In de voedingquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
nee ik hou het op een in én uitgang, en die je er makkelijk uit kan halenquote:
Het zal per persoon verschillen. Mijn tragus was vrij snel genezen en verder ook nooit last van gehad. ( Zit er nu een jaar of 5 in ).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
Die had ik al gezien, die ga ik dus zeker bestellen als ik op een genezen 8mm benquote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaalBen er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings
[ afbeelding ]
Alleen gebruik ik de o-rings niet.
Was maar 3 euro
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erinZucht
Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
Ik weet nog dat ik m'n helixen had laten zetten met dit weer, echt briljant op de fietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Nergens last vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Nou mijn moeder krijgt het ook niet voor elkaar, en ik ook niet eens als ik het gewoon probeer zonder dat ie in mijn oor zit. Het is ook echt een pietepeuterig balletjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mijMaar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
Even van die rubberen handschoentjes aandoen, dan heb je wat meer grip erop en anders externe hulp inschakelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erinZucht
Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Maar hoe groot ben je gegaan dan? Septum naar in heling? Wat doe je er mee qua verzorging?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef brushaway het volgende:
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
Ik ga maar tot 8mm en heb (ondanks te snel stretchen) geen blowouts (voor zover ik weet). Hoop dus dat die van mij ooit wel weer terug krimpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef brushaway het volgende:
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
Eens!quote:
Ik had voor 139 euro aan pluggen besteldquote:Op maandag 12 januari 2009 01:24 schreef Beach het volgende:
waarom krijg ik alleen een stomme sticker elke keer![]()
Terwijl ik toch wel voor 20-25 euro koop per bestelling.
Preciesquote:
Jaaaa die luipaard print ga ik dus ook bestellen nu ik op 8mm benquote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef saaw het volgende:
ik ga binnenkort ook weer plugjes bestellen denk k,
zit nu op 8mm en ben ook van plan daarop te blijven dus kan lekker los
[ afbeelding ]
spiegeltjes
je hebt ze ook met moodstones erin, die dus van kleur veranderen
maar die zijn $64,-
[ afbeelding ] luipaard print
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |