abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:09:00 #1
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62835744
Er was nog geen nieuwe dus bij deze, welkom in het 31e piercingtopic!
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
an urge to help mankind overcomes me
pi_62838316
Oeh daar is ie weer
pi_62840889
Ik twijfel nog steeds of dat ik een navelpiercing voor de 3e keer moet proberen
pi_62844957
Precies 1 jaar geleden dat ik mijn piercing liet zetten
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:55:45 #5
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62847036
Sorry! Ik had vanochtend snel nog even gereageerd en toen snel naar het werk, had helemaal niet gezien dat ik 'm gesloten had .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62850489
Godsamme wat een kutballetjes zeg, werd er net serieus chagerijnig van.
Wou ff kijken hoe die kersjes stonden die ik op BAF had gekocht, maar was niet zo mooi en toen kreeg ik balletje van me tepelpiercing er niet meer op. Na halfuur prutsen en dikke tepel later is het me toch gelukt
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 november 2008 @ 14:41:56 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62861273
Piercen is verslavend!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62863287
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik twijfel nog steeds of dat ik een navelpiercing voor de 3e keer moet proberen
Is het uitgegroeid dan? Ik heb het ook voor de zoveelste keer laten zetten vorig jaar Telkens groeide het ding uit Nu aan de onderkant laten zetten, en het zit er nog steeds
pi_62863375
Daar was hij wel mee bezig, en bulten en zweren, etc. Ik kreeg het gewoon niet goed. Ik wilde het nog 1 keer proberen en dan gewoon niets aan doen (werkte voor mijn conch, werkt voor mijn MD's behoorlijk goed). En anders geef ik het op en probeer ik de onderkant.

Maar ja, het litteken is nu redelijk mooi en wit. Meh......
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 november 2008 @ 10:40:25 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62877560
Even een tvp'tje.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_62879340
Ik zit erover te denken om mijn oor te laten piercen, niet helemaal bovenaan maar zo halverwege. Is volgens mij leuk met een plat knopje ipv een ringetje.

Maar ik woon in BE en heb geen idee wat de regelgeving is en welke piercers hygienisch werken enzo
pi_62882986
Met gezond verstand kom je een heel eind hoor. Loop eens ergens binnen, kijk eens rond. Is het schoon, is het opgeruimd? Zit er een tattoëerder en hoe werkt hij/zij? Vraag naar de werkwijze, hoe moet je volgens hun je piercing verzorgen, etc. En zit je daar om iets te laten zetten, kijk of ze handschoenen wisselen, of ze de naalden en de klem uit een steriele verpakkingen halen, of het sieraad steriel is en ontsmet wordt. Zo niet; GA DAN WEG, NAAR HUIS. Je bent niemand niets verplicht, ook niet als je al besloten hebt om iets te laten zetten. Je gaat geen ziekte oplopen omdat het onbeleefd is weg te gaan.

Laat je gevoel spreken.

En of iemand goed is of niet, tsja, vaak is dat ook maar van horen zeggen, vaak op internet.
pi_62883132
Ik wil een surface in m'n onderbuik, maar het is zo zonde dat ze na 6 maanden uitgroeien.

pi_62883177
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil een surface in m'n onderbuik, maar het is zo zonde dat ze na 6 maanden uitgroeien.

[ afbeelding ]
Bij iedereen??

Hoe lang duurt het, als het goed gaat, voordat zo'n gat boven in je oor netjes geneest? Ga over 7 weken op vakantie naar warme streken waar ik ook wil zwemmen, in een spa wil, etc. Dus dan zou het gat dicht moeten zijn.
pi_62883253
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bij iedereen??
I guess?
pi_62883316
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

I guess?
Maar waarom? Op andere plekken op je lijf blijft het toch wel prima zitten?
pi_62883335
Surface piercings zijn erg lastige dingen.

@Iset; waarom geen microdermals? Zelfde effect en de kans dat ze slagen is iets groter.
pi_62883349
Bij veel mensen zullen surfaces uitgroeien maar het kan ook voorkomen dat ie wel blijft zitten. Moet je maar net geluk mee hebben. Al geef ik zo'n surface op je buik weinig hoop, denk aan broekrand, zitten, shirt etc.
pi_62883418
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Surface piercings zijn erg lastige dingen.

@Iset; waarom geen microdermals? Zelfde effect en de kans dat ze slagen is iets groter.
Ja, daar zat ik ook aan te denken .. - groeien die niet zo snel uit, dan?
pi_62883551
Niet zo snel als surface piercings, maar ze hebben toch een behoorlijk grote uitgroeikans. Maar het litteken is waarschijnlijk wel kleiner!
pi_62883822
Hmm, okay.
  zondag 2 november 2008 @ 20:25:50 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62891210

je kunt het natuurlijk ook overdrijven!
pi_62891580
Waarom zijn die BMEzine foto's altijd genomen met bloed er nog aan? Maak de foto dan 2 dagen later. Gatverdamme.

Verder wilde ik een tragus als ik 16 zou zijn. Ondertussen ben ik 16 en heb ik mijn doelstelling veranderd: ik wil een tragus als ik 555 euro bij elkaar heb. Maar waarschijnlijk zal ik dan zoiets hebben van "nee, zonde van mijn geld."
pi_62891835
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.
  zondag 2 november 2008 @ 20:47:53 #25
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 2 november 2008 @ 20:51:46 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62891978
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Woah, ik vind dit niet overdreven, maar mooi.
Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pump .
  zondag 2 november 2008 @ 20:54:47 #27
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62892074
Thanks. Ik vind het ook niet mooi, ik vind sowieso die platte plaatjes niet mooi, daarom heb ik gewoon steentjes genomen, vind ik veel mooier staan, imo.
pi_62892311
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_62892378
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het idee is wel heel tof, maar vind de sieraden sowieso te dicht op elkaar zitten en te groot. Dit is niet subtiel, en ik vind alleen subtiele micro's mooi. Zoals die van Pump .
Ik zou 't ook niet nemen, en de steentjes zijn ook niet mooi, inderdaad - maar vond het idee leuk. ;p

@ pump; en daar mag je ook blij mee zijn. ;]

Ik wil dat aan beide zijkanten van mn heup. : o
  zondag 2 november 2008 @ 21:07:50 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62892545
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Dat heb ik, maar dan met een ringetje. Als je alleen een bolletje wilt, neem dan een bioplast staafje met een gewoon metalen bolletje erop. Zoiets als dit dus:

Als je een ringetje neemt, dan komt het ook bijna niet tegen je tanden aan. Ik speel er wel heel veel mee , dat is misschien niet zo goed. En toen 'ie vers gezet was en eindelijk de zwelling wat afnam, was m'n staafje te lang. Gevolg: plaatje schoot achter m'n tand tijdens het eten en er brak een stukje af.
  zondag 2 november 2008 @ 21:15:25 #31
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62892794
@ isetmyfriendsonfire
lol dat wou ik eerst (:

en met beide off centre labrets geen problemen gehad, en nog steeds niet.
ik speel er inderdaad ook wel keiveel mee, daar moet ik echt mee stoppen xD
pi_62892900
@ Debsterr: Ohja, dat ziet er wel veilig uit voor je tanden. Kun je daar ook verschillende kleuren balletjes opzetten enzo? En dan bedoel ik, zijn er veel soorten van die dingen of is hij niet zo gangbaar? Want ik heb het nog nooit gezien.
Gelukkig heb ik nog eventjes om er over na te denken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 november 2008 @ 21:24:30 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62893077
Er is genoeg voor te vinden.
En het litteken is heel klein.
Ik heb zo'n piercing gehad, en eruit gehaald, nu eskimo.
Zal eens kijken of ik een foto kan vinden van het litteken.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 november 2008 @ 21:28:53 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62893208
Ja, droge mond.
Ja, mislukt kusmondje.

Maargoed; 1,2 mm ofzo? Dat litteken? Net een sproetje.
pi_62893298
Ahkai, dankje Ik heb nl al een litteken van een vishaak (don't ask) daar zitten, daar wou ik hem dan doorheen doen. Die is ongeveer even groot dus het zal niet eens verschil maken.
  zondag 2 november 2008 @ 21:54:35 #36
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62894007
Je kan toch niet door een litteken heen prikken? dahct ik altijd :$
  zondag 2 november 2008 @ 21:57:28 #37
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62894084
laat maar, las net dat het wel kan, maar meer pijn doet.
pi_62894347
In principe zou het minder pijn moeten doen omdat littekenweefsel geen zenuwen heeft, maar het is wat stugger dus er om heen zul je het wel voelen.
Mijn linkertepelpiercing werd ook door littekenweefsel gepierced en ik zag er tegen op omdat iedereen zei dat het meer pijn ging doen. Maar viel best mee, vond het niet meer pijn doen dan de ander.
pi_62894404
Het is nauwelijks een litteken, gewoon echt een stipje. Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen normale huid en dat stukje huid. En dan nog, een piercing zetten is toch sowieso geen dagje spa?
  zondag 2 november 2008 @ 23:09:07 #40
74276 saaw
pi_62896398
ik speel amper met mn lippiercing [off centre ringetje, maar soms ook staafje] maar heb ook nergens last van qua tanden/tandvlees oid. dan zou ik hem er ook zeker uithalen.
mijne zit precies onder het randj van mn lip, als ik hem er uit haal zie je er niets van, behalve als je van onder kijkt, maar ik ben zelf al niet zo groot dus dat gebeurt amper.

zit er aan te denken om mn rechter tepel ook te laten piercen, maar dan verticaal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 november 2008 @ 08:51:17 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62900484
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is nauwelijks een litteken, gewoon echt een stipje. Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen normale huid en dat stukje huid. En dan nog, een piercing zetten is toch sowieso geen dagje spa?
Jawel, dat is het wel.
  maandag 3 november 2008 @ 14:04:40 #42
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62907203
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

Gaaf die plaatjes! Vind dat echt stukken gaver dan (diamant) balletjes. Micro's jaaa .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:52:34 #43
92409 Twinky
Little star.
pi_62943839
woei, nieuwe piercings binnen

ik heb ook zo'n tongpiercingpil besteld wat een megading zeg maar in ieder geval goed om de krater dicht te laten groeien
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:54:03 #44
92409 Twinky
Little star.
pi_62943898
wehehehe
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:00:36 #45
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62946097
Ik het vorige topic sprak iemand over dermals. Toen ik mijn piercing liet zetten (in mijn arm) hadden ze die nog niet. Piercing is dan ook na een jaar helaas overleden.
Graga wil ik dermals op dezelfde plek laten zetten, maar ik vraag me af in hoeverre die snel uitgroeien? Of groeien ze juist helemaal niet uit itt normale piercings (met een staafje). Plek is net onder mijn triceps dus vraag me ook af of mijn spiermassa hier problemen mee geeft.
En de laatste vraag: doet een dermal niet veel meer pijn dan een gewone piercing? Hoe zit het eigenlijk met de genezingstijd? Lijkt mij een stuk sneller?
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:07:21 #46
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62946322
Ik vond mijn dermals meer pijn doen dan twee keer een off centre lip laten zetten.. maar dat komt denk ik omdat dat natuurlijk veel langer duurt dan zo met een naald erdoorheen, dus langer pijn maar ik ging niet dood van de pijn ofzo. En ehh, genezingstijd, weet niet of die al helemaal genezen is, maar hij ziet er mooi, geen problemen mee gehad, en ze zitten er nog mooi in. Volgens m'n piercer zouden ze soms wat naar boven kunnen gaan zeg maar en moet ik soms nog verband erop doen zodat ze in je huid blijven zitten, maar ik heb daar helemaal geen last van gehad, maar dat verschilt blijkbaar per persoon..en volgens mijn piercer is de kans dat ze uitgroeien heel klein dus..
  woensdag 5 november 2008 @ 17:06:45 #47
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62974914
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen . Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.

Wat een traanogen veroorzaakt dat trouwens! En er zat overal bloed .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 november 2008 @ 18:36:45 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62977111
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef FB14 het volgende:
Ik het vorige topic sprak iemand over dermals. Toen ik mijn piercing liet zetten (in mijn arm) hadden ze die nog niet. Piercing is dan ook na een jaar helaas overleden.
Graga wil ik dermals op dezelfde plek laten zetten, maar ik vraag me af in hoeverre die snel uitgroeien? Of groeien ze juist helemaal niet uit itt normale piercings (met een staafje). Plek is net onder mijn triceps dus vraag me ook af of mijn spiermassa hier problemen mee geeft.
En de laatste vraag: doet een dermal niet veel meer pijn dan een gewone piercing? Hoe zit het eigenlijk met de genezingstijd? Lijkt mij een stuk sneller?
Ik vond het minder pijn doen dan mijn gewone piercings. Heb 3 dermals laten zetten.
Vond het ook nog korter duren, maargoed, dat kan bedrog zijn.
Dermals kúnnen wel uitgroeien, maar hebben de neiging dit minder snel te doen, o.a hierdoor zijn ze juist zo populair.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de kans op uitgroei minder dan 2% is.
Hier staat er ook iets over de uitgroei.
Verder gewoon wat googlen op dermal en uitgroei bijvoorbeeld.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 november 2008 @ 18:37:09 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62977127
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaaaaa ik heb m'n septumpiercing laten doen . Zit nu omhoog geklapt en het ringetje is geheel uit z'n vorm getrokken om dat mogelijk te maken, dus een foto gaat niet lukken. Misschien over eenw eek of 6/7, als ik m'n sieraad kan wisselen.

Hoe was de pijn ervaring?
Wel cool tho. !!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:41:22 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62977250
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoe was de pijn ervaring?
Wel cool tho. !!
De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooien .

Maar het kwam absoluut niet in de buurt van sommige van de horror verhalen die je op internet wel eens leest!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 november 2008 @ 18:43:52 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62977317
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De klem was pijnlijk, het piercen zelf viel me heeeeel erg mee *adem in adem uit prik*. Alleen had 'ie het ringetje nog niet ver genoeg opengebogen, dus toen het ringetje er al in zat moest hij er nog aan klooien .

Maar het kwam absoluut niet in de buurt van sommige van de horror verhalen die je op internet wel eens leest!
Die klem is meestal het kutst.
Maar yaaaay.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:53:00 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62977536
hoowh, ik wil ook nog een septumpiercing, helaas is dat de enigste piercing die mijn moeder écht keilelijk vind xD
  woensdag 5 november 2008 @ 18:55:21 #53
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62977591
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
hoowh, ik wil ook nog een septumpiercing, helaas is dat de enigste piercing die mijn moeder écht keilelijk vind xD
Mijn moeder voor: "Bluuuh koeienbel stier *zeur zeur zeur*"
Mijn moeder na: "Het is misschien wel een beetje schattig!"

En, je kunt 'm natuurlijk omhoog klappen, en alleen omlaag doen als je moeder niet in de buurt is. Maar goed, als ze er echt problemen mee heeft gewoon wachten totdat je het huis uit bent, het is de ruzie niet waard!

mijn moeder was spontaan naar mij toe gekomen en dus heb ik der maar gelijk meegesleurd om m'n handje vast te houden, ik woon al op mezelf
pi_63019776
Ik heb afgelopen zaterdag een traguspiercing laten zetten.
Het zetten opzich viel mee..de pijn was te doen
Nergens last van gehad..tot vandaag. Mijn oorklepje is wat dikker en aan de 'achterkant' ziet het heel ietsje rood..en ik heb er een beetje een zeurderige pijn van..
Hoelang moet ik dat aanzien? Zakt dit normaal gesproken weer af? En hoe moet ik t nu verzorgen?
Deed tot nu toe 2x daags met unicura sopje op een wattenstokje en dan droog maken. Moet ik t nu anders gaan doen? HELLPPP
  vrijdag 7 november 2008 @ 00:56:26 #55
74276 saaw
pi_63019863
Gewoon zo doorgaan met de zeep zoals je dat nu doet. Zorg wel dat je het hel goed naspoelt!
Eventueel kan je een beetje weken in en zoudbadje.
  vrijdag 7 november 2008 @ 06:02:37 #56
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_63021421
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:56 schreef saaw het volgende:
Gewoon zo doorgaan met de zeep zoals je dat nu doet. Zorg wel dat je het hel goed naspoelt!
Eventueel kan je een beetje weken in en zoudbadje.
Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.
pi_63026084
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 06:02 schreef FB14 het volgende:

[..]

Ik zou het idd ook weken, een minuutje of 5. De piercing een beetje bewegen zodat het zout ook 'in' de wond komt. Mijn piercer adviseerde me altijd om badedas te gebruiken. Zo'n grote groene fles is dat.
Oke..bedankt voor het advies!

Hoe moet ik het precies weken? Moet ik het water eerst uitkoken, laten afkoelen en dan zout erbij?
En hoe krijg ik het dan op de piercing? hahaha
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:05:47 #58
74276 saaw
pi_63026807
Gewoon een beetje water koken en dan zout toevoegen [ongeveer 9 gram zout per liter water]

Doe een beetje water in een borreglaasje en hou je hoofd er zo boven dat je piercing onder water is [beetje gedoe met traguspiercing maar lukt wel]. Paar minuutjes weken en voorzichtig droogdeppen, als het even kan 2 keer per dag voor een week ongeveer.

Zou flink moeten helpen.
pi_63026915
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:05 schreef saaw het volgende:
Gewoon een beetje water koken en dan zout toevoegen [ongeveer 9 gram zout per liter water]

Doe een beetje water in een borreglaasje en hou je hoofd er zo boven dat je piercing onder water is [beetje gedoe met traguspiercing maar lukt wel]. Paar minuutjes weken en voorzichtig droogdeppen, als het even kan 2 keer per dag voor een week ongeveer.

Zou flink moeten helpen.
Ohjaa... en kun je ook gewoon dat water in een glaasje doen en gewoon over de piercing heen laten stromen? is toch beetje zelfde effect? Alleen ben je dan meer zoutwater nodig..

Ga t iig even proberen
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:17:47 #60
74276 saaw
pi_63027072
Ja dat kan je opzich ook proberen maar dan loopt er heel veel water in je oor en dat is niet zo lekker.
Beetje zoeken naar een goeie maat glaasje en weken lijkt me het beste.
pi_63030889
Nou heb 'm geweekt in uitgekookt zoutwater..ging goed!
Hij ziet er verder niet echt erg ontstoken uit ofzo..pijn is ook al een stuk minder dan gisteravond..alleen het draaien eraan net deed erg zeer!
Moet je dat vaak doen? Bij de shop zeiden ze daar niets over..en ik lees er ook niets over op inet? Maar een vriendin die hem ook heeft zei dat je wel regelmatig moest draaien. Er kwam een beetje bloed toen ik dat deed..

Ik ben trouwens helemaal weg van die micro dermals!! als over een aantal maandjes deze (hopelijk) geen problemen meer geeft daar eens naar kijken!
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:56:38 #62
92409 Twinky
Little star.
pi_63031157
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:45 schreef Starr_003 het volgende:
Nou heb 'm geweekt in uitgekookt zoutwater..ging goed!
Hij ziet er verder niet echt erg ontstoken uit ofzo..pijn is ook al een stuk minder dan gisteravond..alleen het draaien eraan net deed erg zeer!
Moet je dat vaak doen? Bij de shop zeiden ze daar niets over..en ik lees er ook niets over op inet? Maar een vriendin die hem ook heeft zei dat je wel regelmatig moest draaien. Er kwam een beetje bloed toen ik dat deed..

Ik ben trouwens helemaal weg van die micro dermals!! als over een aantal maandjes deze (hopelijk) geen problemen meer geeft daar eens naar kijken!
Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
pi_63031358
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:

[..]

Ja, dat heb je met tragus, dat blijft nog best een tijdje gevoelig. Eén keer per dag draaien is genoeg hoor, zo lang hij maar niet vastgroeit. Met een wattenstaafje is trouwens geen goed plan, dan kan er watspul in komen en dat maakt het alleen maar erger natuurlijk. Beter een keukenrolpapiertje of iets anders dat niet pluist. En de zoutwater is een goede deal
Verder echt zoveel mogelijk afblijven, wel je oor schoonmaken van binnen! (Water + unicura met je vingers onder de douche) en alleen aanzitten met heel schone handen. Succes
Haha dankuu

Even een piccaaa gemaakt

pi_63037418
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:56 schreef Twinky het volgende:

[..]

Knap als metaal aan je lichaam kan vastgroeien
Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
pi_63038599
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Draaien moet je dus juist niet doen, je draait of vuil in de wond, of je draait het wondje kapot.
Ja nou had idd ooit eens gehoord dat je juist niét moet draaien maar een vriendin zei me van wel....had nog totaal geen last gehad van de piercing maar een aantal uren nadat ik dus gedraaid heb..kreeg ik pijn en werd het dik en vanmiddag deed t draaien ook zeer!
Nu echter al bijna geen pijn meer en lijkt ook al minder dik..vandaag 2x met zoutwater gespoeld/geweekt

[ Bericht 1% gewijzigd door Starr_003 op 07-11-2008 20:08:30 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 06:59:06 #66
74276 saaw
pi_63047993
Draaien is sowieso niet nodig imho.
Voorzichtig proberen of het lukt [want als het gaat kun je de wond ook van binnen een beetje gaan schoonmaken door te draaien als er wat zeep op zit], maar als het niet gaat, lekker laten zitten en alleen het deel waar je bij kunt schoonmaken.
pi_63048025
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Amen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:54:26 #68
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_63048666
Ik moest mijn piercing wel altijd goed bewegen van voor naar achter (niet zozeer draaien) zodat het binnenin ook schoon werd. Maarja die was ook 50 mm lang ;-)
pi_63048892
Zo duw je er ook alleen maar vuil in. Als een piercing goed gezet is hoef je niet te draaien of van binnen schoon te maken, je lichaam kan dat zelf wel. Gewoon met rust laten en spoelen met zeezoutoplossing of milde unicura is méér dan genoeg.
pi_63074456
'T gaat alweer stukken beter met mijn oortje!!! Gisteren leek het alsof alle troep eruit kwam Zwelling en pijn zijn weg..en nu houden zo!!!
Bedankt voor de tips
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:55:33 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63138256
M'n neusje is nog steeds een beetje dikkig en gevoelig vooral, aan de onderkant. De genezing zelf lijkt goed te gaan, hij zit al vrijwel niet meer vast en er komt ook bijna geen zooi op/af/aan/uit.

's Ochtends doe ik met zeep (snel en makkelijk onder de douche) en 's avonds kijk ik te diep in het glaasje. Met zeezout oplossing .
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:09:35 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_63138726
tvptje
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:09:35 #73
131066 scrub_nurse
pi_63138727
tvptje
pi_63142410
Iemand goedkope shops in omgeving Arnhem?
Wil namelijk geen 50 euro gaan betalen voor een tragus..
pi_63143300
Goedkoop is duurkoop?
Weet niet wat Paradigm Bodyart rekent, maar het is wel een goede shop.
pi_63145630
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.

Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
  woensdag 12 november 2008 @ 00:01:48 #77
74276 saaw
pi_63146585
Je hebt er in principe jaren plezier van, zeker als hij goed gezet is,
dus ik zou niet kijken op een tientje meer of minder.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:08:24 #78
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_63153290
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Nou ja ik denk dat er ook best goede shops zijn die voor 35-40 euro een tragus zetten. En ja, dat tientje maakt voor mij best veel uit.

Volgens mij was Paradigm ook iets van 50 euro. Had ze toen iig gemaild en ik weet nog dat ik het best duur vond.
Toen ik mijn piercing liet zetten heb ik alleen gekeken naar de kwaliteit van de piercer. Qua prijs scheelt het meestal toch geen tientallen euro's. Als je een goede piercer hebt, heb je lang plezier van je piercing zonder complicaties. Als je bij zo'n beunhaas gaat heb je kans op onstekingen of een verkeerd gezette piercing waardoor deze weer opnieuw gezet moet worden. Is die 10 euro niet waard. Mijn piercer is niet de goedkoopste maar daar staat tegenover dat de nazorg wel weer erg goed is.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:48:12 #79
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63154415
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 november 2008 @ 19:28:11 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63167496
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:

De meeste prijzen zitten nou eenmaal rond de 45/50 euro.
pi_63168766
Wat moet ik nooou... ik wil doorstretchen naar een 0g/8mm, maar ben zo bang dat als het ooit weer kleiner moet dit niet haalbaar meer is.

En ben op het moment heel klein beetje verkouden, nou zit er elke keer zooi op m'n septumpiercing .

Noortje., als dat tientje uitmaakt, wacht je een maandje zodat dat tientje niet meer uitmaakt. Of 2 maanden/3 maanden/what ever. Wat je aan je lichaam laat doen hoeft niet op bespaard te worden.
pi_63174062
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
pi_63176084
kheb snakebites.. maar wil graag een septum
For a pessimist, I'm pretty optimistic.
pi_63184091
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Empathologica het volgende:
Als je het netjes blijft doen moet ie ooit nog wel terug krimpen toch?
Wil eventueel wel foto's neerdumpen van alle mooie plugjes om je over te halen
Ik denk ook wel dat ik het ga doen hoor .. heb m'n wishlist op BAF al volstaan met mooie 0g dingetjes!
pi_63191025
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eerste In de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
pi_63198589
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Leinonlein het volgende:
50 euro voor een tragus is wel veel hoor.. Ik zie dat je bij Dare 2 Wear maar 35 betaalt voor een tragus (en ja, dat is een goede shop). Maar ja, in de buurt van Ahrnem is het niet...
Dat bedoel ik dus. Ik hoor van best veel mensen dat hun tragus 35 euro kostte. En dan kost het misschien niet veel meer op lange termijn, maar wel op korte en daar gaat het op het moment om.
pi_63199090

En, wat vinden jullie ?
(het gaat om de lippiercing:P)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 november 2008 @ 19:49:30 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63199244
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen naar de piercingshop. Een vriendin van me wil een neuspiercing en ik een micro dermal. Mijn eerste In de pols. Groeit zo een ding nou ook makkelijk uit of niet? En maakt het echt verschil of je een dunne pols hebt? Ziet er wel ranzig uit zeg (net filmpje gezien)
De kans op uitgroei is aanzienlijk kleiner, al blijft de kans er nog steeds. (Zelf heb ik gelezen dat de kans 2% is, maargoed. Of dat de werkelijkheid is weet ik niet)
En een dunne pols is niet zon probleem; mijn pols is ook vrij dun en ik heb er 3 dermals zitten.

En het ziet er veel ranziger uit dan het eigs is.

Veel plezier morgen.
pi_63199562
Ik druk dus mijn tong tegen mijn gehemelte en nou zit dat balletje van mijn tongpiercing gewoon in mijn tong. Flinke krater dus en die blijft. En als ik de hele dag probeer mijn tong naar beneden te houden doe ik het 's nachts...

Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Ik doe er nu af en toe zo'n megatongpil op om het een beetje weer recht te laten trekken maar daardoor word het natuurlijk weer anders waardoor het weer zeer kan doen, enzovoort...
  donderdag 13 november 2008 @ 21:58:23 #90
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63203886
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Twinky het volgende:
Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Ook overdag een groter balletje dragen en een langer staafje wellicht? Probeer hem eens een tijdje uit te houden, misschien werkt dat. Wel even opletten dat hij niet dicht groeit .
pi_63203911
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht. Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe! Maar nu weet ik niet waar ik heen moet Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht Ik vind dat zo'n dubieuze tent.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 november 2008 @ 22:03:14 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63204107
Oeh. Wat wil je laten zetten?
pi_63205219
Microdermal.
pi_63206407
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:26:27 #95
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63209237
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
Zit er over na te denken om een tongpiercing te nemen , is het nou echt schadelijk voor je tanden enzo ?
Wel als je er veel mee zit te spelen en het staafje constant tegen je tanden laat tikken. Als je een kort staafje neemt kun je er minder mee spelen en zal de schade beperkt blijven. Hangt er dus een beetje vanaf hoe je ermee omgaat, bij goed gebruik valt het erg mee .
pi_63209906
Ik heb mijn tongpiercing nu anderhalfjaar en ik heb totaal geen tandproblemen
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:10:27 #97
131066 scrub_nurse
pi_63212508
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben emo, want mijn piercer bestaat niet meer, Lifestyle in Maastricht. Tent is gesloten, niks meer van te vinden. En ik wil weer een nieuwe! Maar nu weet ik niet waar ik heen moet Ik hecht heel veel waarde aan de sfeer, hygiene (duh) en de houding t.o.v klanten bij een piercingshop, en natuurlijk de kwaliteit in 't geheel. Iemand hier die een goede piercer kan aanraden hier in het zuiden des lands? En kom nu niet aan met bodypleasures in maastricht Ik vind dat zo'n dubieuze tent.

heee ik heb precies hetzelfde probleem! sandra zit in een psychiatrische kliniek na een slechte drugstrip en de zaak is gesloten..en nu dan??? vroeger ging ik altijd naar yangtze, nooit problemen mee gehad,maar ik betwijfel of die dermals plaatsen
pi_63220972
Ja ze heeft een psychose he? Hoorde ik idd van een goede vriend van me tijd terug. Sandra heeft al mijn piercings (2) gedaan en ik wilde niks anders meer.En nu zit ik te zoeken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:28:16 #99
131066 scrub_nurse
pi_63222572
als je een goede vindt laat het me weten! ik denk nl ook al weer over n 2e dermal
pi_63225456
Bedankt voor jullie reacties
Heb op het moment nog een beugel dus het is denk ik ook niet verstandig om hem nu te zetten. Ik zal dit topic nog wel ff in de gaten houden !
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:02:43 #101
131066 scrub_nurse
pi_63226334
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Cone het volgende:
ik heb m inmiddels 11 jaar en nergens last van
pi_63230367
Yeah, en ik heb mijn micro dermal Het viel echt heel erg mee, had het veel erger verwacht. Er was een actie volgende maand ¤15 goedkoper, maar wilde nu
De neuspiercing van die vriendin van me deed wel auw Was ook wel haar eerste piercing
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 november 2008 @ 10:19:56 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63239853
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Yeah, en ik heb mijn micro dermal Het viel echt heel erg mee, had het veel erger verwacht. Er was een actie volgende maand ¤15 goedkoper, maar wilde nu
De neuspiercing van die vriendin van me deed wel auw Was ook wel haar eerste piercing
Pics!
pi_63245095
Pics or it didn't happened

Beetje vaag, maar beter kon ik het niet op de foto krijgen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 november 2008 @ 16:09:26 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63245501
Tof.
pi_63273059
Bedankt voor je reactie
Had trouwens m'n helix er een half jaar geleden uitgehaald. Nu wil ik hem weer dragen maar het gaatje is dus een beetje dichtgegroeid. Ik voel het nog wel en er zit een soort van wit iets in. Had hem wel gewoon bij een piercingshop gezet. Wat zal ik doen ? Naar de shop gaan en hem daar open laten prikken of kan ik het zelf ook gewoon doen met een sieraad ?
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:42:11 #107
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_63316990
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Pics or it didn't happened
[ afbeelding ]
Beetje vaag, maar beter kon ik het niet op de foto krijgen
hmm kan niet zo goed zien waar die zit ? bovenarm? ik wil er zelf 1 op de onderkant van mn pols weet alleen niet of dat mogelijk is. maar weer eens langs mn piercing boer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 november 2008 @ 17:32:11 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63321397
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

hmm kan niet zo goed zien waar die zit ? bovenarm? ik wil er zelf 1 op de onderkant van mn pols weet alleen niet of dat mogelijk is. maar weer eens langs mn piercing boer.
Als dat een bovenarm is,
Nee, die van haar zit op d'r pols.
  woensdag 19 november 2008 @ 08:44:47 #109
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_63337013
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Als dat een bovenarm is,
Nee, die van haar zit op d'r pols.
hehe bovenkant pols bedoelde ik dan ook....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 november 2008 @ 15:05:06 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63346464
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:44 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

hehe bovenkant pols bedoelde ik dan ook....
Oh, dan my bad.
pi_63347920
mijn microdermal blijft nogal gevoelig en is vrij snel rood, hebben meer mensen dat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 november 2008 @ 16:08:30 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63348351
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, ik was ook helemaal verdrietig Ben naar Players Tattoo gegaan, waar ik mijn tattoo ook heb laten zetten. Dat beviel toen al heel goed en ik moet zeggen dat ook het piercen prima is bevallen, sterker nog, ik ga zaterdag weer
pi_63362292
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Debsterr het volgende:

Tof
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:46:02 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63405195
M'n septum kwam gedag zeggen met 't schoonmaken !

En m'n oor:

[ Bericht 10% gewijzigd door Debsterr op 21-11-2008 15:03:00 ]
pi_63405441
staat je mooi! en ik ben normaal helemaal niet zo'n fan van septums
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:56:30 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63405495
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
staat je mooi! en ik ben normaal helemaal niet zo'n fan van septums
Thanks . Ik ben er zelf ook tevreden mee, was heeeeeeel bang dat het me helemaal niet zou staan enzo.

Het ringetje is helaas nog wel heul vertiefd. Hij had deze verder opengebogen zodat 'ie in me neus zou passen. En het wondje zit in m'n rechterneusgat te kutten . Links lijkt genezen (geen troep, niet dik, niet rood) maar rechts is een minder verhaal .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 november 2008 @ 17:00:13 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63409161
Aww wat lief dat die foto van jou en Sander groot in de kamer hangt btw,
pi_63423276
Jemig Debsterr waarom doe je niet gewoon een retainer in? Dat zit volgens mij 1000 keer beter, geneest daardoor beter en staat zelfs mooier dan dit.
  zaterdag 22 november 2008 @ 10:59:07 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63424722
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 06:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jemig Debsterr waarom doe je niet gewoon een retainer in? Dat zit volgens mij 1000 keer beter, geneest daardoor beter en staat zelfs mooier dan dit.
Hij wilde 'm niet met retainer piercen. Zolang 'ie omhoog zit heb ik nergens last van trouwens . Maar, je mag toch nou het sieraad niet meer wisselen . Anders bestel ik wel een retainer ja, en dan wissel ik 'm zelf wel..
pi_63425754
Nou ja, liever niet meteen verwisselen, maar dit ziet er echt verschrikkelijk oncomfortabel uit! Je kunt zelf je lichaam het beste aanvoelen of dit goed zit of niet, maar poe.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:12:33 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63425929
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou ja, liever niet meteen verwisselen, maar dit ziet er echt verschrikkelijk oncomfortabel uit! Je kunt zelf je lichaam het beste aanvoelen of dit goed zit of niet, maar poe.
Ik vind het vooral irritant dat links zo goed als genezen lijkt, maar dat rechts maar blijft kutten. Maar goed, straks ben ik toch bij Dragon, dan laat ik Stavros wel gelijk ff kijken of 't goed is.

En hij zat maar tijdelijk omlaag he .
pi_63427410
Hij lijkt zo laag gezet, of lijkt dit alleen maar zo? Of wilde je het zo?
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:54:23 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63438347
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Hij lijkt zo laag gezet, of lijkt dit alleen maar zo? Of wilde je het zo?
Nee hij zit echt laag, maar ik heb ontzettend weinig ruimte tussen m'n 2 stukken kraakbeen. Hij drukt zelfs nu (en 't is een 16g) tegen 't onderste randje (voel 't al niet meer maar merk 't wel). Maar als ik straks een mooi klein passend ringetje heb (en een retainer voor op 't werk) hoop ik dat 't wat minder opvalt dat 'ie vrij laag zit.
pi_63443165
Vind het goed staan! Ringetje zal volgens mij nog mooier staan! Waarom wilde jouw piercer het niet met een retainer piercen?

Onlangs merkte ik terwijl ik aan het fietsen was dat mijn rubberen O-ring niet meer om mijn bullet retainer zat in mijn neus... Thuis aangekomen moest ik even kuchen en *plop*, hoeste ik zo mijn O-ringetje eruit (vond het eigenlijk wel een ranzige gewaarwording )
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 november 2008 @ 19:06:33 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63543196
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, ik was ook helemaal verdrietig Ben naar Players Tattoo gegaan, waar ik mijn tattoo ook heb laten zetten. Dat beviel toen al heel goed en ik moet zeggen dat ook het piercen prima is bevallen, sterker nog, ik ga zaterdag weer
Bloodylotte, Lifestyle is er nog!!! Lifestyle ligt nu in de Hoenderstraat
pi_63543792
Begonnen met stretchen van mn rechteroorlel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_63544864
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee hij zit echt laag, maar ik heb ontzettend weinig ruimte tussen m'n 2 stukken kraakbeen. Hij drukt zelfs nu (en 't is een 16g) tegen 't onderste randje (voel 't al niet meer maar merk 't wel). Maar als ik straks een mooi klein passend ringetje heb (en een retainer voor op 't werk) hoop ik dat 't wat minder opvalt dat 'ie vrij laag zit.
Ah ok, logisch dan. Moet inderdaad erg mooi staan met een ringetje Maar eigenlijk vind ik ze bijna altijd mooi staan.

Ik ben nog te lui om nieuwe sieraden te kopen, ik ben nog niet verder dan 2.nogwat mm...
  woensdag 26 november 2008 @ 20:11:28 #128
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63544933
Septums zijn leuk voor andere mensen, niet voor mezelf denk ik altijd. Maar staat jou zeker leuk Debsterr!
  woensdag 26 november 2008 @ 21:02:49 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63546561
quote:
Op zondag 23 november 2008 04:49 schreef hydraulix het volgende:
Vind het goed staan! Ringetje zal volgens mij nog mooier staan! Waarom wilde jouw piercer het niet met een retainer piercen?

Onlangs merkte ik terwijl ik aan het fietsen was dat mijn rubberen O-ring niet meer om mijn bullet retainer zat in mijn neus... Thuis aangekomen moest ik even kuchen en *plop*, hoeste ik zo mijn O-ringetje eruit (vond het eigenlijk wel een ranzige gewaarwording )
Thanks . Uhm, geen idee eigenlijk . Had gemaild van te voren, en hij zei nee en dat was het !

Dat klinkt best uhm.. goor ja :x.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:13:54 #130
74276 saaw
pi_63551416
ga denk ik binnenkort een rook piercing laten zetten in het oor waar ook mn tragus zit
lijkt me wel gezellig
pi_63575101
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bloodylotte, Lifestyle is er nog!!! Lifestyle ligt nu in de Hoenderstraat
Jaaa, dat vertelde een vriend me gisteravond! Ik wilde het hier net komen melden. Ik ben ZO blij!
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:44:50 #132
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63587638
Starting Black Friday, November 28th, we will be running a 25% SALE on everything at our website. This sale will last through midnight on November 30th. On checkout please use the coupon code: BLACKFRI08. This will not be a retro-active coupon so please be sure to use it at checkout! This coupon does not stack with other coupons or customer discounts.

If you miss out on this sale, don't worry too much! Starting December 1st, we will begin our annual 20% off everything at the site

Yey, korting op bodyartforms.com !
  vrijdag 28 november 2008 @ 18:03:45 #133
131066 scrub_nurse
pi_63600331
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Jaaa, dat vertelde een vriend me gisteravond! Ik wilde het hier net komen melden. Ik ben ZO blij!
pi_63611554
Tvp voor de Maastrichtse shop, ben aan het overwegen om een lippiercing te nemen
Aids.
pi_63671495
de 19e krijg ik eiiiindelijk mijn tragussurface!
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  maandag 1 december 2008 @ 16:40:28 #136
92409 Twinky
Little star.
pi_63671812
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
de 19e krijg ik eiiiindelijk mijn tragussurface!
Tragussurface? als in: óp je tragus ipv erdoorheen?
  maandag 1 december 2008 @ 16:53:45 #137
74276 saaw
pi_63672198
Jup, gewoon er naast dus eigenlijk.

Heb ik ook een poosje gehad maar bleef naar ontstoken
Kan gebeuren met een surface, jammergenoeg er uit gehaald uiteindelijk.
  woensdag 3 december 2008 @ 14:18:17 #138
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_63725228
Weet iemand toevallig of je een extra (oor)gaatje moet schieten of piercen? Ik heb gehoord dat piercen beter is, klopt dat?
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:01:02 #139
74276 saaw
pi_63726196
Extra waar?
Zolang het niet in je kraakbeen is [dus alleen in het zachte deel van je oor] kun je het wel laten schieten opzich maar eigenlijk is piercen sowieso beter.
  woensdag 3 december 2008 @ 16:53:26 #140
95127 Afzuigkap
Afzuigcapaciteit 650 m³/h
pi_63728817
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef saaw het volgende:
Extra waar?
Zolang het niet in je kraakbeen is [dus alleen in het zachte deel van je oor] kun je het wel laten schieten opzich maar eigenlijk is piercen sowieso beter.
Ik heb zeg maar al gaatjes voor oorbellen maar wil in ieder oor er twee bij, dus in het zachte gedeelte.
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.
  woensdag 3 december 2008 @ 17:27:24 #141
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63729707
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:44 schreef Debsterr het volgende:

Yey, korting op bodyartforms.com !
Hey dat is leuk om te horen, dankje voor de tip! Heb je wel eens bij BAF besteld en hoe lang duurt de verzending ongeveer? Betaal je met Paypal?
  woensdag 3 december 2008 @ 20:26:57 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63735045
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Hey dat is leuk om te horen, dankje voor de tip! Heb je wel eens bij BAF besteld en hoe lang duurt de verzending ongeveer? Betaal je met Paypal?
De korting is veranderd naar 20% heel december nu (staat ook op de site zelf), verzending duurt bij mij gem. 7/9 dagen en betaal inderdaad met Paypal.

Tot nu toe super tevreden! Als je wilt bestellen moet je wel even aan accountje aanmaken, want als je (uit m'n hoofd) voor een totaal van $250,- besteld hebt krijg je altijd 10% korting!
pi_63736405
$275 om precies te zijn Scheelt niet veel.
Maar als je met meerdere mensen besteld zit je zo aan dat bedrag. Ik heb het nu, maar vind ik opeens niks meer leuk van BAF
  woensdag 3 december 2008 @ 21:13:09 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63736542
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Empathologica het volgende:
$275 om precies te zijn Scheelt niet veel.
Maar als je met meerdere mensen besteld zit je zo aan dat bedrag. Ik heb het nu, maar vind ik opeens niks meer leuk van BAF
Ze hebben weer een hoop nieuw spul binnen zag ik net . En ik heb nog voor $550,- in m'n wishlist staan .
pi_63761404
Verrek nu wel opeens ja
Maar heb pas weer de helft van m'n collectie verkocht, en wissel eigenlijk niet veel meer af. Ben ff uitgekocht (wat wil je als je er al meer dan 250$ gekocht hebt )
pi_63771383
ik heb weer kriebels wil weer micro maar weet niet waar nek misschien ofzo
pi_63811147
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb weer kriebels wil weer micro maar weet niet waar nek misschien ofzo
Naast je oog . Al lijkt me dat dan wel weer een beetje eng.
Tap tap tap
pi_63811242
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Naast je oog . Al lijkt me dat dan wel weer een beetje eng.
dat vind ik nog steeds zoooo mooi maar ivm werk en het weg laten snijden uit mn gezicht vind ik ook weer zowat
pi_63813889
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat vind ik nog steeds zoooo mooi maar ivm werk en het weg laten snijden uit mn gezicht vind ik ook weer zowat
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maar .
of op de venusheuvel zeg maar .
Tap tap tap
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 6 december 2008 @ 23:15:37 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63814337
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In dat kuiltje is leuk!
Ik ken iemand die dat heeft, .
  zondag 7 december 2008 @ 09:27:29 #151
131066 scrub_nurse
pi_63819281
ik ook
  zondag 7 december 2008 @ 20:53:49 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63832936
Mag van m'n werk m'n septum in het zicht dragen, dus dat is wel chill. Nu nog een fatsoenlijk ringetje i.p.v. die breed verbogen die ik nu heb, en zorgen dat 'ie echt helemaal genezen is. Heb 'm 2 dagen omlaag gedragen en nou zit de rechterkant weer wat te prutten.
pi_63833136
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvel
  zondag 7 december 2008 @ 21:56:25 #154
131066 scrub_nurse
pi_63834972
op mijn werk gaan zze nu wel heeel moeilijk doen over sieraden, en t lijkt erop dat ik mijn md er misschien wel uit moet laten snijden
pi_63835199
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvel
eeh ja, wat blijft er dan nog over? . Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Tap tap tap
  zondag 7 december 2008 @ 22:08:20 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63835443
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

eeh ja, wat blijft er dan nog over? . Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...

[ Bericht 7% gewijzigd door Debsterr op 07-12-2008 22:14:11 ]
pi_63835816
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohw ehm... Brrrr.
Tap tap tap
  zondag 7 december 2008 @ 22:20:47 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_63835865
de micro op m'n borst is rete gevoelig, moet er niet aan denken dat ik erop zou gaan zitten doordat ik ze achter op m'n been heb, of er continu mee bezig ben, zoals die op die hand.
pi_63835937
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Pols is een optie die ik in gedachten heb navel, heup etc heb ik een te dikke pens voor
  zondag 7 december 2008 @ 22:30:52 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63836295
Ik vind die achter op het been wel sexy, net als het laten tatoeëren van kousennaadjes

Dit idee zeg maar, maar dan geprikt.

Tijdens het zoeken van geschikte foto's vond ik ook dit: tattoo stockings
  maandag 8 december 2008 @ 13:16:17 #161
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63849156
Dat diamandje op die vinger vind ik trouwens best grappig . Ik wil ook nog wel een MD maar weet ook niet zo goed waar...
pi_63849871
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk gaan zze nu wel heeel moeilijk doen over sieraden, en t lijkt erop dat ik mijn md er misschien wel uit moet laten snijden
Uit moet laten snijden Dat klinkt redelijk eng, en ik ben niet zo'n schijterd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:59:40 #163
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_63974772

3 maanden later en ben er gelukkig nog blij mee.
  zaterdag 13 december 2008 @ 07:33:13 #164
131066 scrub_nurse
pi_63980496
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Uit moet laten snijden Dat klinkt redelijk eng, en ik ben niet zo'n schijterd
ja nou ik had ook we verwacht dat ie er ooit uitgesneden zou moeten worden maar niet al binnen een jaar en voor mn werk.. maar dan krijgen ze nog een moeilijke aan me, die strijd geef ik niet zomaar op
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:30:58 #165
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_63980648
Gisteren een helix laten zetten, ben er helemaal blij mee foto volgt nog.
pi_64040561
ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen
Ik had een MD op me venusheuvel, trots dat ik was! en iedereen maar met die ontstekingen, ik mankeerde niets, maar na 2 maanden bleef ie ineens pussen, om het in een speed tempo te vertellen 2 weken daarna kwam er vies bloederig zacht weefsel omheen, ik wilde dat ding verbannen want ik voelde hem constant maar het was een md en die gaat er niet zomaar uit.

ik ben 2x naar de piercer geweest maar het trok weg tot vorige week/2 weken geleden, ik ging plassen en hij deed heel erg pijn, mijn huid was er overheen komen zetten en om hem terug te duwen heb ik me tanden op elkaar moeten zetten, GVD wat deed dat zeer, toen ik me huid had teruggeduwd floepte dat bloederige weefsel weer tevoorschijn, hmmm denk ik en ik sta op....

en FLOEP, het korte pootje van mijn MD floept tussen het weefsel door eruit, ik redelijk hysterisch want de piercer was al dicht en ik had een gapend gat op me venusheuvel mt een halve md erin, ik ben gaan douchen en het lange stuk zat muurvast nog in mn huid, na wat draaien en kutten had ik hem in me handen... my god... daarna heb ik 3 dagen een bloedbad downunder gehad maar het is nu dicht en is aan het genezen, het litteken is zo groot als de disc, maar ik ben godzijdank van het kr*ng af.

als troost laat ik een trouwe normale piercing zetten volgende maand
  maandag 15 december 2008 @ 20:59:23 #167
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_64040632
Auw!!! zo hee, daar moet ik echt niet aan denken. Ik vind 't echt moedig van je dat je er dan aan durft te gaan frunniken enzo. Maar fijn dat hij er nu iig uit is, al is het wel balen van dat litteken.
pi_64040684
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
om nog even op de lippiercing terug te komen, mijn gaatje is na 2 jaar nog open, hij is er bij mij uit omdat mijn tandvlees na een jaar helemaal weg is (wortel te zien bij 1 tand) MAAR dit hoeft niet bij iedereen en ook niet zo snel.
pi_64040714
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef morgane het volgende:
Auw!!! zo hee, daar moet ik echt niet aan denken. Ik vind 't echt moedig van je dat je er dan aan durft te gaan frunniken enzo. Maar fijn dat hij er nu iig uit is, al is het wel balen van dat litteken.
ik was helemaal stressy hoor, stond echt adem te happen onder de douche en toen het de eerste keer niet lukte stond ik met me handen tegen t hoofd zo van help help help waar ben ik aan begonnen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:50:18 #170
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64061709

3mm, net in 1 keer gedaan van een normaal oorbelgaatje (1.2)
piercer vond het maar raar, want het ging heel gemakkelijk haha. over 2 weken verder
  donderdag 18 december 2008 @ 15:23:27 #171
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64121298
weet iemand misschien waar ze zwarte septumretainers verkopen groter dan 3.2mm?
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_64121471
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
...
pi_64130087
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
oh my god. >_<
  donderdag 18 december 2008 @ 20:38:15 #174
74276 saaw
pi_64130235

besteld, 8 mm
zit nu op 6, komende week verder stretchen

en wat een vreselijk verhaal over die MD
pi_64138461
Pumpkinsoup: Leuk! Tot hoever wil je het laten stretchen?

Conekiller:BAF: pyrex septum retainer. Kan ik van harte aanraden. Daarnaast geloof ik dat ze deze ook bij Dare2wear verkopen of Classic ink & mods.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:33:09 #176
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64141512
Thanks, ik wil tot 6mm (meer variatie in plugs e.d.) maar ik mag van m'n mama maar tot 4, maar dat zie ik wel over 2 weken
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:37:20 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64141603
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:13:44 #178
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64158157
tnx! Valt me mee que prijs trouwens niobium FTW
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:39:14 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64295244
Ik ga definitief doorstretchen naar 8 mm .
pi_64341389
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:33 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

oh my god. >_<
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef saaw het volgende:

en wat een vreselijk verhaal over die MD
Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer heb
pi_64367925
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga definitief doorstretchen naar 8 mm .
Ik kap bij 4.
Morgen ga ik van 2.5 naar 3
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:04:33 #182
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64371652
Ik mag waarschijnlijk wel tot de 6 jeuj
leuke plugs etcc
pi_64375032
quote:
Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Kleintje19 het volgende:

Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer heb
Geen MD's meer voor jou?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_64384827
Ik heb besloten in 2009 een tragus te laten zetten.
Iemand enig idee of ze ook met niet zo goed zichtbare knopjes kunnen piercen? Of krijg je standaard een titatium knopje aan het begin? (ivm werk)
  zaterdag 27 december 2008 @ 00:44:15 #185
131066 scrub_nurse
pi_64390184
hoe bedoel je een knopje? je krijgt n ringetje of evt een staafje,die zal dus van chirurgisch staal/titanium zijn, daar kun je wel een kunstof doorzichtig knopje opzetten maar t staafje/ringetje blijft toch van titanium
pi_64390608
Staafje bedoelde ik, ja.
Maar sowieso titanium dus, zoals ik al dacht?
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:25:03 #187
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64394983
staafje kan ook van PFTE
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:44:55 #188
131066 scrub_nurse
pi_64395180
heej! waar is mijn reactie van daarstraks!
je kan inderdaad wel een staafje of ringetje van PTFE maar het is niet handig om dat dagelijks ofzo te wisselen voor een titanium. En die PTFE zie je inderdaad veel minder goed,maar dan is ook vrijwel meteen het effect weg van het hebben van een piercing..
pi_64395899
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:44 schreef scrub_nurse het volgende:
heej! waar is mijn reactie van daarstraks!
je kan inderdaad wel een staafje of ringetje van PTFE maar het is niet handig om dat dagelijks ofzo te wisselen voor een titanium. En die PTFE zie je inderdaad veel minder goed,maar dan is ook vrijwel meteen het effect weg van het hebben van een piercing..
Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 27-12-2008 11:37:18 ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:37:02 #190
74276 saaw
pi_64395911
Heb van de week ook doorgestretched naar 8mm, en een heel mooie witte spiral gekocht.
Maak zo wel ff een fototje
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:39:11 #191
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64397106
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:36 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.
Ik zou hem niet na een paar weken al elke keer omwisselen met een normaal staafje die je na je werk indoet of een ander die je bij je werk gaat gebruiken..
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:40:52 #192
131066 scrub_nurse
pi_64397144
dat is precies wat ik bedoel absoluut niet bevorderlijk voor de genezing
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:47:42 #193
92409 Twinky
Little star.
pi_64397308
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.

Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:08:14 #194
131066 scrub_nurse
pi_64397780
nou bij mij inmiddels op mn werk ook...de mijne heb ik ook uitgedaan...de operatiekamer
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:13:33 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_64397901
Ik ben net 16 kilo afgevallen en ga, zodra ik op mijn streefgewicht zit, een nieuwe piercing halen.
dat zou dan de 4e worden. Ik wil óf een conch of een tragus. Vermoedelijk wordt het een tragus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:23:10 #196
74276 saaw
pi_64398126

nieuwe spiral van 8 mm
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:17:23 #197
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_64399508
Die is echt gaaf Saaw!
pi_64405713
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.

Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
Ik werk in een best wel 'chique' restaurant, mijn baas doet sowieso best moeilijk over dat soort dingen. Maargoed, ik zal het er eens over hebben met haar want jullie hebben wel gelijk inderdaad.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:18:02 #199
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64409615
mijn tragussen waren wel snel genezen opzich (maandje of 2 a 3) maar ja, toen ging in bij een uitvaartbedrijf werken en daar willen ze het niet he

Ook bij mijn huidige werk mag het niet
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:20:40 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64411947
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe spiral van 8 mm
Mooi! Waar komt 'ie vandaan?
pi_64422118
quote:
In de voeding Ik heb ook een tragus verloren omdat hij nog niet genezen genoeg was, maar er toch echt uit moest.
pi_64435334
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Geen MD's meer voor jou?
nee ik hou het op een in én uitgang, en die je er makkelijk uit kan halen

saaw die is echt gaaf
  zondag 28 december 2008 @ 19:00:22 #203
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64438372
quote:

Het zal per persoon verschillen. Mijn tragus was vrij snel genezen en verder ook nooit last van gehad. ( Zit er nu een jaar of 5 in ).
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 28 december 2008 @ 19:01:22 #204
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64438403
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe spiral van 8 mm
Mooi.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 28 december 2008 @ 22:52:01 #205
74276 saaw
pi_64447684
Thanks allemaal Ben er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings

Alleen gebruik ik de o-rings niet.

Was maar 3 euro
  zondag 28 december 2008 @ 22:53:03 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64447755
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaal Ben er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings
[ afbeelding ]
Alleen gebruik ik de o-rings niet.

Was maar 3 euro
Die had ik al gezien, die ga ik dus zeker bestellen als ik op een genezen 8mm ben !! Ze zijn zeker ook niet zwaar?
  zondag 28 december 2008 @ 22:58:54 #207
74276 saaw
pi_64448039
Nee helemaal niet.
Het is alleen wel wennen om er iets groots in te hebben omdat ik gewend ben aan kleine plugjes. Maar ben heel tevreden en vind ze supermooi en chill!

Moet zeggen dat het ook veel meer mensen opvalt ineens, zo'n wit ding. Ik had op 6mm wel vaak zwarte spirals in maar die vallen kennelijk toch minder op.
Krijg iig veel leuk commentaar en vind zelf dat witte sowieso ook veel leuker.
pi_64735022
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erin Zucht Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:02:48 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64735103
Jeuj zit nu op 5, en mag gelukkig wel tot 6, hihi.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:05:28 #210
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64735211
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erin Zucht Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
pi_64735270
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mij Maar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
pi_64737344
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
pi_64737876
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Ik weet nog dat ik m'n helixen had laten zetten met dit weer, echt briljant op de fiets . Best pijnlijk.
Tap tap tap
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:16:59 #214
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64737996
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nergens last van
-26 graden is wel supercool
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:29:18 #215
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64738431
kunststof of hout erindoen
pi_64739368
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mij Maar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
Nou mijn moeder krijgt het ook niet voor elkaar, en ik ook niet eens als ik het gewoon probeer zonder dat ie in mijn oor zit. Het is ook echt een pietepeuterig balletje Moet het dus maar een keer bij een piercingshop laten doen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:02:36 #217
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64745559
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Even van die rubberen handschoentjes aandoen, dan heb je wat meer grip erop en anders externe hulp inschakelen .

Ik krijg altjd knallende koppijn van mijn oorpiercings met dit weer. De huid krimpt volgens mij en dat veroorzaakt de pijn. Lang leve de muts! Tepelpiercings vinden de kou ook niet fijn... maar bevriezen? Dan moet je wel lang in de kou zijn of niet dan?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:33:55 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64746970
Pakje binnen pakje binnen pakje binnen. Douchen, olie smeren en stretchen maar .
pi_64747381
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:23:34 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64749124
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef brushaway het volgende:
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
Maar hoe groot ben je gegaan dan? Septum naar in heling? Wat doe je er mee qua verzorging?
pi_64749792
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:42:25 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64750036
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef brushaway het volgende:
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
Ik ga maar tot 8mm en heb (ondanks te snel stretchen) geen blowouts (voor zover ik weet). Hoop dus dat die van mij ooit wel weer terug krimpen.

Mijn septum was de eerste week ook wel echt aan het kutten. Veel prut eruit en inderdaad, niet aan m'n neus komen (ik werd een keer misselijk toen ik per ongeluk m'n neus stootte). Vond wel dat het door de unicura heel droog werd, en dus ook minder snel heelde. Zodra ik overgeschakeld was op 1x zeezoutweekje, 1x unicura per dag ging het heel snel met de genezing .

Heb trouwens ooit eens iets gehoord over dat unicura zeeppompje slechter zou zijn dan het schuim van een blok zeep?
pi_64750616
Ik gebruik altijd het pompje, kreeg juist van de zeep een enorm schrale huid.

8mm komt wel goed, in ieder geval tot een milimeter of 1/2.

Ja het is echt naar, ik moest even hard niezen 4 dagen nadat ik hem had gezet, en deed automatisch mijn hand tegen m'n neus. De traantjes sprongen weer in mijn ogen! Ik heb ook gewoon een verkeerd moment gekozen met deze kou, constant wel een beetje verkouden en de kou maakt alles toch wel redelijk schraal.

