maar eigenlijk is piercen sowieso beter.
Hey dat is leuk om te horen, dankje voor de tip! Heb je wel eens bij BAF besteld en hoe lang duurt de verzending ongeveer? Betaal je met Paypal?quote:
De korting is veranderd naar 20% heel december nu (staat ook op de site zelf), verzending duurt bij mij gem. 7/9 dagen en betaal inderdaad met Paypal.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey dat is leuk om te horen, dankje voor de tip! Heb je wel eens bij BAF besteld en hoe lang duurt de verzending ongeveer? Betaal je met Paypal?
Ze hebben weer een hoop nieuw spul binnen zag ik netquote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Empathologica het volgende:
$275 om precies te zijnScheelt niet veel.
Maar als je met meerdere mensen besteld zit je zo aan dat bedrag. Ik heb het nu, maar vind ik opeens niks meer leuk van BAF
Naast je oogquote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb weer kriebelswil weer micro maar weet niet waar
nek misschien ofzo
dat vind ik nog steeds zoooo mooi maar ivm werk en het weg laten snijden uit mn gezicht vind ik ook weer zowatquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naast je oog. Al lijkt me dat dan wel weer een beetje eng.
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maarquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vind ik nog steeds zoooo mooi maar ivm werk en het weg laten snijden uit mn gezicht vind ik ook weer zowat![]()
In dat kuiltje is leuk!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maar.
of op de venusheuvel zeg maar.
ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvelquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maar.
of op de venusheuvel zeg maar.
eeh ja, wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 7 december 2008 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvel
quote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Ohw ehm... Brrrr.quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pols is een optie die ik in gedachten hebquote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Uit moet laten snijdenquote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk gaan zze nu wel heeel moeilijk doen over sieraden, en t lijkt erop dat ik mijn md er misschien wel uit moet laten snijden
ja nou ik had ook we verwacht dat ie er ooit uitgesneden zou moeten worden maar niet al binnen een jaar en voor mn werk.. maar dan krijgen ze nog een moeilijke aan me, die strijd geef ik niet zomaar opquote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Uit moet laten snijdenDat klinkt redelijk eng, en ik ben niet zo'n schijterd
om nog even op de lippiercing terug te komen, mijn gaatje is na 2 jaar nog open, hij is er bij mij uit omdat mijn tandvlees na een jaar helemaal weg is (wortel te zien bij 1 tand) MAAR dit hoeft niet bij iedereen en ook niet zo snel.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
ik was helemaal stressy hoor, stond echt adem te happen onder de douche en toen het de eerste keer niet lukte stond ik met me handen tegen t hoofd zo van help help help waar ben ik aan begonnen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef morgane het volgende:
Auw!!!zo hee, daar moet ik echt niet aan denken. Ik vind 't echt moedig van je dat je er dan aan durft te gaan frunniken enzo. Maar fijn dat hij er nu iig uit is, al is het wel balen van dat litteken.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen![]()
...
oh my god. >_<quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen![]()
https://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=1718quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef Conekiller het volgende:
weet iemand misschien waar ze zwarte septumretainers verkopen groter dan 3.2mm?
quote:
quote:
Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer hebquote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef saaw het volgende:
en wat een vreselijk verhaal over die MD
Ik kap bij 4.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga definitief doorstretchen naar 8 mm.
Geen MD's meer voor jou?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Kleintje19 het volgende:
Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer heb
Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:44 schreef scrub_nurse het volgende:
heej! waar is mijn reactie van daarstraks!![]()
je kan inderdaad wel een staafje of ringetje van PTFE maar het is niet handig om dat dagelijks ofzo te wisselen voor een titanium. En die PTFE zie je inderdaad veel minder goed,maar dan is ook vrijwel meteen het effect weg van het hebben van een piercing..
Ik zou hem niet na een paar weken al elke keer omwisselen met een normaal staafje die je na je werk indoet of een ander die je bij je werk gaat gebruiken..quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.
Ik werk in een best wel 'chique' restaurant, mijn baas doet sowieso best moeilijk over dat soort dingen. Maargoed, ik zal het er eens over hebben met haar want jullie hebben wel gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
In de voedingquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
nee ik hou het op een in én uitgang, en die je er makkelijk uit kan halenquote:
Het zal per persoon verschillen. Mijn tragus was vrij snel genezen en verder ook nooit last van gehad. ( Zit er nu een jaar of 5 in ).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Die had ik al gezien, die ga ik dus zeker bestellen als ik op een genezen 8mm benquote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaalBen er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings
[ afbeelding ]
Alleen gebruik ik de o-rings niet.
Was maar 3 euro
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erinZucht
Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
Ik weet nog dat ik m'n helixen had laten zetten met dit weer, echt briljant op de fietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Nergens last vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Nou mijn moeder krijgt het ook niet voor elkaar, en ik ook niet eens als ik het gewoon probeer zonder dat ie in mijn oor zit. Het is ook echt een pietepeuterig balletjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mijMaar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
Even van die rubberen handschoentjes aandoen, dan heb je wat meer grip erop en anders externe hulp inschakelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erinZucht
Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Maar hoe groot ben je gegaan dan? Septum naar in heling? Wat doe je er mee qua verzorging?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef brushaway het volgende:
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
Ik ga maar tot 8mm en heb (ondanks te snel stretchen) geen blowouts (voor zover ik weet). Hoop dus dat die van mij ooit wel weer terug krimpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef brushaway het volgende:
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
Eens!quote:
Ik had voor 139 euro aan pluggen besteldquote:Op maandag 12 januari 2009 01:24 schreef Beach het volgende:
waarom krijg ik alleen een stomme sticker elke keer![]()
Terwijl ik toch wel voor 20-25 euro koop per bestelling.
Preciesquote:
Jaaaa die luipaard print ga ik dus ook bestellen nu ik op 8mm benquote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef saaw het volgende:
ik ga binnenkort ook weer plugjes bestellen denk k,
zit nu op 8mm en ben ook van plan daarop te blijven dus kan lekker los
[ afbeelding ]
spiegeltjes
je hebt ze ook met moodstones erin, die dus van kleur veranderen
maar die zijn $64,-
[ afbeelding ] luipaard print
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
HELL YEAH, ik mag gaan! http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
Nu nog even alles regelen. Ik ben zo HAPPYYYYYYYYYYYYYYY!! Wees jaloers!
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik zou het wel heeel gaaf vinden, maar mezelf kennende prik ik helemaal misquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik viel bij het zetten van elke piercing tot nu toe altijd bijna flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..
8mmquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef saaw het volgende:
Oeh ja foto's van de verschillende kleurtjes?
Verandert het ook echt de hele tijd een beetje?
Vind ze wel heel tof maar wel een hoop geld.
Op hoeveel mm zit jij?
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Mirjam het volgende:
waarom geen microdermal?
geen problemen met uitgroeien
wel gevaarlijke plek
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..
oeh ze zijn wel heel hotquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Empathologica het volgende:
[..]
8mm
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4624
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4625
Kan er geen plaatje van makenMaar dat zijn 2 foto's van me.
[ afbeelding ]
Zijkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleeeeurtjes!Al zijn ze meestal paars of blauw. Dat geel/roze komt doordat ik er met de fohn op heb gestaan
surface piercings bedoel je dan denk ik, tjah ik hoor er steeds meer mensen over 3 maanden gaat het goed en ineens een draai van 180 graden met uitgroeien. maar dat hou je toch wel :quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.
Ik heb zelf overigens geen last van uitgroei bij één van mijn drie dermals.
nee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Hoe begon dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Ja dat harde wat ik had kan dus zo een pootje zijn, was een beetje een bobbeltje maar het leek niet op een ontsteking oid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja voor mn idee ging die al steeds verder uitsteken maar dan keek ik beter en viel dat we mee maar duwde m wel altijd voor de zekerheid even aan maar gister was het korte pootje eruit gefloept en dan pak je m er zo uitdus geleidelijk wordt ie eruit geduwd ofzo. ik baal zo
Maar misschien is het ondertussen wel haske aan het ontsteken, kan zo iets inkomen (daar denk ik dan gelijk aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voelde er niks vangeen pijn dus ofzo en ja mn piercster woont bij mn ouders
dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
*schuldig* en dat was echt fokking engquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Getsie, moet je je voorstellen als hij half eruit komt en wel is vastgegroeid halflijkt me niet zo fijn.
Enne, gewoon je piercer bellen, denk dat hij/zij wel een mooi prijsje regelt dan(zou de mijne iig doen
)
Nee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Ik kan je vertellen, het eruit halen is echt 100 keer makkerlijker, prettiger en pijnlozer dan erin zetten. Echt waar, dus geen zorgen daarover hebben hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
Als je dit soort dingen nog moet vragen terwijl je al gepland hebt wanneer je hem wilt laten zetten..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Ik laat mijn piercings (gezet rond 2001,2002 en 2005) eigenlijk nooit 5 minuten zonder sieraadje... met de gaatjes in mijn oren zit dat anders, maar die zitten er al langer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
Het leuke van een tepelpiercings is dat de pijn maar van korte duur is. Bij mij waren het 2 ferme steken (de 2e pijnlijker dan de eerste natuurlijk..) maar toen ze erin zaten gelijk geen pijn meer gehad. Natuurlijk blijft het wel even gevoelig (zeker wanneer het koud is en hard waait > warm aankleden!) maar absoluut geen constante pijn, meer een soort lekkere gevoeligheid eigenlijk hihi. De genezing duurt wel vrij lang maar dat hoeft op zich niet pijnlijk te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken??
Sorry hoor maar "gaten" vind ik echt een beetje overdreven. Een moedervlek of een puist valt 10 keer meer op dan zo'n miezerig gaatje van een piercing die je net uit je gezicht hebt gehaaldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.
Reken op ongeveer 2 a 3 maanden... minimaal. Urenlang uitlaten kan denk ik pas na een jaar maar verschilt heel erg pp. Mijn labret kan ik nu maandenlang uitlaten zonder dat hij dicht groeitquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
ik ging door de grond, en doordat het winter was en ik op de scooter zat was de terugreis geen pretje, overigens had ik 3 dagen het gevoel dat hij op de BBQ had gelegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Hoi hoi,
ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.
Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig!) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!
Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
Ja zo heb ik mijn navel en twee van mijn oorpiercings ook gedaanquote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zettenals je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |