abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64422118
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
In de voeding Ik heb ook een tragus verloren omdat hij nog niet genezen genoeg was, maar er toch echt uit moest.
pi_64435334
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Geen MD's meer voor jou?
nee ik hou het op een in én uitgang, en die je er makkelijk uit kan halen

saaw die is echt gaaf
  zondag 28 december 2008 @ 19:00:22 #203
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64438372
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.

Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
Het zal per persoon verschillen. Mijn tragus was vrij snel genezen en verder ook nooit last van gehad. ( Zit er nu een jaar of 5 in ).
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 28 december 2008 @ 19:01:22 #204
19242 yavanna
Results may vary.
pi_64438403
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe spiral van 8 mm
Mooi.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 28 december 2008 @ 22:52:01 #205
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_64447684
Thanks allemaal Ben er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings

Alleen gebruik ik de o-rings niet.

Was maar 3 euro
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 28 december 2008 @ 22:53:03 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64447755
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef saaw het volgende:
Thanks allemaal Ben er ook erg blij mee!
En Debsterr, hij komt van allOverPiercings
[ afbeelding ]
Alleen gebruik ik de o-rings niet.

Was maar 3 euro
Die had ik al gezien, die ga ik dus zeker bestellen als ik op een genezen 8mm ben !! Ze zijn zeker ook niet zwaar?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 28 december 2008 @ 22:58:54 #207
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_64448039
Nee helemaal niet.
Het is alleen wel wennen om er iets groots in te hebben omdat ik gewend ben aan kleine plugjes. Maar ben heel tevreden en vind ze supermooi en chill!

Moet zeggen dat het ook veel meer mensen opvalt ineens, zo'n wit ding. Ik had op 6mm wel vaak zwarte spirals in maar die vallen kennelijk toch minder op.
Krijg iig veel leuk commentaar en vind zelf dat witte sowieso ook veel leuker.
an urge to help mankind overcomes me
pi_64735022
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erin Zucht Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:02:48 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64735103
Jeuj zit nu op 5, en mag gelukkig wel tot 6, hihi.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:05:28 #210
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64735211
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aargh. Ik heb een heel schattig klein nieuw ringetje voor in mijn tragus, maar ik krijg dat stomme balletje er niet tussen! En ik wil hem NU erin Zucht Het is ook zo'n irritante plek om zelf te prutsen. Iemand nog tips?
Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
pi_64735270
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Kan iemand anders het niet voor je doen? Ik had m'n mama met die van haar geholpen
Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mij Maar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
pi_64737344
Hadden jullie dit al gelezen?
Piercings veroorzaken bevriezing
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_64737876
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
ach, gewoon een sjaal om je neus/ mond en het komt wel goed.. wenkbrauw zal moeilijker zijn
Ik weet nog dat ik m'n helixen had laten zetten met dit weer, echt briljant op de fiets . Best pijnlijk.
Tap tap tap
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:16:59 #214
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_64737996
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nergens last van
-26 graden is wel supercool
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:29:18 #215
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_64738431
kunststof of hout erindoen
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_64739368
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Mijn moeder is niet zo heel handig met zo'n dingen volgens mij Maar ik zal het haar wel vragen als ze thuis is.
Nou mijn moeder krijgt het ook niet voor elkaar, en ik ook niet eens als ik het gewoon probeer zonder dat ie in mijn oor zit. Het is ook echt een pietepeuterig balletje Moet het dus maar een keer bij een piercingshop laten doen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:02:36 #217
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64745559
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Even van die rubberen handschoentjes aandoen, dan heb je wat meer grip erop en anders externe hulp inschakelen .

Ik krijg altjd knallende koppijn van mijn oorpiercings met dit weer. De huid krimpt volgens mij en dat veroorzaakt de pijn. Lang leve de muts! Tepelpiercings vinden de kou ook niet fijn... maar bevriezen? Dan moet je wel lang in de kou zijn of niet dan?
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:33:55 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64746970
Pakje binnen pakje binnen pakje binnen. Douchen, olie smeren en stretchen maar .
pi_64747381
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:23:34 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64749124
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef brushaway het volgende:
Hehe stretchen. Ooit heel verslavend. Nu krijg ik ze niet meer kleiner dan 1cm/12 mm. Nu een week in bezit van een septum piercing, dat is toch wel echt een nare piercing in het helingsproces!
Maar hoe groot ben je gegaan dan? Septum naar in heling? Wat doe je er mee qua verzorging?
pi_64749792
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:42:25 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_64750036
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef brushaway het volgende:
Ik zat op 18, maar te snel gerekt dus die groeit niet zo snel meer terug. Die septum verzorg ik met zoutoplossing en een beetje weken met unicura pompzeepje voor de korstjes. Ik had echt een extreeeeeeem gevoelige neus, alsof ik op mn neus geramd was. Echt ernstig, maar gaat sinds vandaag wat beter. Begint ook flink te jeuken en te helen nu heb ik het idee. Maar toch wel de meest heftige piercing die ik heb laten zetten kwa helen. heb met lippiercings, tepelpiercing, neuspiercing verder nooit echt last gehad kwa helen vandaar.
Ik ga maar tot 8mm en heb (ondanks te snel stretchen) geen blowouts (voor zover ik weet). Hoop dus dat die van mij ooit wel weer terug krimpen.

Mijn septum was de eerste week ook wel echt aan het kutten. Veel prut eruit en inderdaad, niet aan m'n neus komen (ik werd een keer misselijk toen ik per ongeluk m'n neus stootte). Vond wel dat het door de unicura heel droog werd, en dus ook minder snel heelde. Zodra ik overgeschakeld was op 1x zeezoutweekje, 1x unicura per dag ging het heel snel met de genezing .

Heb trouwens ooit eens iets gehoord over dat unicura zeeppompje slechter zou zijn dan het schuim van een blok zeep?
pi_64750616
Ik gebruik altijd het pompje, kreeg juist van de zeep een enorm schrale huid.

8mm komt wel goed, in ieder geval tot een milimeter of 1/2.

Ja het is echt naar, ik moest even hard niezen 4 dagen nadat ik hem had gezet, en deed automatisch mijn hand tegen m'n neus. De traantjes sprongen weer in mijn ogen! Ik heb ook gewoon een verkeerd moment gekozen met deze kou, constant wel een beetje verkouden en de kou maakt alles toch wel redelijk schraal.

Ben er verder wel enorm blij mee hoor, toch wel een ernstig toffe piercing. Was overgestapt naar tatoeages (duur en nog veel verslavender, dus stiekem wel blij dat ik een arme student ben), maar vond dit toch wel een dermate toffe piercing
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:14:42 #224
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_64751668
Bij mij werd voor mn helix gewoon het pompje aangeraden, wat ook wel een stuk makkelijker is vind ik.
pi_64752011
Gelukkig nieuwjaar mede piercingfanaten!
Tof om te horen dat er hier meer mensen zijn met een septumpiercing !
Ik heb nu al maanden een zwarte segmentring liggen van 4mm, maar krijg het met geen mogelijkheid gesloten als het in mijn neus zit Probleem is dat ik vaak vanwege mijn werk regelmatig van sieraden moet wisselen en met een dikkere ring gaat dat echt moeilijk. Heb bij de bouwmarkt een goedkope tang gekocht waarbij de uiteinden open gaan als je erin knijpt, maar ik kan er geen grip mee krijgen als ik het ringetje in mijn neus heb (en hij is niet sterk genoeg).. Iemand misschien tips? Ga nu waarschijnlijk gewoon op zoek naar een circular barbell met balletjes of spikes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')