Ben er verder wel enorm blij mee hoor, toch wel een ernstig toffe piercing. Was overgestapt naar tatoeages (duur en nog veel verslavender, dus stiekem wel blij dat ik een arme student ben), maar vond dit toch wel een dermate toffe piercing
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:14:42 #224
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_64751668
Bij mij werd voor mn helix gewoon het pompje aangeraden, wat ook wel een stuk makkelijker is vind ik.
pi_64752011
Gelukkig nieuwjaar mede piercingfanaten!
Tof om te horen dat er hier meer mensen zijn met een septumpiercing !
Ik heb nu al maanden een zwarte segmentring liggen van 4mm, maar krijg het met geen mogelijkheid gesloten als het in mijn neus zit Probleem is dat ik vaak vanwege mijn werk regelmatig van sieraden moet wisselen en met een dikkere ring gaat dat echt moeilijk. Heb bij de bouwmarkt een goedkope tang gekocht waarbij de uiteinden open gaan als je erin knijpt, maar ik kan er geen grip mee krijgen als ik het ringetje in mijn neus heb (en hij is niet sterk genoeg).. Iemand misschien tips? Ga nu waarschijnlijk gewoon op zoek naar een circular barbell met balletjes of spikes.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:14:52 #226
131066 scrub_nurse
pi_64758248
mss een echte piercingtool kopen? en ook een balletjesvatter? bij alloverpiercings?
pi_64771271
Bedankt voor de tip over alloverpiercings! Heb daar inderdaad de juiste tools gezien (was altijd in de veronderstelling dat ze duur waren, maar het valt reuze mee!)
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:11:58 #228
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64771570
Yay ik heb zojuist even een nieuwe voorraad pluggen ingeslagen bij All over piercings. Ik hoop dat ze snel binnen komen, voor de eerste keer besteld daar .

Wil ook bestellen bij Crazy Factory maar Paypal duurt altijd zo lang... grrr.
pi_64771811
AllOverPiercings

surface heup? doen of niet doen?
(uiteraard zonder diamantjes e.d. )
pi_64772379
Niet doen. Scheurt snel uit, blijft makkelijk haken!
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:29:16 #231
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64772428
Dat meisje heeft wel een toffe riem. Maar even terzake... Ze zijn super tof maar groeien snel uit. Ik zou overwegen of je dat risico ervoor over hebt .
pi_64772514
waarom geen microdermal?
geen problemen met uitgroeien
wel gevaarlijke plek
pi_64772559
Dat uitgroeien klopt, zeker met surface's. Men probeert me over te halen om het met microdermals te doen, maar ik heb bewust voor surface gekozen omdat ik die er zelf uit kan halen wanneer ik dat wil.

Maar hm.. ik ben in twijfel. Vind het errug mooi, maar ben bang voor het blijven haken. (Niet eens zo zeer voor de littekentjes)
pi_64773102
Microdermals kunnen net zo goed uitgroeien, alleen het litteken wordt inderdaad wel iets kleiner dan bij een normale surface.
En als je geluk hebt en naar een goeide piercer gaat heb je kans dat het wel blijft zitten.
Meisje op ander forum heeft ze met japanese bars en die vertonen geen tekenen van uitgroei, en heeft ze al behoorlijk lang.
  maandag 12 januari 2009 @ 00:52:59 #235
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64936210
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Tammeh het volgende:
AllOverPiercings
Eens! . Super snelle levering, alles mooi verpakt en ik kreeg een lading gratis zooi bij mijn bestelling (olietjes, katoenen zakjes en stickers). Toch netjes. Erg blij met mijn pluggen! Jammer alleen dat sommige pluggin grote scherpe flares hebben en andere pluggen weer wat kleiner uitvallen. Ben dan altijd bang dat ik ze kwijt raak en o-ringen vind ik niet tof... Ga mezelf maar eens aanleren te slapen zonder pluggen in .
pi_64936903
waarom krijg ik alleen een stomme sticker elke keer
Terwijl ik toch wel voor 20-25 euro koop per bestelling.
pi_64937840
Ik ook altijd zo een gare roze sticker.
  maandag 12 januari 2009 @ 16:10:01 #238
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64953343
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:24 schreef Beach het volgende:
waarom krijg ik alleen een stomme sticker elke keer
Terwijl ik toch wel voor 20-25 euro koop per bestelling.
Ik had voor 139 euro aan pluggen besteld .

[ Bericht 16% gewijzigd door Leinonlein op 12-01-2009 18:10:26 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 18:14:40 #239
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64959204
139 euro. Wat belachelijk zeg :p
pi_64960275
Maar dan heb je wel wat!
1 paartje van mij was 64$ en dat was het dubbel en dwars waard.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:50:36 #242
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64964927
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef Empathologica het volgende:
Maar dan heb je wel wat!
Precies . Heb 8 paar besteld dus ik kan even vooruit! Hoewel... Ik wacht al een tijdje op die Pebble plugs van BAF (http://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2299) en die wil ik ook nog graag hebben!
pi_64966930
Ik ben denk ik trouwens te snel van 3.2 (ofzo) naar 4mm gegaan
Pas bloedde het toen ik mn tunnel uitdeed en ook een beetje pus.
  maandag 12 januari 2009 @ 21:47:02 #244
74276 saaw
pi_64967603
ik ga binnenkort ook weer plugjes bestellen denk k,
zit nu op 8mm en ben ook van plan daarop te blijven dus kan lekker los

spiegeltjes

je hebt ze ook met moodstones erin, die dus van kleur veranderen
maar die zijn $64,-

luipaard print
  maandag 12 januari 2009 @ 22:20:45 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64969631
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef saaw het volgende:
ik ga binnenkort ook weer plugjes bestellen denk k,
zit nu op 8mm en ben ook van plan daarop te blijven dus kan lekker los

[ afbeelding ]
spiegeltjes

je hebt ze ook met moodstones erin, die dus van kleur veranderen
maar die zijn $64,-

[ afbeelding ] luipaard print
Jaaaa die luipaard print ga ik dus ook bestellen nu ik op 8mm ben .
pi_64975282
die luipaard print zie ik enorm veel meisjes mee, leuk leuk
pi_65000307
@ Saaw; die moodstones heb ik dus. En ze zijn het geld wel waard van de ene kant want ze veranderen in je oor van kleur. Van de andere kant, een holle stalen plug met een bol stukje glas en een plaatje erin. Da's beetje tegenvaller. Kan er wel wat foto's van maken?
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:38:48 #248
74276 saaw
pi_65014851
Oeh ja foto's van de verschillende kleurtjes?
Verandert het ook echt de hele tijd een beetje?

Vind ze wel heel tof maar wel een hoop geld.
Op hoeveel mm zit jij?
pi_65018006
tvp
pi_65021830
HELL YEAH, ik mag gaan! http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
Nu nog even alles regelen. Ik ben zo HAPPYYYYYYYYYYYYYYY!! Wees jaloers!
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:14:45 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65022443
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
HELL YEAH, ik mag gaan! http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
Nu nog even alles regelen. Ik ben zo HAPPYYYYYYYYYYYYYYY!! Wees jaloers!
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw .
pi_65022952
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw .
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..
pi_65023196
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zou het wel heeel gaaf vinden, maar mezelf kennende prik ik helemaal mis

En ik ga binnenkort naar de piercer weer, zit te twijfelen tussen industrial en conch! Er moet iig iets in mijn rechteroor
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:34:31 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65023267
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..
Ik viel bij het zetten van elke piercing tot nu toe altijd bijna flauw . Ik ben een mietje, i know.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:46:30 #255
74276 saaw
pi_65030522
Oehhh Ev wat tof!
Lijkt mij ook echt supertof om een keer te gaan doen.
pi_65041093
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef saaw het volgende:
Oeh ja foto's van de verschillende kleurtjes?
Verandert het ook echt de hele tijd een beetje?

Vind ze wel heel tof maar wel een hoop geld.
Op hoeveel mm zit jij?
8mm

http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4624
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4625
Kan er geen plaatje van maken Maar dat zijn 2 foto's van me.

Zijkant.

Kleeeeurtjes! Al zijn ze meestal paars of blauw. Dat geel/roze komt doordat ik er met de fohn op heb gestaan
pi_65042238
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Mirjam het volgende:
waarom geen microdermal?
geen problemen met uitgroeien
wel gevaarlijke plek
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 januari 2009 @ 19:27:08 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65042273
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.
Ik heb zelf overigens geen last van uitgroei bij één van mijn drie dermals.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:20:47 #259
74276 saaw
pi_65057084
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Empathologica het volgende:

[..]

8mm

http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4624
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4625
Kan er geen plaatje van maken Maar dat zijn 2 foto's van me.

[ afbeelding ]
Zijkant.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kleeeeurtjes! Al zijn ze meestal paars of blauw. Dat geel/roze komt doordat ik er met de fohn op heb gestaan
oeh ze zijn wel heel hot
ff sparen en dan bestel ik ze denk ik ook
pi_65059854
Bij mij was er een stukje uit, paar foto's van gemaakt en opgestuurd naar hun en kreeg 40% terug
En in de comments stond dat het vaker voorkwam dat er een stukje uit was, dus zeker wat mee doen
pi_65063891
Iemand vertelde me dat je ergens custom-made plugs kunt laten maken, dus met je eigen print. Heeft iemand enig idee waarzo?
.mwep
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:13:32 #262
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_65065336
Denk dat je bij verschillede piercingshop wel een en ander kan bestellen. Bij Queen of Rings in Rotterdam heb ik wel eens een barbell voor m'n tong laten maken.
pi_65087628
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.
Ik heb zelf overigens geen last van uitgroei bij één van mijn drie dermals.
surface piercings bedoel je dan denk ik, tjah ik hoor er steeds meer mensen over 3 maanden gaat het goed en ineens een draai van 180 graden met uitgroeien. maar dat hou je toch wel :
pi_65304755
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
pi_65305810
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
nee!

en nu?
  donderdag 22 januari 2009 @ 06:39:14 #266
131066 scrub_nurse
pi_65306149
echt waar? ,,
pi_65306462
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 03:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee!

