Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
HELL YEAH, ik mag gaan! http://www.fakir.org/classes/basicpiercing.html
Nu nog even alles regelen. Ik ben zo HAPPYYYYYYYYYYYYYYY!! Wees jaloers!
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik zou het wel heeel gaaf vinden, maar mezelf kennende prik ik helemaal misquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel tof voor je, maar ik ben niet jaloers want als ik iemand zou moeten piercen val ik flauw.
Ik viel bij het zetten van elke piercing tot nu toe altijd bijna flauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja echt? Ik moest toen ik het ging proberen meer mijn vriend geruststellen dan mijzelf..
8mmquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef saaw het volgende:
Oeh ja foto's van de verschillende kleurtjes?
Verandert het ook echt de hele tijd een beetje?
Vind ze wel heel tof maar wel een hoop geld.
Op hoeveel mm zit jij?
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Mirjam het volgende:
waarom geen microdermal?
geen problemen met uitgroeien
wel gevaarlijke plek
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iedereen blijft het zeggen, en er groeien er meer en meer en meer uit..
oeh ze zijn wel heel hotquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:59 schreef Empathologica het volgende:
[..]
8mm
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4624
http://www.bodyartforms.com/gallery/enlarge.asp?ID=4625
Kan er geen plaatje van makenMaar dat zijn 2 foto's van me.
[ afbeelding ]
Zijkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleeeeurtjes!Al zijn ze meestal paars of blauw. Dat geel/roze komt doordat ik er met de fohn op heb gestaan
surface piercings bedoel je dan denk ik, tjah ik hoor er steeds meer mensen over 3 maanden gaat het goed en ineens een draai van 180 graden met uitgroeien. maar dat hou je toch wel :quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd nog minder kans dan bij gewone piercings, naar ik meen.
Ik heb zelf overigens geen last van uitgroei bij één van mijn drie dermals.
nee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Hoe begon dat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou mn microdermal is uitgegroeid blijkbaar ineens stak t pootje uit en toen lag ie eruit
Ja dat harde wat ik had kan dus zo een pootje zijn, was een beetje een bobbeltje maar het leek niet op een ontsteking oid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja voor mn idee ging die al steeds verder uitsteken maar dan keek ik beter en viel dat we mee maar duwde m wel altijd voor de zekerheid even aan maar gister was het korte pootje eruit gefloept en dan pak je m er zo uitdus geleidelijk wordt ie eruit geduwd ofzo. ik baal zo
Maar misschien is het ondertussen wel haske aan het ontsteken, kan zo iets inkomen (daar denk ik dan gelijk aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voelde er niks vangeen pijn dus ofzo en ja mn piercster woont bij mn ouders
dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |