abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65309095

zo ziet t er nu uit, rode aan de zijkanten is uitslag van pleister.
pi_65311909
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Getsie, moet je je voorstellen als hij half eruit komt en wel is vastgegroeid half lijkt me niet zo fijn.
Enne, gewoon je piercer bellen, denk dat hij/zij wel een mooi prijsje regelt dan (zou de mijne iig doen )
*schuldig* en dat was echt fokking eng
pi_65313838
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 januari 2009 @ 12:49:59 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65313925
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef ValenciaHola het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik wil volgende week een gezichtspiercing nemen maar mijn vraag is hoelang duurt het voordat het geneest want voor mijn werk mag het niet. Ik werk in het weekend kan ik het dan na 4 dagen al afdoen???
Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:10:49 #280
92409 Twinky
Little star.
pi_65314668
wat een vraag
pi_65315218
als dit wondje geheeld is neem ik 2 mds erbij dus links en rechtsboven die ik heb, een V vorm zeg maar op dezelfde plek durf ik niet aan,. littekenweefsel en kans op uitgroei is weer erg groot dan
pi_65350600
Ik moet je zeggen MM dat die van mij links en rechts het een stuk beter doen, omdat er meer vel is. Die in het midden heb ik eruit laten slopen (korte pootje was vaag te zien door de huid en ik kon geen discje dragen anders ging het ontsteken). Die zat vanaf het begin al niet lekker. I blame het gebrek aan huid.
pi_65351390
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 18:19:16 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65351458
Mijnen zitten ook nog gewoon goed.
Ook niet pijnlijk ofzo, behalve als ik ergens hard achter ben blijven hangen, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_65351814
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
ohjee, nu ga ik 'm helemaal knijpen
maar vooralsnog zit die van mij goed.
wel vaak wat pijnlijk en gevoelig, maar goed.
Ik kan je vertellen, het eruit halen is echt 100 keer makkerlijker, prettiger en pijnlozer dan erin zetten. Echt waar, dus geen zorgen daarover hebben hoor!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:34:49 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_65355624
quote:
Als je dit soort dingen nog moet vragen terwijl je al gepland hebt wanneer je hem wilt laten zetten.. doe het dan maar helemaal niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_65361817
Hoi hoi,

ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.

Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig !) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!

Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:43:21 #288
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65362223
Mijn tepelpiercing deed onwijs veel pijn voor een halve seconde en daarna heb ik er nooit meer last van gehad.
[heb hem nu 3 jaar ongeveer]
an urge to help mankind overcomes me
pi_65362329
Kijk, dat zijn de betere reacties...
Heb nog even verder zitten lezen, maar geloof dat jij een van de weinige bent??
Vind een tepelpiercing echt heel er stoer en mooi, maar tju.. Weet niet zo goed of ik dat wel durf als ik de meeste verhalen zo lees..
Maar die van jou geeft hoop ! Maar het is natuurlijk totaal niet in te schatten hoe die van mij daarop gaan reageren !
Ik heb alleen een tongpiercing en tja, die doet natuurlijk bij het zetten gewoon GEEN pijn.. Lastig lastig...

Zag ook super mooie foto's van die microdermals (?) bij iemand (weet even niet meer wie dat was) op de pols. Ziet er ook echt super mooi uit!
Zit zoiets meteen vast eigenlijk? Of hoe werkt dat? Kan iemand me dat vertellen? Erg mooi, spreekt me ook wel aan!

Thanks voor je snelle reactie saaw!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:51:33 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65362457
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee.
Sowieso kan het jaren duren voor je een piercing voor langere tijd uit kan doen. Dat ligt er een beetje aan. Bij de een is dat sneller dan bij de ander. Maar na 4 dagen sowieso niet. Dan zit 'ie sowieso nog in het genezingsproces.
Ik laat mijn piercings (gezet rond 2001,2002 en 2005) eigenlijk nooit 5 minuten zonder sieraadje... met de gaatjes in mijn oren zit dat anders, maar die zitten er al langer.
Die in mijn neus is ook dichtgegroeid na een paar maanden uit te zijn geweest.
Bij een piercing van een dag of 4 oud groeit je piercing naar mijn idee na een kwartier al dicht... omdat de wond dan nog helemaal vers is. Na de vereiste genezingstijd raakt je lichaam gewend aan het voorwerp dat er in zit en probeert hij de wond niet meer te sluiten.

Als een tepelpiercing goed gezet is, krijg je ook daadwerkelijk grotere tepels van .
Ik heb ze zelf ook en vindt het nog steeds een prachtig sieraad en een aanvulling op mijn lichaam. Met kerst ook weer nieuwe sieraadjes/staafjes gehad en de liefde voor die dingen is weer helemaal aangewakkerd

Ik wil eigenlijk zeer binnenkort weer een nieuwe laten zetten: of een tragus

of een conch-ringetje:

Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.

[ Bericht 17% gewijzigd door SEMTEX op 23-01-2009 23:57:05 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:05:21 #291
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_65362933
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken??
Het leuke van een tepelpiercings is dat de pijn maar van korte duur is. Bij mij waren het 2 ferme steken (de 2e pijnlijker dan de eerste natuurlijk..) maar toen ze erin zaten gelijk geen pijn meer gehad. Natuurlijk blijft het wel even gevoelig (zeker wanneer het koud is en hard waait > warm aankleden!) maar absoluut geen constante pijn, meer een soort lekkere gevoeligheid eigenlijk hihi. De genezing duurt wel vrij lang maar dat hoeft op zich niet pijnlijk te zijn.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:51 schreef SEMTEX het volgende:

Ik zou zelf nooit piercings in mijn gezicht nemen. Ik zie veel mensen die dat wel gedaan hebben en bij wie ze eruit moesten, nu met blijvende gaten in hun gezicht lopen. Ik vind het niet echt mooi en het kan je fors hinderen in het vinden van een baan.

Sorry hoor maar "gaten" vind ik echt een beetje overdreven. Een moedervlek of een puist valt 10 keer meer op dan zo'n miezerig gaatje van een piercing die je net uit je gezicht hebt gehaald .
quote:
Reken op ongeveer 2 a 3 maanden... minimaal. Urenlang uitlaten kan denk ik pas na een jaar maar verschilt heel erg pp. Mijn labret kan ik nu maandenlang uitlaten zonder dat hij dicht groeit
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_65364101
ff voor mensen met een MD die van mij deed ook nooit pijn oid maar opeens was de korte kant van tm pootje eruit en kon ik m er zo afpakken dus dat zegt allemaal niks wel/geen pijn/last. Mja ik laat t fijn helen en dan komen er 2 nieuwen
pi_65370940
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:29 schreef .Kimmie. het volgende:
Hoi hoi,

ben nieuw hier! Heb al wat topics doorgelezen (wat zijn het er VEEL!!), maar toch hier mijn (vast al
1000x gesteld, maar is zo lastig terug te vinden!) vraagje.

Ik ben helemaal weg van piercings en tattoo's. Door mijn werk kan ik geen gezichtspiercings nemen (heb wel een tongpiercing, maar die valt niet echt op gelukkig !) dus heb ik mijn zinnen op een tepelpiercing gezet.
Nu hoor ik keer op keer dat dat WAANZINNIG veel pijn doet!!
Mijn vraag is dan ook, is dat bij iedereen zo? Ennnn, hoelang doet dat dan zeer? Heb je het dan over minuten, uren, dagen.. weken?? Was niet echt m'n bedoeling om een half jaar met een pijnlijke tepel te lopen eigenlijk..
Jammer dat je dat niet even kan proberen he!

Hey thanks voor de reacties alvast hoor!!
ik ging door de grond, en doordat het winter was en ik op de scooter zat was de terugreis geen pretje, overigens had ik 3 dagen het gevoel dat hij op de BBQ had gelegen
pi_65371223
Ja! BBQ-tepels
Ik ben na het piercen nog gaan winkelen, overal bloed dus wat niet zo tof was. De 1e week het meeste last van gehad, maar pas na 4 maanden was het pas echt dat ik dacht van 'nu gaat het goed'.
pi_65371264
ik heb hem nu bijna anderhalfjaar en hij laat me echt nog niet met rust, maar hoor dat van veel vrouwen... maar toch is het mijn trots
pi_65379188
Poeh poeh.. De verhalen zijn zo wisselend dat ik toch twijfel.
Die korte pijn die neem ik wel, maar als ik er echt weeeeeeken last van blijf hebben :S! (geloof ook niet dat mijn
'wederhelft' daar dan zo blij mee is !)
Ik kijk het gewoon nog even aan ..
Daarbij twijfel ik dus ook nog over die MD's vind ik echt waanzinnig!!

Thanks voor de reacties hoor!
pi_65379349
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zetten als je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
  zondag 25 januari 2009 @ 12:30:34 #298
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_65380767
ik zit ook nog steeds te denken aan een rook of anti helix erbij rechts [waar ook mn tragus zit]
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 25 januari 2009 @ 13:27:29 #299
92409 Twinky
Little star.
pi_65382509
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
toen ik het liet doen las ik allemaal enge verhalen ik had er eigenlijk nog geen één gevonden die zei oh t viel wel mee, toen kwam ik maandag van me werk en heb zonder het te plannen hem laten zetten, en hierdoor denk je dan niet veel aan de pijn, ik had t niemand verteld gewoon zomaar uit t niets laten zetten als je van te voren al weet dat je hem volgende week gaat zetten ga je lopen zenuwen, gewoon gaan met die banaan
Ja zo heb ik mijn navel en twee van mijn oorpiercings ook gedaan dan gaat het veruit het beste want met mijn tongpiercing en andere helix was ik al weken aan het dromen en ook helemaal in paniek daar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 januari 2009 @ 13:45:19 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_65383081
Ik heb 3 MD's in mn pols,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')