en nu?
balen

en scrub echt waar er is verder niks mee gebeurd
pi_65306490
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe begon dat?
Heb namelijk met mijn microdermal nu dat het naast het 'wondje' (het gat ) een beetje hard is. Ben het al te lijf gegaan met zoutoplossing, is nu ook weg, maar vertrouw het niet helemaal
pi_65306521
mja voor mn idee ging die al steeds verder uitsteken maar dan keek ik beter en viel dat we mee maar duwde m wel altijd voor de zekerheid even aan maar gister was het korte pootje eruit gefloept en dan pak je m er zo uit dus geleidelijk wordt ie eruit geduwd ofzo. ik baal zo
pi_65306538
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja voor mn idee ging die al steeds verder uitsteken maar dan keek ik beter en viel dat we mee maar duwde m wel altijd voor de zekerheid even aan maar gister was het korte pootje eruit gefloept en dan pak je m er zo uit dus geleidelijk wordt ie eruit geduwd ofzo. ik baal zo
Ja dat harde wat ik had kan dus zo een pootje zijn, was een beetje een bobbeltje maar het leek niet op een ontsteking oid.
Maar je had hem toch al best wel lang? En het is toch de bedoeling dat hij onderhuids vast gaat groeien?
pi_65306582
mja dat is de bedoeling idd maar dat duurt kennelijk best lang dan, ik had m vanaf mei denk ik er zat aan dat pootje en t plaatje wel allemaal prut ) heb nu gewoon n gaatje heb n poging gedaan m erin te doen weer maar dat korte pootje krijg ik nooit meer in de huid mja eerst maar laten genezen en wellicht dan opnieuw zetten, alleen de kleine is niet zo mooi
pi_65306613
Getsie, moet je je voorstellen als hij half eruit komt en wel is vastgegroeid half lijkt me niet zo fijn.
Enne, gewoon je piercer bellen, denk dat hij/zij wel een mooi prijsje regelt dan (zou de mijne iig doen )
pi_65306624
ik voelde er niks van geen pijn dus ofzo en ja mn piercster woont bij mn ouders dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
pi_65306662
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voelde er niks van geen pijn dus ofzo en ja mn piercster woont bij mn ouders dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
Maar misschien is het ondertussen wel haske aan het ontsteken, kan zo iets inkomen (daar denk ik dan gelijk aan ) zou wel ff zoutoplossing erop houden en pleister erop doen ofzo
En je piercster bij je ouders dat is nog eens handig
pi_65306741
ik heb er meteen zoutoplossing opgedaan en een pleister en nu net weer
en niet bij mn ouders in nhuis maar in de buurt en das friesland maar zij heeft al mn piercings gezet en t scheelde me paar tientjes met hier in utrecht dusja maarja eerst maar laten genezen en balen en dan weer verder kijken. Hoop dat de jouwe braaf blijft zitten
pi_65309095

zo ziet t er nu uit, rode aan de zijkanten is uitslag van pleister.
pi_65311909
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Getsie, moet je je voorstellen als hij half eruit komt en wel is vastgegroeid half lijkt me niet zo fijn.
Enne, gewoon je piercer bellen, denk dat hij/zij wel een mooi prijsje regelt dan (zou de mijne iig doen )
*schuldig* en dat was echt fokking eng
pi_65313838
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 januari 2009 @ 12:49:59 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65313925
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:10:49 #280
92409 Twinky
Little star.
pi_65314668
wat een vraag
pi_65315218
als dit wondje geheeld is neem ik 2 mds erbij dus links en rechtsboven die ik heb, een V vorm zeg maar op dezelfde plek durf ik niet aan,. littekenweefsel en kans op uitgroei is weer erg groot dan
pi_65350600
Ik moet je zeggen MM dat die van mij links en rechts het een stuk beter doen, omdat er meer vel is. Die in het midden heb ik eruit laten slopen (korte pootje was vaag te zien door de huid en ik kon geen discje dragen anders ging het ontsteken). Die zat vanaf het begin al niet lekker. I blame het gebrek aan huid.
pi_65351390
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 18:19:16 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65351458
Mijnen zitten ook nog gewoon goed.
Ook niet pijnlijk ofzo, behalve als ik ergens hard achter ben blijven hangen, .
pi_65351814
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
Ik kan je vertellen, het eruit halen is echt 100 keer makkerlijker, prettiger en pijnlozer dan erin zetten. Echt waar, dus geen zorgen daarover hebben hoor!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:34:49 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65355624
quote:
Als je dit soort dingen nog moet vragen terwijl je al gepland hebt wanneer je hem wilt laten zetten.. doe het dan maar helemaal niet.
pi_65361817
Hoi hoi,

ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.

Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig !) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!

Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:43:21 #288
74276 saaw
pi_65362223
Mijn tepelpiercing deed onwijs veel pijn voor een halve seconde en daarna heb ik er nooit meer last van gehad.
[heb hem nu 3 jaar ongeveer]
pi_65362329
Kijk, dat zijn de betere reacties...
Heb nog even verder zitten lezen, maar geloof dat jij een van de weinige bent??
Vind een tepelpiercing echt heel er stoer en mooi, maar tju.. Weet niet zo goed of ik dat wel durf als ik de meeste verhalen zo lees..
Maar die van jou geeft hoop ! Maar het is natuurlijk totaal niet in te schatten hoe die van mij daarop gaan reageren !
Ik heb alleen een tongpiercing en tja, die doet natuurlijk bij het zetten gewoon GEEN pijn.. Lastig lastig...

Zag ook super mooie foto's van die microdermals (?) bij iemand (weet even niet meer wie dat was) op de pols. Ziet er ook echt super mooi uit!
Zit zoiets meteen vast eigenlijk? Of hoe werkt dat? Kan iemand me dat vertellen? Erg mooi, spreekt me ook wel aan!

Thanks voor je snelle reactie saaw!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:51:33 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65362457
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
Ik laat mijn piercings (gezet rond 2001,2002 en 2005) eigenlijk nooit 5 minuten zonder sieraadje... met de gaatjes in mijn oren zit dat anders, maar die zitten er al langer.
Die in mijn neus is ook dichtgegroeid na een paar maanden uit te zijn geweest.
Bij een piercing van een dag of 4 oud groeit je piercing naar mijn idee na een kwartier al dicht... omdat de wond dan nog helemaal vers is. Na de vereiste genezingstijd raakt je lichaam gewend aan het voorwerp dat er in zit en probeert hij de wond niet meer te sluiten.

Als een tepelpiercing goed gezet is, krijg je ook daadwerkelijk grotere tepels van .
Ik heb ze zelf ook en vindt het nog steeds een prachtig sieraad en een aanvulling op mijn lichaam. Met kerst ook weer nieuwe sieraadjes/staafjes gehad en de liefde voor die dingen is weer helemaal aangewakkerd

Ik wil eigenlijk zeer binnenkort weer een nieuwe laten zetten: of een tragus

of een conch-ringetje:

Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.

[ Bericht 17% gewijzigd door SEMTEX op 23-01-2009 23:57:05 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:05:21 #291
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65362933
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken??
Het leuke van een tepelpiercings is dat de pijn maar van korte duur is. Bij mij waren het 2 ferme steken (de 2e pijnlijker dan de eerste natuurlijk..) maar toen ze erin zaten gelijk geen pijn meer gehad. Natuurlijk blijft het wel even gevoelig (zeker wanneer het koud is en hard waait > warm aankleden!) maar absoluut geen constante pijn, meer een soort lekkere gevoeligheid eigenlijk hihi. De genezing duurt wel vrij lang maar dat hoeft op zich niet pijnlijk te zijn.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:51 schreef SEMTEX het volgende:

Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.

Sorry hoor maar "gaten" vind ik echt een beetje overdreven. Een moedervlek of een puist valt 10 keer meer op dan zo'n miezerig gaatje van een piercing die je net uit je gezicht hebt gehaald .
quote:
Reken op ongeveer 2 a 3 maanden... minimaal. Urenlang uitlaten kan denk ik pas na een jaar maar verschilt heel erg pp. Mijn labret kan ik nu maandenlang uitlaten zonder dat hij dicht groeit
pi_65364101
ff voor mensen met een MD die van mij deed ook nooit pijn oid maar opeens was de korte kant van tm pootje eruit en kon ik m er zo afpakken dus dat zegt allemaal niks wel/geen pijn/last. Mja ik laat t fijn helen en dan komen er 2 nieuwen
pi_65370940
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Hoi hoi,

ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.

Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig !) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!

Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
ik ging door de grond, en doordat het winter was en ik op de scooter zat was de terugreis geen pretje, overigens had ik 3 dagen het gevoel dat hij op de BBQ had gelegen
pi_65371223
Ja! BBQ-tepels
Ik ben na het piercen nog gaan winkelen, overal bloed dus wat niet zo tof was. De 1e week het meeste last van gehad, maar pas na 4 maanden was het pas echt dat ik dacht van 'nu gaat het goed'.
pi_65371264
ik heb hem nu bijna anderhalfjaar en hij laat me echt nog niet met rust, maar hoor dat van veel vrouwen... maar toch is het mijn trots
pi_65379188
Poeh poeh.. De verhalen zijn zo wisselend dat ik toch twijfel.
Die korte pijn die neem ik wel, maar als ik er echt weeeeeeken last van blijf hebben :S! (geloof ook niet dat mijn
'wederhelft' daar dan zo blij mee is !)
Ik kijk het gewoon nog even aan ..
Daarbij twijfel ik dus ook nog over die MD's vind ik echt waanzinnig!!

Thanks voor de reacties hoor!
pi_65379349
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zetten als je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
  zondag 25 januari 2009 @ 12:30:34 #298
74276 saaw
pi_65380767
ik zit ook nog steeds te denken aan een rook of anti helix erbij rechts [waar ook mn tragus zit]
  zondag 25 januari 2009 @ 13:27:29 #299
92409 Twinky
Little star.
pi_65382509
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zetten als je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
Ja zo heb ik mijn navel en twee van mijn oorpiercings ook gedaan dan gaat het veruit het beste want met mijn tongpiercing en andere helix was ik al weken aan het dromen en ook helemaal in paniek daar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 januari 2009 @ 13:45:19 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65383081
Ik heb 3 MD's in mn pols,
  zondag 25 januari 2009 @ 13:52:18 #301
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65383318
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 3 MD's in mn pols,
foto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties