ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvelquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of in dat kuiltje boven je borstbeen zeg maar.
of op de venusheuvel zeg maar.
eeh ja, wat blijft er dan nog over?quote:Op zondag 7 december 2008 21:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja m,aar dan zit die zo dicht bij de anderen en de venusheuvel
quote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Ohw ehm... Brrrr.quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pols is een optie die ik in gedachten hebquote:Op zondag 7 december 2008 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeh ja, wat blijft er dan nog over?. Op je hand of pols of rond je navel of schuin onder je navel (boven het heupbot ofz) of of of...
Uit moet laten snijdenquote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef scrub_nurse het volgende:
op mijn werk gaan zze nu wel heeel moeilijk doen over sieraden, en t lijkt erop dat ik mijn md er misschien wel uit moet laten snijden
ja nou ik had ook we verwacht dat ie er ooit uitgesneden zou moeten worden maar niet al binnen een jaar en voor mn werk.. maar dan krijgen ze nog een moeilijke aan me, die strijd geef ik niet zomaar opquote:Op maandag 8 december 2008 13:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Uit moet laten snijdenDat klinkt redelijk eng, en ik ben niet zo'n schijterd
om nog even op de lippiercing terug te komen, mijn gaatje is na 2 jaar nog open, hij is er bij mij uit omdat mijn tandvlees na een jaar helemaal weg is (wortel te zien bij 1 tand) MAAR dit hoeft niet bij iedereen en ook niet zo snel.quote:Op zondag 2 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik uit huis ben (anders word ik uit huis gezét namelijk) wil ik graag een off centre labret piercing nemen, onder mijn lip dus, maar ik hoorde dat dat je tanden erg kan beschadigen.
Hoe zit dat eigenlijk? En is het litteken groot als je hem weer weg wilt halen?
ik was helemaal stressy hoor, stond echt adem te happen onder de douche en toen het de eerste keer niet lukte stond ik met me handen tegen t hoofd zo van help help help waar ben ik aan begonnen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef morgane het volgende:
Auw!!!zo hee, daar moet ik echt niet aan denken. Ik vind 't echt moedig van je dat je er dan aan durft te gaan frunniken enzo. Maar fijn dat hij er nu iig uit is, al is het wel balen van dat litteken.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen![]()
...
oh my god. >_<quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zal even in het kort mijn niet zo;n leuke MD verhaal vertellen![]()
https://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=1718quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef Conekiller het volgende:
weet iemand misschien waar ze zwarte septumretainers verkopen groter dan 3.2mm?
quote:
quote:
Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer hebquote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef saaw het volgende:
en wat een vreselijk verhaal over die MD
Ik kap bij 4.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga definitief doorstretchen naar 8 mm.
Geen MD's meer voor jou?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Kleintje19 het volgende:
Het is eindelijk dicht en helemaal genezen!!! litteken is net zo groot als de disc, misschien wel iets groter, maar ben allang blij dat het monster eruit is en ik geen leed meer heb
Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:44 schreef scrub_nurse het volgende:
heej! waar is mijn reactie van daarstraks!![]()
je kan inderdaad wel een staafje of ringetje van PTFE maar het is niet handig om dat dagelijks ofzo te wisselen voor een titanium. En die PTFE zie je inderdaad veel minder goed,maar dan is ook vrijwel meteen het effect weg van het hebben van een piercing..
Ik zou hem niet na een paar weken al elke keer omwisselen met een normaal staafje die je na je werk indoet of een ander die je bij je werk gaat gebruiken..quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is dan ook alleen voor de eerste zoveel weken tot het wondje zo goed genezen is dat je het kan verwisselen. Daarna kan ik alleen tijdens werk zo'n minder zichtbaar staafje/ringetje erin doen en verder (dus buiten werk om) wel een 'normaal' staafje/ringetje erin doen. Heb er niet zo'n zin in dat 'ie dichtgroeit namelijk tijdens het genezen als ik hem uit moet doen met werk.
Ik werk in een best wel 'chique' restaurant, mijn baas doet sowieso best moeilijk over dat soort dingen. Maargoed, ik zal het er eens over hebben met haar want jullie hebben wel gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:47 schreef Twinky het volgende:
Sowieso, elke dag twee keer wisselen van staafje wordt geen enkele piercing blij van. Het is een wond waar je inroert. En zeker een tragus heeft maaaaaanden nodig om te genezen. Ik heb de mijne nu een maand of negen en nu is ie wel een beetje goed, maar er blijven dagen dat ik me afvraag waar het ook alweer goed voor is.
Maar serieus, welk werk doet moeilijk over een tráguspiercing? Zeker als je er gewoon een standaard piercingbolletje van 3mm in/ophebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |